. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Silvia H. (ModaVenusa) ID 321380
Silvia Horáková - Venuša
.
mimibazar.sk/modavenusa
Oblasť: Galanta
Telefon: +421904209164
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 21.4.2016
Naposledy: 14.4.2017 17:58
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 0
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Názov spoločnosti: Silvia Horáková - Venuša
Ulica a číslo: Dolný Chotár 125
Mesto a PSČ: Dolný Chotár, 925 41
Štát: Slovenská republika
IČO: 48 229 377
nie som platcom DPH
Číslo účtu: 5074096802, kód banky 0900 (Slovenská sporiteľňa)
IBAN: SK47 0900 0000 0050 7409 6802
Č. Osvedčenia o živnostenskom oprávnení OU-GA-OZP-2015/006647-2 č.živnostenského registra 220-30578

Zodpovedná osoba a kontakt


Silvia Horáková, Dolný Chotár 125, 925 41 Dolný Chotár
Tel.: +421 904 209 164
Pracovná doba: Pondelok – Piatok od 09,00 hod. – 17,00 hod.

1.) O registrácii

Vyhlasujeme, že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe vo firme Silvia Horáková-Venuša a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité. Potvrdením registrácie súhlasím so zasielaním ponukových e-mailov z internetového obchodu firmy Silvia Horáková-Venuša.
Službu zasielania noviniek e-mailom môžete kedykoľvek zrušiť na e-mailovej adrese: info@modavenusa.sk.
Objednávky je možné uskutočniť aj bez registrácie.

2.) Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva

Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.
Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.
Objednávku je možné bezplatne stornovať ešte pred jej potvrdením a takisto po potvrdení a to prostredníctvom elektronickej pošty (info@modavenusa.sk) alebo telefonicky na čísle +421 904 209 164. Pri storne/zrušení objednávky je potrebné uviesť Vaše zákaznícke číslo, meno a priezvisko, adresu bydliska a informáciu o objednávke.
Vyhradzujeme si právo stornovať/zrušiť objednávku, ak z dôvodu nedostupnosti tovaru, nie sme schopní dodať tovar objednávateľovi v požadovanej lehote alebo v cene, ktorá je uvedená v našom internetovom obchode, pokiaľ sa spolu nedohodneme na náhradnom plnení.
O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou - e-mailom. V detaile každého výrobku aj v potvrdení objednávky je predpokladaná dodacia lehota tovaru, ktorý nebol skladom. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar na sklade alebo nie. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo sklade dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.

3.) Doprava tovaru

V rámci Slovenskej republika:
- prostredníctvom Slovenskej pošty, doručenie na poštu za poplatok 4,- €
- prostredníctvom Slovenskej pošty, doručenie na adresu za poplatok 5,- €

Zasielanie tovaru do Českej republiky:
- prostredníctvom pošty, doručenie za poplatok 250,- CZK

Cena za dopravu tovaru môže byť zmenená po dohodne so zákazníkom.

Ku každej objednávke, aj pri vybavení 1 objednávky viacerými balíkmi, účtujeme náklady za balné a poštovné len raz.
Tovar zostáva až do zaplatenia zásielky vlastníctvom firmy Silvia Horáková-Venuša. K splneniu dodávky dochádza dňom zaplatenia za túto zo strany zákazníka.

4.) Záruka

V zmysle novely Občianskeho zákonníka č. 150/2004 poskytujeme na každý tovar záruku 2 roky. Plynúť začína dňom prevzatia tovaru.

5.) Rozpor s kúpnou zmluvou - všeobecné informácie

V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou; ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil.

6.) Právo Spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty.

Právo na odstúpenie od zmluvy spotrebiteľ nemá, v prípade zmlúv:

- na poskytovanie Služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia,
- na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho,
- na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu,

7.) Doručenie a dodacie podmienky

Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bezo zmeny.
Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú.

Ako postupovať pri vrátení tovaru:

- Pripravte zásielku podľa popisu nižšie.
- Tovar, ktorý budete zasielať späť na adresu zašlite podľa popisu nižšie vami zvoleným prepravcom.

Ako zásielku pripraviť:

Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (nezabudnite ho uviesť) a to zvyčajne do 3 pracovných dní od obdržania zásielky.

8.) Spôsoby úhrady

Všetky spôsoby úhrady, možno vybrať pred výberom dopravy. Všetky spôsoby platby sú zahrnuté v cene dopravy.
- Platba v hotovosti pri prevzatí zásielky.
- Platba cez bankový účet – ide o platbu pred obdržaním zásielky. Po zadaní tohto typu platby od nás dostanete mail s inštrukciami k platbe.
- Platba cez 24-pay – ide o platbu, pri ktorej si vyberiete z ponuky bankové platobné tlačidlo, ktoré vás presmeruje k okamžitému zaplateniu.

9.) Reklamácie

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 6. Obchodných podmienok.

10.) Reklamačný poriadok

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

Ako postupovať:

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu - Silvia Horáková – Venuša, Dolný Chotár 125, 925 41 Dolný Chotár. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie). K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia. Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.


Silvia Horáková – Venuša

Obchodné podmienky sú platné od 01.09.2015 do odvolania.
Informácie pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.
Podmínky byly naposledy upraveny: 10.5.2016, 12:54
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu