PODMÍNKY PRODEJE
Andrej B. (oblecsadoroboty) ID 288174 ROTA plus s.r.o. |
mimibazar.sk/oblecsadorobotysk |
Oblasť: Stupava |
Telefon: +421948 919 948 |
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení) |
Registrácia: 6.11.2013 |
Naposledy: 17.7.2014 9:25 |
|
|
|
Navštívte náš e-shop
Tieto Všeobecné obchodné podmienky spoločnosti ROTA plus s.r.o., IČO: 47 198 605, so sídlom Ružová 4, 900 31 Stupava zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka číslo 89832/B (ďalej len“ VOP“) upravujú základné podmienky realizácie jednotlivých obchodov uskutočnených medzi spoločnosťou ROTA plus s.r.o. (ďalej len „predávajúci“) a odberateľom (ďalej len „ kupujúci“).
1. Objednávka
a.) Pod obchodom sa v týchto VOP rozumie: Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar zo svojho sortimentu a to podľa objednávok kupujúceho, spĺňajúcich podmienky uvedené v týchto VOP a kupujúci sa zaväzuje tento tovar a prípadné iné služby s tovarom spojené, odobrať, riadne potvrdiť odobratie a uhradiť kúpnu cenu.
b.) Každý jednotlivý obchod sa uskutoční výlučne na základe záväznej objednávky potvrdenej predávajúcim. V objednávke kupujúci musí uviesť obligatórne náležitosti objednávky a to ak je kupujúcim fyzická osoba: 1. Meno a priezvisko, adresu, telefónne číslo, emailovú adresu., ak je kupujúcim podnikateľ: 1. Názov kupujúceho, jeho sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH (ak je pridelené) adresu dodania, kontaktnú osobu (osoba zodpovedná za objednávku a prevzatie tovaru): meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail.
c.) Tovarom sa rozumejú produkty alebo služby v ponuke internetového obchodu www.oblecsadoroboty.sk. Tovar je možné vyberať prehliadaním katalógu na webových stránkachpredávajúceho : www.oblecsadoroboty.sk.
d.) Ponuka tovaru a služieb na webových stránkach www.oblecsadoroboty.sk je nezáväzná a spoločnosť ROTA plus s.r.o. (ďalej len ako “predávajúci”) k ničomu nezaväzuje.
e.) Objednávka na www.oblecsadoroboty.sk je považovaná za riadne vyplnenú a záväznú zo strany kupujúceho po vyplnení všetkých povinných údajov a po potvrdení objednávky tlačidlom „POTVRDIŤ A OBJEDNAŤ“. Okamih stlačenia tlačidla „Potvrdiť a objednať“ sa považuje na účely týchto VOP za odoslanie objednávky.
f.) Spolu s potvrdením objednávky je predávajúci oprávnený vystaviť kupujúcemu zálohovú faktúru vo výške určenej predávajúcim. V prípade, ak kupujúci neuhradí zálohovú faktúru v termíne jej splatnosti, je predávajúci oprávnený od zmluvy odstúpiť.
g.) Kupujúci je povinný skontrolovať si obsah košíka (najmä výber tovaru, počet kusov, veľkosť, farby, atď.) pred odoslaním objednávky.
h.) Po prijatí objednávky systémom predávajúceho bude kupujúcemu systémom predávajúceho automaticky odoslaný e-mail s informáciou o prijatí objednávky označený ako „Potvrdenie objednávky“. Pokiaľ kupujúci e-mail s potvrdením objednávky nedostane, objednávka nebola s najväčšou pravdepodobnosťou v systéme uložená a predávajúci objednávku neobdržal.
i.) Automaticky odoslané oznámenie o potvrdení objednávky do elektronického systému predávajúceho, ktoré kupujúci obdrží na svoju e-mailovú adresu ihneď po odoslaní jeho objednávky, sa považuje za záväzné akceptovanie objednávky zo strany predávajúceho. Kúpna zmluva je uzavretá záväzným akceptovaním návrhu na uzatvorenie kúpnej zmluvy kupujúceho predávajúcim vo forme e-mailovej správy „Potvrdenie objednávky“ odoslanej predávajúcim kupujúcemu.
j.) E-mail obsahujúci „Potvrdenie objednávky“ obsahuje údaje o cene tovaru a služieb, údaje o spôsobe dodania tovaru, ako aj údaje potrebné pre zaplatenie tovaru.
k.) V prípade, že v e-maile „Potvrdenie objednávky“ nájde kupujúci akékoľvek nezrovnalosti je povinný bezodkladne kontaktovať predávajúceho telefonicky na +421 948 919 948 alebo na e-mailom na obchod@oblecsadoroboty.sk.
l.) Na e-mailovú adresu kupujúceho budú v prípade potreby zasielané aj všetky ďalšie informácie ohľadom objednávky. Predávajúci si vyhradzuje právo kontaktovať kupujúceho telefonicky alebo e-mailom ohľadom preverenia resp. dohodnutia detailov objednávky.
m.) Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, ktorých neoddeliteľnú súčasť tvorí reklamačný poriadok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.
2. Dodacie podmienky
a.) Predávajúci dodá tovar kupujúcemu do miesta určeného kupujúcim v objednávke, ak nie je dohodnuté inak. Tovar sa považuje za dodaný okamihom doručenia tovaru na adresu uvedenú kupujúcim v objednávke a prevzatý okamihom fyzického prevzatia tovaru kupujúcim, resp. jeho oprávneným zástupcom. Ak nie je dohodnuté inak, náklady na dopravu znáša kupujúci.
b.) Tovar, pri ktorom je uvedené „Dostupnosť: Do 3-10 dní“ sa väčšinou nachádza v externých skladoch dodávateľov predávajúceho. Takýto tovar odosiela predávajúci kupujúcemu štandardne do 3-10 pracovných dní, tým nie je doknuté písm. f) tohto článku. V prípade, ak by objednaný tovar nebol predávajúcemu k dispozícii do 10 pracovných dní od objednania, vyhradzuje si predávajúci právo kontaktovať kupujúceho a dohodnúť s ním ďalší postup. V prípade, ak by objednaný tovar nebol k dispozícii do 10 pracovných dní od objednania a po splnení podmienok stanovených v písm. f) tohto článku má kupujúci právo od objednávky odstúpiť a predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu už zaplatenú časť kúpnej ceny v lehote do 15 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho určený kupujúcim pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak (poštovou poukážkou).
c.)Tovar, pri ktorom je uvedené „Dostupnosť: Na objednávku“ nie je dostupný na sklade dodávateľov predávajúceho a bude dostupný na základe objednávky (môže znamenať dostupnosť až o niekoľko týždňov). O predpokladanom termíne odoslania tovaru „Na objednávku“ bude predávajúci informovať kupujúceho e-mailom po preverení dostupnosti tovaru u dodávateľov predávajúceho, tým nie je dotknuté písm. f) tohto článku. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu predpokladaného termínu odoslania tovaru kupujúcemu.
d.) Tovar, pri ktorom sa kupujúci a predávajúci dohodnú na aplikácii loga bude kupujúcemu odoslaný až po umiestnení loga. O predpokladanom trvaní aplikácie loga bude predávajúci informovať kupujúceho v osobitnom e-maile a/alebo telefonicky.
e.) V prípade platby na dobierku predávajúci odosiela tovar kupujúcemu bezprostredne potom, čo ho obdrží od svojich dodávateľov.
f.) V prípade platby na účet alebo platby prostredníctvom služby Sporopay predávajúci odosiela tovar kupujúcemu najskôr po pripísaní platby na účet predávajúceho.
g.) Predávajúci nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru okrem iného vtedy ak jej oneskorenie bude zavinené kuriérskou službou a/alebo treťou osobou, udaním nesprávnej adresy alebo iných údajov kupujúceho, prípadne omeškaním úhrady proforma faktúry zo strany kupujúceho.
h.) Dodanie tovaru uskutočňuje predávajúci prostredníctvom kuriérskej služby počas pracovných dní. O predpokladanom dni dodania tovaru môže kuriérska služba informovať kupujúceho e-mailom, telefonicky resp. prostredníctvom sms.
i.) Predávajúci si vyhradzuje právo rozhodnúť, či bude v rámci možností expedovať objednané tovary samostatne a postupne podľa ich dostupnosti alebo odošle kupujúcemu objednaný tovar až po kompletizácii zásielky so všetkými objednanými tovarmi. Za rozdelenú objednávku sa neúčtujú žiadne dodatočné poplatky. Ak je však tovar odosielaný postupne na základe výslovnej požiadavky kupujúceho, má predávajúci právo si účtovať dodatočné prepravné (poštovné/platba za kuriéra) za každú odoslanú zásielku. Produkty, na ktoré sa na základe objednávky aplikuje logo, môžu byť doručené nezávisle od iných štandardne objednaných produktov.
j.) Pre účely zabezpečenia prepravy či platobného styku týkajúceho sa objednaného tovaru dáva kupujúci predávajúcemu súhlas na poskytnutie svojich osobných údajov kuriérskej službe a to iba v rozsahu zabezpečenia riadneho a včasného dodania tovaru (oznámenie mena, priezviska, adresy dodania, tel. čísla).
k.) Pri preberaní tovaru obdrží kupujúci doklad o prebratí tovaru, ktorý je zároveň dokladom o zaplatení tovaru v prípade platby na dobierku. Zároveň je predávajúci povinný odovzdať kupujúcemu doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie tovaru.
l.) Daňový doklad s vyčíslením kúpnej ceny a DPH dostane kupujúci spolu s tovarom najneskôr však do 14 dní od doručenia tovaru.
m.) V prípade, ak predávajúci dopraví tovar kupujúcemu prostredníctvom kuriérskej služby na miesto určené v objednávke kupujúcim, kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú písomne splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve a podpísať protokol o doručení a odovzdaní tovaru. Tretia osoba splnomocnená na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve je povinná predložiť predávajúcemu potvrdenie objednávky, doklad o zaplatení tovaru v prípade platby prevodom alebo prostredníctvom služby Sporopay a písomné splnomocnenie.
n.) Ak nie je možné tovar pri prvom pokuse o doručenie dodať kupujúcemu, zanechá o tom kuriérska služba kupujúcemu písomné oznámenie. Kuriérska služba sa pokúsi o opätovné doručenie tovaru v nasledujúci pracovný deň. Pokiaľ je i tento pokus neúspešný, má kupujúci možnosť dohodnúť sa do 7 kalendárnych dní na základe zanechaného písomného oznámenia telefonicky s kuriérskou službou o konečnom odovzdaní tovaru. Po uplynutí tejto lehoty bude tovar vrátený späť predávajúcemu.
o.) Pokiaľ je dôvodom nedoručenia tovaru kuriérskou službou skutočnosť, že kupujúci pri prvom pokuse o doručenie nemal k dispozícii hotovosť na úhradu platby v prípade platby na dobierku, bude tovar uložený v kuriérskej službe maximálne po dobu 14 kalendárnych dní. Na základe písomného oznámenia kuriérskej služby o nemožnosti doručenia tovaru, má kupujúci počas tejto doby možnosť dohodnúť sa telefonicky alebo e-mailom s kuriérskou službou termíne odovzdania tovaru a vyplatení vyplatení dobierkovej čiastky. Ak aj po uplynutí 14-dňovej lehoty nebude tovar z dôvodu neuhradenej čiastky doručený, bude tovar vrátený predávajúcemu.
p.) V prípade, že bude tovar kuriérskou službou vrátený predávajúcemu z dôvodu neuhradenia dobierkovej čiastky, nemožnosti zastihnutia kupujúceho zástupcom kuriérskej služby na mieste určenom v objednávke alebo z dôvodu odmietnutia prevzatia tovaru kupujúcim, všetky náklady s tým vzniknuté hradí kupujúci, a to aj skladné vo výške 10 € za každý deň uskladnenia tovaru a to do doby vrátenia tovaru predávajúcemu a kupujúci má povinnosť zaplatiť predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške stanovenej v písm. q) a v písm. r) tohto článku, tým nie je doktnutý nárok predávajúceho na náhradu škody. Zmluvná pokuta sa nezapočítava do výšky škody. V prípade, ak kupujúci za tovar zaplatil prostredníctvom platby na účet predávajúceho alebo prostredníctvom služby Sporopay, avšak v dôsledku nemožnosti zastihnutia kupujúceho zástupcom kuriérskej služby alebo z dôvodu odmietnutia prevzatia tovaru kupujúcim postupom podľa predchádzajúceho odseku, predávajúci je oprávnený si pohľadávku na skladné vo výške 10,- EUR za každý deň započítať s kúpnou cenou, zaplatenou kupujúcim.
q.) Kupujúci je povinný v prípadoch ustanovených v predchádzajúcom odseku tohto článku zaplatiť predávajúcemu zmluvnú pokutu
i. vo výške 60℅ z kúpnej ceny, ak kúpna cena presiahla 10 000,- EUR
ii. vo výške 40℅ z kúpnej ceny, ak kúpna cena nepresiahla 10 000,- EUR
iii. vo výške 20℅ z kúpnej ceny, ak kúpna cena nepresiahla 5 000,- EUR
iv. vo výške 10℅ z kúpnej ceny, ak kúpna cena nepresiahla 1 000,- EUR
v. vo výške 5℅ z kúpnej ceny, ak kúpna cena nepresiahla 250,-EUR,
r.) Kupujúci je povinný v prípadoch ustanovených v odseku p) tohto článku zaplatiť predávajúcemu zmluvnú pokutu vo výške 100℅ z kúpnej ceny ak predmetom kúpy je tovar, na ktorý predajca podľa objednávky kupujúceho umiestnil logo, ktorého umiestnenie si kupujúci objednal.
s.) Predávajúci je oprávnený si pohľadávku na zmluvnú pokutu, v prípade, ak kupujúci za tovar zaplatil prostredníctvom platby na účet predávajúceho alebo prostredníctvom služby Sporopay ale tovar si z dôvodov uvedených v ods. p) tohto článku neprevzal a predávajúcemu vznikol nárok na zmluvnú pokutu podľa týchto VOP započítať s kúpnou cenou, zaplatenou kupujúcim.
t.) Po uplynutí 14 dní odo dňa, kedy kuriérska služba ukončila doručovanie tovaru kupujúcemu na základe podmienok uvedených vyššie, je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe.
3. Akcie
a.) V prípade prebiehajúcich akcií sa predaj tovaru a služieb na internetovej stránke predávajúceho spravuje okrem týchto všeobecných obchodných podmienok aj záväznými podmienkami príslušnej akcie uvedenými na web stránke www.oblecsadoroboty.sk. V prípade, že kupujúci objedná tovar v rozpore s podmienkami príslušnej akcie, predávajúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. O odstúpení bude kupujúci informovaný prostredníctvom e-mailu a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené v lehote do 15 dní na ním uvedený účet, pokiaľ sa s predávajúcim nedhodne inak (napríklad prostredníctvom poštovej poukážky).
b.) Na tovar, ktorý má pridelenú zľavu priamo na stránke sa nedá pripočítať ďalšia zľava, či už z iných internetových stránok ako facebook, google, zľavové portály. Jednotlivé zľavy sa nemôžu kombinovať.
c.) Všetky akcie sú platné do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom produkte nie je uvedené inak.
4. Aplikácia loga na tovar
a.) Logom sa na účely týchto VOP rozumie akékoľvek grafické alebo iné znázornenie textu, obrázku alebo ich kombinácií v rôznych farebných variáciách.
b.) Pri niektorých tovaroch umožňuje predávajúci aplikáciu loga podľa požiadaviek kupujúceho. Táto služba je spoplatnená a nie je zahrnutá v cene tovaru uvedenej na webových stránkach predávajúceho a nie je ani súčasťou ceny na objednávke tovaru. Predávajúci bude kupujúceho informovať v osobitnom e-maile alebo telefonicky o možnostiach umiestnenia loga a cene umiestnenia loga na vybraný tovar po obdržaní objednávky kupujúceho, v ktorej je uvedená aj objednávka umiestnenia loga. Predávajúci bude fakturovať cenu aplikácie loga dodatočne po odsúhlasení aplikácie loga, ako aj ceny aplikácie loga kupujúcim na základe informácií, ktoré kupujúci obdrží e-mailom alebo telefonicky od predávajúceho.
c.) Predávajúci si vyhradzuje právo zamietnuť umiestnenie loga alebo textu, ktorý spadá do niektorej z týchto kategórií:
i. Názvy produktov, služieb, firiem, organizácií alebo podujatí, ktoré nepatria kupujúcemu,
ii. Mená alebo prezývky slávnych osobností (žijúcich či mŕtvych),
iii. Ak ich využitie na produktoch naruší alebo by mohlo narušiť obchodné značky tretích strán alebo inak porušiť práva na duševné vlastníctvo,
iv. Ak sú výhražné, podnecujú násilie, hanlivé, obscénne, diskriminačné, neúctivé, so sexuálnym obsahom alebo akýmkoľvek iným spôsobom v rozpore so zákonom,
v. Ak sú z akýchkoľvek iných dôvodov neakceptovateľné.
d.) Kupujúci objednaním aplikácie loga na tovar:
i. potvrdzuje a zaručuje, že všetky názvy, slová alebo vety, ktoré používa, nahráva, vypĺňa, kopíruje alebo inak zverejňuje v súvislosti s použitím na tovare, nespadajú do žiadnej z vyššie uvedených kategórií,
ii. zaväzuje sa odškodniť predávajúceho za všetky náklady, výdavky, poplatky, škody a záväzky, ktoré predávajúcemu vzniknú alebo ktoré utrpí v dôsledku použitia slov, názvov alebo viet, ktoré kupujúci použil, nahral, vyplnil, kopíroval alebo akýmkoľvek iným spôsobom zverejnil (vrátane použitia na objednanom produkte),
iii. udeľuje predávajúcemu nevýhradnú, neodvolateľnú licenciu v rámci celého sveta používať, reprodukovať, zverejňovať a upravovať názvy, slová alebo vety, ktoré ste poskytli na účely plnenia objednávky.
5. Odstúpenie od zmluvy
a.) Kupujúci má právo odstúpiť od Zmluvy do 24 hodín od odoslania objednávky predávajúcemu bez uvedenia dôvodu. Odstúpenie od Zmluvy musí v lehote do 24 hodín od odoslania objednávky predávajúcemu oznámiť prostredníctvom elektronickej pošty na obchod@oblecsadoroboty.sk.
b.) V zmysle ustanovenia § 12 zákona O ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) má kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné aby bol list o odstúpení v uvedenej lehote doručený predávajúcemu prostredníctvom elektronickej pošty.
c.) V prípade ak kupujúci odstúpi od Zmluvy a predmetom kúpy je tovar, na ktorý predávajúci podľa objednávky kupujúceho umiestnil logo, je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu odstupné vo výške 100 ℅ z kúpnej ceny.
d.) V prípade ak kupujúci odstúpi od Zmluvy do 24 hodín od odoslania objednávky predávajúcemu , neúčtuje predávajúci žiadne poplatky súvisiace so odstúpením od zmluvy. Predávajúci pošle kupujúcemu e-mail „Zrušenie objednávky“ s potvrdením zrušenia objednávky.
e.) Kupujúci má právo po prevzatí v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať. Je možné vrátiť len tovar, ktorý:
i. je v pôvodnom stave,
ii. obsahuje všetky pôvodné, originálne štítky a visačky,
iii. nejaví známky používania a opotrebenia,
iv. je neporušený a nepoškodený,
v. je kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.),
vi. je v pôvodnom, nepoškodenom obale.
f.) K tovaru musí byť priložený doklad o kúpe (faktúra) – originál a list o odstúpení od zmluvy.
g.) Kupujúci je v prípade využitia svojho práva na vrátenie tovaru bez udania dôvodu povinný postupovať nasledovne:
i. kontaktuje predávajúceho na +421 948 919 948 alebo na obchod@oblecsadoroboty.sk a zašle mu písomné prehlásenie o odstúpení od zmluvy s uvedením: čísla objednávky, dátumu objednávky, čísla účtu alebo presnej adresy pre finančné vysporiadanie na adresu: ROTA plus s.r.o., Hviezdoslavova 764/4, 900 31 Stupava.
ii. kúpený tovar podľa podmienok uvedených vyššie doporučene odošle alebo osobne dovezie na adresu predávajúceho: ROTA plus s.r.o., Hviezdoslavova 764/4, 900 31 Stupava (pre osobný dovoz je predávajúci dostupný počas pracovných dní v čase medzi 9:00-16:00).
h.) Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné poškodenie alebo stratu tovaru alebo zásielky. Zásielku odporúča predávajúci poistiť. Zásielka nesmie byť poslaná na dobierku.
i.) Po doručení tovaru predávajúcemu a následnom skontrolovaní tovaru zo strany predávajúcho je v prípade splnenia hore uvedených podmienok kupujúcemu do 15 dní vrátená kúpna cena tovaru prevodom na účet kupujúceho, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak (poštovou poukážkou).
j.) V prípade nesplnenia horeuvedených podmienok je tovar bezodkladne odoslaný späť kupujúcemu za paušálny poplatok 10,- EUR.
k.) Predávajúci nie je povinný po uplynutí zákonom stanovej lehoty 7 dní prijať na reklamáciu od kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom nevyčistený alebo inak znečistený tovar nezodpovedajúci hygienickým štandardom.
l.) Kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že ak sú s tovarom poskytované darčeky, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že ak dôjde k využitiu práva spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § 12 zákona č. 108/2000 Z. z., darovacia zmluva stráca účinnosť a kupujúci je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť i s ním súvisiace poskytnuté darčeky.
m.) V súlade so zákonom nemôže kupujúci, ktorý je spotrebiteľ ani kupujúci, ktorý je podnikateľ odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:
i. služba, ak sa začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,
ii. tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek objednávateľa alebo tovar určený osobitne pre jedného objednávateľa, alebo tovar, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť,
n.) Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru objednaného kupujúcim prerušil výrobu alebo vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z objednávky alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať, nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v dohodnutej lehote, alebo v cene ktorá je uvedená v internetovom obchode, alebo ak kupujúci si zvolil spôsob platby prostredníctvom sporopay alebo bezhotovostným prevodom a kúpna cena nebola pripísaná na účet predávajúceho do 7 pracovných dní po potvrdení objednávky. Predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a vrátiť mu už zaplatenú cenu za tovar lehote do 15 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy a to prevodom na účet určený kupujúcim, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak (poštou poukážkou).
6. Kúpna cena a platobné podmienky
a.) Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v internetovom obchode www.oblecsadoroboty.sk sú uvádzané vrátane DPH, pokiaľ nie je uvedené inak.
b.) Konečná cena je vždy potvrdená priamo v e-maile s „potvrdením objednávky“, ktorý kupujúci obdrží po objednaní tovaru.
c.) Tovar zostáva do úplného zaplatenia majetkom predávajúceho.
d.) Všetky ceny sú zmluvné. V on-line eshope na webovej stránke www.oblecsadoroboty.sk sú vždy aktuálne a platné ceny.
e.) Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu uvedenú v potvrdení objednávky.
f.) Tovar a služby je možné uhradiť niekoľkými spôsobmi:
i. Dobierka:za tovar zaplatí kupujúci pri prevzatí zásielky kuriérskej službe. Platba na dobierku je spoplatnená podľa informácii na webovej stránke predávajúceho. V prípade platby na dobierku predávajúci odosiela tovar kupujúcemu bezprostredne potom, čo ho obdrží od svojich dodávateľov, tým nie je doktnutý čl. 2 týchto VOP,
ii. Bankový prevodna účet predávajúceho: platba prebieha pred vybavením objednávky na základe proforma faktúry. Tovar je kupujúcemu odoslaný až po prijatí platby na účet predávajúceho. Predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie spôsobené omeškaním úhrady proforma faktúry. Je nutné, aby bola čiastka pripísaná na účet predávajúceho najneskôr do 7 pracovných dní po potvrdení objednávky v opačnom prípade je predávajúci oprávnený odstúpiť od Zmluvy,
iii. Sporopay: platba prebieha pred vybavením objednávky na základe proforma faktúry. Tovar je kupujúcemu odoslaný až po prijatí platby na účet predávajúceho. Predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie spôsobené omeškaním úhrady proforma faktúry. Je nutné, aby bola čiastka pripísaná na účet predávajúceho najneskôr do 7 pracovných dní po potvrdení objednávky v opačnom prípade je predávajúci oprávnený odstúpiť od Zmluvy,
iv. Zálohová faktú
Podmínky byly naposledy upraveny: 15.11.2013, 12:52
VEĽKOSTI OBLEČENIA
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VEĽKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52
© 2001–2025 Copyright
CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10,
IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490
a dodávatelia obsahu