. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
ÚČET BOL POZASTAVENÝ
Jana B. - dluh
Janka B. (natuška) ID 45362
.
mimibazar.sk/natuska
Oblasť: Martin
Registrácia: 6.5.2008
Naposledy: 24.9.2012 21:14
Aktualizácia: 20.8.2012 9:17
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
46024051
HODNOTENIE 268
RODINNÉ FOTOGRAFIE 76
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Milé zákazníčky!

Ďakujeme za Váš záujem o tovar z nášho obchodíku. Všetok tovar predávame pod nasledujúcimi údajmi.

Zodpovedná osoba: Janka Bíziková
e-mail: bytoma@stonline.sk
tel.: 0918361475 - volať od 9.00hod - 16.00.hod
Kozmonautov 9, 03601 Martin -sídlo firmy
IČ: 46024051

Ja Vašu objednávku spracujem a pošlem Vám do 24 hodín jej potvrdenie na e-mail - vyzvem Vás k prekontrolovaniu potvrdenia objednávky a všetkých údajov a k potvrdeniu objednávky. PLATBU ZA TOVAR BERIEM vOPRED !!!

Akonáhle mi Vašu objednávku potvrdíte, objednávku prevediem. Na použité veci záruka neplatí, zodpovednosť predávajúceho sa vzťahuje len na vady, ktoré tieto veci mali pri prevzatí kupujúcim. Ak takáto vady vyjde najavo neskoršie, je stanovená 12 mesačná lehota na vytknutie vady kupujúcim pre uplatnenie práva zodpovednosti za vadu. Zodpovednosť predávajúceho sa nevzťahuje na bežné opotrebenie a vady

SPôSOB PLATBY:
1) prevodom na účet: TATRA BANKA BANKA 2611548963/1100

2) zloženkou na účet
3) priamy vklad na účet - nevyberám poplatok za vklad na účet - toto mám zdarma v rámci balíčku služieb
NA DOBIERKU VECI NEPOSIELAM



Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté prirodzeným alebo nadmerným mechanickým opotrebením, znečistením tovaru alebo jeho častí v dôsledku zanedbania údržby, používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi
prostredia, v ktorom sa tovar bežne používa, vonkajšími vplyvmi, napr. pádom alebo nárazom, vniknutím vody do elektrických častí, zásahom do tovaru neoprávnenou osobou (neodborné opravy alebo úpravy), akýmikoľvek zásahmi do konštrukcie, celistvosti a príslušenstva výrobku, prepätím v el. sústave, napr. pri údere blesku a znovu obnovením dodávky el. energie pri jej výpadku alebo odpojení. pri používaní tovaru v rozpore s návodom na obsluhu a pre účel iný než na ktorý je výrobok určený. mechanickým poškodením
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej pohromy a nesprávnym použitím výrobku.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom..
Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.
Predávajúcí upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho.



REKLAMÁCIE:
Záručná doba podľa zákona č 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov je stanovená na minimálne 24 mesiacov odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy.

DODACIA DOBA: všetok tovar je na objednávku do 3-4 týždňou.
POŠTOVNĚ : podľa tarif SP



Balíky posielam SLOVENSKOU POŠTOU poistené - chránim tak seba aj Vás. O odoslaní tovaru je zákazník informovaný prostredníctvom odkazov na mojej stránke. .
Zákazník alebo príjemca má povinnosť prekontrolovať neporušenosť obalu a prípadné závady ihneď riešiť s dopravcom.

O stave objednávky, odoslaní zásielke ku mne a odosielaní ku Vám informujem v odkazoch na mojej stránke. Ak náhodou máte akékoľvek otázky, kedykoľvek prosím píšte. Rada odpoviem:-).

Ak nebudeme schopní objednaný tovar dodať, kontaktujeme Vás a dohodneme sa na ďalšom postupe, príp. na vrátenie peňazí.

STORNO OBJEDNÁVKY: je veľmi obtiažne. V prípade, že mi objednávku potvrdíte tak je táto záväzná!!!!!!!!!!!!!!! Objednávku je možné stornovať pred jej potvrdením.
Ak zákazník stornuje objednávku z dôvodu nedodržania publikovanej ceny alebo dodacej lehoty dodávateľom, storno poplatok mu nebude účtovaný a uhradená záloha mu bude vrátená. To platí aj v prípade platby službou internet Banking
Dodávateľ je viazaný ponukou vrátane ceny tovaru od potvrdenia objednávky elektronickou správou s predmetom "Potvrdenie objednávky" až po uplynutie lehoty na dodanie, ktorá bola dohodnutá so zákazníkom.
V prípade, že objednávka nebola potvrdená, zákazník má právo stornovať ju. V takomto prípade nie je zákazníkovi účtovaný storno poplatok. To neplatí ak zákazník už uhradil objednávku prostredníctvom internet Bankingu. Vzhľadom na to, že pri tejto službe dodávateľovi vznikajú dodatočné náklady, bude zákazníkovi účtovať storno poplatok vo výške 1,4% z uhradenej sumy
V prípade, že zákazník stornuje už potvrdenú objednávku, je povinný uhradiť dodávateľovi všetky preukázateľné účelne vynaložené náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti s realizáciou danej objednávky, najmä v prípade ak zákazník stornuje objednávku po jej odoslaní dodávateľom a dodávateľovi vznikli náklady na dopravu tovaru. V prípade, že zákazník uhradil zálohu za objednaný tovar, táto sa mu pri stornovaní objednávky nevracia.

KÚPNA ZMLUVA/ ODSTÚPENIE OD KUPNEJ ZMLUVY
Kúpna zmluva medzi dodávateľom a zákazníkom vznikne vystavením daňového dokladu – faktúry. Po vystavení faktúry bude tovar odoslaný k zákazníkovi, ak si túto službu objednal.
Zákazníkovi vzniká právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy za podmienok upravených zákonom č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji, a to do siedmich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru
Vrátený tovar musí byť kompletný a nepoškodený. Nemôže niesť známky neprimeraného alebo nadmerného používania. Ak obsahuje spotrebný materiál, tento nemôže byť rozbalený. Tovar musí byť vrátený so všetkým príslušenstvom a v pôvodnom obale
Na odstúpenie od kúpnej zmluvy sa vzťahujú ustanovenia čl. 6, ods. 2, 3 a čl. 4, ods. 2. Náklady na vrátenie tovaru znáša zákazník.


Právo odstúpiť od zmluvy sa nevzťahuje na kúpne zmluvy, ktorých predmetom je predaj tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

V prípade platného a účinného odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný vrátiť zákazníkovi cenu zaplatenú za tovar najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. Ak je tovar vrátený nekompletný, poškodený, opotrebovaný alebo s rozbaleným spotrebným materiálom, zákazník je povinný uhradiť dodávateľovi náklady, ktoré mu vzniknú pri uvádzaní výrobku do pôvodného stavu.
Zákazník si svoje právo na odstúpenie od zmluvy môže uplatniť do 7 pracovných dní odo dňa doručenia tovaru, písomne, elektronickou poštou na adrese bytoma@stonline.skTáto e-mailová adresa je chránená pred spambotmi. Ak ju chcete vidieť, je potrebné aby ste mali zapnutý JavaScript. , alebo osobne v sídle dodávateľa. Telefonicky a zaslaním SMS správy právo na odstúpenie od zmluvy uplatniť nemožno. Zákazník je po zaslaní žiadosti elektronickou poštou povinný overiť si prijatie žiadosti telefonicky na t.č. 0918361475

PODMIENKY DODANIA TOVARU
.Ak sa nedohodlo inak, dodávateľ sa zaväzuje tovar dodať najneskôr do 28 pracovných dní od emailového potvrdenia objednávky zákazníkovi
Pri doručení zásielky kuriérom je zákazník povinný skontrolovať zásielku - jej prípadné poškodenie. Pri doručení kuriérom musí kupujúci spísať reklamačný protokol na mieste o poškodenom/porušenom balení zásielky. V prípade, že zásielka je poškodená a po kontrole obsahu zásielky je zistené, že obsah zásielky nezodpovedá obsahu faktúry/objednávky, alebo jej obsah je poškodený, je zákazník povinný túto skutočnosť zapísať v prítomnosti kuriéra do škodového zápisu. Pri nesplnení vyplnenia škodového zápisu, dodatočné reklamácie nebudú akceptované. Zákazník je povinný uschovať obalový materiál zásielky až do ukončenia šetrenia príčin vzniknutej škody.
Zákazník je povinný ihneď po doručení zásielky tovar úplne vybaliť a zistiť či nie je mechanicky poškodený a či obsah balenia zodpovedá fakturovanému tovaru. V prípade, že obsah zásielky nezodpovedá fakturovanému tovaru, alebo je tovar mechanicky poškodený (avšak bez známok poškodenie samotnej zásielky, na čo sa vzťahuje bod 4.2.), je zákazník túto skutočnosť bezodkladne oznámiť predávajúcemu. Zákazník je povinný uschovať obalový materiál zásielky až do ukončenia šetrenia príčin vzniknutej škody.
Kupujúci ku každej zásielke obdrží faktúru e-mailom alebo priamo s tovarom. Tam kde je nutný záručný list, dostane ho v balení
Zákazník je informovaný o odoslaní tovaru jeden pracovný deň pred jeho doručením. Zákazník je povinný zabezpečiť bezproblémové prevzatie tovaru, najmä tým, že v dňoch plánovaného doručenia bude dostupný na telefónnom čísle určenom pre doručenie alebo prítomný na adrese doručenia. Pokiaľ túto povinnosť nie je možné splniť, je povinný informovať dodávateľa, dohodnúť sa s ním na náhradnom termíne doručenia alebo určiť náhradnú osobu, ktorá povinnosť prevzatia tovaru splní za pôvodného príjemcu zásielky.
Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru až úplným zaplatením celej kúpnej ceny za tovar.
Podmínky byly naposledy upraveny: 16.3.2011, 9:14
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu