. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Natália V. (Valha) ID 93710
mimibazar.sk/valha
Oblasť: Skalica
Telefon: 0902731588
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 27.4.2009
Naposledy: 27.5.2012 19:20
Aktualizácia: 27.5.2012 19:20
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 13
RODINNÉ FOTOGRAFIE 12
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Obchodné podmienky
Obchodné podmienky
1. Všeobecné ustanovenia
Kupujúci sa objednaním tovaru a potvrdením objednávky zaväzuje, že akceptuje Obchodné podmienky vyhlásené predávajúcim pre dodávku tovaru. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

2. Objednávanie
Objednávateľ môže objednávať tovar e-mailom alebo napísaním správy na facebooku. Objednávka musí obsahovať meno, priezvisko a adresu príjemcu a fakturačné údaje objednávateľa - meno, priezvisko a adresa. Objednávka sa stáva záväznou až po jej potvrdení zo strany dodávateľa.

3. Platobné podmienky
Platby sa vykonávajú v EUR. Platba musí byť zrealizovaná pred termínom doručenia tovaru alebo pri prevzatí tovaru, pokiaľ nebolo dohodnuté inak. Platba môže byť zrealizovaná bankovým prevodom alebo vkladom na účet dodávateľa, prípadne iným spôsobom uvedeným v objednávke. V prípade, že objednávateľ riadne a včas nezaplatí za realizovanie objednávky, dodávateľ má právo objednávku nesplniť.

PLATBA VOPRED PREVODOM NA ÚČET. Pri tomto spôsobe platby je kupujúcemu zaslaný tovar po uhradení a pripísaní celej sumy tovaru, uvedeného v elektronickej objednávke, na účet predávajúceho. E-mailom obdržíte číslo bankového konta a variabilný symbol pre identifikáciu Vašej platby (číslo objednávky).

4. Dodacie podmienky a cena doručenia
Tovar Vám zašleme v najbližší pracovný deň po nabehnutí platby na účet. Tovar Vám zašleme Slovenskou poštou. Uvádzané ceny sú platné v rámci SR. Predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie zavinené poštou a za oneskorené dodanie zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.

5. Kontrola dodaného tovaru
Zákazník je povinný skontrolovať obal zásielky a prevziať ju, iba keď nie je poškodená. V opačnom prípade je nutné spísať s poštárom protokol o škode alebo zásielku odmietnuť prebrať. Na neskoršiu reklamáciu závady (poškodenie tovaru pri preprave, chýbajúci tovar v balíku a pod.) zistené mimo prítomnosti doručovateľa nemôžeme brať ohľad.

6. Vrátenie – výmena tovaru
Pokiaľ nie je kupujúci spokojný so zakúpeným tovarom, môže nám ho vrátiť do 7 pracovných dní od prevzatia zásielky. Tovar je potrebné vrátiť nepoškodený, nepoužitý, čistý na náklady kupujúceho. Pri vrátení tovaru postupujte nasledujúcim spôsobom:
Tovar zabaľte a spolu s dokladom o kúpe pošlite na adresu :Natália Valúšková, Fashion Naty, Zoc Max Skalica, Mallého 55, 909 01 Skalica. Tovar zasielaný na výmenu je kupujúci povinný poistiť. Riziko vzniku škody na tovare, ktorý je predmetom výmeny, znáša kupujúci až do okamihu jeho prevzatia predávajúcim.
Za prípadnú stratu poštou nenesieme zodpovednosť! Za škody spôsobené počas prepravy alebo nedostatočnou kvalitou prepravného obalu neručíme, takto poškodený tovar nebude prevzatý. Neposielajte tovar naspäť na dobierku, tieto zásielky nebudú prevzaté! Všetky reklamácie sa riešia v súlade s príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonník.

7. Záručné podmienky a záručná doba
Na dodaný tovar je kupujúcemu poskytnutá záručná doba 24 mesiacov od doby prevzatia tovaru. Záruka sa nevzťahuje na chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nešetrným a nesprávnym používaním výrobku, a prirodzeným opotrebením, nesprávnym či nadmerným používaním alebo po uplynutí doby životnosti tovaru. Predávajúci nezodpovedá za vady, ktoré kupujúci spôsobil sám, o ktorých vedel pred prevzatím tovaru a na ktoré bola poskytnutá zľava z ceny tavaru.
Reklamáciu uplatňuje kupujúci písomne s priložením kopie dodacieho listu/faktúry na adrese predávajúceho. Reklamovaný tovar pošlite na adresu :Natália Valúšková, Fashion Naty, Zoc Max Skalica, Mallého 55, 909 01 Skalica . Predávajúci je povinný reklamáciu riadne preveriť a rozhodnúť o jej vybavení najneskôr do 3 dní. Vybavenie reklamácie nesmie byť dlhšie ako 30 dní. Táto doba začne plynúť dňom doručenia reklamovaného tovaru predávajúcemu.

Peniaze za vrátený tovar budú poslané poštovou poukážkou alebo na bankový účet kupujúceho po skontrolovaní vráteného tovaru. Peniaze budú vrátené do 30 dní. Pri vrátení peňazí poštovým poukazom bude zo zasielanej sumy odpočítaná čiastka 0,66 €, poplatok na pošte za zaslanie peňazí poštovou poukážkou.

8. Ochrana osobných údajov
Údaje zadávané kupujúcim pri objednávke tovaru považuje predávajúci za dôverné a nebudú poskytnuté tretím subjektom s výnimkou partnerov zabezpečujúcich platobný styk. Objednávateľ dáva odoslaním objednávky súhlas, že údaje o objednávateľovi a jeho nákupoch budú predávajúcim zhromažďované a používané. Uvedenie úplných údajov v objednávke slúži k zabezpečeniu najvyššej efektívnosti vykonania služby.
Podmínky byly naposledy upraveny: 19.5.2011, 0:28
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu