PODMÍNKY PRODEJE
Zdenka M. (prutenekosiky) ID 220173 Thyreomedical s.r.o. |
 |
mimibazar.sk/prutenekosiky |
Oblasť: Košice |
Telefon: 0917101124 |
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení) |
Registrácia: 30.10.2011 |
Naposledy: 18.3.2014 18:49 |
|
|
|
OBCHODNÉ PODMIENKY
Ďakujeme za váš prejavený záujem.
Snažíme sa o maximálnu spokojnosť zákazníkov s tovarom, ako aj spôsobom vybavovania objednávok. Tovar zasielame v čo najkratšom možnom termíne, po dohode s kupujúcim a po uhradení kúpnej ceny na náš účet: 2514016455/0200-VUB banka. Platba za tovar sa realizuje na základe zaslaných podkladov k platbe, kde uvedieme variabilný symbol, ktorý slúži na identifikáciu platby.
Tovar na dobierku zasielame len po dohode a len registrovaným zákazníkom s dobrými hodnoteniami.
Tieto obchodné podmienky sú vydané v súlade s ustanovením obchodného
zákonníka Slovenskej republiky a upravujú právne vzťahy medzi
kupujúcim a predávajúcim. Zaslaním záväznej objednávky predávajúcemu
vyjadruje kupujúci s týmito podmienkami svoj bezvýhradný súhlas.
Dodacia doba a platobné podmienky
Bežná doba expedície tovaru je 10-20 pracovných dní. Tovar, ktorý je
na sklade je doručený do 3-4 pracovných dní. Zákazník si vyberá spôsob
dopravy pri potvrdení objednávky. Ak nie je stanovené inak, náklady na
dopravu platí kupujúci. Kupujúci sa zaväzuje uhradiť kúpnu cenu za
dodaný tovar vrátane poštovného. Kupujúci nadobúda vlastnícke práva k
tovaru až dňom zaplatenia ceny v prospech predávajúceho v plnej výške.
Predávajúci nezodpovedá za meškanie alebo nemožnosť dodávky tovaru v
dôsledku vyššej moci alebo v prípade, kde objednaný tovar nie je v
žiadanej lehote na trhu dostupný. V prípade, že je Vami objedaný
tovar vypredaný a nedá sa už doobjednať bude zákazník včasne
informovaný. Objednávku je možné stornovať do 24 hod od obdržania
informačného e-mailu.
Platba môže prebiehať nasledovnými spôsobmi: bezhotovostne - prevodom
na účet, alebo hotovostne na dobierku pri prevzatí
tovaru alebo cash.
Poštovné a spôsob dopravy
Slovenskou poštou- podľa cenníka Slovenskej pošty,
Kuriérom-podľa cenníka doručovacej spoločnosti.
V rámci Košíc dovoz tovaru osobne, zdarma.
Odstúpenie od objednávky
Zákazník, ktorý nekupuje tovar za účelom výkonu zamestnania, povolania
alebo podnikania má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 7 pracovných
dní od prevzatia tovaru.
Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, ktorej predmetom je predaj
tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť alebo tovar
určený osobitne pre jedného spotrebiteľa. Predávajúci si vyhradzuje
právo odstúpenia od objednávky v prípade, ak sú mu známe skutočnosti,
pre ktoré by si kupujúci tovar neprevzal, alebo sa jedná o objednávku
s nepravdivými, nepresnými alebo neúplnými údajmi o kupujúcom.
Vrátenie a výmena tovaru
V súlade so zákonom môže kupujúci behom 14 dní po obdržaní tovaru bez
udania dôvodu tovar vrátiť za nasledovných podmienok: tovar musí byť
odoslaný doporučene s poistením na adresu predávajúceho (nie
dobierkou, nebude prevzatá), tovar musí byť v pôvodnom obale a s
visačkou. Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok Vám bude
platba za tovar zaslaná bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho
najneskôr do 7 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru. Náklady na
poštovné znáša kupujúci.
Ak tovar nesadne veľkostne, zákazník si vyberie inú veľkosť príp.
tovar v rovnakej hodnote. Ak zákazník chce tovar vrátiť, suma za
kúpený tovar mu bude vrátená prevodom na účet.
Reklamácia chybného tovaru
Ak sa vyskytne na kúpenom tovare chyba, je kupujúci oprávnený uplatniť
práva zo zodpovednosti za chyby tovaru (reklamovať ho). Predajca je
povinný po preskúmaní rozhodnúť o reklamácii ihneď, v zložitých
prípadoch do troch dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný
na odborné posúdenie chyby.
Reklamáciu uplatňuje priamo u predajcu osobne, písomne alebo
elektronicky. Kupujúci nákup preukazuje príslušným dokladom o nákupe a
vyplneným reklamačným protokolom.
Vybavenie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Kupujúci nemá nárok na
reklamovanie vád, na ktoré bola poskytnutá zľava a o ktorých ho
predávajúci informoval.
Reklamácia sa považuje za riadne uplatnenú, ak je reklamovaný tovar
kompletný a reklamácii nebránia obecné zásady hygieny. Zákazník je
povinný predložiť reklamovaný tovar čistý a v pôvodnom obale.
Náklady na poštovné znáša kupujúci.
Zodpovednosť predávajúceho
Pri predaji tovaru predávajúci zodpovedá za to, že tovar má požadovanú
akosť, množstvo a veľkosť. Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má
predávaný tovar pri prevzatí tovaru a za vady, ktoré sa vyskytnú po
prevzatí tovaru v záručnej lehote.
Za chybu nemožno považovať zmenu (vlastnosti) tovaru, ktorá vznikla v
priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávneho
používania, nedostatočného, alebo nevhodného ošetrovania, v dôsledku
prirodzených zmien materiálov z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku
akéhokoľvek poškodenia užívateľom či treťou osobou, alebo iného
nesprávneho zásahu.
Záručná lehota
Podmienkou uznania reklamácie je, aby bola uplatnená v záručnej
lehote. Záručná lehota je spravidla 24 (dvadsaťštyri) mesiacov odo dňa
prevzatia tovaru kupujúcim. Ak má tovar inú záručnú lehotu, je
predávajúci povinný oboznámiť s týmto zákazníka. Ak sa reklamácia
kupujúceho vybaví výmenou chybného tovaru za bezchybný, platí na nový
výrobok záručná lehota od prevzatia nového tovaru.
Spôsob vybavenia reklamácie
Odstrániteľné chyby
Za odstrániteľné chyby sa považujú chyby tovaru, ktorých odstránením
neutrpí vzhľad, funkcia a akosť tovaru. Ak ide o odstrániteľné chyby,
môže kupujúci požadovať:
a) bezplatné, riadne a včasné odstránenie chýb
b) výmenu tovaru ak tento ešte nebol použitý
Neodstrániteľné chyby
Ak ide o neodstrániteľné chyby, ktoré bránia tomu, aby sa tovar mohol
riadne užívať, môže kupujúci požadovať výmenu chybného tovaru za
bezchybný. Pokiaľ výmena chybného tovaru za bezchybný zo strany
predávajúceho nie je možná, môže kupujúci požadovať zrušenie zmluvy a
vrátenie zaplatenej čiastky.
Vybavenie reklamácie poskytnutím zľavy
Ak kupujúci požiada o zľavu, môže byť reklamácia vybavená jej
poskytnutím. Zľava na tovare je poskytovaná vtedy, ak sa jedná o
neodstrániteľné vady, ktoré nebránia riadnemu užívaniu tovaru podľa
jeho určenia. Pri určovaní výšky zľavy sa prihliada na rozsah chýb
reklamovaného tovaru.
Neopodstatnený podnet k reklamácií
Pri neopodstatnenom podnete k reklamácii má predávajúci právo
požadovať od kupujúceho poplatok vo výške nákladov spojených s
výjazdom. Predávajúci si zároveň vyhradzuje právo nevracať za takýto
tovar peniaze a právo nezameniť ho za iný tovar.
Záverečné ustanovenia
Všetky zmeny týchto všeobecných obchodným podmienok budú prevedené
výhradne v písomnej forme a budú uverejnené na internetovej stránke
predávajúceho najneskôr v deň ich vstúpenia do platnosti.
Podmínky byly naposledy upraveny: 2.11.2011, 15:12
VEĽKOSTI OBLEČENIA
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VEĽKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52
© 2001–2025 Copyright
CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10,
IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490
a dodávatelia obsahu