. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Andrea Lackovičová (drobcekovia) ID 51653
3 A plus s. r. o.
.
mimibazar.sk/drobcekovia
Oblasť: Prievidza-Bojnice
Telefon: 0908 311 300
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 9.7.2008
Naposledy: 21.7.2015 15:09
Aktualizácia: 18.5.2015 15:36
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
46576118
DIČ SK2023441882
HODNOTENIE 142
RODINNÉ FOTOGRAFIE 6
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 13
RECEPTY 8
NÁVODY 0
Dodacie lehoty
O aktuálnej dodacej lehote každej objednávky Vás budeme informovať. V prípade, že Vám nebudeme môcť dodať všetok objednaný tovar v jednej zásielke, poštovné Vám bude účtované len raz. Ak si objednáte sezónny tovar, ktorý dodávateľ už vypredal, prípadne z akýchkoľvek dôvodov stiahol z predaja a neinformoval nás, okamžite Vás budeme informovať (telefonicky, e-mailom).

Poštovné a iné poplatky
Za tovar, ktorý si zakúpite v našom internetovom obchode platíte len nasledovné poštovné (v rámci SR), ktorého výška závisí od hmotnosti a celkovej ceny objednaného tovaru:
* Za doručenie prostredníctvom Slovenskej pošty: max. 10, EUR
* Za doručenie prostredníctvom kuriérskej služby: max. 20, EUR
* Ceny sa vypočítavajú podľa platných cenníkov Slovenskej pošty a kuriérskej služby UPS
* Za objednaný tovar v celkovej hodnote min. 60, EUR zasielaný prostredníctvom Slovenskej pošty, poštovné neplatíte
* Za objednaný tovar v celkovej hodnote min. 200, EUR Vám pošleme objednaný tovar prostredníctovom kuriera UPS na naše náklady
* Balné neúčtujeme.

Spôsob dodania tovaru
V prípade objednávky v celkovej hodnote do 200, EUR si môžete vybrať spôsob dopravy - prostredníctvom Slovenskej pošty, alebo prostredníctvom kuriérskej služby. Poštovné pri objednávke v celkovej hodnote nad 60, EUR neplatíte len v prípade zaslania tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty. Pri zaslaní tovaru prostredníctvom kuriéra UPS účtujeme prepravné náklady podľa platného cenníka UPS.
V prípade objednávky v celkovej hodnote nad 200, EUR (kedy poštovné neplatíte) Vám tovar doručíme vždy prostredníctvom kuriérskej služby.
V prípade, že ste z Prievidze alebo z Bojníc, dovezieme Vám tovar priamo domov bez akýchkoľvek poplatkov, alebo si ho môžete prísť prevziať osobne v našej predajni.

Spôsob platby
Pri objednávke si môžete vybrať z dvoch spôsobov platby za tovar - dobierkou alebo faktúrou, podľa toho, ktorý spôsob je pre Vás pohodlnejší. V prípade dobierky zaplatíte za tovar priamo poštovému doručovateľovi, prípadne kuriérovi. V prípade platby za tovar prostredníctvom faktúry Vám po potvrdení dodacej lehoty e-mailom pošleme faktúru. Pri platbe za tovar hotovostným vkladom priamo na náš účet vo VÚB banke je potrebné k čiastke prirátať 1,33 EUR, čo činia poplatky banky za hotovostný vklad. Ihneď po pripísaní uvedenej čiastky na náš účet Vám pošleme Vami objednaný tovar.
V každej zásielke budete mať priložený originál faktúry, ktorý si starostlivo uschovajte pre prípad výmeny tovaru, prípadne reklamácie. Ak by faktúra v zásielke chýbala, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom, alebo telefonicky. Všetky ceny v našom cenníku sú zmluvné a konečné. NEZJEDNÁVAM.

Storno objednávky
Kupujúci môže svoju objednávku vziať späť (stornovať) najneskôr do dvoch hodín po uskutočnení objednávky, a to e-mailom (v predmete e-mailu musí byť uvedené slovo STORNO), alebo telefonicky. V prípade, že kupujúci objednávku stornuje neskôr ako v uvedenej lehote 2 hodín, bude predávajúci akceptovať takéto storno iba po predchádzajúcej dohode s kupujúcim a k akceptácii sa vopred nezaväzuje.
Dopyt na tovar sa nepovažuje ako záväzná objednávka. Záväzná je až po Vašom odsúhlasení.

Vrátenie tovaru
Všetok tovar zakúpený v našom internetovom obchode môžete bez udania dôvodu vrátiť do 7 dní od prevzatia tovaru. Táto možnosť neplatí pri osobnom prevzatí tovaru. Tovar je potrebné do uvedenej lehoty doručiť na našu adresu spolu s krátkou žiadosťou a číslom objednávky, prípadne kópiou faktúry. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, kompletný, v pôvodnom nepoškodenom obale a nesmie niesť známky použitia. Tovar neposielajte formou dobierky, v takom prípade zásielku nepreberieme.
Po vrátení tovaru Vám bude vrátená cena tovaru (do ceny tovaru sa nezapočítava poštovné) najneskôr do 15 dní odo dňa vrátenia tovaru. O úmysle vrátiť tovar zakúpený v našom obchode nás, prosím, informujte e-mailom, alebo telefonicky.
Toto právo Vám vyplýva z § 12 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.).
Podľa tohoto zákona spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú o. i. predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť, alebo tovaru, ktorý rýchlo podlieha skaze (bod 5, písmeno c) a predaj zvukových alebo obrazových záznamov alebo počítačových programov, ktoré spotrebiteľ rozbalil (bod 5, písmeno d).

Záručná doba
Záručná doba pre plnenie spotrebiteľských zmlúv (zákon č 40/1964 Z. z. v znení neskorších zákonných úprav) je stanovená na minimálne 24 mesiacov, alebo zhora ohraničená dátumom spotreby tovaru. Záručná doba začína plynúť od prevzatia veci spotrebiteľom. Spotrebiteľom je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, nesprávnym používaním alebo nesprávnym ošetrovaním výrobku

Garancie
Náš internetový obchod ručí zákazníkovi za:
1. dodržanie ceny, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky zákazníkom
2. dodanie tovaru tak, aby nebol poškodený
3. dodanie tovaru v takom množstve a sortimente, v akom bol uvedený na objednávke
4. priloženie daňového dokladu
Nenesieme zodpovednosť za:
1. oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér)
2. oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa
3. poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér). Viditeľne poškodený tovar (poškodený obal balíka a pod.) nepreberajte!

Reklamovanie tovaru
Zákazník je povinný pred prevzatím tovaru od dopravcu skontrolovať, či nie je zásielka zjavne poškodená. V prípade poškodenia zásielky je zákazník povinný následne skontrolovať obsah zásielky a zistiť, či tovar vo vnútri zásielky nie je dopravou poškodený. O takomto poškodení je kupujúci povinný bez zbytočného odkladu informovať dopravcu aj predávajúceho. Za poškodenie tovaru vzniknutého jeho dopravou nesie zodpovednosť prepravca.
Reklamovať je možné len tovar zakúpený a zaplatený u predávajúceho. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný doručiť reklamovaný tovar vrátane príslušenstva čistý, mechanicky nepoškodený vrátane faktúry predávajúcemu. Oprávnená záručná reklamácia je bezplatná. Pri neoprávnenej reklamácii je kupujúci povinný uhradiť náklady vzniknuté riešením tejto reklamácie. Predávajúci si vyhradzuje právo predĺžiť dobu na vybavenie reklamácie pri tovaroch, ktoré je potrebné zaslať na opravu výrobcovi o dobu nevyhnutne potrebnú k tejto oprave.
V prípade reklamácie tovaru, prosím, postupujte nasledujúcim spôsobom:
Zákazník je oprávnený uplatniť nárok zo záruky predávajúcemu písomne na adresu alebo e-mailom (do predmetu správy uveďte REKLAMÁCIA) a to bez zbytočného odkladu. Popis reklamácie musí obsahovať tieto náležitosti:
* označenie reklamovaného tovaru
* dôvod reklamácie
* termín nákupu
Záruka sa vzťahuje len na výrobné chyby. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené bežným opotrebovaním, nesprávnym používaním výrobkov, nesprávnou manipuláciou a skladovaním. V prípade zistenia výrobnej chyby bude tovar vymenený kus za kus, či vrátená peňažná čiastka. Do vrátenej čiastky sa nezapočítava cena poštovného.

Ochrana osobných údajov
Predávajúci sa zaväzuje, že údaje, ktoré mu kupujúci poskytne slúžia výlučne pre potreby predávajúceho súvisiace s plnením záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy. Tieto údaje nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané. Kupujúci má možnosť zvoliť si zasielanie informácií o nových produktoch alebo iných marketingových informácií od predávajúceho.

Na rovar, ktorý predávam v sekcii "BAZÁRIK", nevystavujem doklad o kúpe, aj keby išlo o nový tovar a neplatia naň ani tieto obchodné podmienky. Ide o tovar, ktorý predávam ako bežný inzerent, nie obchodník. Tento tovar nie je možné poslať na dobierku.
Keďže fotky dosť skresľujú, aj použitý tovar je možné do 7 dní od prevzatia balíka vrátiť. Vrátená suma však zahŕňa len čiastku za tovar, nie zasielateľské náklady.
Na veci použité neplatí záruka, zodpovednosť predávajúceho sa vzťahuje iba na vady, ktoré tieto veci mali pri prevzatí kupujúcim. Ak vyjde takáto vada najavo až dodatočne, je stanovená 12 mesačná lehota pre vytknutie vady kupujúcim a pre uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady. Zodpovednosť predávajúceho sa nevzťahuje na bežné opotrebovanie a vady popísané v konkrétnom inzeráte.

V prípade nejasností nás kedykoľvek kontaktujte telefonicky, alebo e-mailom.

Kontakt:
Andrea Lackovičová

e-mail: drobcekovia@drobcekovia.sk
tel.: +421 908 311 300
skype: andrea.lackovicova


Adresa predajne: I. Bukovčana 29, 971 01 Prievidza
Otváracie hodiny:
Pondelok - Piatok: od 10.30 do 16.30
Sobota, Nedeľa: zatvorené.
V prípade potreby obchod pre Vás otvoríme aj mimo otváracích hodín, prípadne aj cez víkend.
"Sme malý obchodík, ale s veľkým srdcom ,o)"
Podmínky byly naposledy upraveny: 23.9.2015, 7:34
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu