. .. .. .. .. .. .
. .

VTIPY - Odporúčam prečítáť!!!

MARIANA B. (12MAJKA21) ID 18382
.
mimibazar.sk/12majka21
Oblasť: Prievidza-Bojnice
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 2.7.2007
Naposledy: 16.5.2024 13:17
Aktualizácia: 11.11.2017 21:55
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 549
RODINNÉ FOTOGRAFIE 507
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 83
RECEPTY 17
NÁVODY 0
OSTATNÉ
Odporúčam prečítáť!!!
to som fakt nevedela:-((
PŘEJÍT NA ODKAZ
<< VOX ANGELI-nádherné | Odporúčam prečítáť!!! | Super svadba >>
(upozornit administrátory na porušení pravidel)
VTIPY MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELIA
Jana S. (clasok) ID 10759, mimibazar.sk/clasok (26.7.2009, 14:09)
prepacte,zblbol mi PC,nebol to umysel...
ODPOVEDAŤ
Magdaléna N. (magdalenka) ID 4749, mimibazar.sk/magdalenka (26.7.2009, 11:04)
keď sme boli deti, tak éčka a všetko podobné "neexistovalo" a sme tu, živí a zdraví... Ja som väčšinu detstva strávila na dedkovej záhrade, kde sme jedli neumyté ovocie, hrozno aj s postrekom, celé dni sme lietali po vonku, pili sme sirupovú vodu, olizovali "jedovaté" pastelky, rozbité kolená umývali vodou zo studne a podobne... Lekára sme poznali len z povinných školských prehliadok a bolo dobre. Teraz sa iné nerobí, len sa prehnane dbá na bezpečnosť detí (ako som tu nedávno objavila nejaké sieťkové "žužlátko" pre deti, že aby sa nezadusilo kúskom piškóty, tak nech to žužle cez akúsi sieťku *-)) a to sa nemôže jesť a to je nezdravé - a čo z toho? Ovládame naspamäť ordinačné hodiny lekárov široko ďaleko, miesto vymýšlania rozprávok pre deti sa učíme naspamäť zoznam škodlivých éčok, lebo " v novom čase napísali" a nedovolíme deťom to alebo ono... A čo mám mať potom z toho života?? Len celý život myslieť na to, čo mi škodí, čo je nevhodné a na čo vlastne umriem? No ja osobne radšej umriem v 60 s tým, že mi nič nechýbalo a že to celé stálo za to ako v 120 rokoch na to, že síce som zdravá ale nudím sa (D)
ODPOVEDAŤ
Ivka V. (iviatko) ID 262, mimibazar.sk/iviatko (26.7.2009, 15:13)
madgi, v podstate suhlasim,ale myslim, ze terajsi 3rocni nie su az tak zdravi... ono sa to setko odzrkadli neskor, vela ludi ma problemy so zaludkom napr. ale nemyslim si, ze prave z ecok :) kedze ich tolko nejedli, ked boli mali :) davali nam ako 3 mesacnym dospelacke jedla a to tiez nebolo to najlepsie...nehovorim o ostatnom
ODPOVEDAŤ
Jana S. (clasok) ID 10759, mimibazar.sk/clasok (26.7.2009, 14:08)
VIES CO...... JA S TEBOU SUHLASIM>.... Ja mam deti 20,16 a 3 rocne... PRETO TO,co robia s detmi niektore mamicky POVAZUJEM ZA CHORE, chore, chore.....
MOJI prvi dvaja synovia nevedia,co je alergia, k lekarke chodime na ockovania a strasieho raz 3 roky ANI nevidela...a nespoznala... To iste plati aj u maleho synka, lEBO ROBIM presne to iste,co pri tych dvoch..NIE,co teraz kazu. AHOOJJJ
ODPOVEDAŤ
Jana S. (clasok) ID 10759, mimibazar.sk/clasok (26.7.2009, 14:07)
VIES CO...... JA S TEBOU SUHLASIM>.... Ja mam deti 20,16 a 3 rocne... PRETO TO,co robia s detmi niektore mamicky POVAZUJEM ZA CHORE, chore, chore.....
MOJI prvi dvaja synovia nevedia,co je alergia, k lekarke chodime na ockovania a strasieho raz 3 roky ANI nevidela...a nespoznala... To iste plati aj u maleho synka, lEBO ROBIM presne to iste,co pri tych dvoch..NIE,co teraz kazu. AHOOJJJ
ODPOVEDAŤ
Jana S. (clasok) ID 10759, mimibazar.sk/clasok (26.7.2009, 14:06)
VIES CO...... JA S TEBOU SUHLASIM>.... Ja mam deti 20,16 a 3 rocne... PRETO TO,co robia s detmi niektore mamicky POVAZUJEM ZA CHORE, chore, chore.....
MOJI prvi dvaja synovia nevedia,co je alergia, k lekarke chodime na ockovania a strasieho raz 3 roky ANI nevidela...a nespoznala... To iste plati aj u maleho synka, lEBO ROBIM presne to iste,co pri tych dvoch..NIE,co teraz kazu. AHOOJJJ
ODPOVEDAŤ
Jana S. (clasok) ID 10759, mimibazar.sk/clasok (26.7.2009, 14:06)
VIES CO...... JA S TEBOU SUHLASIM>.... Ja mam deti 20,16 a 3 rocne... PRETO TO,co robia s detmi niektore mamicky POVAZUJEM ZA CHORE, chore, chore.....
MOJI prvi dvaja synovia nevedia,co je alergia, k lekarke chodime na ockovania a strasieho raz 3 roky ANI nevidela...a nespoznala... To iste plati aj u maleho synka, lEBO ROBIM presne to iste,co pri tych dvoch..NIE,co teraz kazu. AHOOJJJ
ODPOVEDAŤ
MARIANA B. (12MAJKA21) ID 18382, mimibazar.sk/12majka21 (26.7.2009, 14:14)
no moje nervy stačilo aj raz napísať!!! :^)
ODPOVEDAŤ
Jana S. (clasok) ID 10759, mimibazar.sk/clasok (26.7.2009, 14:37)
fakt mi tato moja traksna zblbla.xiii
ODPOVEDAŤ
MARIANA B. (12MAJKA21) ID 18382, mimibazar.sk/12majka21 (26.7.2009, 14:52)
aha ja že aby to bolo viac krát ;-)
ODPOVEDAŤ
MARIANA B. (12MAJKA21) ID 18382, mimibazar.sk/12majka21 (26.7.2009, 13:59)
no bohovská úvaha o živote 8-| myslím, že nemáte ešte deti a ste mladá, ak budete mať 60 budete akurát, tak banovať, že ste nerobila aspoň niečo pre lepší a zdravší život, moja mama má 65 a nechcela by som jej veku umrieť, nehovorím, že všetko doržiavam na 100%, ale snažím sa aspoň vyhýbať určitým veciam, ale na každom z nás je ako si telo "zhuplujeme"...
ODPOVEDAŤ
Majka D. (Majuška1983) ID 22236, mimibazar.sk/majkatd (26.7.2009, 13:12)
(Y) (Y)
ODPOVEDAŤ
Silvia M. (sikovnica) ID 5882 (22.7.2009, 13:01)
Jaaaj baby. Nikto tu nepise, ze zite bio. Ved je kopec potravin, co nie su bio, ale nemaju Ecka. Ale ako vidim - kto nechce, tomu niet pomoci a argumenty si najde (hypoteka, male platy, vrestiak na kosiku a podobne).
Sak u nas doma to iste - aj hypoteka, aj jeden prijem, aj vrestiak na kosiku a druhy na ceste. Ale nelamem nad tym palicu.
Alexa, presne toto som tym chcela povedat - staci odsledovat obaly (jedenkraaat, nabuduce uz budete vediet).
Ale dievcence, ved ked nechcete, tak nechcete. Je to ciste vasa vec, co davate na tanier sebe a rodine (L) (L) (L)
ODPOVEDAŤ
Katarína M. (katkam) ID 62614, mimibazar.sk/katkam (22.7.2009, 13:19)
Silvi, a ved nikto tu ani nepíše, že mame jest potraviny plne ečok, ja nemusím ani pozerat obaly a viem čo je nezdrave, nizkoenergetické sirupy, sladené, sýtené malinovky, masove vyrobky ako paštety, párky, trvanlive salamy-to ja nejem od mala lebo mi to nechutí a nedávam to ani svojim detom(horšie je to už (cinky) ten zje aj to čo jeho nezje) a nemusím čítat na internete o škodlivosti éčok a potom sa chcem zdravo stravovat, ja osobne som chcela tým povedat aká je spoločnost konzumna a bla bla bla už sa mi to nechce rozpisovat to čo som nižšie napísala. Takže ja stravujem zdravo seba aj moje deti z presvedčenia, nie preto, že na internete píšu o škodlivosti éčok, čo môžu za pár rokov otočiť o 180°. :-) Ale zase fandím každému čo sa začne hoc aj neskor takým potravinám vyhybat, takže aj tebe. Vela zdravia tvojej rodinke.
ODPOVEDAŤ
Mira G. (Mira.G) ID 799 (22.7.2009, 17:11)
tiež sa snažím vyhýbať nezdravým potravinám z presvedčenia a akosi už zo zvyku, é-čka nie sú žiadna novinka a na trhu sú už dlho, keď niekto chce nájde si výrobky bez nich, alebo s nižším množstvom ,nie je to až taká veda ... a čo sa týka bio-potravín, minule som sledovala akýsi dokument, kde porovnávali bio zeleninu a ovocie s ne-bio a rozdiely v podstate minimálne ... týmto v žiadnom prípade nechcem zavrhnúť bio- výrobky, ale pri potravinách môže platiť, že všetko je relatívne (flower)
ODPOVEDAŤ
Alexandra O. (Alexa11) ID 4164, mimibazar.sk/alexa11 (22.7.2009, 7:11)
Nedávno bežal dokumentárny seriál na Spektre o potravinách, určite ho budú ešte opakovať, stojí za to si ho pozrieť. Toto sú fakty, mnohé éčka sú už dôkladne preskúmané a potvrdený ich negatívny vplyv na zdravie. Na detskom organizme sú vplyvy vidieť jasnejšie-hyperaktivita, poruchy v správaní, poruchy učenia,...V dnešnej dobe je ťažké sa všetkým vyhnúť ale dá sa to znížiť na minimium. Treba sledovať obaly. 2 razy do roka si kúpim gumenných medvedíkov, asi z nostalgie. Na jednom obale bolo uvedených 9 éčiek, z toho 8 patrilo do skupiny 5 - tie najhoršie látky poškodzujúce zdravie. Mali aj od iného českého výrobcu, ktoré mali len 3 éčka a pomerne neškodné. Horká čokoláda Bellarom z Lidla je napr. neškodná.

Všimnite si, koľko ľudí zomiera náhle tesne po 40 tke. Hovoríme o nich, však boli úplne zdravý, však športoval a pod. To nie je len tak, z niečoho to musí byť. Je len na nás, či budeme hazardovať so svojim zdravím.
ODPOVEDAŤ
Daniela O. (rrybka) ID 48117, mimibazar.sk/rrybka (22.7.2009, 0:48)
no, chcem vidiet ako iduv setci v potravinach chytro rozmyslat co deti mozu a co nie, ked maju v kosiku takeho vreskluna hyperaktivneho ako my a to ete nezjedol ani ecka.ked vamd aju 5000rodicovske a musime z toho obliect dieta, kupit hygienicke veci, sebe zaplatit zaklad na mobil ci sem tam nieco si kupit z bazaru az taky vyber nemate idete podla ceny.ja enviem ake prijmy amte vy, no manzel ma celkom slusny plat, ale mame hypoteku, dost vysoke najomne a ani nie sme zatepleni a na dovolenku si nedovolime ani do aquaparku.tak mi povedzte o com to je.ktora je ta stopercentna salama akolko stoji a takisto parky?nemaju pri pulte napisane tieto obsahuju to a to.inak je to des kde vsade su tei ecka, ale sem tam to cloveku urcite ujde, priznajme si ze nemame tolko casu postava pri kazdom vyrobku v hypermarkete a studovat zlozenie aj ekby sme neviema ko chceli..
ODPOVEDAŤ
Ivka V. (iviatko) ID 262, mimibazar.sk/iviatko (21.7.2009, 22:39)
a potom ides z nakupu bio obchodu a na prechode ta zrazi auto...
samozrejme nekupujem vselijake tie lacne "malinovky" ci sirup a podobne zaeckovane 90percentne veci, ale zase kupit napr. bio zemiaky o 100percent .drahsie...na to fakt nemam. /najlepsie bude, ked potom zistime, ze vlastne nie je bio ako bio.../
ODPOVEDAŤ
Dada S. (DadkaS) ID 25660, mimibazar.sk/dadkas (22.7.2009, 12:10)
to je f´veľký fakt... aj sóju vychvaľovali do neba a raz mi prišiel článok, že nejaký top športovec nadmerne užíval túto surovinu a skolaboval , a potom sa dokázalo, že sója nie je vôbec zdravá.. tak čo, milý spotrebiteľ..ďalej ostaneš pokusným králikom.. 8-| :'( ale zas tiež je pravda, že kedysi nebolo toľko chémie, a vyrastali sme na zelenine zo záhrady, alebo zo Slovenska a nie z z paradajok z brazílie, petržlenu z číny.. TOTO je pritiahnuté za vlasy.. :-@
ODPOVEDAŤ
Katarína M. (katkam) ID 62614, mimibazar.sk/katkam (22.7.2009, 11:28)
bio je nateraz veľká móda a za pár rokov vedci prídu na to, že bio potraviny je hlúposť a takto je to zo všetkým, na trh príde sprava, že káva škodí, potom klesne dopyt po káve tak zase iní vedci prídu na to, že káva je v podstate ohromne zdravá :-$a takto je to zo všetkým a my konzumná a vďačná spoločnosť im to zjeme aj z navijákom a tento zozman éčok sme ako študenti na strednej študovali a to je už 20 rokov, takže stravovali sme sa s éčkami a vyrastali na nich aj my nielen naše deti, ja týmto nechcem povedať, že to je v poriadku ale cele je to pritiahnute za vlasy. Týmto som vlastne chcela povedať, že s súhlasím s tebou Ivka (L)
ODPOVEDAŤ
Silvia M. (sikovnica) ID 5882 (21.7.2009, 22:47)
Ja nepisem o bio zelenine a ovoci - to je poloblud. Vsetko kupujem v tescu a nie v bio obchode.
A na prechode ma auto nezrazi, lebo chodim len na zelenu a vzdy sa pozeram aj doprava aj dolava. (L)
ODPOVEDAŤ
Mira G. (Mira.G) ID 799 (22.7.2009, 17:17)
ale vodič môže prejsť na červenú ;-) (L)
ODPOVEDAŤ
Ivka V. (iviatko) ID 262, mimibazar.sk/iviatko (21.7.2009, 23:00)
sisi, keby som mala na to, kupovat v tescu 75g sunku na cca 5 chlebikov... mam ju doma aj kilo :D ale nemam, zostavam pri dusenej sunke, nie tej najlacnejsej liptovskej salame a klasickych parkoch, lebo viem, co melu do nich 8-|
a nikdy nevies, co sa kde moze stat... aj 4 zelene mozu svietit +o(
velmi sa mi inak paci, ked sa niekto tak strasne zdravo stravuje, az mu z oci trci bio ;-) a potom si ide kupit krabicku cigariet...napr ;-) nemyslim teba, tak vseobecne (F)
ODPOVEDAŤ
Silvia M. (sikovnica) ID 5882 (21.7.2009, 20:14)
No tak ja sa tymto snazim riadit. V poslednej dobe som videla na internete kopec dokumentov o skodlivosti Ecok, takze som vyslovene zacala kupovat len vyrobky bez nich. Podla mna kazdy, kto si mysli, ze je to bububu a podobne, jednoducho hazarduje so zdravim svojej rodiny - ved si vezmite, ze pred 30 rokmi sa Ecok pridavalo do potravin malo, cize na nas sa to vlastne nemalo ako prejavit. A co nase deti, co su prave vo vyvoji?
A ci sa da kupovat vyrobky bez Ecok? Da, len sa treba posnazit. Dam sem par dobrych prikladov: tvrdy syr Algatauer, cottage syr Rajo (zrejme aj ine znacky), jogurty bio (biely stoji cca 10,50Sk, co je OK), maslo, klasicke ovsene vlocky, vacsina dzemov, nespracovane maso (udeniny v ziadnom pripade, to je asi to najhorsie, ak tak v Tescu maju bio bravcovu sunku za cca 38 Sk 75g - 1 balenie tyzdenne zvladame), bio tvarohy (uz bezne dostat), cestoviny, ryza, zelenina a ovocie cerstve a mrazene (nie konzervy). a hlavne - neochutene zalezitosti akehokolvek druhu, ziadne polotovary...
Nakupom zdar. A prepacte za tento dlhy prispevok.
PS - v mojich vtipoch mam link na jedno video v AJ o tom, preco vymieraju muzi. Zaujimave, asi si to nikto nepozrel - a pritom, po tomto videu som prestala s akymikolvek plastovymi riadmi, flasami (hlavne pre babo) a balenymi vodami.
ODPOVEDAŤ
MARIANA B. (12MAJKA21) ID 18382, mimibazar.sk/12majka21 (21.7.2009, 20:52)
Silvii úplne s tebou súhlasím (Y) presne si to vystihla, dajú sa kúpiť kvalitnejšie veci a nestoja pritom vela, alebo sa snažiť kto má možnosť si dopestovať doma, ja už od teraz budem aspoň voči deťom všímavejšia čo kupujem, inak o tých plastových flašiach mám v druhom "vtipe" písané (flower) (hello)
ODPOVEDAŤ
Silvia M. (sikovnica) ID 5882 (21.7.2009, 22:11)
Ano, aj ja som toto pred casom citala, uplne s tym suhlasim a tiez aplikujem. V tom videu, co tam mam ja, sa skor venuju uvolnovaniu kadejakych chemikalii v stopovych mnozstvach z plastovych obalov, hraciek, dokonca kozmetiky. Vsetko su to vyrobky z plastov, ktorych zakladom je ropa - petrochemicke latky. Ide hlavne o ftalaty (vdaka ktorym su nase uteraciky a telicka take nadherne jemne...).
Dalej su extra nebezpecne polykarbonatove (t.j. vsetky plastove) flase pre babatka. Tie tiez cosi v stopovych mnozstvach uvolnuju do mliecka a prejavuje sa to najma u chlapcov, pretoze tieto latky posobia ako estrogeny, preto niektorym chlapcom nezostupia semennicky. V dospelom veku sa to prejavuje znizenym mnozstvom spermii - je alarmujuce, ze nasi fotrovia mali 2x tolko spermii co nasi chlapi... a co nase deti...
Ja som nikdy nebola taka uletena mater, co drzi decko v bavlnke a vsetko mu zakazuje. Ale ked si clovek pozrie par dokumentov, kde to vysvetlia zrozumitelne pre kazdeho, je to mrazive, hrozne a hned mate chut s tym nieco spravit... (L) (L) (L)
ODPOVEDAŤ
Michaela G. (miska25) ID 24901 (21.7.2009, 19:52)
Čo máme potom jesť? :-o :-o :-o :-o :-o :-o :-o
ODPOVEDAŤ
Silvia B. (Pata1) ID 49979 (21.7.2009, 19:33)
Ešteže máme záhradu a väčšinu potravín si dopestujeme sami :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Vraj aj do jabĺk pridávajú steroidy aby boli krásne veľké. V domácich

podmienkach také nenarastú [A] [A] [A] [A] [A] [A] [A]
ODPOVEDAŤ
Katarína M. (katkam) ID 62614, mimibazar.sk/katkam (21.7.2009, 15:00)
všetky potraviny a emulgátory , ktoré sa do nich pridávajú sú prísne kontrolované a toto je len bubu ľudí podobných Dr. Bukovskému. +o( WHO by to nepovolila keby boli zdraviu nebezpečné :-)
ODPOVEDAŤ
Daniel V. (danny20) ID 94610, mimibazar.sk/danny20 (21.7.2009, 23:16)
chcela by som vidiet bukovskeho ako sa zdravo stravuje :-D :-D :-D :-D
ODPOVEDAŤ
Katarína M. (katkam) ID 62614, mimibazar.sk/katkam (22.7.2009, 11:21)
:-D aj ja, doma dusí pečenú klobásku len sa mu tak uši kývajú (smich)
ODPOVEDAŤ
Dada S. (DadkaS) ID 25660, mimibazar.sk/dadkas (21.7.2009, 11:29)
8-| 8-| Fakt dobré vedieť, ale v dnešnej konzumnej dobe je len veľmi ťažké sa im vyhnúť :-S
ODPOVEDAŤ
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesta
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu