. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Tomáš K. (Tomaholz) ID 278963
mimibazar.sk/tomaholz
Oblasť: ČESKÁ REPUBLIKA
Telefon: +420601367157
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 11.6.2013
Naposledy: 20.4.2024 17:49
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
88016552
DIČ CZ7102103789
HODNOTENIE 1
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Prevádzkovateľ :

Tomáš Kupčík
Sadová 332 / 18
679 04 Adamov
Česká republika
tel : +420 601 367 157
tomaholz@gmail.com
IČO : 88016552
DIČ : CZ7102103789



NOVÝ tovar :

OBJEDNÁVKY prijímame prostredníctvom e - mailu . Do 24 hodín od Vašej objednávky Vás budeme kontaktovať . Ak by sa tak nestalo , napíšte nám prosím znova , niektoré odkazy chodí ako spamy , niektoré nedorazí vôbec . Ceny tovaru sú pevné . Pri objednávke uvádzajte , prosím , Vašu aktuálnu adresu , meno a telef . číslo pre dopravcu , pre prehľadnosť píšte z jednej mailovej adresy .

DODACIE TERMÍNY OBJEDNÁVKY - dodacie lehoty sú uvedené pri jednotlivých druhov tovaru , prípadne vás budeme konkrétne informovať pri potvrdení Vašej objednávky alebo záujmu o tovar .

PLATBA ZA OBJEDNÁVKY - je možná dvoma spôsobmi :
- platba prevodom dopredu na náš bankový účet ( pri potvrdení objednávky s termínom dodania dostanete faktúru na tovar s údajmi pre platbu ) , tovar potom odosielame do dvoch dní od pripísania na účet a termínu dodania )
- platba v hotovosti dobierkou pri preberaní tovaru

STORNO OBJEDNÁVKY je možné písomne do 12 hodín od vykonania záväznej objednávky , bezodkladne nás prosím o tejto skutočnosti písomne informujte . Storno objednávky nie je možné v prípade už prebiehajúcej výroby zákazkového nábytku alebo ak je tovar už odoslaný. V prípade , že kupujúci stornuje objednávku po tejto lehote , môže mu byť účtovaný poplatok nákladov , ktoré vznikli predávajúcemu v súvislosti s neskorým stornovaním objednávky .
Púhy dotaz na tovar nie je dôvod na rezerváciu.

ZASIELKY - tovar zasielame prostredníctvom kuriérnej služby GEIS SK.
Cena poštovného je uvedená u konkrétneho tovaru .
GEIS SK doručuje zásielky spravidla druhý pracovný den.Zboží odosielame niekoľkokrát týždenne . Na deň doručovanie budete informovaní SMS správou , v ktorej dostanete číslo zásielky .
Tu si napokon možete naist na : http://tt.geis.cz/TrackAndTrace/Tracking.aspx
Balíky sú doručované v pracovné dni , v bežnej doručovacia dobe .

REKLAMÁCIU ZÁSIELKY - Ak zistíte porušený či inak poškodený obal pri preberaní tovaru od kuriéra GEIS SK , spíšte túto skutočnosť už s ním do přejímkového formulára .
Zodpovednosť za poškodenie tovaru v priebehu prepravy nesie dopravca .
Pri zistení závady tovaru u neporušeného obalu balíka , nafoťte prosím obal aj poškodené časti tovaru a bezodkladne nám túto skutočnosť nahláste na tef . +420601367157 , Prípadne na mail tomaholz@gmail.com . Zahájime reklamačné konanie . Pre uznanie reklamácie je nutné nafotený obal a výplne balíka nevyhadzovať , bez tohto reklamácia nebude uznaná .

NEDODANIE TOVARU - V prípade , že nebude možné z akéhokoľvek dôvodu tovar dodať , či bude možné odoslať iba časť objednávky , budeme Vás o tejto skutočnosti bezodkladne písomne informovať a bude dohodnutý ďalší postup .

FAKTÚRU vystavujeme ku všetkým nákupom nového tovaru , k tovaru ju prikladáme v papierovej podobe .

ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY KUPUJÚCIM - tovar je možné vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu , ak si kupujúci nemohol tovar prezrieť pri osobnom odbere . V prípade , že tovar nebude vrátený v pôvodnom obale , s visačkami , alebo bude nejako opotrebovaný , bude kupujúcemu znížená pôvodná kúpna cena vráteného tovaru o pomernú časť za opotrebenie , či zníženie hodnoty tovaru jeho nekompletnosť . Pri vrátení NOVÉ veci , budú kupujúcemu účtované náklady súvisiace s vrátením tovaru podľa vzniknutých nákladov ( vystavenie storno dokladu , jeho zaúčtovanie a poplatok banky za prevod platby späť zákazníkovi ) . Pôvodná cena , ktorú teda kupujúci za tovar zaplatil , bude znížená o uhradenej poštovné ku kupujúcemu , o náklady predávajúceho a prípadne o pomernú časť zníženia hodnoty vráteného tovaru a bude zaslaná späť kupujúcemu najneskôr do 30 pracovných dní po doručení vráteného tovaru .
Tovar je nutné vracať osobne na adrese predajcu popr . zaslaním poštou - riadne zabalené - ako doporučenú zásielku vrátane originálu faktúry . Tovar nie je možné vracať jeho zaslaním na dobierku , takéto zásielky nebudú vyzdvihované . Pred odoslaním tovaru späť nás prosím písomne kontaktujte .
Odstúpenie od zmluvy musí byť oznámené iba písomne - mailom . Tovar musí byť doručený do 14 dní od jeho prevzatia .
Okrem prípadov , kedy je odstúpenie od zmluvy výslovne dojednané , nemôže spotrebiteľ odstúpiť podľa odseku 7 od zmlúv :
- na poskytovanie služieb , ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia ,
- na dodávku tovaru alebo služieb , ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli dodávateľa ,
- na dodávku tovaru upraveného podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu, ako aj tovar , ktorý podlieha rýchlej skaze , opotrebovaniu alebo zastaraniu ,
- na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov , ak porušil spotrebiteľ ich originálny obal ,
- na dodávku novín , periodík a časopisov ,
- spočívajúcich v hre alebo lotérii

Spotrebiteľ je preto povinný vrátiť poskytovateľovi služieb prijaté plnenia , ak je to možné , teda najčastejšie prevzatý tovar . Predávajúci je potom povinný spotrebiteľovi vrátiť plnú výšku zaplatenej finančnej čiastky . Ak spotrebiteľ uplatní právo od zmluvy odstúpiť , je predávajúci povinný vrátiť spotrebiteľovi zaplatené finančné čiastky najneskôr do 30 dní od odstúpenia od zmluvy . Ak nie je spotrebiteľ už schopný tovar či iné prevzaté plnenie vrátiť , alebo jeho hodnota bola už znížená ( došlo k čiastočnému spotrebovaní alebo opotrebovanie tovaru ) , je spotrebiteľ povinný chýbajúcu hodnotu predávajúcemu nahradiť v peniazoch.

Okrem toho môžu byť spotrebiteľovi účtované iba skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru .

Náklady spojené s vrátením tovaru späť k predajcovi ( poštovné ) si hradí spotrebiteľ sám

NOVÝ TOVAR :
Pri predaji spotrebného tovaru trvá záručná lehota 24 mesiacov , ak nie je pri tovare uvedená záručná lehota iná . U potravinárskeho tovaru činí osem dní . Ak je na predávanej veci , jej obale alebo návode k nej vyznačená v súlade so zákonom lehota na použitie veci , skončí záručná doba jej uplynutím . Pri predaji nové veci zodpovedá predávajúci za všetky vady , ktoré predstavujú rozpor s kúpnou zmluvou a ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej době.Záruční lehota začína plynúť od prevzatia tovaru kupujúcim .

Nehľadiac na dvojročnú záruku by mal kupujúci vady tovaru reklamovať u predávajúceho bez zbytočného odkladu ( po tom , čo bola chyba objavená ) . Ak teda vadný tovar kupujúci ďalej is vadou používa a reklamáciu uplatní až neskôr , nemusí byť uznaná .
Reklamácia musí byť vybavená - vrátane odstránenia vady - najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia . Lehotu možno predĺžiť iba v prípade , že s tým zákazník výslovne súhlasí .

POUŽITÝ TOVAR :
Pri použitých veciach neprichádza do úvahy zodpovednosť za vady , ktoré sa vyskytnú dodatočne po prevzatí veci . Na veci použité neplatí záruka , zodpovednosť predávajúceho sa vzťahuje len na vady , ktoré tieto veci mali pri prevzatí kupujúcim . Ak vyjde taká vada najavo až dodatočne , je stanovená prekluzívna lehota na vytknutie vady kupujúcim a pre uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady.



ZÁRUKA na nový tovar je 24 mesiacov - ak nie je uvedené inak - od prevzatia tovaru kupujúcim . Ako záručný list slúži faktúra , ktorá je pri kúpe zasielaná .

REKLAMÁCIE - o uplatnení reklamácie nás prosím kontaktujte e - mailom na : tomaholz@gmail.com Reklamovaný tovar je nutné vrátiť s faktúrou , ktorá slúži zároveň ako záručný list a písomným popisom vady . Neposielajte tovar na dobierku , takéto zásielky nebudú vyzdvihované . Reklamácia bude považovaná za neoprávnenú v prípade , že k poškodeniu došlo pri neodbornom zaobchádzaní alebo používaním výrobku v iných ako uvedených podmienkach , alebo ak ide o opotrebovanie spôsobené bežným používaním . Reklamácie sú vybavované v zákonnej lehote do 30 dní , poštovné bude vrátený v bežnej výške . O výsledku reklamácie budete informovaný . Pred odoslaním reklamácie nás prosím kontaktujte .

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV - osobné údaje ( najmä meno , priezvisko a adresa ) kupujúcich sú uchovávané v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky , najmä so zákonom o ochrane osobných údajov č 101 / 2000 Z. z . Všetky údaje získané od spotrebiteľov užívame výhradne pre vnútornú potrebu obchodu (za účelom úspešného plnenia zmluvy ) a neposkytujeme ich tretím osobám . Výnimku predstavujú externí dopravcovia, ktorým sú osobné údaje spotrebiteľov predávané v minimálnom rozsahu , nutnému pre bezproblémové doručenie tovaru .
Podmínky byly naposledy upraveny: 25.6.2014, 9:22
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu