. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Petra P. (LOSANGELESFASHION) ID 313809
mimibazar.sk/losangelesfashion
Oblasť: Skalica
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 30.5.2015
Naposledy: 2.8.2015 22:34
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 0
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Vážení zákazníci,

ďakujeme, že ste nás navštívili. Najskôr sa prosím zoznámte s podmienkami predaja. Vaše otázky, žiadosti a objednávky sú vybavované do 48 hodín. Ak sa Vám do tejto doby neozve, pravdepodobne sme nedostali Váš e-mail, nezdráhajte sa teda napísať ešte raz.



Objednanie tovaru:

Ak nie je uvedené inak, je všetok tovar skladom. Keďže inzerujeme aj na iných serveroch, môže sa stať, že tovar, ktorý si objednáte, nebude na sklade. V tomto prípade Vás vždy kontaktujeme.

Odoslaním objednávky potvrdzuje zákazník platnosť svojej objednávky a zároveň vyjadruje súhlas so zmluvnými a obchodnými podmienkami. Objednávka je pre predávajúceho i kupujúceho záväzná, a je potvrdená písomnou formou. Po obdržaní Vašej objednávky Vám do 24 hodín príde automatický e-mail ohľadom obdržaní objednávky.

Objednávku môže zákazník stornovať iba v prípade, že tovar ešte nebol expedovaný, a to e-mailom, alebo telefonicky do 24 hodín od odoslania objednávky. Po tejto lehote sa objednávka berie ako záväzná. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť cenu u jednotlivých výrobkov podľa aktuálneho kurzu (okrem už zaplateného tovaru).



Prevzatie tovaru:

Zákazník je povinný skontrolovať pri preberaní tovaru, či obal nie je porušený či poškodený. V prípade, že áno, máte nárok na rozbalení balíčka priamo na SP. Ak bude tovar poškodený, spíšte hneď sa zástupcom Slovenskej pošty protokol o poškodení balíka a dohodnite sa s ním na ďalšom postupe (reklamácia, vrátenie peňazí, atd.). Zodpovednosť za poškodenie tovaru prepravou nesie plne Slovenská pošta alebo iný prepravca.



Reklamácia tovaru (výmena, vrátenie):

Tovar u nás zakúpené, ktoré ste prevzali inak ako osobne, máte právo vrátiť do 14 dní od doručenia tovaru bez udania dôvodu v súlade s Občianskym zákonníkom a Smernicou Európskeho parlamentu a Rady 97/7 / ES z 20.5.1997 o ochrane spotrebiteľa. Tovar by mal byť vrátený v pôvodnom stave, nepoškodený a čistý aj vrátane faktúry a visačiek. Ak už nemáte pôvodný obal, ste povinní tovar zabaliť tak, aby vyhovovalo požiadavkám prepravy. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade poškodenia tovaru spôsobeného nevhodným obalom nemusí byť reklamácia uznaná.

Ak sa vyskytne na zakúpenom tovare vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, kupujúci uplatní nárok písomne ​​na adresu predávajúceho. Kupujúci vyplní a zašle predávajúcemu reklamačný protokol, ktorý mu bude zaslaný na jeho e-mailovú adresu hňeď po obdržaní e-mailu so sťažnosťou.

Kupujúci uvedie svoje meno, adresu, e-mail, dátum zakúpenia a označenia reklamovaného tovaru, podrobný popis závady, a tiež uvedie, ako k nej došlo. Po obdržaní oznámenia o reklamácii, bude predávajúci kupujúceho informovať o následnom postupe, spravidla bude predávajúci požadovať zaslanie reklamovaného tovaru späť na jeho adresu.

Reklamácia tovaru z dôvodov akýchkoľvek skrytých vád, o ktorých ste neboli vopred informovaní, prípadne kvôli poškodeniu pri preprave, nás prosím kontaktujte ihneď po obdržaní zásielky, najneskôr do dvoch pracovných dní, a to e-mailom, alebo telefonicky. Na neskoršie reklamácie nebude braný ohľad.

Doba na posúdenie reklamácie je 30 dní.

Po doručení Vami vráteného tovaru bude zákazníkovi zaslaná čiastka, zodpovedajúca kúpnej cene zaplatenej za tovar - s poštovným - na ním udanej číslo bankového účtu, prípadne po vzájomnej dohode môže tiež dôjsť k výmene tovaru. Lehota na vrátenie peňažných prostriedkov je podľa občianskeho zákonníka (§ 1820) 14 dní.

Ak vrátený tovar bude javiť známky použitia, či bude inak poškodené, bude kupujúci upozornený na skutočnosť, že porušil povinnosti zákazníka. Takýto tovar po dohovore vraciame kupujúcemu späť, kupujúci však musí uhradiť náklady spojené s poštovným a balným, pri zasielaní späť na jeho adresu. Reklamovaný tovar, zaslané nám na dobierku, nepreberáme.



Odstúpenie od zmluvy zo strany predávajúceho:

Predávajúci je oprávnený zrušiť objednávku (po predchádzajúcej dohode s kupujúcim) najmä v prípadoch:

1. Kedy nie je schopný doručiť tovar v danom termíne,

2. Kedy má oprávnenú pochybnosť o skutočnej identite kupujúceho,

3. V prípadoch, že sa tovar už nevyrába alebo nedodáva,

4. Kedy sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru.

V prípade, že kupujúci už zaplatil časť alebo celú kúpnu cenu, bude mu táto čiastka v čo najkratšom termíne prevedená späť na jeho účet.



Platba prostredníctvom platobnej brány 24-pay (Okamžitá platba, Platba kartou, Platba prevodom). Schválené a regulované Národnou bankou Slovenska. Číslo oprávnenia ODB-8835-5/2012



Tešíme sa na obchodné stretnutie s Vami.
Podmínky byly naposledy upraveny: 14.6.2015, 0:09
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu