. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Milada Z. (Kabelky-móda) ID 284782
SUPER BYTY,s.r.o
.
mimibazar.sk/kabelky-moda
Oblasť: Bratislava
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 22.9.2013
Naposledy: 28.7.2018 20:50
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 13
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Zmluvné podmienky
Všeobecné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi spoločnosťou SUPER BYTY, s.r.o., so sídlom Mozartova 23, 811 02 Bratislava, IČO: 45 719 276, DIČ: 2023098693, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., oddiel Sro, vložka č. 67354/B (ďalej len "predávajúci") a treťou osobou (ďalej len „kupujúci“), predmetom ktorej je kúpa a predaj tovaru v e-shope (internetovom obchode) na internetovej stránke www.kabelky-moda.sk (ďalej aj ako „e-shop predávajúceho“)
Tieto VOP upravujú i práva a povinnosti strán do okamihu uzatvorenia kúpnej zmluvy na základe registrácie (objednávky) osoby kupujúceho ako i práva a povinnosti pri reklamácii tovaru, ktoré sa riadia reklamačným poriadkom pre e-shop na internetovej stránke www.kabelky-moda.sk.

Kontaktné a fakturačné údaje predávajúceho:

Prevádzkovateľ e-shopu "kabelky-moda.sk":
SUPER BYTY s.r.o.
IČO: 45 719 276
DIČ: 2023098693
e-mail:
kabelkymoda@gmail.com
mob.č. :
0905360431

poštová adresa:
Mozartova 23
Bratislava
81102



Objednávanie tovaru, kúpna zmluva

Zmluvné strany sa dohodli, že kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že súhlasí s tým, že tieto VOP a ich podmienky a ustanovenia sa budú vzťahovať na všetky kúpne zmluvy, uzavreté na e-shope predávajúceho, na základe ktorej predávajúci dodá tovar prezentovaný na predmetnej internetovej stránke kupujúcemu (ďalej len "kúpna zmluva").

Kúpna zmluva je uzavretá záväzným akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy kupujúceho predávajúcim vo forme e-mailovej správy kupujúceho zaslaného predávajúcemu a/alebo vo forme kupujúcim vyplneného a odoslaného formulára na internetovej stránke predávajúceho a/alebo vo forme telefonickej objednávky kupujúceho predávajúcemu (ďalej len "objednávka").

Po odoslaní objednávky bude táto objednávka spracovaná a na e-mail kupujúceho bude najneskôr do 3 dní doručené potvrdenie o prijatí objednávky predávajúcim (ďalej ako „záväzná akceptácia objednávky“).

Záväzná akceptácia objednávky obsahuje údaje o názve a špecifikácii tovaru, ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy, ďalej údaje o cene tovaru, údaj o dodacej lehote tovaru, údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný a údaje o cene, podmienkach, spôsobe a termíne prepravy tovaru do dohodnutého miesta doručenia tovaru pre kupujúceho, údaje o predávajúcom (obchodné meno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodnom registri a pod.) prípadne iné údaje.

Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito VOP alebo v cene, ktorá je uvedená v e-shope predávajúceho, pokiaľ sa so zákazníkom nedohodne na náhradnom plnení. O stornovaní objednávky bude zákazník informovaný telefonicky alebo e-mailom.


Kúpna cena a platobné podmienky

Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu za tovar kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru, t.j. prepravné resp. poštovné (ďalej spolu len „kúpna cena“) uvedené v záväznej akceptácii objednávky (uzatvorenej kúpnej zmluve).

Kupujúci je povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu za tovar v hotovosti pri prevzatí tovaru (dobierka).

Ceny tovarov na e-shope predávajúceho sú uvedené s DPH.

Predávajúci vystaví a doručí faktúru kupujúcemu v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s tým, aby faktúra bola poslaná spolu s tovarom, pričom faktúra je súčasne i dodacím listom.


Dodanie tovaru, dodacie podmienky a náklady na dodanie tovaru

Predávajúci je povinný dodať na základe záväzne akceptovanej objednávky kupujúcemu tovar v dohodnutom množstve, kvalite a termíne a zabaliť ho alebo vybaviť na prepravu spôsobom potrebným na jeho uchovanie a ochranu.

Predávajúci vyexpeduje tovar kupujúcemu v nasledovných lehotách odo dňa uzavretia kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a kupujúcim:
Do 3 pracovných dní v prípade, že sa objednaný tovar nachádza na sklade predávajúceho
Do 10 pracovných dní v prípade, že sa objednaný tovar nenachádza na sklade predávajúceho.
Skutočnosť, či sa objednaný tovar na sklade predávajúceho nachádza alebo nenachádza, t.j. dostupnosť tovaru, je uvedená pri každom tovare na e-shope predávajúceho. Záväzne dostupnosť tovaru predávajúci tiež uvedenie v záväznej akceptácii objednávky.

Predávajúci je oprávnený vyzvať kupujúceho prostredníctvom sms a/alebo e-mailom na prevzatie tovaru pred uplynutím lehoty dohodnutej v kúpnej zmluve.

Tovar zasielame prostredníctvom Slovenskej pošty (ďalej ako „doručovateľ“) formou listu/balíka.

Kupujúci je povinný prevziať objednaný/zakúpený tovar v dohodnutej odbernej lehote.

Vydanie tovaru kupujúcemu je možné len ak je zaplatená kúpna ceny (vrátane nákladov na prepravu) za dodávaný tovar. V opačnom prípade je predávajúci resp. doručovateľ (Slovenská pošta) oprávnený nevydať tovar a predávajúci nie je v omeškaní s dodaním tovaru. Kupujúci je povinný od doručovateľa riadne prevziať tovar v rozsahu záväznej akceptácie objednávky. Kupujúci nadobúda vlastníctvo k tovaru až po zaplatení kúpnej ceny vrátane prepravných nákladov a následnom prevzatí tovaru.


Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v záväznej akceptácii objednávky kupujúceho predávajúcim. V prípade, ak dôjde k omeškaniu dodania tovaru zo strany predávajúceho, predávajúci je oprávnený po dohode z kupujúcim predĺžiť lehotu na dodanie tovaru. V prípade, ak kupujúci po záväznej akceptácii objednávky neprevezme tovar v odbernej lehote 18 dní bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, je predávajúci oprávnený účtovať poplatok za obstaranie tovaru vo výške poštovných nákladov , ktorý je povinný kupujúci zaplatiť predávajúcemu za nedodržanie - porušenie kúpnej zmluvy. Po uplynutí odbernej lehoty je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe.

Miestom dodania tovaru je miesto uvedené v záväznej akceptácii objednávky predávajúcim, ak sa zmluvné strany nedohodnú v kúpnej zmluve inak.

V prípade, ak predávajúci dopraví tovar kupujúcemu na miesto určené v kúpnej zmluve kupujúcim, kupujúci je povinný prevziať tovar osobne alebo zabezpečiť, aby tovar prevzala osoba, ktorú písomne splnomocní pre prípad svojej neprítomnosti na prevzatie tovaru uvedeného v kúpnej zmluve. Ak bude potrebné dodávku tovaru opakovať z dôvodu neprítomnosti kupujúceho na mieste určenom v kúpnej zmluve, všetky náklady s tým vzniknuté hradí kupujúci, a to najmä opakované dodanie tovaru na miesto určenia v kúpnej zmluve. Tovar sa považuje za dodaný okamihom doručenia tovaru na adresu uvedenú v záväznej akceptácii objednávky alebo doručený na poštu objednávateľa kde je možné zásielku prevziať.

Ak Vám tovar alebo oznámenie o uložení na pošte nebolo doručené ani do 3 dní po obdržaní nášho e-mailu o expedovaní tovaru, kontaktujte prosím svoju dodaciu poštu. E-mail obsahuje aj podacie číslo Vašej zásielky, na základe ktorého Vám bude balík vydaný. Bližšie informácie o Vašom balíku a možných dôvodoch nedoručenia Vám po preverení následne poskytneme e-mailom alebo telefonicky.


Kupujúci je povinný po prebratí skontrolovať zásielku. V prípade, že kupujúci zistí, že tovar je poškodený, je povinný túto skutočnosť oznámiť predávajúcemu e-mailom, alebo telefonicky a poškodený tovar zaslať na poštovú adresu predávajúceho na odstránenie vady tovaru, na uplatnenie zľavy na tovar alebo v prípade neodstrániteľných vád tovaru na dodanie nového tovaru kupujúcemu. V prípade, ak je obal doručeného tovaru poškodený, odporúča predávajúci tovar neprevziať, spísať záznam o poškodenom obale a bezodkladne informovať predávajúceho na jeho e-mailovú adresu alebo telefonicky (uvedené v čl. I.) a to v pracovných dňoch v čase od 9.00 hod. do 15.30 hod.

Cena prepravných služieb


spôsob doručenia objednaného tovaru na DOBIERKU

Cena

- poštovné pri doručovaní na adresu kupujúceho podľa taríf Slovenskej pošty :

hmotnosť tovaru 50g prvá trieda 2,10 eur druhá trieda 2.- eur
hmotnosť tovaru 100g prvá trieda 2,30 eur druhá trieda 2,10 eur
hmotnosť tovaru 500g prvá trieda 2,50 eur druhá trieda 2,30 eur
hmotnosť tovaru 1 kg prvá trieda 3 .- eur druhá trieda 2,90 eur
hmotnosť tovaru 2 kg prvá trieda 4 .- eur druhá trieda 3,95 eur

- pri objednávke nad 60 € vrátane - poštovné ZDARMA

0,- €

- ak sa nedohodnú inak

- balné zákazníkovi neúčtujeme

Prepravné náklady (poštovné) je povinný doručovateľovi pred prevzatím zásielky (objednaného tovaru) uhradiť kupujúci. V prípade vrátenia tovaru predávajúcemu kupujúcim z akéhokoľvek dôvodu uvedeného v týchto VOP je povinný prepravné náklady (poštovné) uhradiť kupujúci. Zásielky na dobierku odosielané kupujúcim predávajúcemu, predávajúci neprevezme.

Predávajúci bude bezodkladne informovať kupujúceho o nemožnosti dodania tovaru, ako aj v prípadoch vyššej moci alebo dôvodoch, za ktoré predávajúci alebo doručovateľ nezodpovedá. V týchto prípadoch predávajúci ponúkne kupujúcemu náhradné plnenie.


V. Neprevzatie tovaru - porušenie kúpnej zmluvy

Záväzným akceptovaním objednávky kupujúceho podľa bodu 2 a 3 čl. II týchto VOP vzniká kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim. V prípade, ak kupujúci po telefonickom, alebo e-mailovom potvrdení objednávky neprevezme tovar v odbernej lehote 18 dní bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy, je predávajúci oprávnený účtovať kupujúcemu poplatok za obstaranie tovaru (poštovné) vo výške v ktorom sú zahrnuté poštovné náklady na expedovanie a spätné doručenie zásielky na našu adresu. Poplatok za obstaranie tovaru, v ktorom sú zahrnuté aj poštovné náklady na expedovanie a spätné doručenie záväzne objednaného tovaru je povinný kupujúci zaplatiť predávajúcemu za nedodržanie - porušenie kúpnej zmluvy. V prípade slovenskej pošty je odberná lehota 18 dní. K nedodržaniu, porušeniu kúpnej zmluvy dochádza aj v prípade, ak kupujúci odmietol zásielku prevziať bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy. V týchto prípadoch je predávajúci oprávnený účtovať kupujúcemu poplatok za obstaranie tovaru vo výške poštovných nákladov . Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy a predať tovar tretej osobe.
Kupujúcemu vo vyššie uvedených prípadoch budú zaslané platobné informácie potrebné k úhrade obstarávacieho poplatku a to elektronickou formou so splatnosťou 10 dní od doručenia tejto upomienky. Kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že v prípade, ak zmluvnú pokutu v súlade s týmito VOP predávajúcemu neuhradí, bude predávajúci svoj nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty uplatňovať na príslušnom súde a následne v exekučnom konaní.
V prípade, ak si kupujúci po neprevzatí objednaného tovaru tovar opätovne na základe novej záväznej objednávky u predávajúceho objedná, je povinný v takomto prípade kúpnu cenu a predchádzajúce náklady s ním spojené /poštovné/ uhradiť vopred na účet predávajúceho a to v lehote a spôsobom uvedenými v novej záväznej akceptácii objednávky.

VI. Záruka, reklamácie, reklamačný poriadok (zodpovednosť za vady)

Predávajúci vybavuje reklamácie v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 250/2007 Z.z. v platnom znení a Občianskym zákonníkom. Na vybavovanie reklamácií sa vzťahuje platný reklamačný poriadok, ktorý je súčasťou týchto VOP – a to bodov 8 až 20 tohto článku.

Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že si Reklamačný poriadok prečítal a v celom rozsahu s ním súhlasí a zároveň potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť.

Reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar zakúpený kupujúcim od predávajúceho na internetovej stránke e-shopu predávajúceho.

Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho. Záruka sa nevzťahuje na mechanicky poškodený tovar, ktorý zavinil kupujúci.

Záručná doba je 24 mesiacov (pokiaľ nie je pre konkrétne prípady stanovená iná záručná doba, produkty druhej triedy) a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú kupujúci nemohol používať tovar z dôvodu záručnej opravy tovaru.

Kupujúci je povinný vykonať prehliadku tovaru pri prevzatí tovaru. Pokiaľ tak neurobí, môže uplatniť nároky z vád zistených pri tejto prehliadke, len keď preukáže, že tieto vady mal tovar už v čase prevzatia tovaru.


Počas záručnej doby má zákazník právo na bezplatné odstránenie vady po zaslaní tovaru vrátane príslušenstva, dokumentácie spolu s dokladom o zaplatení na poštovú adresu predávajúceho, ktorá je určená na zasielanie reklamácii a pošty.

Miesto a spôsob reklamácie: Ak tovar vykazuje vady, zákazník má právo uplatniť reklamáciu tak, že doručí tovar na poštovú adresu predávajúceho spolu s vyplneným reklamačným formulárom na uplatnenie reklamácie a daňovým dokladom (faktúrou) o kúpe tovaru. Kupujúci je povinný vo formulári presne označiť druh a rozsah vád tovaru. Reklamovaný tovar je nutné doručiť na poštovú adresu predávajúceho.
Reklamačné konanie sa začne dňom, kedy bude doručené na poštovú adresu predávajúceho:
Vyplnený reklamačný formulár
Reklamovaný tovar
Daňový doklad (faktúra) o kúpe.
Tento deň sa zároveň považuje za deň uplatnenia reklamácie.

Lehota na uplatnenie reklamácie: Právo zo zodpovednosti za vady - reklamáciu môže kupujúci uplatniť len v záručnej dobe (24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru). Reklamáciu je nevyhnutne nutné uplatniť bez zbytočného odkladu, ihneď, ako sa chyba objavila, maximálne do šiestich mesiacov od zistenia chyby. Prípadné predlžovanie pri pokračujúcom používaní tovaru, môže zapríčiniť prehĺbenie chyby, znehodnotenie tovaru a môže byť dôvodom odmietnutia reklamácie.

Odstrániteľné a neodstrániteľné vady: Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, je predávajúci po uplatnení reklamácie kupujúcim, túto vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci vždy može namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.


Po uplatnení reklamácie v riadnej lehote a spôsobom uvedeným v bode 8. predávajúci vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo forme e-mailu, v ktorom je povinný presne označiť vady tovaru a poučiť spotrebiteľa o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť kupujúcemu ihneď, ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie.

Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 pracovných dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. O ukončení reklamačného konania a výsledku reklamácie informuje predávajúci kupujúceho formou dohodnutou medzi obidvoma zmluvnými stranami (e-mailom alebo doporučeným listom) a zároveň bude kupujúcemu spolu s tovarom doručený reklamačný protokol.

Kupujúci nemá právo uplatniť záruku na vady, na ktoré bol predávajúcim v dobe uzatvárania zmluvy upozornený.

Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcim zaniká

a) nepredložením daňového dokladu o kúpe alebo kompletného príslušenstva,
b) neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
c) uplynutím záručnej doby tovaru,
d) mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
e) prirodzeným opotrebovaním tovaru - veci (alebo ich častí) spôsobené používaním,
f) používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu,
g) neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
h) poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním, alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi platnými v SR,
i) poškodením tovaru neodvrátiteľnými a/alebo nepredvídateľnými udalosťami,
j) poškodením tovaru náhodnou skazou a náhodným zhoršením,
k) neodborným zásahom, poškodením pri doprave, poškodením vodou, ohňom, statickou či atmosférickou elektrinou alebo iným zásahom vyššej moci,
l) zásahom do tovaru k tomu neoprávnenej osoby.

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:
a) odovzdaním opraveného tovaru,
b) výmenou tovaru za nový tovar - resp. predávajúci môže nahradiť vadný tovar iným obdobným tovarom s porovnateľnými technickými parametrami,
c) vrátením kúpnej ceny tovaru
d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
e) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

Predávajúci je povinný o spôsobe určenia spôsobu vybavenia reklamácie a o vybavení reklamácie kupujúcemu vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie prostredníctvom poskytovateľa poštovej služby, alebo prostredníctvom e-mailu.

V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar, a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho listu a tohto reklamačného dokladu. v prípade výmeny tovaru za nový začne bežať záručná doba znovu od prevzatia nového tovaru, ale iba na nový tovar.


Všetky záručné opravy sú v prípade, ak do času ich uplatnenia nezanikol nárok na uplatnenie záruky týchto všeobecných obchodných podmienok, bezplatné.

Spôsob vybavenia reklamácie pri odstrániteľných vadách: Pokiaľ ide o odstrániteľnú vadu, bude reklamácia vybavená v závislosti od rozhodnutia kupujúceho podľa týchto reklamačných a obchodných podmienok nasledujúcim spôsobom:

a) predávajúci zabezpečí odstránenie vady,
b) predávajúci vadný tovar vymení - predávajúci môže po dohode s kupujúcim nahradiť vadný tovar iným obdobným tovarom s porovnateľnými parametrami.

Spôsob vybavenia reklamácie pri neodstrániteľných vadách: Pokiaľ ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, alebo o jednu viac krát opakovanú odstrániteľnú vadu, alebo o väčší počet rôznych odstrániteľných vád, a ktoré bránia tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný ako bez vady, predávajúci vybaví v závislosti od rozhodnutia kupujúceho podľa týchto reklamačných a obchodných podmienok reklamáciu nasledujúcim spôsobom:

a) výmenou tovaru za nový kus, resp. po dohode s kupujúcim za iný tovar rovnakých, alebo podobných funkčných parametrov,
b) v prípade, že nemôže predávajúci vykonať výmenu tovaru za iný, vybaví reklamáciu vystavením dobropisu na vadný tovar.
Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

VII. Vrátenie tovaru - odstúpenie od kúpnej zmluvy

Kupujúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy za podmienok upravených zákonom č. 102/2014& Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o ochrane spotrebiteľa pri zásielkovom predaji") a to do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru neporušený, nenosený . Odstúpenie od zmluvy musí kupujúci urobiť písomnou formou.

Predávajúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom ob
Podmínky byly naposledy upraveny: 17.9.2014, 20:42
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu