. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
ÚČET BOL POZASTAVENÝ
na vlastnú žiadosť
Matej Č. (Ligot) ID 216895
Oblasť: Trnava
Registrácia: 7.10.2011
Naposledy: 30.6.2014 15:15
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 3
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Dodávateľ šperkov:



DODACIE PODMIENKY

Úhradu za tovar akceptujeme:
- bankovým prevodom z Vášho účtu (internetbanking, mobilbanking)
- vložením peňazí v hotovosti na ktorejkoľvek pošte alebo pobočke banky na náš účet


Číslo účtu: 2100074006 / 8330 (Fio banka)

Ako variabilný symbol použite ID Vašej účtu na mimibazari. Objednaný tovar Vám pripravíme a po obdržaní platby na náš účet odošleme.

Tovar posielame prostredníctvom Slovenskej pošty.
Cena za poštovné a balné je 1,50 €.
Doba dodania závisí od Slovenskej pošty, bežne 2 - 3 pracovné dni, najneskôr 5 pracovných dní od prijatia platby.


OBCHODNÉ PODMIENKY

1.) Všetok ponúkaný tovar na Mimibazári máme skladom a odosielame v deň pripísania sumy na účet. Ak si zvolíte doplnkovú službu gravírovanie, môže sa doba dodania predĺžit o 2 dni.

2.) Prosíme Vás, aby ste vo svojom záujme, uvádzali presné a pravdivé údaje. Každá objednávka je potvrdená e-mailovou správou, v ktorej máte poslednú možnosť skontrolovať správnosť vyplnených údajov. Pokiaľ je v objednávke z nejakého dôvodu chyba, neodkladne nás prosím kontaktujte.

3.) Stornovanie objednávky je možné do 24 hodín od potvrdenia objednávky, a to prostredníctvom e-mailu na mimibazar@ligot.sk.

4.) V prípade, že nie je možné dokončiť potvrdenú objednávku zo strany predávajúceho (napr. tovar sa už nedodáva, nevyrába, nie je možné dodať tovar za pôvodnú cenu, atď), je predávajúci od uzatvorenej kúpnej zmluvy oprávnený odstúpiť. V takom prípade bez zbytočného odkladu kupujúcemu vráti všetky ním vopred zaplatené finančné prostriedky. Ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy uvedeným spôsobom, predávajúci túto skutočnosť oznámi kupujúcemu bez zbytočného odkladu.

5.) Uvedené ceny sú konečné.

Odstúpenie od zmluvy zo strany kupujúceho.

Odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu - ak bola zmluva uzavretá pri použití prostriedkov komunikácie na diaľku - internet, má kupujúci právo od zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie do 14 dní od prevzatia zásielky. Túto skutočnosť je povinný kupujúci oznámiť vhodným spôsobom, najlepšie e-mailom alebo písomne ​​predávajúcemu. Zároveň by mal uviesť aj spôsob vrátenia uhradenej ceny. Túto cenu sa prevádzkovateľ zaväzuje vrátiť do 30 dní od doručenia odstúpenia od zmluvy, predpokladom je však doručenia tovaru, ktorý bolo predmetom zmluvy. Vrátený tovar musí byť kompletný vrátane všetkého príslušenstva, nepoškodený, bez známok opotrebenia a najlepšie v originálnom nepoškodenom obale.

Podľa rozhodnutia Európskeho súdneho dvora sú e-shopy povinné pri odstúpení od zmluvy - vrátenie tovaru do 14 dní bez udania dôvodov vracať okrem kúpnej ceny tovaru aj poštovné a balné. Poštovné za odoslanie - vrátenie tovaru späť k prevádzkovateľovi si hradí kupujúci sám. Tovar zaslaný na dobierku prevádzkovateľ neprevezme.

Kupujúci nemôže odstúpiť podľa § 53 odseku 8 Občianskeho zákonníka od kúpnej zmluvy:

pri predaji tovaru, ktorý bol zhotovený podľa požiadaviek spotrebiteľa (napr. gravírovanie )


REKLAMAČNÝ PORIADOK

Na všetok tovar sa vzťahuje záruka v dĺžke 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim.

Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú bol tovar v záručnej oprave. V prípade výmeny tovaru za nový v záručnej dobe začína plynúť nová záruka.

Predávajúci je povinný spotrebiteľovi vydať písomné potvrdenie o tom, kedy spotrebiteľ právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie spotrebiteľ požaduje, a ďalej potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie. Táto povinnosť sa vzťahuje aj na iné osoby určené na vykonanie opravy.

Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní ododňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci so spotrebiteľom nedohodne na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, ako by sa jednalo o vadu, ktorú nemožno odstrániť.

Kupujúci má právo na úhradu všetkých nevyhnutných nákladov na uplatnenie reklamácie, najmä úhradu poštovného.

Záruku nie je možné uplatniť:

Na vady šperku vzniknuté v dôsledku bežného opotrebovania spôsobeného obvyklým užívaním viď zákon č.136/202 Sb. § 619 ods.2 ako sú napr. poškriabania, oxidácia striebra, bižutéria, oder rhodiovaný, oder povrchovej úpravy PVD, vypadnutie kameňa atď.

Na vady šperku spôsobené nevhodným zaobchádzaním alebo mechanickými vplyvmi, akými sú napr pretrhnutie retiazky, náramku, skracovanie náramku, deformácie prsteňov, ohnutie a následné ulomenie drieku či iného zapínanie náušníc, rozbitie kameňa.
nahlásiť
Podmínky byly naposledy upraveny: 13.9.2013, 1:16
Reklama | Podmienky pre používanie služby Mimibazar | Desatoro | Logo Overený obchodník | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Osobné údaje | Kontakt
Jednotné kontaktné miesta / Single Points of Contact | Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra | Povinne zverejňované informácie

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodávatelia obsahu