. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Silvia S. (SissiStyle) ID 229867
.
mimibazar.sk/SissiStyle
Oblasť: Nitra
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 14.1.2012
Naposledy: 2.9.2018 19:49
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 395
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
*PROSÍM O KOMUNIKÁCIU VÝHRADNE CEZ ODKAZY NA MMB alebo MMA - maily nečítam! Ak si želáte balíček poistiť,poslať ako krehké alebo 1.triedou dajte mi to vopred vedieť.Osobné odbery neposkytujem.
Milé zákazníčky, veľmi pekne ďakujem, že ste nakukli do môjho albumu a nakúpili u mňa. Cením si Vašu dôveru.

Tovar dopredu NEPOSIELAME ani na základe potvrdenia o úhrade. * Peniažky poprosím uhradiť bud cez IB , vložiť priamo na môj učet v banke,alebo modrým poštovým peňažným poukazom PPH ! - platbu šekom na učet neprijímam, platba je neidentfikovateľná.

NIE SOM PLATCA DPH:


Na Vaše otázky sa budem snažiť odpovedať čo najskôr ( spravidla len cez pracovné dni a do 15 hod. potom až na druhý deň), musím to mať zadelené kedy a čo robím ... mám 2 malé detičky ...tak sa ospravedlňujem, ak sa hneď neozvem. Čo ale myslím, že každá chápeme , keďže je toto vytvorené pre mamičky a ten čas niekedy nie je taký , ako by si človek predstavoval.



Ak ste sa rozhodli pre nejakú vecičku(týka sa to tovaru ktorý mám skladom) a máte otázky ohľadom rozmerov, kľudne píšte, rada odpoviem...avšak nepovažujem to za záväznú objednávku ,to znamená ak príde medzitým iný zákazník ktorý si tovar ihneď objedná tak mu ho predám, pretože ešte nie je pre Vás zarezervovaný.
STORNO OBJEDNÁVKY -Tovar rezervujeme maximálne na 3 dni, Vrátenie tovaru z rôznych dôvodov akceptujeme, keď tovar odošlete obratom a nie po týždňoch. Ked tovar kupujúci prevezme a odstúpi od kúpnej zmluvy z dôvodu uplatnenia nároku na odstúpenie od zmluvy v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou podľa § 52 Obč.Z. uzatvorenou pri použití prostriedkov komunikácie na diaľku, v prípade že sa jedná o spotrebiteľskú zmluvu a sú splnené podmienky pre odstúpenie od zmluvy :
V prvom rade informuje predajcu cez MMB o svojom úmysle vrátiť tovar a potom prosím tovar zaslať ihneď, alebo na druhý deň (inak neakceptujem ) .
Plavky a spodné prádlo z hygienických dôvodov nieje možne vrátit ani vymenit !!! ) Iné veci nie je problém vymenit za väčšie, či menšie ,alebo iný tovar z ponuky ,vždy po dohode so zákazníkom :)
Každý kúsok tovaru pred odoslaním kontrolujeme , neposielame poškodený tovar . Kupujúci prehlasuje, že sa pred potvrdením objednávky oboznámil s týmito obchodnými podmienkami predaja a že s nimi v plnom rozsahu súhlasí.


Na Vaše otázky sa budem snažiť odpovedať čo najskôr ( spravidla len cez pracovné dni), ale mám 2 malé detičky ...tak sa ospravedlňujem, ak sa hneď neozvem.

*PROSÍM O KOMUNIKÁCIU VÝHRADNE CEZ ODKAZY NA MMB - maily nečítam!
.

Po predchádzajúcich zlých skúsenostiach akceptujem iba platbu vopred prevodom na účet alebo priamým vkladom na môj účet do 3 dní. Na dobierku neposielam! Predajňu nemám pedávam cez internet. OSOBNÝ ODBER , žiaľ už ani z časových dôvodov nie je možný!

-Poštovné a balné je vždy uvedené konkrétnou sumou. Prosím nezjednávam poštovné a balné (napr. chcem to poslat za toľko a toľko... a pod.), táto suma je pevná. POŠTOVNÉ NIE JE LEN POŠTOVNÉ, v cene balného je zahrnutá celková réžia mojich nákladov spojených so zásielkou.

- tovar posielam, spravidla ako doporučená listová zásielka alebo balík 2.triedy, poštovné a balné je podľa môjho zváženia(baliaci materiál, cesta na poštu).Pri vyšších sumách odporúčam dať balíček aj poistiť ( poštovné je v tomto prípade drahšie), pretože v prípade ak sa balíček stratí vrátim len to čo mi pošta vyplatí za stratenu zásielku čo je len cca 10-12€.

Dajte mi prosím vedieť ak to chcete poslat poistenie. Obyčajne neposielam,za odoslaný tovar zodpovedám ja a musím to aj dokázať , že som tovar odoslala.

Tovar sa snažím poslať čo najskôr po obdržaní peniažkov. Na poštu chodím spravidla v stredu a piatok.


VRÁTENIE :


Každý zákazník má právo na vrátenie tovaru v lehote do 14 dní od prevzatia tovaru, v pôvodnom obale, nepoškodený - podľa zák.108/2000 Zz . Stav musí zodpovedať stavu pri obdržaní. Prosím vás ma hneď informovať po prijatí balíka.
Platbu za tovar vraciam na Vami uvedený učet cca do 14dní, avšak tovar musí byt v bezchybnom stave, čistý, a nenosený , a v original zabalený v pôvodnom obale/krabici aj s visačkami . Nikdy neposielajte späť obyčajne ani na dobierku.Podľa § 7 zákona 102/2014 Z.z., tovar zakúpený je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 14 pracovných dní od jeho prevzatia. Predávajúci nezodpovedá za prípadnú stratu tovaru pred doručením predávajúcemu, preto sa doporučuje, aby kupujúci zasielal tovar späť prostredníctvom doporučenej zásielky a poistený ihneď po odstúpení od zmluvy. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci, ktorý je povinný zabezpečiť doručenie nepoškodeného a neopotrebovaného tovaru v pôvodnom stave a balení spolu s faktúrou, alebo jej kópiou. Neposielať tovar na dobierku! V opačnom prípade ho nepreberieme! V prípade splnenia podmienok pre vrátenie tovaru, bude kupujúcemu vrátená celá suma, ktorú za tovar zaplatil , v lehote 14pracovných dní odo dňa odstúpenia. Do vrátenej sumy sa nezapočítava cena za doručenie tovaru.

Od zmluvy nie je možné odstúpiť ak:
1. tovar nie je v pôvodnom obale, bez pôvodných štítkov od výrobcu (bol rozbalený)
2. tovar bol používaný
3. tovar bol mechanicky poškodený

Takýto tovar Vám bude na Vaše náklady vrátený späť.



ZÁRUČNÁ DOBA:
Záručná doba je poskytnutá podľa platných zákonov a to 24 mesiacov.
-Záruka sa nevzťahuje na:
1. a) vady zapríčinené nešetrným používaním,
2. b) nesprávnym použitím výrobku,
3. c) prirodzeným opotrebením, – vadami, ktoré vznikajú bežným nosením alebo vonkajšími vplyvmi
4. d) nesprávnym ošetrováním.

Pri obuvi v žiadnom prípade nemožno zamieňať záručnú dobu so životnosťou výrobku. Intenzívnym užívaním môže byť životnosť obuvi nižšia, než záručná.

*Vážený zákazník , životnosť obuvi nie je neobmedzená, preto obuv striedajte. Používajte pre každý účel správnu obuv. Na závady , ktoré vzniknú neprávnym alebo nevhodným použitím obuvi, nadmerným opotrebovaním alebo poškodením nebude braný zreteľ. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru.Nezabudnite prosím, že záručná doba a životnosť obuvi sú rôzne pojmy. Životnostť obuvi je daná spôsobom a intenzitou používania a nemusí byť vždy rovnaká ako záručná doba. Po intenzívnom užívaní môže byť životnosť obuvi kratšia ako poskytovaná záruka. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.
Pri reklamácií a alebo výmeny tovaru ako aj všade inde poštovné hradí kupujúci!!!

Reklamujte len skutočné závady - Záruka sa nevzťahuje: na opadané kamienky, trysky, spony, špice, pokazené zipsy a iné ozdobné veci na topánkach a oblečení.,nie je dôvod na reklamáciu.
-Pri uplatnení reklamácii je kupujúci povinný doložiť predpísanú dokumentáciu, no najmä doklad o kúpe tovaru – original faktúru .
-Kupujúci je povinný doručiť reklamovaný tovar predávajúcemu čistý, mechanicky nepoškodený, v originálnom balení, s visačkou a na vlastné náklady a poslať po dohode bez zbytočného odkladu do 7dní... Ak tieto podmienky nebudú splnené, tak reklamácia nebude uznaná.
-Predávajúci nezodpovedá za poškodenie zásielky zavinené prepravcom.
-V prípade uplatnenia reklamácie je kupujúci povinný kontaktovať predávajúceho e-mailom alebo telefonicky
Nárok na uplatnenie záruky môže zaniknúť pokiaľ bol výrobok poškodený pri preprave (zjavné poškodenie tovaru alebo jeho obalu je potrebné riešiť s dopravcom)
Zákazník nieje povinný takýto tovar prevziať a musí o zistenom poškodení okamžite informovať predajcu.

***TOVAR MI NEPOSIELAJTE NA DOBIERKU (NEBUDE PREVZATÁ), JA SI TOVAR MUSÍM PREZRIEŤ ČI NEBOL NOSENÝ, SKÚŠANÍM POŠKODENÝ..., AŽ TAK POSIELAM PENIAZE NA VÁŠ ÚČET!***
.
Ako postupovať pri reklamácii: Treba ma kontaktovať na uvedený mail, kde v krátkosti popíšete zistenú vadu , budem rada ak pošlete aj reálnu foto.Kupujúci je povinný tovar hned reklamovať bezodkladne po zistení chyby, alebo nekvality a túto skutočnosť oznámiť predávajúcemu, a nie po mesiacoch , rokoch, ked už daný tovar nepotrebujete , vyrástli alebo podobne.. ..Následne sa do 10dní vyjadrím, v zložitejších prípadoch do 30dní. Ak bude reklamácia uznaná – ponúkam výmenu tovaru – NIE PENIAZE.

OSOBNÉ ÚDAJE ZÁKAZNÍKA SLÚŽIA IBA K VYBAVENIU OBJEDNÁVKY. V ŽIADNOM PRÍPADE NIE SÚ TIETO ÚDAJE NIAK INAK SPRACOVANÉ ANI PREDANÉ ĎALŠÍM TRETÍM OSOBÁM.

Vopred Vám ďakujem za Vašu priazeň, vzájomnú spoluprácu a verím, že nám zaručí obojstrannú spokojnost Sissi :)
Podmínky byly naposledy upraveny: 28.7.2016, 19:10
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu