. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Ing. Andrea H. (SISIshop) ID 277136
Haegdelivery
mimibazar.sk/sisishop
Oblasť: Žilina
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 16.5.2013
Naposledy: 26.9.2014 15:25
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 3
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Informácie v skratke:

- Ponúkame Asistovaný nákup tovaru zo zahraničia
- Sortiment detského, dámskeho, pánskeho oblečenia a doplnkov
- Dodanie tovaru: formou záväznej objednávky
- Doručenie zásielky: podľa sadzobníka Slovenskej pošty, a.s.

Upozornenie:
Ak si zákazník zvolí poštovné - obyčajnú listovú zásielku 2.triedy, za stratu, resp. nedoručenie zásielky slovenskou poštou, preberá na seba plnú zodpovednosť, my nie sme povinní nahradiť spôsobenú ujmu, preto radšej odporúčame zvoliť doporučenú zásielku.

Upozornenie:

Zákazník pri zadávaní objednávky súhlasí s obchodnými podmienkami s našimi podminkami predaja.



Kontakt:

Ing. Andrea Hrtúsová,
Pod horou 930/22, 013 01 Teplička nad Váhom
e-mail: sisishop@gmail.com
Zameranie predaja: detské oblečenie, dámske oblečenie,pánske a doplnky


OBCHODNÉ PODMIENKY:

Asistovaný nákup zo zahraničia má odlišné obchodné podmienky ako klasické podmienky predaja alebo podomového a zásielkového predaja, pretože sa nejedná priamo o predaj tovaru alebo podomový a zásielkový predaj tovaru, ale o sprostredkovanie nákupu, prepravy a dovozu tovaru zo zahraničia. Nákupom tovaru prostredníctvom služby asistovaného nákupu objednávateľ (zákazník) súhlasí s obchodnými podmienkami sprostredkovateľa. 

1. Objednanie tovaru
Objednávateľ (zákazník) zvoli produkt, o ktorý ma záujem uvedie presný výber.
Objednávateľ (zákazník) vloží na účet sprostredkovateľa dohodnutú sumu. Na základe potvrdenia o prijatí peňazí na účet, sprostredkovateľ vybraný tovar v mene zákazníka nakúpi a zabezpečí jeho zaslanie na adresu kupujúceho (zákazníka).
Po vzájomnej dohode môže sprostredkovateľ zastupovať objednávateľa (zákazníka) pri riešení prípadných problémov s predajcom.

2. Zrušenie objednávky
Zrušenie objednávky objednávateľom (zákazník): Objednávateľ (zákazník) má právo stornovať objednávku bez poplatku a bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej úhradou na účet sprostredkovateľa.
V prípade stornovania objednávky, ktorá je už uhradená na účet sprostredkovateľa je objednávateľ (zákazník) povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú z dôvodu stornovania (prípadné poštovné + preukázateľné náklady).
Ak bol už tovar preukázateľne nakúpený od predajcu, ktorého si vybral objednávateľ (zákazník), tak objednávateľ (zákazník) znáša taktiež akékoľvek poplatky spojené so stornovaním objednávky u tohto predajcu (tzv. re-stocking fees, return merchandise fees, atď.)
Sprostredkovateľ uplatní právo na úhradu škody hlavne v prípade nákupu tovaru "na objednávku", ktoré bolo potrebné na základe objednávky objednávateľa (zákazníka) zaobstarať alebo v prípade, že v súvislosti so zaistením tovaru došlo už k vynaloženiu preukázateľných nákladov.
Suma za stornovanú objednávku mínus oprávnené náklady sprostredkovateľa bude zákazníkovi odoslaná najneskôr do 15 kalendárnych dní od potvrdenia tejto sumy oboma stranami na účet objednávateľa (zákazníka). Prepravné náklady hradí objednávateľ (zákazník).
Zrušenie objednávky predávajúcim: Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch: - objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (napr. spotrebiteľ neodpovedá na e-maily alebo telefonáty) - tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa pre daný tovar. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v lehote 14-tich pracovných dní, pokiaľ sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú na náhradnom plnení. Ak zákazník pri platbe bankovým prevodom neuhradí objednaný tovar do 5 pracovných dní od potvrdenia objednávky, predávajúci má právo stornovať objednávku.
3 . Vlastníctvo tovaru
Tovar je kupovaný na meno objednávateľa (zákazníka) a objednávateľ (zákazník) sa stáva výhradným vlastníkom tovaru od momentu jeho nákupu. Sprostredkovateľ sa v žiadnom momente nestáva ekonomickým ani žiadnym iným vlastníkom tohto tovaru, pokiaľ sa objednávateľ (zákazník) a sprostredkovateľ nedohodne inak.
4. Dodacie podmienky - preprava a dodanie tovaru
Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Pri preberaní tovaru je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie tovaru nebudú akceptované.
Celkový termín dodania je závislí od rýchlosti dodania tovaru od predajcu v USA do skladu sprostredkovateľa. Za tento termín dodania zodpovedá predajca v USA a nie sprostredkovateľ.
Obvyklá doba leteckej prepravy zo skladu sprostredkovateľa na adresu určenú objednávateľom je 10-12 dní. Tento termín dodania nie je záväzný, keďže preprava je uskutočňovaná treťou stranou a sprostredkovateľ za ňu nezodpovedá. Objednávateľ (zákazník) berie na vedomie, že pri plnení záväzkov sprostredkovateľa majú uvádzané termíny dodávok orientačný charakter a nie sú dôvodom na stornovanie objednávky.
Obvyklá doba lodnej prepravy zo skladu sprostredkovateľa na adresu určenú objednávateľom je 4-6 týždňov. Tento termín dodania nie je záväzný, keďže preprava je uskutočňovaná treťou stranou a sprostredkovateľ za ňu nezodpovedá. Objednávateľ (zákazník) berie na vedomie, že pri plnení záväzkov predávajúceho majú uvádzané termíny dodávok orientačný charakter a nie sú dôvodom na stornovanie objednávky.

V prípade, keď dodanie tovaru výrazne mešká, sprostredkovateľ sa zaväzuje v mene objednávateľa postupovať v zmysle reklamačných podmienok USPS - americkej pošty. Tieto podmienky stanovujú termín 18 pracovných dní na zistenie stavu, kde sa zásielka nachádza. V prípade, že sa zásielka do 25 dní nenájde, má objednávateľ nárok na vrátenie ceny poštovného a v prípade, že bol balík poistený aj na vrátenie poistnej sumy a to v termíne do 30 dní od oznámenia stavu, kde sa zásielka nachádza.
Za colné vybavenie zásielky je plne zodpovedný objednávateľ (ak sa nedohodne inak), pričom sprostredkovateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi všetky doklady na to potrebné a bezplatne poskytnúť poradenský servis. Sprostredkovateľ nenesie za colné vybavenie žiadnu zodpovednosť.
5 . Záruka
Objednávateľ (zákazník) si vybral predajcu a výrobok sám a kupuje ho v takom stave ako je. Z toho dôvodu sprostredkovateľ neposkytuje na výrobok žiadnu záruku ani mu neplynie žiadna právna zodpovednosť s tým spojená voči objednávateľovi (objednávateľovi).
. Dodacie podmienky - preprava a dodanie tovaru
Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Pri preberaní tovaru je kupujúci povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie tovaru nebudú akceptované.
Celkový termín dodania je závislí od rýchlosti dodania tovaru od predajcu v USA do skladu sprostredkovateľa. Za tento termín dodania zodpovedá predajca v USA a nie sprostredkovateľ.
Obvyklá doba leteckej prepravy zo skladu sprostredkovateľa na adresu určenú objednávateľom je 10-12 dní. Tento termín dodania nie je záväzný, keďže preprava je uskutočňovaná treťou stranou a sprostredkovateľ za ňu nezodpovedá. Objednávateľ (zákazník) berie na vedomie, že pri plnení záväzkov sprostredkovateľa majú uvádzané termíny dodávok orientačný charakter a nie sú dôvodom na stornovanie objednávky.
Obvyklá doba lodnej prepravy zo skladu sprostredkovateľa na adresu určenú objednávateľom je 4-6 týždňov. Tento termín dodania nie je záväzný, keďže preprava je uskutočňovaná treťou stranou a sprostredkovateľ za ňu nezodpovedá. Objednávateľ (zákazník) berie na vedomie, že pri plnení záväzkov predávajúceho majú uvádzané termíny dodávok orientačný charakter a nie sú dôvodom na stornovanie objednávky.

V prípade, keď dodanie tovaru výrazne mešká, sprostredkovateľ sa zaväzuje v mene objednávateľa postupovať v zmysle reklamačných podmienok USPS - americkej pošty. Tieto podmienky stanovujú termín 18 pracovných dní na zistenie stavu, kde sa zásielka nachádza. V prípade, že sa zásielka do 25 dní nenájde, má objednávateľ nárok na vrátenie ceny poštovného a v prípade, že bol balík poistený aj na vrátenie poistnej sumy a to v termíne do 30 dní od oznámenia stavu, kde sa zásielka nachádza.
Za colné vybavenie zásielky je plne zodpovedný objednávateľ (ak sa nedohodne inak), pričom sprostredkovateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi všetky doklady na to potrebné a bezplatne poskytnúť poradenský servis. Sprostredkovateľ nenesie za colné vybavenie žiadnu zodpovednosť.
5 . Záruka
Objednávateľ (zákazník) si vybral predajcu a výrobok sám a kupuje ho v takom stave ako je. Z toho dôvodu sprostredkovateľ neposkytuje na výrobok žiadnu záruku ani mu neplynie žiadna právna zodpovednosť s tým spojená voči objednávateľovi (objednávateľovi).
6.Vrátenie tovaru

Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy alebo vrátiť výrobok a žiadať náhradu v prípade poškodenia tovaru (zaslanie vadného tovaru, atď.) bude tovar vrátený predajcovi na reklamáciu na náklady objednávateľa (zákazníka), pokiaľ sa nedohodne inak.
V prípade, že sa predávajúci a kupujúci dohodnú na vrátení peňazí za tovar, kupujúci je povinný najskôr vrátiť tovar /nepoškodený, nenosený , nepraný a s visačkami ako ho dostal/ na adresu predávajúceho /najneskôr do 5 pracovných dní od obdržania tovaru/, neskoršie zaslané zásielky nebude predávajúci povinný prevziať/ a predávajúci mu následne po obdržaní zásielky je povinný vyplatiť dohodnutú sumu spôsobom na ktorom sa dohodli do 15 pracovných dní od prevzatia vráteného tovaru.
7. Ochrana osobných údajov

Rešpektujeme Vaše súkromie. Aby sme Vám mohli ponúknuť hodnotné služby, potrebujeme

poznať Vaše osobné údaje:
• Vaše meno, adresu, príp. obchodné údaje, ktoré sú nutné pre fakturáciu a zasielanie
• e-mailovú adresu, príp. telefónne číslo pre komunikáciu s Vami
Preto sa v zmysle Zákona č. 428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov zaväzujeme pri
zaobchádzaní s týmito údajmi:
• neposkytovať zverené osobné údaje zákazníka akejkoľvek tretej strane bez súhlasu
zákazníka
• nepoužiť zverené osobné údaje zákazníka na komerčnú ponuku nesúvisiacu s týmto
obchodom, bez súhlasu zákazníka
• vymazať osobné údaje zákazníka na jeho želanie bez udania dôvodu
Podmínky byly naposledy upraveny: 27.3.2014, 19:49
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu