. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Miroslava B. (mirkababj) ID 224531
mimibazar.sk/mirkababj
Oblasť: Stropkov
Telefon: +421948909599
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 29.11.2011
Naposledy: 4.1.2015 11:21
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
46905219
HODNOTENIE 11
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
1. Vymedzenie pojmov:
- predávajúci - prevádzkovateľ online obchodu http://www.kozmetikaprezeny.sk - prevádzkovateľ Miroslava Babjarčiková.
- kupujúci - fyzická alebo právnická osoba, ktorá vstúpila do obchodného vzťahu s predávajúcim,
- tovar = všetko v ponuke internetového obchodu http://www.kozmetikaprezeny.sk
- objednávka - kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru.

2. Objednanie tovaru:
a) Tovar môže kupujúci objednať nasledovným spôsobom:
- prostredníctvom internetovej stránky: http://www.kozmetikaprezeny.sk
- e-mailom: info@kozmetikaprezeny.sk
b) Zaslaním objednávky sa kupujúci zaväzuje prevziať objednaný tovar a zaplatiť za neho dohodnutú cenu. Do siedmych dní však môže tovar vrátiť bez udania dôvodu.
c) Zaslanú objednávku predávajúci potvrdí do 2 pracovných dní e-mailom a zároveň oznámi kupujúcemu, či je tovar dostupný na sklade a jeho termín dodania,
d) Predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu objednaný tovar v dohodnutom množstve a za dohodnutú cenu,
e) Predávajúci má právo zrušiť objednávku v tom prípade, ak nie je možné zabezpečiť objednaný tovar. V takom prípade predávajúci ponúkne kupujúcemu podobný tovar, alebo vráti kupujúcemu uhradenú sumu v plnej výške a to najneskôr do 3 pracovných dní. Predávajúci má právo zrušiť objednávku aj v prípade, ak kupujúci zadal chybné kontaktné údaje a nedá sa s ním skontaktovať.
f) Pri objednávke na Osobný odber tovaru na predajni je potrebné tovar vyzdvihnúť na predajni do 3 pracovných dní. Po tomto termíne zrušíme rezerváciu na tovar a neručíme za to, že tovar bude dostupný pri neskoršom odbere.

3. Cena tovaru:
Cena uvedená na internetovej stránke http://www.kozmetikaprezeny.sk je pevná. Zákazníkom však môžu byť poskytnuté rôzne zľavy. Cena neobsahuje dopravné. Tovar sa posiela prostredníctvom Slovenskej pošty a poštovné bude pripočítané k cene podľa spôsobu doručenia a váhy balíčka. Balné sa účtuje podľa veľkosti balíčka.

4. Platobné podmienky:
Kupujúci sa zaväzuje uhradiť sumu za objednaný tovar:
a) na účet predávajúceho ktorého číslo účtu je uvedené na tejto stránke,
b) dobierkou (pri prevzatí tovaru od poštového doručovateľa)

5. Dodacie podmienky:
a) v prípade, ak je tovar na sklade predávajúceho, bude odoslaný do 24 hodín od pripísania úhrady na účet predávajúceho, v prípade, že bude tovar zasielaný na dobierku, bude odoslaný do 24 hodín od potvrdenia objednávky,
b) v prípade, ak tovar nie je na sklade predávajúceho, dodacia lehota je 7-30 dní, kupujúci bude o tom upovedomený do 24 hodín od potvrdenia objednávky,
c) tovar sa zasiela len v rámci Slovenskej republiky,
d) tovar zasiela predávajúci prostredníctvom Slovenskej pošty na miesto uvedené v objednávke kupujúceho,
e) za vybavenie objednávky sa považuje prevzatie tovaru kupujúcim,
f) zásielka s tovarom vždy obsahuje dodací list - faktúru, ktorá je zároveň záručným listom,
g) predávajúci nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru, ktoré bude spôsobené Slovenskou poštou. Za poškodenie zásielky prepravcom zodpovedá v plnom rozsahu prepravca.

