. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Anna O. (e-kociky) ID 53862
e-kočíky s.r.o.
.
mimibazar.sk/Ekociky
Oblasť: Bardejov
Telefon: 0905627360
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 30.7.2008
Naposledy: 25.8.2018 21:34
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
47070196
DIČ SK2023801076
HODNOTENIE 117
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

1.1 Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti vyplývajúce z uzatvorenia kúpnej zmluvy medzi predávajúcim, ktorým je:

Anna Ondavská, so sídlom Fučíkova 967/27, 085 01 Bardejov, IČO:40299473, živnostenské oprávnenie číslo: Žo-2004/04198/2/KUC číslo živnostenského registra: 701-9295 zapísaný na Obvodnom úrade v Bardejove, odbor živnostenského podnikania v Bardejove, DIČ: SK1049605788 (ďalej len „predávajúci“)

a kupujúcim, ktorej predmetom je nákup a predaj na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

Kontaktné údaje predávajúceho:

e-mail: ekociky@gmail.com

telefón: 0905627360

0911915225

Korešpondenčná adresa: Anna Ondavská, Fučíkova 967/27, 085 01 Bardejov

Číslo účtu pre bezhotovostné platby:

BreBank: 4200586139/8360

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)

Inšpektorát SOI v Prešove pre Prešovský kraj

Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

Konštantínova 6, 080 01 Prešov

Tel. č.: 051/7721597

1.2 Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že súhlasí s tým, že tieto všeobecné obchodné podmienky sa budú vzťahovať na všetky objednávky vytvorené na akejkoľvek internetovej stránke elektronického obchodu, ktorý prevádzkuje predávajúci, na základe tejto objednávky dodá predávajúci prezentovaný tovar kupujúcemu, zároveň tieto podmienky platia pri ďalšom vzťahu medzi kupujúcim a predávajúcim a pri reklamácii tovaru.

1.3 Všeobecné obchodné podmienky sú súčasťou kúpnej zmluvy. V prípade, že medzi kupujúcim a predávajúcim bude uzatvorená písomná kúpna zmluva, ktorá bude obsahovať dohodnuté obchodné podmienky odlišné od všeobecných obchodných podmienok, budú ustanovenia dohodnuté v kúpnej zmluve uprednostnené pred všeobecnými obchodnými podmienkami.

1.4 Zoznam tovaru uverejnený na akejkoľvek internetovej stránke predávajúceho je katalógom bežne dodávaného tovaru a predávajúci nezaručuje okamžité dodanie uvedeného tovaru. Dodacia doba je od 3 – 30 kalendárnych dní, u každého tovaru je rozdielna a aktuálnu dostupnosť tovaru si môže kupujúci overiť u predajcu telefonicky prípadne emailom.

2. UZATVORENIE KÚPNEJ ZMLUVY

2.1 Kúpna zmluva je uzatvorená odoslaním a vyplnením objednávkového formulára v elektronickom obchode predávajúceho, alebo odoslaním objednávky formou emailu, alebo vo forme telefonickej objednávky kupujúceho predávajúcemu na uvedených telefónnych číslach (ďalej len „objednávka“).

2.2 Záväzným akceptovaním objednávky kupujúceho predávajúcim je e-mailové potvrdenie objednávky predávajúcim, predchádzajúce prijatie objednávky od kupujúceho, po overení dostupnosti tovaru a po overení platnosti ceny tovaru označeného ako „potvrdenie objednávky“. V prípade výrazného zvýšenia ceny tovaru, má predávajúci povinnosť vyžiadať si súhlas so zvýšením ceny od kupujúceho ešte pred potvrdením objednávky. Po odoslaní „potvrdenia objednávky“ sa považuje zmluvný vzťah za uzavretý. Na emailovú adresu budú v prípade potreby zaslané všetky potrebné údaje potrebné k vykonaniu bezhotovostného prevodu.

2.3 Kupujúci môže v lehote do 24 hodín od odoslania záväznej objednávky predávajúcemu objednávku zrušiť. Kupujúci je povinný v zrušení objednávky uviesť meno, číslo objednávky, email a popis objednaného tovaru. V prípade zrušenia objednávky predávajúci neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so zrušením objednávky v lehote do 24 hodín od odoslania objednávky predávajúcemu. V prípade zaplatenia kúpnej ceny sa predávajúci zaväzuje túto cenu tovaru kupujúcemu vrátiť v plnej výške na účet kupujúceho uvedený v zrušení objednávky v lehote do 15 kalendárnych dni, pokiaľ si zmluvné strany nedohodnú iný spôsob vrátenia kúpnej ceny.

3. PRÁVA A POVINNOSTI PREDÁVAJÚCEHO

3.1 Predávajúci sa zaväzuje:

a) dodať kupujúcemu tovar v dohodnutom množstve, kvalite a termíne a zabaliť ho alebo vybaviť na prepravu spôsobom potrebným na uchovanie jeho ochrany.

b) zabezpečiť aby tovar spĺňal platné predpisy SR

c) dodať kupujúcemu doklady potrebné k užívaniu tovaru (návod v slovenskom jazyku, záručný list, doklad o kúpe tovaru)

3.2 Predávajúci má právo na včasné uhradenie plnej kúpnej ceny tovaru

3.3 Predávajúci má právo objednávku stornovať a to v prípade nedostupnosti objednaného tovaru, v prípade výrazného zvýšenia kúpnej ceny uvedenej v internetovom obchode, v prípade, že objednávku nebude schopný vybaviť v stanovenom termíne uvedenom v týchto všeobecných podmienkach ak sa nedohodnú na inom plnení. O stornovaním objednávky bude informovaný telefonicky alebo písomne, v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti budú finančné prostriedky vrátené na účet kupujúceho ak sa nedohodli na inom plnení.

4. PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÚCEHO

4.1 Kupujúci je povinný:

a) prevziať zaplatený alebo objednaný tovar

b) zaplatiť predávajúcemu dohodnutú kúpnu cenu za tovar v dohodnutom termíne

c) v prípade platby na dobierku sa zaväzuje kupujúci zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu tovaru vrátane nákladov vynaložených na zaslanie tovaru kupujúcemu

d) potvrdiť prevzatie tovaru podpisom u prepravcu prípadne osobne alebo ním poverenou osobou

e) kupujúci sa zaväzuje uhradiť predávajúcemu poštovné náklady vynaložené na zaslanie tovaru kupujúcemu v prípade neprevzatia tovaru od prepravcu v plnej výške, vrátane nákladov vynaložených na vrátenie neprevzatého tovaru ku kupujúcemu.

4.2 Kupujúci má nárok na dodanie tovaru v dohodnutom množstve, kvalite, termíne.


5. DODACIE A PLATOBNÉ PODMIENKY

5.1 Tovar je predávaný podľa vystavených katalógov, vzorkovníkov a fotografii predávajúceho umiestnených na internetovej stránke elektronického obchodu. Pri popise produktov, fotografii a iných tiskovinách vychádza predávajúci z údajov od výrobcu alebo dodávateľa.

5.2 Predávajúci je povinný objednávku vybaviť a tovar kupujúcemu tovar dodať v lehote do 30 dní od dodania tovaru dodávateľom alebo výrobcom tovaru predávajúcemu, túto dodaciu dobu kupujúci bez výhrad akceptuje.

5.3 Kupujúci je povinný tovar prevziať v dohodnutom termíne na dohodnutom mieste. V prípade neprevzatia tovaru od prepravcu je tovar uskladnený u prepravcu po dobu 7 dní, po uplynutí tohto termínu je tovar vrátený na adresu predajcu. V prípade neprevzatia zásielky od prepravcu sa kupujúci zaväzuje uhradiť predávajúcemu náklady vynaložené na zaslanie tovaru kupujúcemu, navýšené o náklady vynaložené na vrátenie neprevzatého tovaru od prepravcu kupujúcemu a taktiež sa kupujúci zaväzuje zaplatiť predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 16,60 Eur (500,- Sk).

5.4 Kupujúci je oprávnený vyzvať kupujúceho na prevzatie tovaru pred uplynutím lehoty uvedenej v objednávke.

5.5 Váha, rozmery a ostatné údaje o tovare uvedené v katalógoch, prospektoch alebo iných písomnostiach sú nezáväznými údajmi.

5.6 Miesto dodania tovaru je miestom uvedeným v objednávke, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.

5.7 V prípade, že kupujúci dopraví tovar predávajúcemu na miesto určené v objednávke sa kupujúci zaväzuje tovar od prepravcu prevziať alebo zabezpečiť prevzatie inou osobou na to splnomocnenou a podpísať protokol o prevzatí u prepravcu.

5.8 Kupujúci je povinný prevzatý tovar riadne skontrolovať bezprostredne po doručení. V prípade, že kupujúci zisti, že tovar je mechanický poškodený, je povinný ihneď kontaktovať prepravcu, ktorý zásielku doručil, a vyžiadať si potvrdenie o podaní reklamácie u prepravcu. Túto skutočnosť je taktiež povinný hlásiť predajcovi. Ďalej je kupujúci povinný v prípade doručenia tovaru obsah zásielky ihneď skontrolovať, prípadne nedostatky ako sú nedodané časti zásielky, chýbajúci doklad o kúpe alebo chýbajúci záručný list ihneď hlásiť predajcovi a to písomne, najneskôr však do 24 hodín od prevzatia zásielky od prepravcu. Po uplynutí tejto lehoty sa považuje zásielka za riadne a kompletne doručenú.

5.9 Kupujúci je oprávnený v prípade nedodania tovaru predávajúcim v lehote uvedenej v bode 5.2 Obchodných podmienok odstúpiť od kúpnej zmluvy a predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu už zaplatenú časť kúpnej ceny v lehote do 15 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy bezhotovostným prevodom na účet, ktorý kupujúci uvedie v odstúpení od kúpnej zmluvy.

5.10 Kupujúci ku každému tovaru obdrží faktúru, pri niektorom type tovaru (kočiare) aj záručný list.

5.11 Spôsob platieb:

- v hotovosti pri prevzatí tovaru na adrese predajcu,

- bankovým prevodom,

- v hotovosti pri prevzatí tovaru od prepravcu – dobierka,

- splátkovým systémom spoločnosti Quatro.

6. KÚPNA CENA

6.1 Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu plnú kúpnu cenu uvedenú v objednávke alebo vo faktúre navýšenú o náklady vynaložené na doručenie tovaru hotovostnou platbou v mieste prevádzky predajcu, bezhotovostným prevodom na účet predajcu, hotovostnou platbou pri prevzatí kuriérskej službe – dobierka, alebo platbou splátkovej spoločnosti poskytujúcej úver. V prípade, že kupujúci zaplatí za tovar bezhotovostným prevodom na účet predajcu, za deň platby sa považuje deň, kedy boli finančné prostriedky pripísané na účet predajcu.

6.2 V prípade, že objednávka presiahne sumu 165,- Eur a zákazník využije možnosť bezplatného zaslania tovaru, je zákazník povinný plnú cenu tovaru uhradiť bankovým prevodom na účet uvedený vo faktúre, ktorá bude v elektronickej podobe odoslaná na email kupujúceho. Doprava zadarmo platí len na území Slovenskej republiky. V prípade objednávky do zahraničia je poplatok za dopravu účtovaný podľa taríf prepravcu, ktorého využíva predajca na doručenie tovaru do danej krajiny.

6.3 Kupujúci je povinný za tovar zaplatiť predajcovi do termínu uvedenom na faktúre, najneskôr však pri prevzatí tovaru.

6.4 Kupujúci je oprávnený objednávku zrušiť do 24 hodín od odoslania objednávky podľa článku uvedenom v bode 2.3 týchto Obchodných podmienok. V prípade uhradenia zálohy alebo ceny tovaru je predávajúci povinný zaplatenú cenu tovaru kupujúcemu vrátiť bezhotovostnou platbou do 15 dní od zrušenia objednávky.

6.5 V prípade, že kupujúci zruší objednávku po uplynutí doby uvedenej v bode 2.3 týchto Obchodných podmienok a už zaplatil za tovar alebo zálohu kupujúcemu, nie je povinný predávajúci túto platbu kupujúcemu vrátiť, zmluvné strany sa dohodli, že sa táto platba započíta v plnej výške za zmluvnú pokutu, ktorú je povinný kupujúci zaplatiť predávajúcemu, ak sa zmluvné strany nedohodli inak.

6.6 Náklady spojené s montážou a vynesením tovaru nie sú zahrnuté v kúpnej cene a predávajúci nie je povinný tieto služby poskytnúť.

6.7 Všetky akcie sú platné do vypredania zásob ak to pri produkte nie je uvedené inak.

7. NADOBUDNUTIE TOVARU A PRECHOD NEBEZPEČENSTVA ŠKODY NA TOVARE

7.1 Kupujúci nadobúda vlastnícke právo až zaplatením celej kúpnej ceny za tovar.

7.2 Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v čase, keď prevezme tovar od predávajúceho, alebo od prepravnej spoločnosti, respektíve keď predávajúci umožní kupujúcemu prevzatie tovaru.

8. REKLAMAČNÝ PROTOKOL

8.1 Na každý výrobok sa vzťahu zákonom stanovená 24 mesačná záručná doba pokiaľ nie je uvedené inak. Predajca je zodpovedný za vady spôsobené výrobcom alebo predajcom. Predajca nie je zodpovedný za vady a poškodenie prepravcom. Zásielky predajca odosiela poistené, v prípade zistenia vady spôsobenej prepravcom je kupujúci povinný reklamáciu uplatniť u prepravnej spoločnosti najneskôr 24 hodín od prevzatia zásielky. V prípade prejavenia sa výrobnej chyby na produkte je kupujúci povinný bezodkladne túto závadu reklamovať. Používanie poškodenej alebo chybnej časti produktu môže spôsobiť neodstrániteľnosť vady, za čo predajca nenesie zodpovednosť.

8.2 Na vybavovanie reklamácii sa vzťahuje platný Reklamačný protokol zverejnený na stránke predajcu www.e-kociky.sk Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že si Reklamačný protokol prečítal, a v plnom rozsahu s ním súhlasí, a zároveň potvrdzuje, že bol dostatočne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie. Reklamačný protokol sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho na stránke internetového obchodu predajcu.

8.3 Počas záručnej doby má zákazník právo na bezodkladné odstránenie vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie vrátane záručného listu predávajúcemu.

8.4. Ak tovar preukazuje výrobne vady má kupujúci právo tovar reklamovať u predajcu a to tak, že ho doručí na adresu prevádzky predajcu na vlastné náklady. Reklamačné konanie začína plynúť dňom, kedy sú splnené nasledujúce podmienky:

A. Kupujúci informuje o reklamácii predávajúceho emailom, písomne alebo telefonický.

B. Kupujúci tovar zašle na adresu predajcu. Predávajúci odporúča zásielku poistiť. Predávajúci nepreberá zásielky odoslané na dobierku.

C. Kupujúci je povinný tovar zaslať riadne očistený. Špinavý tovar bude kupujúcemu vrátený na náklady kupujúceho.

D. Kupujúci je povinný k zásielke priložiť kópiu dokladu o kúpe tovaru v našom elektronickom obchode, originálny záručný list. Taktiež je kupujúci povinný napísať stručný reklamačný list, kde uvedie meno, adresu, telefonický kontakt, email a popis závady.

8.5 Kupujúci po splnení podmienok uvedených v bode 8.4 týchto Obchodných podmienok predajca po obdŕžaní zásielky a po skontrolovaní splnenia všetkých bodov uvedených v bode 8.4 odošle na uvedený email potvrdenie o prijatí reklamácie. Doba na vybavenie reklamácie začína plynúť dňom odoslania potvrdenia o prijatí reklamácie. Kupujúci reklamáciu vybaví v čo najkratšom možnom čase, najneskôr však do 30 dní od odoslania potvrdenia o prijatí reklamácie. Za 30 deň sa považuje deň odoslania tovaru kupujúcemu. Záruka na tovar sa predlžuje o čas, počas ktorého bol tovar na reklamácii u predajcu.

8.6 V prípade, že vybavenie reklamácie trvá dlhšie ako 30 dní, má kupujúci právo odstúpiť od kúpy a vrátenie ceny tovaru, alebo na výmenu tovaru za nový.

8.7 Kupujúci nemá právo uplatniť si reklamáciu na vady, o ktorých bol kupujúci v čase uzatvorenia kúpy predajcom upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedieť (ak bola závada popísaná v popise produktu, pričom bola výrazne zohľadnená táto závada v cene produktu.

8.8 Nárok na uplatnenie záruky u predajcu kupujúcim zaniká:

a) nepredložením dokladu o zaplatení – nadobudnutí tovaru u predajcu, záručného listu, alebo príslušenstva potrebného k adekvátnemu posúdeniu oprávnenia reklamácie.

b) uplynutím záručnej doby tovaru,

c) mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,

d) vady zapríčinené bežným používaním (odtrhnuté časti, cvoky, suché zipsy, zipsy, prasknuté pneumatiky, defekty, opotrebované pneumatiky, tzv. osmičky na kolesách a pod.),

e) nesprávnym používaním alebo skladovaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými alebo mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,

f) neodborným zaobchádzaním, obsluhou alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,

g) poškodenie tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii,

h) poškodením tovaru neodvrátiteľnými alebo nepredvídateľnými udalosťami, nepredvídateľnou skazou,

i) neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom a podobne,

8.9 Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

a) odovzdaním respektíve odoslaním opraveného tovaru,

b) výmenou tovaru,

c) vrátením kúpnej ceny tovaru,

d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,

e) písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia,

f) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

O spôsobe vybavenia reklamácie je predávajúci povinný písomne informovať kupujúceho najneskôr 30 dní od začatia reklamácie a to poštou, prostredníctvom kuriéra alebo e-mailom.

8.10 Všetky právom uplatnené reklamácie sú bezplatné. V prípade neoprávnenej reklamácie si predávajúci vyhradzuje právo od kupujúceho vyúčtovať náklady spojené so zaslaním tovaru späť k zákazníkovi.

9. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

9.1 Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci ak je fyzickou osobou je povinný predávajúcemu poskytnúť svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a mailovú adresu.

9.2 Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci ak je právnickou osobou je povinný predávajúcemu poskytnúť svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, číslo telefónu a mailovú adresu.

9.3 Kupujúci zaslaním objednávky predávajúcemu vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ust. § 7 ods. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZnOOÚ“), aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje. Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Kupujúci udeľuje tento súhlas na dobu určitú do splnenia účelu.

10. ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

10.1 Kupujúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v objednávke prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožňujú naplneniu účelu kúpnej zmluvy. Predávajúci je v takom prípade povinný kupujúceho ihneď informovať o stave a vrátiť mu uhradenú cenu tovaru.

10.2 Kupujúci má právo odstúpiť od kúpy za podmienok upravených zákonom č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov a to do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať doma obdobným spôsobom ako je to obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode. Odskúšať však v žiadnom prípade neznamená tovar používať a následne ho použitý vrátiť predávajúcemu.

10.3 Odstúpenie od zmluvy musí kupujúci urobiť písomnou formou zaslaním e-mailu predávajúcemu alebo písomnou formou poštou na adresu predajcu. Odstúpenie od zmluvy musí obsahovať identifikáciu kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, číslo účtu kde chce kupujúci vrátiť už zaplatenú cenu tovaru. Spolu s nepoužitým tovarom je kupujúci povinný vrátiť dokumentáciu, kompletné príslušenstvo, doklad o kúpe, záručný list, návod na použitie, v prípade, že zákazník k objednávke obdŕžal darček zdarma k objednanému tovaru, je povinný ho vrátiť spolu s tovarom zabalený v pôvodnom obale.

10.4 V prípade, že kupujúci doručí predávajúcemu nepoužitý tovar, v nepoškodenom obale, s kompletným príslušenstvom a so všetkými dokladmi bude kúpna cena za tovar poukázaná na účet, ktorý predávajúci uvedie v odstúpení od kúpy ako bezhotovostná platba po obdŕžaní vráteného tovaru a riadnom skontrolovaní či kupujúci postupoval podľa bodu 10.3 týchto Obchodných podmienok. V prípade, ak kupujúci uplatnil možnosť bezplatného zaslania tovaru pri nákupe nad 165,- eur budú mu z kúpnej ceny tovaru odrátané náklady vynaložené na doručenie tovaru kupujúcemu. Náklady súvisiace s vrátením tovaru znáša zákazník na vlastné náklady v plnej výške. Platba bude kupujúcemu vrátená najneskôr do 15 kalendárnych dní od obdŕžania zásielky.

10.5 V prípade, že kupujúci vráti predávajúcemu tovar, ktorý bol používaný, poškodený, neúplný alebo s nekompletným príslušenstvom, bude kupujúcemu tento tovar vrátený späť na jeho náklady, nakoľko nie je možné naplniť skutok odstúpenia od kúpy podľa podmienok uvedených v bode 10.3 a bode 10.4 týchto Obchodných podmienok. V takom prípade nie je povinný predávajúci vrátiť kúpnu cenu kupujúcemu a má právo vyúčtovať kupujúcemu náklady spojená s vrátením tovaru na adresu kupujúceho.

10.6 Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy v prípade tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa. V prípade tovaru, ktorý si kupujúci objednal presne podľa vlastných prianí a výrobca ho vyhotovil podľa jeho požiadaviek.

11. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

11.1 Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu týchto Všeobecných obchodných podmienok . Povinnosť oznámenia o zmene týchto podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke predávajúceho.

11.2 Zmluvné strany sa dohodli, že vzájomná komunikácia bude uskutočnená v písomnej forme najmä vo forme e-mailu a listových zásielok.

11.3 Tieto všeobecné ustanovenia nadobúdajú platnosť odoslaním záväznej elektronickej objednávky predávajúcemu.

11.4 Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že si tieto obchodné podmienky prečítal, porozumel im a v plnom rozsahu s nimi súhlasí.
V Bardejove, dňa 1.1.2011
Podmínky byly naposledy upraveny: 3.2.2012, 14:59
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu