. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Zuzana K. (sasenkak) ID 9270
.
mimibazar.sk/sasenkak
Oblasť: Prešov
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 10.12.2006
Naposledy: 14.3.2021 22:12
Aktualizácia: 7.5.2017 17:50
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 172
RODINNÉ FOTOGRAFIE 8
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 2
Srdečne Vás Vítame a ďakujeme,že ste k nám nakukli :-)
U nás nájdete všetko čo súvisí s krstom alebo oslavou narodenia dieťatka.
Ponúkame oblečenie na krst, krstové košieľky, sviečky na krst, darčeky, dekorácie...
Prajeme príjemný nákup.


Firemné údaje:

Zuzana Karabinová
Nemcovce 5, 08212

IČO: 46568689
DIČ: 1084420612
tel.č. 0948700433
email: info@krst.sk
zuzanakarabin@gamil.com

Nie sme platci DPH.

REZERVACIA TOVARU
Všetok tovar v albume rezervujem (ak sa nedohodneme inak ) max .7dni.To je zároveň doba,počas ktorej očakávam Vašu platbu.

DODACIE PODMIENKY

Ak nie je pri tovare uvedené inak,tovar bežne zasielame do 3 pracovných dní.
Pri každom tovare máme uvedené či je skladom alebo je to tovar na objednávku. Pri tovare na objednávku je uvedená doba,za akú tovar bude k dispozícii a o tejto skutočnosti je každý zákazník ešte upozornený emailom pri potvrení objednávky.

SPOSOB PLATBY

Pri nákupe cez MMB sa za tovar platí vopred, úhradou na učet . Výška poštovného je podľa taríf Slovenskej pošty a je vždy uvedená pri konkrétnom produkte. Balné neúčtujeme. Pri nákupe nad 50,-€ je poštovné ZDARMA!

Č.ú. 2910968423/1100, Tatra Banka

STORNO OBJEDNÁVKY

Záväzné objednávky je možné stornovať do 24 hod. od momentu ukončenia objednávky

V prípade, že tovar nie je možné dodať z dôvodu ukončenej výroby alebo distribúcie alebo sa podstatne zmenila jeho cena – Bude predávajúci okamžite kontaktovať kupujúceho a navrhne ďalší postup.

VRÁTENIE TOVARU V ZÁKONNEJ LEHOTE

Podľa § 12 Zákona č. 108/2000 Z.z. zakúpený tovar je možné vrátiť bez uvedenia dôvodu najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar je potrebné vrátiť na adresu predávajúceho nepoškodený.
Vynaložené náklady na vrátenie tovaru hradí kupujúci. Uhradená čiastka bude kupujúcemu vrátená bezodkladne po prijatí a skontrolovaní vráteného tovaru na bankový účet.
Tovar treba zaslať doporučene a poistený, pretože predávajúci neručí za jeho prípadné poškodenie alebo stratu. Tovar nie je možné vrátiť na spôsob dobierky!


ZARUČNÉ PODMIENKY

Záručná doba začína plynúť dňom dodania tovaru kupujúcemu. Na tovar je kupujúcemu poskytnutá záručná doba 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom dodania tovaru kupujúcemu.

REKLAMÁCIE

Reklamácie je nevyhnutné uplatňovať bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 3 dní odo dňa doručenia zásielky kupujúcemu.
Ak kupujúci pri preberaní tovaru od pošta alebo kuriéra zistí, že obal dodaného tovaru je poškodený, nie je povinný tovar prevziať. Ak sa kupujúci rozhodne tovar aj napriek poškodenému obalu prevziať, je povinný toto prevzatie potvrdiť pracovníkovi pošty alebo kuriérovi až po skontrolovaní tovaru.

Zákazník si uplatňuje reklamačné konanie v sídle predávajúceho. Ak chcete tovar reklamovať, vopred nás informujte telefonicky alebo e-mailom na : info@krst.sk


Tovar doručte na vlastné náklady na adresu: Zuzana Karabinová, Nemcovce 5, pošta Kapušany, 082 12. Zásielku odporúčame poistiť pre prípad straty alebo poškodenia. K zásielke je potrebné priložiť kópiu daňového dokladu (kópiu faktúry), ktorý sme poslali s tovarom. Bez dokladu o kúpe nie je možné zahájiť reklamačné konanie. Po prijatí tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému.
Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.
Ak bola reklamácia uznaná, je predávajúci tiež po vybavení reklamácie povinný uhradiť kupujúcemu jeho náklady na dopravu tovaru k reklamácii.
Predávajúci má povinnosť posúdiť oprávnenosť a riešiť reklamáciu v zákonom stanovenej lehote, t.j. do 30 dní od dátumu prevzatia tovaru na reklamáciu.



BAZÁRIK po deťoch

Je to súkromný bazárik,vecičky nosené mojimi deťmi, rada ich aj detailne premeriam a zodpoviem na všetky Vaše otázky. Na tieto vecičky sa nevzťahujú zaručné podmienky a nevystavím Vám na ne daňový doklad.



Rada odpoviem na všetky Vaše otázky
Budem rada ak sa ozvete ci balíček došiel v poriadku a či vecicky potešili.
Dakujem a prajem príjemný nákup.
Podmínky byly naposledy upraveny: 15.9.2012, 19:09
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu