. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Vladimíra S. (maminkask) ID 7853
mimibazar.sk/maminkask
Oblasť: Rožňava
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 31.10.2006
Naposledy: 23.11.2019 18:22
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 212
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Vítam Vás v mojom albume a ďakujem za Váš prejavený záujem.

Názov firmy: Vladislav Straka - VaaVdesign
Zodpovedný vedúci: Vladislav Straka
Nie som platca DPH.
IČO: 44075499
Sídlo firmy: Kyjevská 5, 048 01 Rožňava
prevádzka firmy: Čučmianska dlhá 29, PROFIT nábytok 1. posch., 048 01 Rožňava
e-mail: vaav@vaav.sk /nonstop/
telefón: 0918 148 200 (od 8.30 hod do 17.00 hod)
č. účtu: 520700-4201650016/8360 mBank

1. V mojom albume nájdete produkty, ktoré predávam ako "nový tovar", pretože sú všetky vyrábané na objednávku.
2. Pri objednávke Vás poprosím presne určiť konkrétny typ produktu
3. Fotky resp. iné grafické podklady môžete zaslať mailom na adresu: objednavky@vaav.sk alebo keď budete zasielať väčší počet fotiek, napr. na PEXESO, môžeme sa dohodnúť na nakopírovaní fotiek na FTP. Podrobnosti zašlem mailom.
4. Na kvalitný výstup je potrebné zaslať čo najkvalitnejšie fotky a aj iné podklady s vyšším rozlíšením po dodaní materiálu je prevedená základná korektúra ako zosvetlenie, ztmavenie, orezanie, červené oči atď
5. Korektúra - po dodaní materiálu je prevedená základná korektúra ako zosvetlenie, stmavenie, orezanie, červené oči atď.
6. Schválenie - po vyhotovení produktu je Vám mailom zaslaný produkt v zmenšenej podobe na schválenie resp. pripomienkovanie. Tlač finálneho produktu sa nezačne, kým nie je produkt schválený a zaplatený. Pri zvýšenom počte objednávok sa príprava grafického návrhu posúva na viac dní, podľa našich kapacitných možností. Klient je o dobe prípravy informovaný mailom resp. telefonicky.
7. Zaplatenie - po zaplatení produktu podľa našich platobných podmienok je klient informovaný o úspešnom zaplatení za objednávku do 2 prac dní, ak to naše kapacitné možnosti dovoľujú, odosielame zásielku. Zaplatenú objednávku, ktorá bude prevzatá v našej prevádzke, pripravíme na ďalší prac. deň od uhradenia

Ceny sú pevné. V prípade poskytnutia zľavy je táto zľava uvedená pri každom produkte a platí v deň objednávky.

Platobné podmienky
Pri zadaní objednávky zákazník súhlasí s uhradením objednávky zvoleným spôsobom úhrady. Objednávky musia byť pred vlastnou výrobou úspešne uhradené - tlač sa začne po pripísaní danej čiastky so správnym variabilným symbolom na náš účet. Aktuálne dostupné možnosti platby:
hotovosť a prevodom na účet. Na dobierku neposielam.

Dodacie podmienky:

Všetko posielam doporučene:
Poštovné cez Slov. poštu:
List. zásielka 2. trieda doporučene 1,20 € (pri väčšej hmotnosti podľa taríf pošty)
List. zásielka 1. trieda doporučene 1,40 € (pri väčšej hmotnosti podľa taríf pošty)
Balík 2. trieda + poistenie do 1 kg 1,90 €
Balík 1. trieda + poistenie do 1 kg 2,10 €
Zásielky nad 10 € posielam automaticky ako balík 2.triedy s poistením.
Aby sa tovar "cestou" nepoškodil balím ho do kartónov a účtujem balné vo výške 0,50 € .

V prípade, že predávajúci nie je schopný dodať tovar resp. vie tovar dodať len čiastočne, uhradená suma za tovar resp. časť sumy a poštovné je vrátené do 7 dní. O nemožnosti dodať tovar a o vrátení uhradenej sumy je informovaný telefonicky resp. mailom

Storno objednávky:
Kupujúci môže stornovať objednávku do 3 hodín od zaslania záväznej objednávky.


Záruka:
Na tovar zakúpený prostredníctvom firmy VaaVdesign sa vzťahuje štandardná zákonná záruka 24 mesiacov, ak nie je uvedené inak. Táto záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru zákazníkom. Po doručení zásielky objednávateľovi je objednávateľ povinný si skontrolovať kompletnosť objednávky a prípadné rozdiely ihneď nahlásiť dodávateľovi do 48 hodín od prevzatia zásielky. Neskoršie reklamácie nekompletnosti objednávky nemusia byť uznané. Tiež na použitý tovar sa vzťahuje záruka podľa platných zákonov.

Reklamácia tovaru
Zákazník ručí za správnosť údajov, ktoré odsúhlasil po pozretí korektúry (on-line, emailom alebo osobne). Za platný vzor pre zhotovenie tlačovín sa považuje hore uvedené odsúhlasenie korektúry. Akékoľvek chyby vzniknuté nesprávnym prepisom údajov z pôvodného zadania objednávky, ale odsúhlasené korektúrou, idú na účet zákazníka a nie sú dôvodom na reklamáciu a nárok na náhradu škody. Oprávnene reklamovať tlačoviny sa dajú len tie, ktoré nemajú totožnosť s potvrdenou korektúrou.
V prípade, že spotrebiteľ zistí nedostatky v dodanom tovare alebo službe počas záručnej doby je oprávnený reklamovať daný tovar u dodávateľa.

Postup pri vybavovaní reklamácií:

1. Zákazník tovar riadne zabalí a zabezpečí proti mechanickému poškodeniu pri preprave.
2. K zásielke pripojí sprievodný list, v ktorom špecifikuje reklamovanú závadu a udá svoje kontaktné údaje (meno, telefónne číslo, e-mail, korešpondečná adresa a číslo bankového účtu).
3. K zásielke pripojí doklad o zaplatení za reklamovaný tovar.
4. Následne túto zásielku na vlastné náklady doručí na adresu dodávateľa
5. Dodávateľ po obdržaní zásielky s reklamovaným tovarom vystaví reklamačný protokol, ktorý následne pošle zákazníkovi e-mailom na ním uvedenú adresu v sprievodnom liste.
6. Dodávateľ sa po obdržaní reklamovaného tovaru bude snažiť čo najskôr a bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní od doručenia, vybaviť danú reklamáciu k spokojnosti zákazníka. V prípade uznanej reklamácie bude zákazníkovi ponúknutá možnosť výmeny tovaru, opravy tovaru alebo vrátenia peňazí.
7. O výsledku reklamácie bude zákazník informovaný bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie telefonicky
8. V prípade opravy alebo výmeny tovaru, bude tento tovar zaslaný späť zákazníkovi na náklady dodávateľa.
V prípade vrátenia peňazí bude táto suma bezodkladne prevedená na účet spotrebiteľa, najneskôr však do 7 dní odkedy k tejto udalosti došlo.

Na tovar a služby tlače si môže zákazník uplatniť záruku iba v prípade, že doručí dodávateľovi všetky kusy reklamovanej položky.

Reklamácia mechanického poškodenia z prepravy

Predávajúci je povinný zabaliť tovar tak, aby nevznikla na tovare škoda počas prepravy. Takisto je povinný spolu s tovarom dodať faktúru. Je povinný tovar dodať za cenu aká je uvedená v deň objednávky , ak nebolo s kupujúcim dohodnuté inak.

Kupujúci je povinný skontrolovať obal a obsah zásielky a prevziať ju len ak nie je poškodená. V opačnom prípade je nutné spísať s kuriérom protokol o škode alebo zásielku odmietnuť prebrať.

Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je nutné nahlásiť predávajúcemu okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršie reklamácie takéhoto charakteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu.
Predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie tovaru zo strany dohodnutého prepravcu, za škody spôsobené neadekvátnym zaobchádzaním zo strany prepravcu a za nedoručenie z dôvodu nepredvídaných prekážok.
V prípade, že kupujúci neprevezme od kuriéra tovar, ktorý je nepoškodený a spĺňa všetky podmienky prebratia, chápe sa toto jako porušenie kúpnej zmluvy a predávajúci má nárok na náhradu škody v rozsahu ceny tovaru a ceny za dopravu.

Vrátenie tovaru
Na základe Zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z. má spotrebiteľ podľa § 12 tohto zákona možnosť odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní a vrátiť tovar bez udania dôvodu dodávateľovi. Odstúpiť od zmluvy je potrebné preukázateľným spôsobom (písomne alebo e-mailom). Po vrátení tovaru Vám peniaze vrátime prevodom na Váš účet v súlade s ustanoveniami tohto zákona v lehote 15 dní od odstúpenia od zmluvy. Podľa odseku 5 písmeno c) § 12 tohto zákona, nie je možné odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, ktorým sú v prípade VaaVdesign všetky tlačoviny a grafické práce. Taktiež podľa tohto odseku písmena a) nie je možné odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy podľa odsekov 1 až 3.

Vrátenie peňazí
V prípade, že spotrebiteľ zaplatil za tovar vopred a následne došlo k odstúpeniu od zmluvy zo strany dodávateľa alebo odberateľa alebo v prípade uznania reklamácie budú táto suma bezodkladne prevedená na účet spotrebiteľa, najneskôr však do 7 dní odkedy k tejto udalosti došlo, ak sa dodávateľ nedohodne so spotrebiteľom inak.

Ochrana osobných údajov a autorské práva

Pri objednávaní a platení je nevyhnuté nám poskytnúť Vaše osobné údaje a Vami zaslané fotografie, aby bolo možné vyrobiť a zaslať Vám náš produkt. VAAVdesign sa zaväzuje, že neposkytne Vaše osobné údaje a fotografie tretej strane v akejkoľvek podobe (elektronickej, tlačenej) bez Vášho súhlasu resp. súhlasu majiteľa fotografie.

ďakujem, že ste si prečítali podmienky predaja a prajem Vám príjemný nákup.
Podmínky byly naposledy upraveny: 10.5.2010, 22:20
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu