. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
ÚČET BOL POZASTAVENÝ
jarka j. (kwetinka) ID 54813
mimibazar.sk/kwetinka
Oblasť: Šaľa
Registrácia: 8.8.2008
Naposledy: 8.12.2011 17:00
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
45370494
HODNOTENIE 28
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Ahojte,

V objednávke prosím uvádzajte :meno,mail,adresu-aby ste veci mali doma čo najskôr..Ja Vám pošlem sumu aj s poštovným,ktorú treba zaplatiť na účet .Objednaný tovar posielam hneď po pripísaní sumy na účet. Na dobierku posielam len po opakovanom nákupe u nás.Ďakujem za pochopenie.



Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká odoslaním objednávky zo strany kupujúceho zákazníka a jej prijatím na strane predávajúceho.



Dodacie podmienky

Predávajúci sa zaväzuje:

- dodať kupujúcemu druh a množstvo objednaného tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky

- dodať kupujúcemu tovar vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy


Predávajúci nezodpovedá za:

- oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou, resp. prepravnou spoločnosťou.

- oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa

- za poškodenie zásielky zavinené poštou, resp. prepravnou spoločnosťou

Kupujúci sa zaväzuje:

objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov

zaplatiť za tovar cenu v plnej výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.

V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru. .

Stornovanie objednávky

-objednávku je možné stornovať najneskôr do 24 hod. mailom,alebo telefonicky.


Vypredaný tovar

Ak sa stane, že tovar, ktorý máte objednaný a už vyplatený, už nie je v ponuke, informujem o tom do 2 pracovných dní mailom, telefonicky a následne sa dohodneme na ďalšom postupe. V prípade, že Vám dokážem poslať len časť objednaného tovaru, tiež Vás budem kontaktovať, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe .


Dodacie lehoty

Objednávky vybavujeme spravidla do 24 hodín. Pošta Vám zásielku doručí do 2-3 pracovných dní. Pri nečakaných okolnostiach sa dodanie môže predĺžiť.
Ceny tovaru

Všetky ceny sú vrátane 19% dane z pridanej hodnoty (DPH). V cene tovaru nie je započítané poštovné a balné.



Platby za tovar a poštovné

PLATBA VOPRED NA ÚČET Platbu je možné vykonať aj vopred, prevodom na účet.

Ak chcete využiť túto možnosť, stačí si objednať tovar a v objednávke napíšte do poznámky PLATBA VOPRED NA ÚČET PREVODOM. Následne Vám pošleme potrebné info k platbe. Po úhrade bude tovar hneď zaslaný na zadanú adresu ako doporučená zásielka alebo balík. . (Prosím neplaťte dopredu, pokiaľ nedostanete od nás údaje k platbe.) Poštovné je uvedené vrátane balného.

DOBIERKA Objednaný tovar zasielame poštou , na adresu udanú zákazníkom v objednávke. Zákazník za tovar zaplatí plnú sumu pri preberaní dobierky na pošte, prípadne doručovateľovi zásielky.
Cenník poštovného:

Poštovné - platba vopred na účet - 1,20-2,80 € (podľa váhy)

Poštovné - dobierka - 3,00 €


Vrátenie tovaru

Podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z., tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 7 dní od jeho prevzatia. Tovar je potrebné vrátiť na adresu sídla spoločnosti v originálnom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený na spôsob dobierky neprijímame. Cena za tovar bude zákazníkovi vrátená bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru.

Reklamačný poriadok

Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať.

V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar , kópiu faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený.

Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame.

Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.

V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zákazník právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí dodávateľ zákazníkovi výrobok novým.

Záruka na nové veci

Na tovar sa vzťahuje zákonom stanovená záručná doba a to 24 mesiacov.
Ak zistíte chybu výrobku, na ktorú sa vzťahuje reklamácia počas záručnej doby, zistené chyby mi oznámte čo najskôr e-mailom , telefonicky alebo písomne na uvedené kontakty (mail, mobil), kde uvediete číslo objednávky, popis vady a kedy ste tovar kupovali.
Záruka sa vzťahuje iba na výrobné chyby. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, bežným opotrebením veci, nesprávnym použitím a zaobchádzaním, nesprávnym ošetrovaním či prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach.


Záruka na veci použité

Na veci použité neplatí záruka, zodpovednosť predávajúceho sa vzťahuje len na
vady, ktoré tieto veci mali pri prevzatí kupujúcim. Ak vyjde taká vada najavo
až dodatočne, je stanovená dvanásť mesačná lehota na vytknutie vady kupujúcim
pre uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady. Zodpovednosť predávajúceho
nevzťahuje na bežné opotrebenie a vady popísané buď u konkrétneho inzerátu, alebo
všeobecne v obchodných podmienkach.


V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.

Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní
Predávajúci upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom.


Majiteľ a prevádzkovateľ obchodu :

Bambulkovo –obchod s detským oblečením

Zodpovedná vedúca: Jaroslava Jakubeczová
P.O.BOX 216

927 05 Šaľa
SLOVAKIA
IČO : 45370494
IČ DPH : 1072446925
Kontakt:0948 266 659
Doba vybavovania objednávoky je:
PONDELOK - SOBOTA: od 8.00 - do 18:00

Budem rada,ak sa ozvete,keď k Vám balíček dorazí.

Príjemné nakupovanie.JARKA...
nahlásiť
Podmínky byly naposledy upraveny: 27.10.2011, 18:33
Reklama | Podmienky pre používanie služby Mimibazar | Desatoro | Logo Overený obchodník | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Osobné údaje | Kontakt
Jednotné kontaktné miesta / Single Points of Contact | Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra | Povinne zverejňované informácie

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodávatelia obsahu