.

OBJEDNAŤ BANNER 468x60
PODMÍNKY PRODEJE

Provozovatel
Július Varga - JOS
Silvia Vargová

Z. Kodálya 796/44
Galanta
92401
Slovenská republika

IČO 46799559

Část I.

1. Zrušenie objednávky a Odstúpenie od zmluvy :

Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred expedíciou tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky.

V zmysle ustanovenia § 7 zákona O ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bolo v uvedenej lehote predávajúcemu odoslané písomné Odstúpenie od zmluvy. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.

Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu (Zbierka zákonov č. 102/2014 §10 ods. 3). Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. (V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je použitý, poškodený alebo neúplný, predávajúci vráti kupujúcemu zníženú kúpnu cenu tovaru v súlade s ustanovením § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotu jeho opotrebovania.)

Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy predávajúcemu.

Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je

a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby

b) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

c) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

d) predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,

e) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

f) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

g) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,

j) predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,

k) poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,

l) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

 

2. Záručné podmienky

V zmysle § 620 Občianskeho zákonníka je záručná lehota na nový tovar 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom. Ak ide o  použitú vec, kupujúci a  predávajúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej než 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

V prípade, že sa po prevzatí Tovaru Kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe chyby Tovaru, môže Kupujúci uplatniť svoju oprávnenú Reklamáciu.

Reklamácie vrátane odstránenia poruchy musia byť vybavené bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

 

3. Vyhlásenie:

Predávajúci prehlasuje, že sa zoznámil s podmienkami, ktoré by mal spĺňať predajca ponúkajúci tovar cez internet.

Zároveň predávajúci zodpovedá za to, že vo svojich podmienkach predaja bude uvádzať požadované informácie a zároveň informácie, ktoré sú v súlade s aktuálnym znením jednotlivých zákonov.

V prípade, že je nasledujúci Časť II. či akákoľvek jej časť v rozpore s platnými zákonmi a ustanoveniami, stáva sa neplatnou a transakcia sa riadi výlučne spoločnými podmienkami predaja z Časti I.

 


Část II.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY :

PREDÁVAJÚCI:

Július Varga - JOS
Z. Kodálya 796 /44
924 01 Galanta
IČO: 46799559
DIČ: 1041766792 nie sme plátcami DPH

zodp.kontaktná osoba: Silvia Vargová

e-mail: vecickynielenpredeticky@gmail.com
telefón: +421 903 286 716
Prevádzková doba počas ktorej ma môžete kontaktovať:
e-mail: nonstop 24 hodín,
telefonicky: 8.00 - 16.00 - pracovné dni, okrem sviatkov, víkendov


Nie vždy môžem odpovedať na Váš hovor hneď, nechajte mi prosim sms, ak by sa nepodarilo telefonicky spojiť.
Predávajúci si vyhradzuje právo kontaktovať zákazníka telefonicky alebo e-mailom pre upresnenie alebo overenie objednávky.
Po obdržaní Vašej objednávky Vás budem kontaktovať emailom alebo telefonicky do 24 hodín a pošlem údaje k platbe. Akékoľvek objednávky sú záväzné. Zákazník odoslaním objednávky potvrdzuje, že súhlasí s obchodnými podmienkami a rozumie im.


Dodržujte platobné inštrukcie, kt. Vám pošlem, je to dôležité pre identifikovanie Vašej platby! Ak platíte z účtu, ktorého vlastník je niekto iný, prosím informujte ma VOPRED!


CENNIK POŠTOVNÉHO A BALNÉHO OD 1.1. 2013

Doporučene 2. trieda :


do 500 g 1,65€ / najčastejšie /

nad 500g 2,25€ / najčastejšie /

do 100g 1,45€



príplatok 1. trieda + 0,20€



Poistenie 2. trieda do 30€ : do 500g 2,00 €

do 100g 1,80€


PLATBA ZA TOVAR:
1. medzibankovým prevodom
2. poštovou poukážkou na účet alebo na adresu
3. priamym vkladom na účet
Na dobierku zasielam len zákazníkom s kladnými hodnoteniami pri opakovaných nákupoch.


CENOVÉ PODMIENKY :
Cena tovaru ja platná podľa uvedených cien pri tovare. Všetky ceny zahrňujú DPH. K cene tvaru bude predávajúcim pripočítaná čiastka za poštovné a balné


Tovar posielam po nabehnutí peňazí na účet, .
pri kúpe viacerých vecí sa poštovné riadi podľa celkovej váhy.


V prípade značiek Monster Hihg, Barbie, Spiderman, Hotwheels, Strawberry, Polly Pocket, Littlest Pet Shop, Cars, Chuggington, sme majitelia licencie originality


Ak nenabehne úhrada do 3 pracovných dní, ruším rezerváciu a vec vraciam opäť do predaja .Rezervácie uzatváram po dohode s kupujúcou na dobu obom vyhovujúcu, uvítam seriónosť a v prípade ak sa rozhodnete od rezervácie odstúpiť, len mi prosím dajte vedieť čím skôr
Zákazník má právo stornovať objednávku bez udania dôvodu do 24 hodín emailom alebo telefonicky.


