.

OBJEDNAŤ BANNER 468x60
PODMÍNKY PRODEJE
Dobrý deň,
volám sa Adriana a v prvom rade Vám Ďakujem že Ste ku mne- do môjho albumu nazreli. :)

Začnem asi od konca, a to tým, že nemám problém predať neregistrovaným, nemám problém poslať tovar kamkoľvek do zahraničia, pri dobrých referenciách aj na dobierku / o dobierke nižšie /.

Ďalšia dôležitá vec je, že výpredajový tovar sa míňa ako teplé rožky, nečakajte, lebo sa daná vec predá, o možnosti splácania a splátok čítajte nižšie.

Nie som obchod ani predajca, som len sprostredkovateľ medzi Vami a zahraničným predávajúcim a preto faktúry pri kúpe tovaru neposielam . Ak sa Vám niečo zapáči, tovar pre Vás objednám, za čo mi prináleží odmena .
To ale neznamená, že nemáte záruku, čiže skoro všetok tovar podlieha záruke v tej danej krajine, z ktorej tovar objednávam. Všetky značkové veci pochádzajú zo zahraničia, je to originál.
Všetky veci, ktoré prechádzajú colnicou preclím a všetko za Vás vybavím, čiže Vy máte cenu konečnú a už nič nedoplácate, ani nikam nepôjdete,NIČ NAVYŠE NEPLATÍTE !

Čo sa týka iného záujmu z iných stránok, viem objednať z mnohých mnou overených stránok,ale aj s iných, vypočítať Vám cenu a splniť Vašu predstavu, ale tá sa nedá splniť, keď šaty stoja 110 eur bez cla, ja Vám ich nedokážem predať za 100 eur. Pri tovare, ktorý by som takto objednávala Vám prepočítam DPH,CLO,POPLATKY pri preclievaní, všetko vybavím ja, Vám pošlem tovar , kde už nič nevybavujete.

Stačí mi poslať obrázok, prípadne link, prípadne názov tovaru a ja Vám ho zoženiem za najlepšiu cenu v danej chvíli.
A ak nájdete niekde tovar lacnejší, oslovte ma ,niekedy sa dá troška s ceny zľaviť :)

Skoro všetok tovar z novej kolekcie sa dá vrátiť pri dodržaní doby, ale musíte počítať s tým, že poštovné do danej krajiny platíte Vy, zvyčajne je to cca 20-30 eur, tieto eurká Vám nikto nevráti, a ja Vám eurká za tovar vrátim, až vtedy, keď ich vrátia mne,niekde je to 30, inde 60 dní, ale ak tovar poškodíte Vy, vrátenie tovaru je nemožné.
Pri zľavnenom tovare je to však iné, veľa dodávateľov má upozornenie, že pri dopredaji vrátenie nie je možné.
Snažím sa tovar max pofotiť, popísať, ak viem, rada Vám zo všetkým pomožem.

Doba dodania je rozdielna, od 5 až do 20 dní, neviem ovplyvniť dĺžku dodania, ani prípadné meškanie, čiže treba trpezlivosť, prípadne ma kontaktovať, a ak viem pozrieť, kde sa práve tovar nachádza, tak Vás viem poinformovať. Skoro všetky veci z môjho albumu sú však na veľmi rýchlu dobu dodania, cca 4-9 dní.

Poštovné sa riadi cenníkom pošty, keďže všetko podávam elektronicky, viem,kto tovar aj prevzal, všetky reklamačné podmienky sa riadne riadia poštovými podmienkami,
Ak chce niekto tovar 1. triedou, prípadne poistiť, ja to viem Vám navrhnúť, alebo mi to dajte do e-mailu, alebo na MMB .
Tovar Vám objednám, keď mi peniaze nabehnú na účet, stálym zákazníčkam objednávam ihneď.

Ak máte o danú vec vážny záujem , ale nemáte naraz peniažky, viem sa s Vami dohodnúť na 2-3-4 splátkach za cenu, ktorá v čase objednania je uvedená, viem tovar objednať po zaplatení zálohy, ale v prípade, že prestanete komunikovať, alebo už tovar nebudete chcieť - /ZÁLOHA V SUME 20 % Z CENY TOVARU NAD 100 EUR PRINÁLEŽÍ MNE, POD 100 EUR SUMA 20 EUR, / za každý objednaný kus tovaru, na ktorý nereagujete a na splátky/ !!!!!, ďalej suma 30-50 eur / podľa ceny tovaru / ako zmluvná pokuta za mne spôsobenú škodu Vašim nepoctivým obchodom, a zbytok eur Vám vrátim !!!
Tovar, ktorý zoberiete na splátky posielam až po uhradení celej sumy, resp. po poslednej splátke..IHNEĎ !!!
Ak tovar nepreberiete, alebo vrátite z dôvodu mnou nezapríčineným / ja dodržím podmienky /, uplatňujem si pokutu nasledovne :

- cena tovaru bez poštovného do 50 eur...pokuta 10 eur
- cena tovaru bez poštovného od 50,01 eur do 100 eur....pokuta 20 eur
- cena tovaru bez poštovného od 100,01 eur ......pokuta 40 eur

a pri vrátení eur Vám odrátam aj mnou dokázateľne zaplatené poštovné . K tomuto som musela pristúpiť, pretože ako píšem vyššie som sprostredkovateľ, neberiem každý tovar na sklad . Často sa stáva, že Vám pošlem posledný kus, iná kupujúca by tovar chcela, možno už nie je, pričom Vy tovar vrátite pretože......???

Tovar, ktorý Vám zašlem po dohode s Vami na dobierku Ste povinná prebrať, pokiaľ sa mi ale tovar vráti, že Vy ho v rámci odbernej lehoty- 18 dní neprevezmete, tak si pri nasledovnom a opakovanom zaslaní balíka určujem poštovné nasledovne :

- prirátam Vám ku cene tovaru mnou zaplatené poplatky, ktoré musím zaplatiť, aby mi balík pošta vydala / cca 3-4 eurá /, ako si to účtuje pošta.
- prirátam Vám pri opakovanom zaslaní balíka ku cene tovaru mnou zaplatené poštovné / z podacieho lístka / + pokutu 8 eur !!!
- následné zaslanie si zaplatíte sama, a balík zašlem iba kuriérom podajom u mňa v byte, kde je cena cca 8 a viac eur / podľa váhy balíka /.

Je nemysliteľné, aby Ste za 18 dní nevedeli balík prevziať, kedže vždy sa na tom s Vami vopred dohodnem, nebudem ja platiť opätovné prevzatie balíka, pretože Ste ho len-tak neprevzali, nebudem behať s Vašim balíkom na poštu,.....zaslať ho po dohode, opäť na poštu prevziať ho , a následne opäť behať zaslať Vám ho.....stojí ma to čas a aj peniaze !!!
A výhovorky, že som musela súrne odcestovať mi nepíšte, kontaktovať Vás budem aj e mailom, a aj sms-kou, že odberná lehota končí, že sa mi balík vráti a musím vrátenie zaplatiť + budú nové výdavky, ktoré si už zaplatíte sama + pokutu.
Ak máte u mňa poštovné grátis-teda zadarmo, tak Vám táto výhoda neprináleží, kedže nepreberáte zásielky !!!

Tovar, ktorý príde dôsledne kontrolujem, to znamená, že či prišla správna veľkosť, ktorú Ste si objednali, farba, ktorá bola objednaná, či sú napr. topánky veľkostne obe rovnaké, ďalej , či sa na topánke nenachádza nejaká vada, neexistuje, aby mi niečo ušlo, čiže Vás upozorňujem, že prípadné reklamácie neuznávam. Ak Vám ale pošta dá pokrčený balík, alebo nejak inak znehodnotený, samozrejme, že máte nárok na sumu, na ktorú je balík poistený / poistenie sa snažím dať na všetok tovar väčšej hodnoty / , ale nesmiete takýto balík prevziať.

Dôležité upozornenie : Ak tovar beriete na splátky, tak neviem ja tovar vrátiť, nikto nemá dobu vrátenia 1,5 - 2 -3 -4 mesiace, prípadne pol roka, takže túto vec dobre zvážte, nepíšte mi potom, že myslela som si, že tovar bude inej farby, tovar mi nesedí, alebo, že tovar je poškodený, ako vyššie uvádzam, všetko je skontrolované a mnohý tovar je aj nafotený.

Ak objednávate viac druhov tovaru na splátky, očakávam, že splátkový kalendár dodržíte, alebo minimálne budete so mnou komunikovať, ak sa so splátkou omeškáte. V prípade, že prestanete komunikovať a viac ako 2-3 mesiace sa neozvete, resp. neuhradíte príslušnú dohodnutú splátku, tak za každý kus tovaru si účtujem pokutu nasledovne :

Príklad : Objednáte si 3 veci, zaplatiť máte do 4 mesiacov, dohodu nedodržíte, prestanete komunikovať, neberiete telefón / ak mi je známy /, za každý kus, ktorý som objednávala je pokuta 25 eur, čiže v tomto prípade bude pokuta 75 eur !!!!! Toto platí, aj keď mate 1-2 kusy tovaru už zaplatené !!!!!!
Pri 5-tich kusoch tovaru bude teda pokuta 125 eur. Je nemysliteľné, aby som mala doma tovar, čo i len posledný kus z Vašej objednávky a budem čakať pol roka, rok pokiaľ sa mi ozvete !!!!!! Pokutu si odrátam, zbytok eur Vám vrátim a tovar predám !!!!!



Na objednanie tovaru mi stačí skopírovaný príkaz na úhradu, ale na zaslanie tovaru potrebujem mať peniažky pripísané na účet, a to z toho dôvodu, že príkaz sa dá v niektorých bankách zrušiť.
Ak nemáte na MMB správnu adresu, pošlite mi ju prosím pri e-mailovej komunikácii, tak isto Vás poprosím, aby Ste mi skutočnosť, že budeme komunikovať iba cez MMB / e-mail nefunguje / tiež oznámili.

Ďalšia dôležitá vec je, že niekedy je fotka pri niektorých odtieňoch pri tovare v skutočnosti troška bledšia, tmavšia, preto to niekedy uvádzam pri tovare,/ ak to uvedie dodávateľ / ak chcete info o farbe viac, stačí mi napísať.

Ako sprostredkovateľ tovaru ručím kupujúcemu za odoslanie tovaru v rámci dohodnutej dodacej doby, / musí byť tovar zaplatený / za cenu tovaru v čase objednávky, za zabalenie tovaru, za dodanie správneho tovaru. Ako sprostredkovateľ neručím kupujúcemu za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú poštovou službou (alebo udaním nesprávnej adresy kupujúceho), za prípadné nedodanie tovaru (vinou dodávateľa), za poškodenie zásielky zavinené poštovou službou, prípadne ak sa zásielka niekde stratí. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci akceptuje všetky ustanovenia obchodných podmienok v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky, taktiež i platnú cenu objednaného tovaru uvedenú na internetovej stránke.

Tovar, ktorý mám ihneď k odberu netreba objednávať, táto skutočnosť je uvedená pri tovare.
Tovar, ktorý je na objednávku ja objednám, ale nie je v mojej moci, aby som Vam ho do 2-3-4 aj doručila , čiže ak tovar objednáte napr.v nedeľu, tak ho nebudete mat vo štvrtok, piatok doma / v daný týždeň / , viem odhadnúť dobu dodania, viem Vás informovať, ale neviem dobu dodania urýchliť.
Ak tovar chcete expresne rýchlo, niekde táto možnosť dodávateľom existuje, ale je to za príplatok, ktorý musíte uhradiť Vy.

Opýtajte sa ma na čokoľvek čo tu nie je uvedené, rada odpoviem každému,nebojte sa ma otravovať, keďže značkový tovar je drahší je prirodzené, že mnohé z Vás potrebujú aj ďalšie info.

PRAJEM PRÍJEMNÉ NAKUPOVANIE TEJ SPRÁVNEJ KABELKY,TOPÁNOK,ČI OBLEČENIA V MOJOM ALBUME,PRAJEM PRÍJEMNÉ NOSENIE VECÍ Z MOJHO ALBUMU :)

AK NESÚHLASÍTE S TÝMITO PODMIENKAMI, PROSÍM NEKLIKAJTE MI NA TOVAR.

PRI OBJEDNÁVKE A KÚPE TOVARU U MŇA ,POKLADÁM TO ZA VÁŠ SÚHLAS S MOJIMI PODMIENKAMI PREDAJA, VÝHOVORKA JA SOM TO NEVEDELA, JA SOM SI MYSLELA JE PRE MŇA IRELEVANTNÁ.
Podmínky byly naposledy upraveny: 5.9.2018, 10:26
© 2004-2018 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Kontakt