6. NEPREVZATIE OBJEDNÁVKY
Zákazník, ktorý si u nás objedná tovar a neprevezme ho v danej lehote, ktorú stanovuje pošta (zväčša je tá doba 18 dní - tento údaj o maximálnej dobe uloženia balíka na pošte je uvedený aj na podacom lístku, ktorý doručí pošta) sa ocitne na čiernej listine, pretože nás vystavil dlhu voči pošte (v tom prípade musíme zaplatiť poštovné tam aj naspäť). V prípade neprevzatia zásielky zasielanej na dobierku v úložnej dobe dôjde k porušeniu kúpnej zmluvy, pretože spotrebiteľ je zo strany predávajúceho automaticky informovaný o potvrdení a stave objednávky (elektronickou poštou). Všetka argumentácia či odôvodňovanie neprevzatia (napr. neobdržanie oznámenia a pod.) sú považované za účelové. Zákazníkovi bude automaticky účtovaný poplatok vo výške €10. Za týmto účelom bude vystavená faktúra alebo zaslané platobné informácie potrebné k úhrade sankcie elektronickou formou so splatnosťou 14 dní a 0,5% za každý, aj začatý deň omeškania, v ktorom sú zahrnuté náklady predávajúceho spojené s objednávkou a expedíciou tovaru. Zákazník má možnosť v tomto prípade do 7 dní aktívne požiadať o opakované zaslanie zásielky a prevedie platbu za tovar vopred (najneskôr však do 7 dní). V takomto prípade mu nebude storno poplatok účtovaný. Pôvodná cena zásielky však bude navýšená o €3,80- t.j. náklady za nové doručenie, doplatok rozdielu dotovanej ceny poštovného a balného za prvé doručenie, manipulačný poplatok a prípadné telefonické, či administratívne náklady. Pokiaľ však zákazník nekomunikuje, nehodlá škodu či vzniknuté náklady uhradiť, nie je schopný sa s predávajúcim akokoľvek zmierlivo dohodnúť, bude pohľadávka postúpená na právne vymáhanie. Za takúto situáciu nesie plnú vinu zákazník a hradí taktiež zvýšené náklady z dôvodu svojho počínania, ktoré takýmito prieťahmi vo vymáhaní vznikajú.


7. Záruka, reklamácie a servis:
a) Kupujúci je povinný skontrolovať tovar ihneď pri prevzatí. Ak je na zásielke výrazné mechanické poškodenie, zjavne spôsobené prepravou, má právo ju neprevziať, ktorú skutočnosť je kupujúci povinný zapísať do preberacieho dokladu pošty. Bez tohto zápisu reklamácie týkajúce sa poškodenia zásielky nebudú akceptované.
b) Pre uplatnenie reklamácie platí bežný reklamačný postup. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov. Kupujúci je povinný doručiť reklamovaný tovar predávajúcemu čistý, mechanicky nepoškodený, vrátane dokladu o zaplatení.
c) Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci spôsobené používaním. V prípade uplatnenia reklamácie je kupujúci povinný kontaktovať predávajúceho e-mailom: info@kozmetikaprezeny.sk. Vaša reklamácia bude vybavená do 30 dní.
d) Pri neoprávnenej reklamácii je kupujúci povinný uhradiť náklady vzniknuté jej riešením.

8. Prehlásenie o ochrane osobných údajov:
Osobné údaje sú chránené pred zverejnením a použitím treťou osobu. Sú použité iba pre zaslanie objednanej zásielky a pre komunikáciu so zákazníkom. Zákony a predpisy: zákon č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

9. Záverečné ustanovenia:
Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Práva kupujúceho vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo "Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb." v znení neskorších zákonných úprav, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. Prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.
Podmínky byly naposledy upraveny: 4.11.2012, 17:55
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu