. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Lucia N. (Jakalu) ID 233822
Jakalu Ján Nagy
.
mimibazar.sk/jakalu
Oblasť: Prievidza-Bojnice
Telefon: +421919261862
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 14.2.2012
Naposledy: 14.12.2013 23:36
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 40
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Predávajúci:

Tieto obchodné podmienky platia pre internetový obchod www.jakalu.eu, ako aj pre mimibazar.sk/jakalu ktorého prevádzkovateľom je:

Ján Nagy

Pravenec 151

972 16 Pravenec

tel. +421 919 261 862

info@jakalu.eu

IČO 46407821

DIČ 1044163582

č. ObU-PD-OZP-2011/06237-2

č. živnostenského registra 340-322622

Kontaktná osoba: Lucia Nagyová


Kupujúci:

Fyzická alebo právnická osoba, ktorá uzatvorila s Predávajúcim zmluvu o kúpe tovaru odoslaním záväznej objednávky.



OBJEDNÁVKA

Po vykonaní objednávky Vám bude obratom odoslaný email, potvrdzujúci prijatie objednávky. V prípade, že v tomto potvrdení nájdete nejaké nezrovnalosti, kontaktujte nás čo najskôr e-mailom na: objednavka@jakalu.eu alebo na telefónnom čísle 0919 261 862 .

Bezodkladne nás tiež kontaktujte v prípade, že potrebujete zmeniť objednané množstvo, jednotlivé položky či stornovať celú objednávku.

Zmenu alebo storno objednávky je možné vykonať vtedy, ak ešte nebola objednávka vyexpedovaná a odovzdaná prepravcovi.V opačnom prípade nemôžeme požiadavke na zmenu alebo storno objednávky vyhovieť.
Ak ste už objednávku uhradili a potom následne s naším súhlasom zrušili alebo zmenili, bude Vám prípadný preplatok vrátený späť na účet. Vzniknutý nedoplatok Vám bude doúčtovaný.

Ako prevádzkovateľ si vyhradzujeme právo odmietnuť prijatie Vášho návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy alebo jeho časti a tým neuzavrieť kúpnu zmluvu ak je tovar natrvalo vypredaný alebo je dlhodobo nedostupný
V prípade, že táto situácia nastane, budete informovaní.


CENA

Pre kupujúceho vždy platí cena aktuálna v čase záväzného objednania tovaru a nemení sa pri zvýšení alebo znížení ceny produktu v budúcnosti. Predajca nie je platcom DPH.


POŠTOVNÉ

Tovar zasielame Slovenskou poštou prvou triedou doporučene.

Poštovné účtujeme pri platbe vopred 1,70€ a pri platbe na dobierku 2,50€. Pri zasielaní španielskych diek a vakov účtujeme + 0,60€ k poštovnému, kvôli ťažšej zásielke.



DEŇ EXPEDÍCIE


Objednávky vybavujeme priebežne a tovar, ktorý máme na sklade, zasielame do troch pracovných dní od obdržania objednávky resp. peňazí pri platbe vopred na bankový účet.

O odovzdaní objednávky prepravcovi budete informovaní mailom.

O prípadných problémoch s doručením nás informujte telefonicky alebo e-mailom.

Predávajúci nezodpovedá za oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou alebo nesprávne udanou adresou prijímateľa.



REKLAMAČNÝ PORIADOK


Záruku je možné uplatniť v zákonnej lehote, tj 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od prevzatia tovaru. Záruka sa vzťahuje na výrobné vady alebo vadu materiálu. Nevzťahuje sa na poškodenie spôsobené nevhodným zaobchádzaním (napr. nerešpektovaním nižšie uvedených odporúčaní výrobcu), na bežné opotrebenie z dôvodu samotného používania a na farebné zmeny striebra (napr. černanie, žltnutie).

Súčasťou zásielky je faktúra, ktorá zároveň slúži ako doklad pre prípadnú reklamáciu. Tento doklad uchovajte pre prípadnú reklamáciu.



Predávajúci zodpovedá za vady tovaru a kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť u predávajúceho.

Kupujúci odoslaním objednávky predávajúcemu potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie tovaru vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť.



1. Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, informujte nás o tom telefonicky na 0919 261 862 alebo e-mailom na info@jakalu.eu

Tieto kontakty využite aj v prípade, ak potrebujete pomoc ohľadne postupu reklamovania.


2. Spíšte reklamáciu a nezabudnite do nej zahrnúť:



a) označenie a popis chyby
b) číslo objednávky
c) kópiu kúpneho dokladu (faktúry)
d) kontakt na kupujúceho.



3) odošlite reklamovaný tovar spolu s písomnou formou reklamácie predávajúcemu na adresu:

Ján Nagy

Pravenec 151

972 16

Reklamáciu vybavujeme maximálne do 30-tich pracovných dní. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.



Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch cez e-mail alebo písomne. Každú reklamáciu vybavujeme bez zbytočného odkladu a o jej priebehu informujeme zákazníka.



Po obdržaní reklamovaného tovaru budeme zákazníka bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie e-mailom alebo telefonicky.

Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď, ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie, potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.



Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca, dodávateľ alebo predávajúci, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho.


Záruka sa nevzťahuje:



a) na opotrebenie bežným používaním výrobkov,
b) na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením,
c) na chyby spôsobené nedodržaním pokynov na používanie a údržbu,
d) na chyby, o ktorých kupujúci vie a bola na ne poskytnutá zľava z ceny tovaru.



Predávajúci je povinný zabezpečiť prítomnosť osoby poverenej vybavovať reklamácie v súlade s ust. § 18 ods. 3 Zákona.

Nárok na uplatnenie záruky u predávajúceho kupujúcim zaniká:

a) nepredložením dokladu o zaplatení,
b) neoznámením zjavných vád pri prevzatí tovaru,
c) uplynutím záručnej doby tovaru,
d) mechanickým poškodením tovaru spôsobeným kupujúcim,
e) neodborným zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar.

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov:

a) odovzdaním opraveného tovaru,
b) výmenou tovaru,
c) vrátením kúpnej ceny tovaru,
d) vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru,
e) písomnou výzvou na prevzatie predávajúcim určeného plnenia,
f) odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

V prípade výmeny tovaru si predávajúci vyhradzuje právo nahradiť tovar obdobným tovarom s porovnateľnými parametrami.

V prípade výmeny tovaru za nový dostane kupujúci doklad, na ktorom bude uvedený vymenený tovar, a prípadné ďalšej reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodnej faktúry a reklamačného dokladu. Záručná doba začne plynúť znovu od prevzatia nového tovaru.



Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.





Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.



Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.



Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.



Ak je vada odstrániteľná, avšak pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave zabezpečenej predávajúcim (aspoň dve predchádzajúce opravy rovnakej vady) nemôže kupujúci tovar riadne užívať, má právo na výmenu veci alebo právo od zmluvy odstúpiť a požadovať vrátanie kúpnej ceny.





VRÁTENIE TOVARU


V zmysle ustanovenia § 12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/2000 Z. z.) má kupujúci právo od uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby bol v uvedenej lehote list o odstúpení od zmluvy doručený predávajúcemu.
Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii tovaru, predávajúceho a kupujúceho a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s tovarom na adresu predávajúceho. Tovar je možné vrátiť len poštou. Na odstúpenie od zmluvy je potrebné uviesť číslo bankového účtu, kde majú byť peniaze vrátené, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inej forme vrátenia peňazí. Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy cenu zaplatenú za tovar vrátane nákladov, ktoré spotrebiteľ vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.


STAROSTLIVOSŤ O ŠPERKY A BIŽUTÉRIU



Chráňte pred nárazmi a poškriabaním.
Pri manipulácii s výrobkom odporúčame používať bavlnené rukavice, vaše prsty na výrobku môžu zanechať zreteľné stopy.
Čistenie výrobku vykonávajte jemnou čistiacou tkaninou, vlažnou vodou s prídavkom saponátu, opláchnite a vysušte. Jednotlivé časti výrobku sú zlepené špeciálnym lepidlom, preto nepoužívajte na čistenie horúcu vodu (nad 40 ° C). Nepoužívajte na čistenie umývacie prostriedky, ktoré obsahujú piesok alebo iné abrazíva a nikdy nepoužívajte na čistenie automatickú umývačku
V prípade poškodenia výrobku, výrobok svojpomocne neopravujte, inak strácate nárok na zákonnú reklamáciu.

Špeciálnu starostlivosť venujte najmä šperkom, ktoré sa len jemne leštia jemnou tkaninou bez použitia čistiacich či leštiacich prostriedkov.
Podmínky byly naposledy upraveny: 27.2.2013, 11:58
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu