. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Aneta Z. (D_anett) ID 67371
KINDERBUNKER, spol. s r.o.
.
mimibazar.sk/d-anett
Oblasť: Nové Zámky
Telefon: 0917510466
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 8.11.2008
Naposledy: 13.10.2014 8:21
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
44451920
DIČ SK2022717763
HODNOTENIE 6
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
MILÍ NAŠI ZÁKAZNÍCI

Prajeme Vám príjemné vyberanie z našej ponuky. V prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať, radi na ne odpoviem.

Tel:0908240654
Email:duncika2@azet.sk

Kontaktovat môžte:Po-Ne od 8.00-21:00

Názov firmy:KINDERBUNKER spol s.r.o
Soltesovej 20
Nové Zámky 940 01
ICO:44451920
DIC:2022717763
ICDPH:SK2022717763
Zodpovedná osoba:Aneta Zacharova Tel.c.0908240654





Odber tovaru je možný dvoma spôsobmi:
1. odoslanie tovaru kuriérskou spoločnosťou na dobierku
2. osobný odber tovaru na mieste predaja

Pri odbere na dobierku požadujeme zálohu v akejkolvek vyške

PREPRAVNÉ NÁKLADY
Prepravné náklady nie sú zahrnuté v cene tovaru. Prepravné náklady zahŕňajú aj cenu za dobierku.

doručenie kuriérskou spoločnosťou (platba na dobierku) ...................................... 6 € -12,-EUR


V prípade, že je tovar odosielaný kuriérom, tento Vás bude pred doručením zásielky telefonicky kontaktovať.
Pri objednávke Vás prosíme zaznačiť nám Vašu celú adresu spolu s telefónnym číslom.

Po prijatí Vašej objednávky Vás budem kontaktovať a upresníme, či mám tovar momentálne na sklade a kedy by som Vám ho mohla odosielať. V prípade, že tovar máme momentálne na sklade, odosielam Vám ho v priebehu 1-2 pracovných dní. Tovar by mal byť u Vás do 1-2 pracovných dní odo dňa jeho odoslania od nás. ´Tovar, ktorý je na objednávku Vám môžem dodať v priebehu 1-4 týždňov odo dňa prijatia Vašej objednávky (termín dodania Vám môžeme upresniť po prijatí Vašej objednávky, nakoľko dodacia lehota sa líši pri jednotlivých typoch tovaru). V prípade, že Vami objednaný tovar nemám na sklade, následne Vás budem kontaktovať a dohodneme sa na ďalšom postupe (či máte záujem na tovar počkať do času, kým nám bude dodaný, máte záujem objednať iný, podobný tovar, ktorý Vám ponúknem, resp. chcete Vašu objednávku zrušiť).

Odporúča sa, aby si Kupujúci pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriérskej spoločnosti na mieste skontroloval, či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) Predávajúci odporúča Kupujúcemu zásielku neprebrať.

PODMIENKY ZÁRUKY
Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať:

1) reklamovaný tovar vrátane príslušenstva,

2) kópiu faktúry,

3) podrobný popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, telefónne číslo, e-mail.

Tovar odošle Kupujúci Predávajúcemu buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený.

Ked je reklamacia uznana predajca je povinny uhradit kupujucemu naklady ktore mu vznikli v suvislosti reklamacii teda dopravne

Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí Predávajúci.

V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe (24 mesiacov), má zakazník právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí predávajúci kupujúcemu vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu.


1. Na každý výrobok poskytujeme záruku, ktorá sa začína kúpou výrobku a trvá 24 mesiacov.

2. Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady spôsobené výrobcom a zistené počas trvania záručnej doby, nie na opotrebovanie výrobku. Záručnú dobu si nie je možné zamieňať so životnosťou výrobku.

3. Ak sa na výrobku prejaví výrobná vada, je nutné ho reklamovať okamžite a neodkladne po jej zistení (§599 Občianskeho zákonníka). Výrobok ďalej nepoužívajte, aby bolo možné určiť pôvod závady. Ak túto povinnosť nesplníte, nebude možné reklamáciu uznať. Reklamácia sa môže uplatniť len v záručnej dobe.

4. Výrobok môže byť používaný výhradne k účelu, ku ktorému je určený. Výrobok je potrebné pravidelne ošetrovať a skladovať takým spôsobom, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamácia sa nevzťahuje na chyby, ktoré vzniknú nadmerným opotrebením, preťažením alebo nesprávnym používaním a údržbou výrobku.

5. K reklamácii je možné predložiť len čistý výrobok v takom stave, aby bolo možné reklamovanú závadu odstrániť. Odporúčame priniesť aj pôvodný (resp. iný podobný) obal výrobku, aby pri jeho transporte nedošlo k znehodnoteniu.

6. K uplatneniu reklamacie staci kupujucemu doklad o kupe tovaru (faktura,dodaci list).
Pokial je doklad prilozeny nie je nutne predlozit zarucny list.

7. O spôsobe odstránenia závady výrobku rozhoduje výrobca. Čas trvania záruky sa predlžuje o čas trvania opravy.

8. Náklady na odoslanie reklamácie k poskytovatelovi záruky a od poskytovateľa záruky k predajcovi, resp. k používateľovi výrobku znáša poskytovateľ záruky v prípade, že ide o oprávnenú reklamáciu, uplatnenú počas záručnej lehoty. Náklady na odoslanie v prípade neoprávnenej reklamácie znáša predajca, resp. používateľ výrobku.

9. Zaplatením kúpnej ceny za výrobok a prevzatím pokladničného dokladu kupujúci prehlasuje, že výrobok mu bol riadne predvedený predajcom a že bol oboznámený s návodom na používanie výrobku, ako aj s podmienkami záruky.


Záruka sa nevzťahuje:

a) na poškodenia vzniknuté následkom nedodržania podmienok záruky.

b) na opravy týkajúce sa regulácie a ošetrovania výrobku. Poskytovateľ záruky má právo inkasovať si poplatok za uskutočnenie činností, týkajúcich sa ošetrovania výrobku, nakoľko tieto činnosti je povinný uskutočňovať používateľ výrobku pravidelne, ako aj pred odoslaním výrobku na reklamáciu.

c) na zmenu farby poťahu v dôsledku pôsobenia slnečného žiarenia, namoknutia poťahu pri daždi, jeho ošúchania ani na mechanické poškodenie a nesprávne ošetrovanie poťahu.

d) na poškodenia, vyplývajúce z bežného opotrebenia materiálu.

e) na mechanické poškodenia zavinené používateľom výrobku a spôsobujúce odtrhnutie jednotlivých častí výrobku (popruhy, cvoky, zipsy, suché zipsy) alebo prasknutie plastových spojov.

f) na zhrdzavenie konštrukcie, resp. kovových častí v dôsledku nesprávnej údržby a úschovy výrobku.

g) na deformáciu konštrukcie v dôsledku jej preťaženia, nesprávneho použitia alebo použitia na účel, na ktorý nebol výrobok pôvodne určený.

h) na mechanické poškodenia spôsobené dopravou a nešetrným zaobchádzaním.

i) na samovoľné prerábania a opravy vykonávané tretími osobami.

j) na opotrebovanie rukoväte v dôsledku bežného používania výrobku ani na mechanické poškodenie rukoväte.

k) na odchýlenie osi kolies o uhol do 10%. Odchýlenie smeru jazdy zaťaženého kočíka nesmie prekročiť 0,5 m na dráhe 5 m. Uvedená skutočnosť sa netýka kočíkov so samonastaviteľnými kolesami, nakoľko odchýlenie smeru jazdy môže v dôsledku existencie a spôsobu fungovania samonastaviteľných kolies prekočiť uvedené hranice.

l) na defekt kolies, mechanické poškodenia kolies ani na také poškodenia, ktoré vzniknú v dôsledku zanedbania ich pravidelného ošetrovania a údržby.

m) na mierne vychyľovanie kolies, ktoré neznemožňuje riadne používanie kočíka („osmičky“, zodratý plášť kolies alebo vyšúchané otvory na kolesách ako následok nadmerného používania).

POZOR: Používanie kočíka golfového typu pri jazde dozadu môže byť sťažené z dôvodu jeho konštrukcie. Takáto jazda môže spôsobiť vykrivenie alebo poškodenie jazdných častí. Na takéto poškodenia sa záruka nevzťahuje.

Záručná oprava môže byť z bezpečnostných dôvodov spojená s výmenou alebo modifikáciou niektorých častí výrobku, spôsobujúcou zmeny jeho vzhľadu alebo niektorých doplnkových funkcií bez predchádzajúceho súhlasu zákazníka. V takomto prípade nemá zákazník právo vrátenia peňazí, príp. uplatnenie zľavy.

Pri strate záručného listu sa duplikát neposkytuje.

ZÁRUKA NA POUŽITÝ TOVAR
Na použitý tovar sa nevzťahuje záruka, zodpovednosť predávajúceho sa vzťahuje len na vady, ktoré tieto veci mali pri prevzatí kupujúcim. Ak vyjde takáto vada najavo až dodatočne, je stanovená 12-mesačná lehota na vytknutie vady kupujúcim a na uplatnenie práva zodpodvednosti za vady. Zodpovednosť predávajúceho sa nevzťahuje na bené opotrebenia a vady, popísané v konkrétnom inzeráte alebo všeobecných obchodných podmienkach.

ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 12 hodín od jej odoslania. Po 12 hodinovej dobe predávajúci začne objednávku kupujúceho realizovať ako záväznú. Storno objednávky je kupujúci povinný zaslať formou e-mailu. Inú formu storna objednávky predávajúci nebude akceptovať.

PRÁVO NA VRÁTENIE TOVARU
Podľa novely zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom a zásielkovom predaji č.118/2006 Zb. platnej od 1.4.2006 je spotrebiteľ oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Netýka sa to tovarov a služieb vyhotovených na objednávku zákazníka. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ, ak výrobok plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám.


Ďakujeme, že ste si našli čas na prečítanie týchto obchodných podmienok a na prípadné ďalšie otázky Vám radi zodpovieme.

Použitý tovar nepredavame!!!

Tešíme sa na spoluprácu
nahlásiť
Podmínky byly naposledy upraveny: 7.9.2011, 11:49
Reklama | Podmienky pre používanie služby Mimibazar | Desatoro | Logo Overený obchodník | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Osobné údaje | Kontakt
Jednotné kontaktné miesta / Single Points of Contact | Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra | Povinne zverejňované informácie

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodávatelia obsahu