. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Ela G. (kocikovo.sk) ID 24822
ARC-DRINK SERVIS s.r.o.
.
Bazárik v Čechách
Oblasť: Bratislava
Telefon: 02-204 000 72
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 17.10.2007
Naposledy: 11.1.2024 16:34
Aktualizácia: 9.7.2014 10:40
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 12
RODINNÉ FOTOGRAFIE 5
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Milé mamičky a oteckovia, vitajte v našom "bazáriku" Kočíkovo!

Našu kompletnú ponuku kočíkov a príslušenstva k nim si môžete pozrieť na našich webových stránkach


Kamenný obchod Kočíkovo sa nachádza v Bratislave, Drieňova ulica 1/H, na rozlohe 250 m2. Nájdete tam najšírší výber kočíkov RôZNYCH značiek kočíkov v Bratislave


Pred začiatkom nákupu v tomto internetovom obchode sa prosím zoznámte s týmito obchodnými podmienkami. Potvrdením objednávky kupujúci súhlasí s nižšie uvedenými podmienkami nákupu v bazáriku Kočíkovo a v internetovom obchode

Tento internetový obchod (ďalej len „obchod“) prevádzkuje ARC-Drink Servis, s.r.o, so sídlom Za mlynom 5, 831 07 Bratislava
prevádzka: Kočíkovo.sk, Drieňova 1/H, 82101 Bratislava, ICO: 35758309, IC DPH SK2020231510, zodpovedný vedúci: Ing.E.Grebečiová

e-mail: klientsky_servis@kocikovo.sk
Tel: 02-204 000 72
Telefón a maily sú obsluhované počas otváracích hodín kamennej predajne:
Po-Pia: 10:00 -18:00, Sobota: 9:00 - 13:00


POUŽITÝ TOVAR NEPREDÁVAME


Objednanie tovaru.

Podaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s reklamačným poriadkom, a týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí.

Po prijatí objednávky pracovníci obchodu najneskôr do 24 hodín potvrdia objednávku emailom a informujú o jej stave. Objednávka je záväzná.

Svoju objednávku môže kupujúci stornovať najneskôr do 2 hodín od odoslania objednávky emailom na adresu klientsky_servis@kocikovo.sk – v predmete emailu musí byť uvedené slovo STORNO. Ak kupujúci stornuje svoju objednávku po určenej lehote, bude predávajúci akceptovať storno iba po predchádzajúcej dohode s kupujúcim a k akceptácii sa vopred nezaväzuje.
Ak bola objednávka medzičasom odovzdaná kuriérskej spoločnosti, predajca nebude refundovať cenu poštovného.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípadoch, že objednaný tovar sa už nevyrába a z iných dôvodov. V týchto prípadoch bude predávajúci bezodkladne informovať kupujúceho a dohodne s ním ďalší postup. Ak kupujúci už zaplatil kúpnu cenu alebo jej časť, bude mu táto čiastka vrátená späť na jeho účet alebo adresu v čo najkratšom čase.



Platobné podmienky

Kupujúci za objednaný tovar zaplatí spôsobom, aký si vyberie. Má možnosť platiť dobierkou (tovar vyplatí kuriérovi) , v hotovosti na predajni, alebo prevodom, kedy mu prídu všetky potrebné údaje pre uskoutočnenie platby na mail spolu so súpisom objednaného tovaru. Tovar bude odoslaný ihneď ako predávajúci obdrží platbu od kupujúceho na svoj bankový účet.
Pri vklade v hotovosti, prosím prirátať bankový poplatok 1,50Eur.



Dodacie podmienky

Dodanie tovaru, ak je skladom:
Štandardný postup predajcu je spracovať objednávku, pripraviť a odovzdať zásielku kuriérskej spoločnosti v rozmedzí 1 až 3 dni od prijatia platby.

V prípade platby za tovar prevodom na účet predávajúceho je tovar odoslaný po pripísaní platby na tento účet. V prípade platby za tovar na dobierku je tovar odoslaný po dokončení objednávky.

O vybavení Vašej objednávky budete informovaní mailom príp. telefonicky. V prípade výberu dopravy špedičnou službou, bude tovar distribuovaný ihneď ak bude skladom.
Tovar, ktorý nie je skladom bude dodaný alebo distribuovaný do 10 pracovných dní, v prípade špecialného tovaru dodanie do 30-tich dní.
Osobný odber na predajni je možný až po upovedomení klienta, že tovar je prichystaný k odberu a môže si poň prísť.
V prípade, že zo strany predávajúceho nie je možné tieto termíny dodania dodržať, bude bezodkladne kontaktovať kupujúceho a dohodne sa s ním na ďalšom postupe, prípadne na zrušení objednávky.

Kupujúci je povinný pred potvrdením prevzatia tovaru od vybraného prepravcu skontrolovať, či zásielka nenesie známky poškodenia spôsobeného pri preprave. V prípade poškodenia je povinný skontrolovať stav tovaru v zásielke a o poškodení tovaru behom prepravy je kupujúci povinný vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti prepravcu. Kupujúci je povinný o poškodení tovaru bezodkladne, najneskôr do 2 pracovných dní od prevzatia/neprevzatia tovaru informovať predávajúceho.

Doprava
Slovenskou poštou - balík do 3 kg (+3,96 € s DPH)
Kuriérom - balík do 14 kg (+7 € s DPH)
Kuriérom - balík nad 14 kg (+10 €)
Osobný odber na predajni (+0 €)

Platba
V hotovosti pri osobnom odbere (+0 s DPH)
Prevodom (+0 € s DPH)
na dobierku (+1 € s DPH)


Poštovné a balné systém internetového obchodu nepodporuje, preto môže vzniknúť rozdiel medzi cenou uvedenou na objednávke a sumou dobierky. Skutočnú cenu prepravy vykalkulujeme pri obdržaní objednávky a oboznámime s tým objednávateľa.

Reklamačný poriadok

Záruka na spotrebný tovar je 24 mesiacov a riadi sa príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka. Ak je na tovare, jeho obale, alebo návode k nemu vyznačená v súlade s ďalšími právnymi predpismi lehota na použitie tovaru, skončí záručná doba uplynutím tejto lehoty. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

Ak sa na zakúpenom tovare vyskytne závada, na ktorú sa vzťahuje záruka, kupujúci uplatní nárok písomne na adresu prevádzkovateľa, alebo na email klientsky_servis@kocikovo.sk. V oznámení o závadách uvedie meno kupujúceho, adresu, email, telefonické spojenie, označenie reklamovaného tovaru, číslo objednávky, dátum nákupu, podrobný popis závady a popis toho, ako ku závade došlo. Ku kladnému vybaveniu reklamácie je potrebný doklad o kúpe a záručný list, ak bol s výrobkom dodaný.

Po obdržaní oznámenia o závadách bude predávajúci kupujúceho informovať o následnom postupe v závislosti od druhu tovaru, hlavne o tom, kam má kupujúci na vlastné náklady závadný tovar doručiť (adresa predávajúceho, autorizovaný servis a pod.) V prípade uznania reklamácie je predávajúci kupujúcemu uhradí výdavky spojené s uplatnením reklamácie - tj zaplatené poštovné.

Ak je tovar potrebné zaslať predávajúcemu alebo autorizovanému servisu, je kupujúci povinný tovar zabaliť do originálneho obalu, popr.na vlastné náklady zabezpečiť obal nový, vyhovujúci nárokom prepravy. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade nedostatočne chráneného tovaru predaného na prepravu, nemusí byť reklamácia uznaná.
V závislosti na druhu vád a na povahe tovaru bude oprávnená reklamácia riešená opravou, výmenou tovaru, alebo vrátením zaplatenej ceny.

Poskytnutá záruka sa nevzťahuje na opotrebený tovar spôsobené jeho obvyklým užívaním, na vady vzniknuté neodbornou manipuláciou alebo uskladnením. Ďalej sa záruka nevzťahuje na vady vzniknuté užívaním výrobku v rozpore s návodom na obsluhu, zanedbanou údržbou alebo užívaním výrobku k inému účelu, ako ku ktorému je určený.

Vrátenie tovaru

Ak kupujúci so zakúpeným tovarom z tohto obchodu nie je spokojný, je oprávnený tento tovar vrátiť, najneskôr do 7 pracovných dní od jeho doručenia. Tovar bude predávajúcim po predchodzej dohode s kupujúcim a po doručení tohto tovaru na vlastné náklady na adresu prevádzkovateľa tohto obchodu, prijatý.

Tovar musí byť vrátený nepoškodený, kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu, atď.), neužívaný, v pôvodnom nepoškodenom obale, s dokladom o kúpe a záručným listom, ak bol záručný list vydaný. Tovar treba zaslať doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Po vrátení tovaru bude kupujúcemu zaplatená suma vrátená najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia tovaru a skontrolovania tovaru.

Poškodený tovar alebo tovar bez pôvodného balenia nebude akceptovaný pre vrátenie tovaru. Ak kupújuci vracia tovar z dôvodu chybného tovaru alebo z dôvodu zaslania nesprávneho tovaru predajcom, má kupujúci nárok na výmenu tovaru alebo refundáciu v plnej hodnote tovaru. Refundácia alebo výmena tovaru sa uskutoční až po vrátení chybného alebo nesprávneho tovaru predajcovi, na náklady predajcu.

O úmysle vrátiť tovar bude kupujúci informovať predávajúceho telefonicky alebo na email klientsky_servis@kocikovo.sk.

Podmienky vrátenia tovaru sa nevzťahujú na tovar, ktorý bol osobne prevzatý na predajni a klientovi bol predvedený.


Záverečné ustanovenie

Všetky právne vzťahy vznikajúce medzi Prevádzkovateľom a Zákazníkmi sa riadia právnymi predpismi SR. Vo veciach neupravovaných týmito obchodnými podmienkami sa uplatnia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa.

Ochrana osobných údajov

Prevádzkovateľ internetového obchodu Kocikovo.sk týmto prehlasuje a zaväzuje sa, že zverené osobné dáta nebude bez súhlasu vlastníka týchto dát akokoľvek poskytovať tretej osobe a nepoužije zverené osobné dáta ku komerčnej ponuke nesúvisiacej s propagáciou internetového obchodu Kocikovo.sk.
Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na prianie zákazníka i bez udania dôvodov kedykoľvek jeho osobné dáta vymaže zo svojej databázy.
Podmínky byly naposledy upraveny: 1.11.2013, 7:46
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu