. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Lena J. (lienkashop) ID 329121
Lena Janetzká
mimibazar.sk/lienkashop
Oblasť: Nové M. nad Váhom
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 14.2.2018
Naposledy: 15.3.2018 10:18
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
32782829
HODNOTENIE 0
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Obchodné podmienkylienkashop.sk

Predávajúcou spoločnosťou na stránkach www.lienkashop.sk je:


Lena Janetzká, Weisseho 322/6, Nové Mesto nad Váhom

IČO 32782829

DIČ: 1029400053

Spoločnosť vedená na Okresnom úrade Nové Mesto nad Váhom

Číslo živnostenského registra: 304-3326


tel.: 0948 399 000

e-mail. lenkajanetzka@gmail.com


Orgán dozoru a dohľadu

Slovenská obchodná inšpekcia

Andreja Sládkoviča 11

971 01 Prievidza 1


1. Spôsob objednávania

Objednávku tovaru je možné urobiť on-line priamo na našich stránkach. Pokiaľ vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie, môžete zaslať objednávku ako obyčajný e-mail na našu e-mailovú adresu lenkajanetzka@gmail.com


2. Povinnosti predávajúceho

Zákazníkom sa zaväzujeme dodať:

- druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.

- tovar, ktorý vyhovuje normám, predpisom a nariadeniam platným na území SR.

- tovar, ktorý bude kvalitne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

Nezodpovedáme za:

- poškodenie zásielky zavinené poštou.

- oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou.

- oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.

- prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia prípadne zrušenia distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.

- výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám. Takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.

3. Povinnosti kupujúceho

Kupujúci sa zaväzuje:

- objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek chýb nám tieto bezodkladne oznámiť.

- zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.

V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.


4. Ceny tovaru

Ceny za tovar sú účtované zmluvne. Ceny uvedené na našej internetovej stránke sú platné v čase objednania tovaru vrátane DPH (Daň z Pridanej Hodnoty). Predávajúci si vyhradzuje právo tlačových chýb.

Kúpna cena bude považovaná za zaplatenú až pripísaním celej kúpnej ceny na bežný účet predávajúceho alebo uhradením dobierky. Predávajúci si vyhradzuje vlastnícke právo k tovaru až do úplného zaplatenia kúpnej ceny. Dokladom o predaji je pokladničný doklad, ktorý je pripojený ku každej zásielke, a ktorý slúži zároveň aj ako dodací list a záručný list.

5. Dodacie podmienky

Objednávky vybavujeme priebežne. Orientačná doba expedície tovaru je 3 - 10 pracovných dní, pri tovare, ktorý je treba objednať a dodávateľ má dlhšiu dodaciu lehotu sa doba expedície môže predĺžiť až na 30 kalendárnych dní. Objednávky sa zasielajú naraz – t.j. dobu expedície pre celú objednávku je potrebné rátať podľa výrobku s najdlhšou dobou expedície. Môže sa však stať, že napriek našej maximálnej snahe, je Vami zvolený tovar dočasne alebo úplne vypredaný. V takomto prípade Vám zašleme tovar, ktorý môžeme expedovať.

6. Termín dodania

Každú objednávku sa snažíme vybaviť v čo najskoršom termíne. Vyexpedovanie tovaru oznamujeme e-mailom. Ak zásielku neobdržíte do troch pracovných dní od oznámenia o expedícii, odporúčame informovať sa u nás mailom. Stáva sa totiž, že zákazníci nedostanú oznámenie z pošty o uložení zásielky.

7. Spôsob dodania

Objednaný tovar zasielame Slovenskou poštou doporučene II. triedou na dobierku a cez Zásielkovňu. Ak máte záujem o zaslanie tovaru cez Zásielkovňu, uveďte výdajné miesto, kam Vám tovar poslať. Ku každej objednávke prikladáme doklad o predaji, ktorý slúži zároveň ako dodací list.


8. Poštovné a balné na Slovensku

osobný odber v predajni LIENKASHOP Nové Mesto nad Váhom 0,-€

Slovenská pošta (platba v hotovosti) do 39,99 € 4,- €

Slovenská pošta (platba v hotovosti) 40,-€ a viac 3,- €
osobný odber na výdajnom mieste ZÁSIELKOVŇA (platba v hotovosti) 2,50 €
8.. Poštovné a balné Čechy
Slovenská pošta (platba v hotovosti) podľa poštových taríf
osobný odber na výdajnom mieste ZÁSIELKOVŇA (platba v hotovost) 3,- €


9. Záručná doba

Na predávaný tovar, pokiaľ nie je výrobok označený dátumom spotreby, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Priložený doklad o predaji slúži zároveň ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru k doručeniu Slovenskej pošte. Práva a povinnosti kupujúceho sa riadia podľa Občianskeho zákonníka. Záruku si je možné uplatniť na e-mailovej adrese lenkajanetzka@gmail.com. Pri údržbe a používaní tovaru je potrebné riadiť sa návodom na použitie a údržbu.


10. Zrušenie objednávky

Ak po odoslaní objednávky do 2 hodín zistíte, že Vám objednaný tovar nevyhovuje, prípadne ste sa pomýlili v objednávke, máte možnosť zrušiť objednávku bez uvedenia dôvodu. Zrušenie nám zašlite na email adresu lenkajanetzka@gmail.com.


11. Vrátenie tovaru

Ak by Vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovoval, jednoducho nám ho do 7 dní od prevzatia zásielky zašlite späť vrátane faktúry formou balíka, alebo doporučene ako list. Tovar zaslaný dobierkou nebude prijatý. Za každý vrátený tovar (nie poštovné) Vám obratom zašleme peniaze prevodom na Váš bankový účet. V prípade ak chcete tovar vrátiť bez udania dôvodu je možné vrátiť iba tovar nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom obale.


12. Reklamácie

Pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty si ešte na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať, môže sa totiž stať, že pracovníci pošty poškodia zásielku nevhodnou manipuláciou. Na už prijaté zásielky reklamácie neprijímame. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená a neprevzali ste ju, prosíme, aby ste nás o tom informovali e-mailom. V tomto prípade Vám pošleme novú zásielku.

Reklamácia sa vzťahuje len na:

preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania

Reklamácia sa nevzťahuje na:

chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru

Postup pri reklamácii

Aby mohla byť Vaša reklamácia akceptovaná je nutné dodržať niekoľko pravidiel:

Po prevzatí tovaru si prezrite tovar a doklad o predaji. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.

V prípade, ak zistíte výrobné chyby, je potrebné najprv tovar na vlastné náklady zaslať na našu adresu spolu s uvedením dôvodu reklamácie. K zásielke nezabudnite priložiť kópiu dokladu o predaji, ktorý sme poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. Reklamovaný tovar vám vymeníme za iný, ktorý si vyberiete alebo vám vrátime peniaze. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.

Doba vybavenia reklamácie

Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu. O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 5 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, pokiaľ sa nedohodneme inak. Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.


13. Ochrana osobných údajov

Za účelom vybavenia vašej objednávky si musíme uložiť vaše osobné údaje. Poskytnutie údajov je z vašej strany dobrovoľné. Vyplnením objednávacieho formulára dávate súhlas s použitím, spracovaním a uložením vašich osobných údajov do našej databázy. Kedykoľvek máte právo písomne tento súhlas odvolať.

Spracovávanie osobných údajov sa riadi zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.

Dôvodom na evidovanie osobných údajov je registrácia užívateľov, vedenie databázy registrovaných užívateľov, spracovanie objednávok, vystavenie daňového dokladu, doručenie tovaru, komunikácia s dotknutou osobou (zákazníkom) telefonicky alebo prostredníctvom elektronickej pošty v súvislosti s vybavením objednávky a doručením tovaru, prípadne s riešením reklamácie, poskytnutie osobných údajov dotknutých osôb sprostredkovateľovi - Slovenská pošta - na účely identifikácie zákazníka pri doručení tovaru, vedenie používateľských účtov, ktoré obsahujú osobné údaje, ktoré môže dotknutá osoba (zákazník) aktualizovať po prihlásení do svojho používateľského účtu alebo písomnou žiadosťou požiadať prevádzkovateľa o aktualizáciu osobných údajov, prípadne o likvidáciu osobných údajov v prípade, že účel spracúvania sa skončil alebo došlo k porušeniu zákona.



- evidencia a uchovávanie osobných údajov pre účely prípadných reklamácií



Zoznam osobných údajov: meno a priezvisko, fakturačná adresa, adresa pre doručenie tovaru, telefónny kontakt, email



Osobné údaje, ktoré Užívateľ poskytne, sú poskytované prepravnej spoločnosti Slovenská pošta a Zásielkovňa ktorá spolupracuje s Prevádzkovateľom. Poskytnutie osobných údajov je jednorazové za účelom vybavenia objednávky, Prevádzkovateľ sa zaručuje zabezpečiť identifikáciu dotknutých osôb počas doby nie dlhšej, ako je nevyhnutné na dosiahnutie účelov spracúvania a zlikvidovať tie osobné údaje, ktorých účel spracúvania sa skončil.

Zakliknutím políčka „Súhlasím so zasielaním noviniek“ v Registračnom formulári a v súlade s § 11 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov udeľujete spoločnosti svoj súhlas so spracúvaním osobných údajov uvedených v Registračnom formulári ako aj údajov o Vašich nákupoch počas celej doby platnosti súhlasu na účely zasielania ponúk tovaru a služieb a informácií o rôznych akciách emailom . Svoj súhlas môžete kedykoľvek odvolať, stačí ak svoje rozhodnutie písomne oznámite na adresu prípadne emailom na lenkajanetzka@gmail.com. Po ukončení platnosti súhlasu, po odvolaní súhlasu a po ukončení účelu spracovania budú vaše osobné údaje bezodkladne zlikvidované.


14. Záverečné ustanovenia

Práva zákazníka vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších právnych predpisov zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. Predávajúci ani kupujúci nezodpovedá za oneskorené plnenie svojich záväzkov vyplývajúcich z týchto podmienok, ak takéto oneskorenie bolo spôsobené okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť a takáto strana má právo na primerané predĺženie lehoty pri plnení svojich záväzkov.
Podmínky byly naposledy upraveny: 14.2.2018, 12:59
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu