. .. .. .. .. .. .
. .

Vážení návštevníci,
reagovať na príspevky môžu iba registrovaní užívatelia. Vyplňte krátky registračný formulár a staňte sa naším členom.
Ak ste už u nás zaregistrovaní, prihláste sa prosím.

Tešíme sa na vás.

PODMÍNKY PRODEJE
Martina Š. (B-mama) ID 293052
.
mimibazar.sk/b-mama
Oblasť: Bratislava
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 16.1.2014
Naposledy: 16.9.2015 13:19
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 6
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Všeobecné obchodné podmienky



Základné údaje:



Predávajúci:

D.K.M. s.r.o.

Baltská 23

821 07 Bratislava – Podunajské Biskupice

IČO: 46 915 648

Predávajúci nie je platiteľom DPH

zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I,

oddiel Sro, vložka č. 85580/B

(Ďalej iba „predávajúci“ alebo „DKM“)



Kontaktné údaje:

Baltská 23

821 07 Bratislava – Podunajské Biskupice

E-mail : B_mama_sk@yahoo.com



Orgán dozoru a dohľadu



Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj

Odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

Prievozská 32,

P.O.Box 5,

820 07 Bratislava 27

tel. č.: 02/ 58272 172, 02/58272 104

fax č.: 02/ 58272 170



1. Všeobecné ustanovenia



1.1 Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim pri predaji tovaru spoločnosťou DKM prostredníctvom internetového obchodu www.b-mama.sk

1.2 Kupujúci zaslaním objednávky výslovne potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito VOP, ktorých neoddeliteľnú súčasť tvorí reklamačný poriadok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť. Jazyk ponúkaný na uzatvorenie zmluvy je slovenský jazyk.

1.3 Rozdielne podmienky alebo všeobecné obchodné podmienky kupujúceho nemajú žiadnu platnosť, ak nie je medzi predávajúcim a kupujúcim písomne dohodnuté inak.

1.4 Zaslanie objednávky kupujúcim sa považuje za návrh na uzavretie kúpnej zmluvy. Kupujúci môže zaslať objednávku telefonicky, faxom, e-mailom alebo prostredníctvom web-shopu spoločnosti DKM.

1.5 Kúpna zmluva medzi kupujúcim a predávajúcim je uzatvorená momentom potvrdenia objednávky kupujúceho predávajúcim a to prostredníctvom e-mailovej komunikácie.

1.6 Spoločnosť DKM si vyhradzuje právo nedodať tovar, aj po písomnom potvrdení objednávky, ak sa zistí, že objednaný tovar je nedostupný. V takomto prípade bude predávajúci bezodkladne kontaktovať kupujúceho a navrhne mu adekvátne náhradné riešenie (napr. iný vhodný tovar s podobnými parametrami). V prípade ak bude kupujúci s navrhnutým riešením súhlasiť, tak takáto dohoda medzi predávajúcim a kupujúcim v plnom rozsahu nahradí pôvodne uzatvorenú zmluvu medzi predávajúcim a kupujúcim.

1.7 Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím zmluvy si hradí kupujúci sám.



2. Objednávka prostredníctvom web-shopu spoločnosti DKM

2.1 Zákazník si môže objednať akýkoľvek tovar u predávajúceho prostredníctvom jeho web-shopu na adrese www.b-mama.sk

2.2 Kupujúci môže objednávať tovar z web-shopu buď jednorázovo alebo po predchádzajúcej registrácii.

2.2.1 Kupujúci sa môže na stránke web-shopu registrovať. Pri registrácii kupujúci vyplní na webovej stránke príslušný formulár so svojimi kontaktnými údajmi (t.j. e-mail, meno, priezvisko, korešpondenčná adresa – t.j. ulica, orientačné číslo, PSČ, mesto a štát, telefónne číslo, fax, prípadne IČO a DIČ). Pri registrácii si kupujúci vytvorí prihlasovacie meno a heslo (ďalej len „prihlasovacie údaje“), prostredníctvom ktorých sa v budúcnosti bude môcť opätovne prihlásiť do web-shopu, bez zadania svojich kontaktných údajov. Kupujúci je povinný uchovávať svoje prihlasovacie údaje v tajnosti a neposkytnúť ich tretím osobám.

2.2.2 Kupujúci si môže objednať tovar aj jednorázovo. Kupujúci následne vyplní požadované údaje a klikne na odkaz „odoslať“. V takomto prípade bude kupujúci musieť pri opätovnej návšteve web-shopu musieť opätovne zadať svoje kontaktné údaje.

2.3 Údaje, ktoré kupujúci poskytne spoločnosti DKM podliehajú pravidlám uvedeným v článku 7 VOP (Ochrana osobných údajov).

2.4 Vo web-shope si kupujúci vyberie tovar prostredníctvom tlačidla „Pridať do košíka“. Po stlačení tlačidla „Pridať do košíka“, sa požadovaný tovar automaticky pridá do nákupného košíka. Obsah nákupného košíka si zákazník môže kedykoľvek pozrieť kliknutím do pravého horného rohu, kliknutím na odkaz „Zobraziť obsah košíka“. Aj po kliknutí na odkaz „Zobraziť obsah košíka“ môže zákazník pokračovať v nákupe a to kliknutím na odkaz „Pokračovať v nákupe“.

2.5 Kupujúci si pri potvrdení svojej objednávky zvolí aj spôsob platby a spôsob dodania tovaru.

2.6 Kupujúci má, kedykoľvek pred vlastným odoslaním objednávky, možnosť ju skontrolovať a prípadne opraviť.

2.7 Po stlačení tlačidla „Objednať“ v nákupnom košíku, bude vaša objednávka zaregistrovaná v systéme a objaví sa informácia o úspešnosti spracovania vašej objednávky. Údaje, ktoré budú uvedené v objednávke bude predávajúci považovať za správne.

2.8 Predávajúci je oprávnený, v závislosti na charaktere objednávky (napr. množstvo, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu), požiadať kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky (napr. prostredníctvom emailu alebo telefonicky).

2.9 Uzavretá zmluva je predávajúcim archivovaná za účelom jej úspešného splnenia a nie je prístupná tretím nezúčastneným stranám.

2.10 Tieto obchodné podmienky sú zobrazené na webových stránkach internetového obchodu www.b-mama.sk a je tak umožnená ich archivácia a reprodukcia kupujúcim.

2.11 Predávajúci sa zaväzuje kúpnu zmluvu archivovať v elektronickej forme spolu s príslušnými Všeobecnými obchodnými podmienkami po dobu 3 rokov od uskutočnenia objednávky. Takto archivovaná zmluva nie je dostupná Kupujúcemu.



3. Platobné podmienky

3.1 Spoločnosť DKM dodáva tovar spravidla prostredníctvom poštovej dobierky alebo odberom osobne.

3.2 V prípade poštovej dobierky zaplatí kupujúci kúpnu cenu za objednaný tovar pri preberaní tovaru. V prípade odberom osobne, musí zákazník priniesť doklad o vložení sumy zodpovedajúcej objednávke na účet DKM 2924886461/1100.

3.3 Kúpnu cenu za tovar je možné zaplatiť aj prostredníctvom prevodu na bankový účet spoločnosti, ktorý je uvedený pri platobných možnostiach na stránke web-shopu. V tomto prípade spoločnosť zašle tovar zákazníkovi do 5 pracovných dní od pripísania platby na účet

3.4 Všetky ceny, vrátane cien dopravy tovaru, ktoré sú uvedené vo web-shope sú konečné.

3.5 V prípade dodania tovaru prostredníctvom dobierky je kúpna cena splatná pri preberaní tovaru a v prípade platby prevodom na účet spoločnosti do 14 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy.

3.6 Kupujúci si môže na adrese web-shopu kedykoľvek overiť stav vybavovania svojich objednávok.

3.7 Cena je záväzne určená momentom zaslania potvrdzujúceho e-mailu na adresu kupujúceho.



4. Dodanie tovaru

4.1 Predávajúci sa zaväzuje dodať objednaný tovar zákazníkovi na adresu, ktorú zákazník uviedol vo svojich kontaktných údajoch.

4.2 Tovar, ktorý je označený „na sklade“ je spravidla odoslaný kupujúcemu do piatich pracovných dní od potvrdenia objednávky predávajúcim podľa bodu 1.5 VOP. V prípade ak je kúpna cena za tovar splatná prostredníctvom bankového prevodu, tak tovar je zaslaný kupujúcemu do piatich pracovných dní od pripísania platby kúpnej ceny na účet predávajúceho.

4.3 Dodacia doba tovaru, ktorý je označený ako „na objednávku“ je individuálna a závisí od dostupnosti daného tovaru u našich dodávateľov.

4.4 Tovar zakúpený v web-shope bude kupujúcemu zaslaný prepravnou službou. Súčasťou každej dodávky tovaru je faktúra – daňový doklad, ktorý zodpovedá právnym predpisom platným v Slovenskej republike. Faktúra sa považuje za dodací list.

4.5 Ak je zásielka vrátená poštovou alebo kuriérskou službou vrátená predávajúcemu z dôvodu, že zásielku nebolo možné kupujúcemu doručiť, tak predávajúci môže po dohode s kupujúcim tovar doručiť opakovane. Náklady opakovaného doručenia nesie kupujúci.

4.6 Riziko znehodnotenia alebo poškodenia tovaru prechádza na kupujúceho prevzatia objednaného tovaru. Odosielateľ zodpovedá za stav zásielky až do momentu jej prevzatia kupujúcim. Kupujúci, alebo ním poverený zástupca, je vo vlastnom záujme povinný skontrolovať stav zásielky pri jej preberaní a akékoľvek vonkajšie poškodenie prepravného obalu uviesť v preberacom protokole prepravnej spoločnosti a bezodkladne informovať o poškodení zásielky aj predávajúceho. V opačnom prípade nemožno uplatniť nárok na reklamáciu tovaru vplyvom mechanického poškodenia, spôsobeného prepravnou službou.

4.7 Oznámenia o dodacej lehote majú len informatívny charakter a nie sú záväzné, Dodacia lehota je záväzná len vtedy, ak bola písomne dohodnutá medzi predávajúcim a kupujúcim.

4.8 Tovar ostáva až do úplného zaplatenia kúpnej ceny vlastníctvom spoločnosti DKM.



5. Právo na vrátenie tovaru a Odstúpenie od zmluvy

5.1 V lehote 14 dní od prevzatia zásielky je kupujúci oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy v súlade s § 12 Zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji a spolu s odstúpením od zmluvy zaslať tovar na adresu predávajúceho.

5.2 Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu.

5.3 Odstúpenie od zmluvy musí byť predávajúcemu doručené najneskôr v lehote uvedenej v bode 5.1.

5.4 Kupujúci berie na vedomie, že nemôže odstúpiť od zmluvy, ak mu predávajúci dodáva tovar zhotoveného podľa osobitných požiadaviek kupujúceho alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

5.5 Kupujúci je povinný vrátiť tovar predávajúcemu najneskôr do 7 pracovných dní od odstúpenia od zmluvy.

5.6 Pri splnení vyššie uvedených podmienok vráti spoločnosť DKM kupujúcemu už zaplatenú kúpnu cenu prevodom na účet kupujúceho a to najneskôr do 15 dní, od doručenia odstúpenia od zmluvy.

5.7 Spoločnosť DKM tovar zaslaný na dobierku nepreberá. Odporúčame Vám tovar poistiť.

5.8 Kupujúci má právo v lehote uvedenej v bode 5.1 odstúpiť aj v nasledujúcich prípadoch:



a) ak má tovar výrobné vady,

b) v prípade poškodenia tovaru predávajúcim.

V takom prípade znáša predávajúci aj nevyhnutné náklady spojené s vrátením tovaru.

5.9 Bližšie podrobnosti vrátenia tovaru a reklamácie upravuje reklamačný poriadok.



6. Záručná doba

6.1 Predávajúci poskytuje na tovar záruku 24 mesiacov.

6.2 Pri tovare predávanom za nižšiu cenu (zlacnený tovar) je záručná doba minimálne 12 mesiacov a DKM nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.

6.3 V prípade uplatnenia reklamácie platí reklamačný postup stanovený v reklamačnom poriadku predávajúceho. Miestom reklamácie je sídlo spoločnosti DKM.

6.4 Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný doručiť reklamovaný tovar vrátane dokumentácie, s priloženým záručným listom, alebo faktúrou, prípadne pokladničným blokom.

6.5 Oprava v záručnej dobe je bezplatná.

6.6 Na vady výrobku, ktoré vzniknú:

a) mechanickým poškodením,

b) stykom s agresívnymi chemickými látkami,

c) zanedbaním riadnej starostlivosti o tovar,

d) prirodzeným opotrebením tovaru,

sa záruka nevzťahuje.



7. Ochrana osobných údajov

7.1 Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné, budú použité iba k uskutočneniu plnenia zmluvy s kupujúcim a nebudú inak zverejnené, poskytnuté tretej osobe a pod., s výnimkou situácie súvisiacej s distribúciou či platobným stykom týkajúceho sa objednaného tovaru (oznámenie mena a adresy dodania).

7.2 Osobné údaje, ktoré sú poskytnuté kupujúcim predávajúcemu za účelom splnenia objednávky, sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky, najmä so zákonom č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.

7.3 Kupujúci dáva predávajúcemu svoj súhlas na zhromažďovanie a spracovanie týchto osobných údajov na účely splnenia predmetu uzatvárané kúpnej zmluvy, a to až do doby jeho písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním.

7.4 Kupujúci má právo prístupu k svojim osobným údajom a právo na ich opravu vrátane ďalších zákonných práv k týmto údajom.

7.5 Kupujúci súhlasí so zasielaním obchodných informácií predávajúceho, informácií tovare a ponúkaných službách na e-mailovú adresu, ktorú udal pri objednávke tovaru.



8. Záverečné ustanovenia

8.1 Tieto VOP sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky.

8.2 Prípadné spory vzniknuté dodávky tovaru spoločnosťou DKM sa budú riešiť pred príslušnými súdmi Slovenskej republiky.

8.3 Ak niektoré ustanovenie týchto VOP bolo neplatné alebo neúčinné, alebo by sa stalo neplatným alebo neúčinným, tak platnosť alebo účinnosť ostatných ustanovení VOP týmto nie je dotknutá. Pokiaľ jednotlivé tieto ustanovenia - jedno z akého dôvodu - nenadobudnú uplatnenie, tak tým nebude dotknutá účinnosť ostatných ustanovení.

8.4 Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený meniť znenie všeobecných obchodných podmienok.

8.5 Žiadne ustanovenie týchto VOP nezaväzuje kupujúceho nad rámec jeho povinností, ktoré mu vyplývajú z platných právnych predpisov Slovenskej republiky.

8.6 Tieto VOP vstupujú do platnosti dňa 1.11.2013



REKLAMAČNÝ PORIADOK PRE ZÁKAZNÍKOV



1. Úvod

1.1 Predávajúci zodpovedá za vady tovaru a kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho podľa platného reklamačného poriadku.

1.2 Reklamáciu je možné uplatniť:

a) poštou, zaslaním tovaru na adresu:

D.K.M. s.r.o.

Baltská 23

821 07 Bratislava – Podunajské Biskupice

1.3 Kupujúci si môže uplatniť u predávajúceho záruku na tovar, ktorý:

a) vykazuje vady zavinené výrobcom alebo predávajúcim,

b) vzťahuje sa naň záruka a

c) bol zakúpený u predávajúceho.

1.4 Počas záručnej doby má kupujúci právo na bezplatné odstránenie vady po predložení tovaru vrátane príslušenstva a záručného listu predávajúcemu.

1.5 Pri uplatnení reklamácie prostredníctvom pošty je kupujúci povinný zaslať predávajúcemu stručný opis vady, ktorá sa vyskytla na výrobku.

1.6 Pri uplatnení reklamácie je predávajúci povinný bezodkladne vystaviť a zaslať kupujúcemu potvrdenie o prijatí tovaru na reklamáciu.



2. Práva a povinnosti zákazníkov

2.1 Kupujúci je povinný skontrolovať zásielku, teda tovar ako aj jeho obal bezprostredne pri jeho doručení. V prípade, že kupujúci zistí, že tovar alebo obal tovaru je mechanicky poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť dopravcovi a za jeho prítomnosti skontrolovať stav tovaru.

2.2 Kupujúci nie je povinný poškodenú zásielku prijať. O odmietnutí poškodenej zásielky je kupujúci povinný predávajúceho bezodkladne informovať a to buď telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.

2.3 Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, nakoľko všetok tovar je poistený.

2.4 V prípade odmietnutia poškodenej zásielky kupujúcim zašle predávajúci kupujúcemu nový tovar.

2.5 Reklamácie mechanického poškodenia výrobku, ktoré nebolo zjavné pri prevzatí zásielky, je nutné uplatniť okamžite po prevzatí zásielky, najneskôr však do 48 hodín od doručenia tovaru. Neskoršie reklamácie mechanického poškodenia výrobku už nie je možné uznať.



3. Uplatnenie reklamácie

3.1 Ak ide o odstrániteľnú vadu tovaru, tak predávajúci zabezpečí opravu tovaru.

3.2 Ak povaha vady tovaru nebráni jeho obvyklému používaniu, môže sa predávajúci s kupujúcim dohodnúť na primeranej zľave z ceny tovaru. Ak je v takomto prípade poskytnutá zľava, tak nie je možné túto vadu tovaru neskôr reklamovať.

3.3 Ak nie je možné reklamáciu vybaviť žiadnou z vyššie uvedených možností, bude kupujúcemu vrátená kúpna cena za tovar.

3.4 Ak má tovar vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu riadnemu užívaniu tovaru, prípadne má tovar viacero vád, predávajúci ponúkne kupujúcemu výmenu vadného tovaru za rovnaký tovar, prípadne za tovar s rovnakými, alebo podobnými úžitkovými vlastnosťami alebo vráti kupujúcemu kúpnu cenu. Voľba je na kupujúcom.

3.5 Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.

3.6 Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

3.7 Na vady výrobku, ktoré vzniknú:

a) mechanickým poškodením,

b) stykom s agresívnymi chemickými látkami,

c) zanedbaním riadnej starostlivosti o tovar,

d) prirodzeným opotrebením tovaru,

sa záruka nevzťahuje. V takomto prípade je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené so zabezpečením servisného zásahu.



4. Doba vybavenia reklamácie

4.1 Predávajúci je povinný vybaviť reklamácie tovaru najneskôr do 30 dní odo dňa nasledujúceho po uplatnení reklamácie kupujúcim. Ak reklamácia nebude vybavená vo vyššie uvedenej lehote, tak kupujúci má právo od zmluvy odstúpiť a na vrátenie kúpnej ceny alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

4.2 V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu vybavenia reklamácie.

4.3 V prípade, ak je reklamácie neoprávnená, tak sa záručná doba nepredlžuje.

4.4 Ak bola reklamácia vybavená výmenou tovaru, je ďalšia prípadná reklamácia považovaná za prvú reklamáciu tovaru.

4.5 O vybavení reklamácie predávajúci upozorní o ukončení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, e-mailom. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.

4.6 Tovar bude po vybavení reklamácie automaticky zaslaný na adresu kupujúceho, prípadne si ho kupujúci môže vyzdvihnúť v prevádzke predávajúceho. Spôsob doručenia reklamovaného tovaru kupujúcemu je možné dohodnúť s kupujúcim.



5. Platnosť reklamačného poriadku

5.1 Tento reklamačný poriadok vstupuje do platnosti dňa 1.11.2013
nahlásiť
Podmínky byly naposledy upraveny: 15.2.2014, 22:43
Reklama | Podmienky pre používanie služby Mimibazar | Desatoro | Logo Overený obchodník | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Osobné údaje | Kontakt
Jednotné kontaktné miesta / Single Points of Contact | Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra | Povinne zverejňované informácie

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodávatelia obsahu