DODACIE PODMIENKY:

* Po pripísaní platby na účet, zasielam balíček Slovenskou poštou vždy doporučene 2. triedou, a to najneskôr do dvoch dní. Zväčša ešte v ten deň deň alebo nasledujúci.



Ak máte záujem balíček poslať prvou triedou a poistiť ho, dajte mi prosím vedieť. Čo sa týka straty balíka alebo poškodenia, tak za to nenesiem zodpovednosť, pretože balíčky odosielam len doporučene. Ak by nastala situácia, že sa balíček stratí alebo poškodí, podávam reklamáciu na Slovenskú poštu, ak tá reklamáciu uzná, tak potom Vám vyplatím vyreklamovanú sumu. Môže sa stať, že Slovenská pošta reklamáciu neuzná, a preto si treba zvážiť hodnotu balíčka a radšej ho dať poistiť.

Pri vyšších sumách odporúčam dať balíček aj poistit( poštovné je v tomto prípade drahšie), pretože v prípade ak sa balíček stratí a zásielka nebola poistená, vrátim len to čo mi pošta vyplatí ako náhradu za stratenu zásielku čo je len cca 10-12€.
Dajte mi prosím vedieť ak to chcete poslat poistenie.
- Obyčajne neposielam,za odoslaný tovar zodpovedám ja to musím aj dokázať , že som tovar odoslala.

POZOR!!! Zákazník je povinný skontrolovať pri preberaní tovaru ,či nie je obal porušený, alebo poškodený . V prípade, že áno - rozbalte balíček priamo na SP, máte na to nárok!!!Ak bude tovar poškodený, = spíšte hned na SP zo zástupcom SP protokol o poškodení balíka a dohodnite sa s ním na dalšom postupe (reklamácia, vrátenie peňazí , atd.). ZODPOVEDNOSŤ ZA POŠKODENIE TOVARU PREPRAVOU NESIE SP!!!

ZÁRUKA A VRÁTENIE TOVARU :


Podľa zákona má zákazník, fyzická osoba, ktorý nekupuje tovar za účelom výkonu zamestnania, povolania alebo podnikania nárok na vrátenie tovaru do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru. Zákazník svoje právo na vrátenie tovaru uplatňuje písomnou formou, e-mailom .. Po prijatí tovaru na našej adrese v stanovenej lehote 14 pracovných dní budú peniaze za tovar zaslané bankovým prevodom na účet zákazníka do 14 dní. Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom neporušenom obale, nepraný. Tovar posielajte iba doporučene, nie na DOBIERKU.

Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré sa vyskytnú na tovare po prevzatí (zakúpení) tovaru v záručnej dobe.

Predávajúci nezodpovedá za vady ak:
- si kupujúci vadu spôsobil sám,
- kupujúci pred prevzatím tovaru o vade tovaru vedel,
- reklamácia odporuje povahe tovaru, hlavne uplynutiu doby trvanlivosti tovaru.
- pre ktoré bola poskytnutá zľava s ceny tovaru
- ktoré vznikli v záručnej dobe v dôsledku opotrebenia tovaru, jeho nesprávnym, či nadmerným používaním, alebo ktoré vznikli po uplynutí doby životnosti tovaru.
- spôsobené zásahom kupujúceho alebo inej osoby na tovar, alebo jeho súčasť.

Poskytnutá záruka sa vzťahuje na výrobné vady tovarov alebo iné vady, ktoré neboli spôsobené neodborným alebo nešetrným zaobchádzaním, použitím tovaru v rozpore s jeho účelom alebo návodom, nesprávnou voľbou veľkosti, úmyselným aj neúmyselným mechanickým poškodením alebo prirodzeným opotrebovaním

Pri neoprávnenej reklamácii je kupujúci povinný uhradiť náklady vzniknuté jej riešením



Záruka na použitý tovar:
Na veci použité záruka neplatí, zodpovednosť predávajúceho sa vzťahuje len na vady, ktoré tieto veci mali pri prevzatí kupujúcim. Zodpovednosť predávajúceho sa nevzťahuje na bežné opotrebenie a vady popísané buď v konkrétnom inzeráte alebo všeobecne v obchodných podmienkach. / súkromný predaj / -

V prípade reklamácie kupujúci zašle výrobok na adresu predávajúceho doporučenou zásielkou s popisom závady a kópiou dokladu. Predávajúci má 30 dňovú lehotu na posúdenie reklamácie.


Lehoty na uplatnenie reklamácií
Predávajúci zodpovedá za vady tovaru po dobu 24 mesiacov od prevzatia veci kupujúcim.


Ak nie je reklamácia vadného tovaru uplatnená v záručnej dobe, právo zo zodpovednosti za vadu zaniká.


Prosím nezjednávate cenu tovaru, cena je pevná ako aj poštovné
Nárok na uplatnenie záruky zanikne pokiaľ bol výrobok poškodený pri preprave , (zjavné poškodenie tovaru alebo jeho obalu je potrebné riešiť s dopravcom)
Zákazník nie je povinný takýto tovar prevziať a musí o zistenom poškodení okamžite informovať predajcu. Ak máte záujem poistiť tovar alebo žiadate zaslať tovar ako krehké dajte mi vedieť , v tom prípade je potrebné uhradiť aj príplatok podľa tarfiy SP.

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

V zmysle zákona č. 428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov. Prevádzkovateľ internetového obchodu sa zaväzuje, že zverené osobné dáta nebude bez súhlasu vlastníka týchto dát akokoľvek poskytovať tretej osobe a nepoužije zverené osobné dáta na komerčnú ponuku nesúvisiacou s propagáciou internetového obchodu. Súčasne sa zaväzuje k tomu, že na prianie zákazníka i bez udania dôvodov kedykoľvek jeho osobné dáta vymaže zo svojej databázy.






STAROSTLIVOSŤ O BIŽUTÉRIU

Bižutéria je určená na príležitostné nosenie! Nemá rovnaké vlastnosti ako šperk zo zlata či striebra. Jej nespornou výhodou je hlavne cena! Na druhej strane má však kratšiu životnosť!

Aby Vám bižutéria vydržala čo najdlhšie , je potrebné ju chrániť:

- chráňte bižutériu pred tvrdými predmetmi, nezabudnite, že je to krehká vec a pri neopatrnom zachádzaní sa môže poškodiť alebo rozbiť

- kúpanie, sprchovanie, umývanie riadov a podobné činnosti, pri ktorých šperk prichádza do styku s vodou, môžu poškodiť jednotlivé súčiastky a preto si bižutériu pri týchto činnostiach odložte.

- tiež spanie, športovanie alebo fyzická námaha môžu bižutériu mechanicky, či povrchovo poškodiť

- zmena vzhľadu alebo i narušenie povrchu jednotlivých súčiastok môže nastať u osob s agresívnym potom, alebo u osob používajúcich lieky

- k narušeniu povrchu môže dôjsť i pôsobením chemických prostriedkov , parfémov, krémov, morskej vody, chlóru a iných chemikálií

- Preto je veľmi dôležité, aby ste najskôr použili rôzne parfémy, líčidla a laky na vlasy a až potom sa skrášlili šperkami.

- na miestach, kde je výskyt síry, hlavne v kúpeľoch a pri minerálních prameňoch, bižutériu taktiež nepoužívajte

- Výrobky je nutné uschovávať na čistom a suchom mieste mimo dosahu slnka a veľkých teplotných zmien. V opačnom prípade bižutéria stratí svoj lesk a môžu sa vytvoriť škvrny na povrchu výrobku.

- Nemiešajte si jednotlivé výrobky z bižutérie v jednej zásuvke, šperkovnici, v krabičke, vrecúšku, atď. Uschovajte si každý kúsok, alebo každý pár bižutérie oddelene. Napríklad si neukladajte všetky náušnice v jednom puzdre, v krabičke, šperkovnici bez prepážok, alebo vrecúšku. Jednotlivé výrobky si teda uschovávajte v oddelených látkových, alebo plastových vrecúškach a to platí hlavne pre bižutériu so vsadenými kamienkami a imitácie perál. Jednotlivé výrobky sa môžu takto doškriabať, kamienky povypadávať a celkovo dôjde k poškodeniu. Okrem toho, by bolo vhodné zabaliť každý výrobok do mäkkých papierových vreckoviek.

REKLAMÁCIE:

Reklamácia sa vzťahuje len na preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom.

Záruka sa nevzťahuje na :

a) poškodenie zapríčinené nesprávnym a nešetrným používaním

b) prirodzené opotrebovanie

Dôležité upozornenie:

- Ak by došlo k podráždeniu pokožky, neodporúčame výrobok ďalej nosiť z dôvodu možnosti alergickej reakcie. Toto však nie je chyba tovaru, a preto ani výrobok nie je možné reklamovať.

- Taktiež u niektorých ľudí, ktorý majú „iný pot“ je možné, že povrch bižutérie zoxiduje, čo taktiež nie je chyba výrobku a nie je možné ho reklamovať.

Pokiaľ nastane poškodenie produktu v dôsledku nedodržiavania horeuvdených zásad, nie je možné uplatňovať na takýto tovar reklámaciu.


záruka sa nevzťahuje: na opadané kamienky, trysky, spony, špice ,a iné ozdobné prvky, pokazený zips na oblečení,neručím za nalepené detaily - ozdoby,nie je to dôvodom na reklamáciu





* uveďte prosím už pri objednávke Vaše MENO a ADRESU...


* tovar je na predaj do zmazania

* neberiem ani tovar na výmenu.

* Spodné prádlo, ponožky, plavky z hygienických dôvodov nevymieňam.


Snažím sa odpoveď v čo najkratšom možnom čase, zabezpečujem seriózny nákup. Prajem príjemný nákup a ďakujem za každú jednu objednávku.


Silvia
Podmínky byly naposledy upraveny: 20.8.2014, 23:58
© 2004-2017 Affectio s.r.o. | Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Kontakt | Nájdete nás na Facebooku