. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Irena S. (PeknyDomov) ID 215789
TSM, spol. s r.o.
.
mimibazar.sk/peknydomov
Bazárik v Čechách
Oblasť: ČESKÁ REPUBLIKA
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 28.9.2011
Naposledy: 26.5.2017 8:16
Aktualizácia: 12.1.2017 12:13
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
00208914
DIČ CZ00208914
HODNOTENIE 19
RODINNÉ FOTOGRAFIE 2
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Využite nákupu v našom internetovom obchode Pěkný domov, kde Vám ponúkame širší sortiment, vernostné programy a rýchlejšie vybavenie Vašich objednávok. Tešíme sa na Vašu návštevu.
Provozovatel
TSM, spol. s r.o.
Irena Spirová

Dukelská 117/12
Vyškov
682 01
Česká republika

IČ 00208914
DIČ CZ00208914

Tovar odosielame obvykle do 1-3 pracovných dní pri platbe dobierkou alebo od obdržania Vašej platby, najneskôr do 14 dní od záväzného potvrdenia objednávky. Keď nie je možné túto lehotu dodržať, budeme Vás včas informovať.

Tým nášho obchodu urobí všetko pre to, aby k Vám zásielka dorazila čo najskôr.


PRI NÁKUPE NAD 150 EUR DOPRAVA PO SLOVENSKÉJ REPUBLIKE ZDARMA!

PRI NÁKUPE NAD 100 EUR OSOBNÝ ODBER PO SLOVENSKÉJ REPULIKE ZDARMA!

Ponúkame Vám nasledujúce možnosti vrátane poštovného a balného:

1. OSOBNÝ ODBER v ČR i na Slovensku!

a) Osobný odber a platba v hotovosti v našom obchode vo Vyškove v ČR (viac v sekci Kamenný obchod): zdarma

b) Osobný odber na Slovensku u spoločnosti ZÁSILKOVNA - NIE SÚ NAŠE PREDAJNE, nie je zde možno uplatňovat reklamacie. Slúži iba pre zásielky do 5 kg. Je však možné objednávku rozdeliť a zaplatiť tak dva osobné odbery pri zásielkach ťažších ako 5 kg. V prípade, že váha Vašej objednávky tento limit prekročí, Vás budeme informovať a dohodneme sa na ďalšom postupe. Mapy jednotlivých odběrných míst najdete zde: www.zasilkovna.sk

CENA 3 EUR (dobírka + 1 EUR)

Banská Bystrica, Tajovského
Bratislava, Cyprichová
Bratislava, Petržalka – Danubia
Bratislava, Petržalka (DEPO)
Bratislava, Podunajské Biskupice
Bratislava, Vajnorská
Dunajská Streda
Galanta
Komárno
Košice, Toryská
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra, Mlynská
Nové Zámky
Poprad
Prešov
Ružomberok
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Trnava, Športová
Zvolen
Žilina, Bánová


2. IN TIME na Slovensko - 7 EUR (dobírka + 2 EUR)

3. PPL na Slovensko - 9 EUR (dobírka + 1,5 EUR)


4. Slovenská pošta na Slovensko - 7 EUR (dobírka + 2 EUR)

Slúži iba pre zásielky do 5 kg. Je však možné objednávku rozdeliť a zaplatiť tak poštovné dvakrát pri zásielkach ťažších ako 5 kg. V prípade, že váha Vašej objednávky tento limit prekročí, Vás budeme informovať a dohodneme sa na ďalšom postupe.V prípade, že máte nárok na poštovné zdarma a váha Vašej zásielky bude ťažšie ako 5 kg, tovar odosielame prostredníctvom spoločnosti In Time miesto Slovenské pošty.


5. DPD na Slovensko - 9,5 EUR (dobírka + 2 EUR)


Pre slovenských zákazníkov platba bez poplatkov v EUR na účet u FIO banky - č. ú. 2700191572/8330



Obchodné podmienky

1. Úvodné ustanovenie

1.1 Tieto obchodné podmienky (ďalej len "obchodné podmienky"), obchodné spoločnosti TSM, spol. s r.o., so sídlom Dukelská 117/12, IČ: 00208914, DIČ: CZ00208914, zapísaná v obchodnom registri vedenom na Krajskom súde v Brne, oddiel C, vložka 273 (ďalej len "predávajúci") upravujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy (ďalej len "kúpna zmluva") uzatvárané medzi predávajúcim a inou fyzickou alebo právnickou osobou (ďalej len "kupujúci") prostredníctvom internetového obchodu predávajúceho. Internetový obchod je predávajúcim prevádzkovaný na internetovej adrese www.pekny-domov.eu, a to prostredníctvom webového rozhrania (ďalej len "webové rozhranie obchodu").

1.2 Obchodné podmienky ďalej upravujú práva a povinnosti zmluvných strán pri využívaní webovej stránky predávajúceho umiestnenej na adrese www.pekny-domov.eu (ďalej len "webová stránka"). Všetky zmluvné vzťahy sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami Občianskym zákonníkom (č. 40/1964 Zb.) A zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.). Ak nie je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa vzťahy neupravené obchodnými podmienkami obchodným zákonníkom, č 513/1991 Zb ..

1.3 Odoslanie objednávky je návrhom kúpnej zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť zákazníkovi objednaný tovar a zákazník sa zaväzuje dodávateľovi objednávku zaplatiť v plnej výške. Akceptácia je spravidla vykonaná e-mailom, výnimočne môže byť vykonaná telefonicky.

2. Uzavretie kúpnej zmluvy

2.1 Webové rozhranie obchodu obsahuje zoznam tovaru ponúkaného predávajúcim na predaj, a to vrátane uvedenia cien jednotlivého ponúkaného tovaru. Ceny ponúkaného tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých súvisiacich poplatkov (okrem dopravy a poštovného). Ponuka predaja tovaru a ceny tohto tovaru zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované vo webovom rozhraní obchodu. Týmto ustanovením nie je obmedzená možnosť predávajúceho uzatvoriť kúpnu zmluvu za individuálne dojednaných podmienok. Všetky ponuky predaja tovaru umiestnené vo webovom rozhraní obchodu sú nezáväzné a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu ohľadom tohto zboží.Objednávku tovaru je možné urobiť vyplnením a odoslaním objednávkového formulára, telefonicky alebo e-mailom. Všetky objednávky sú záväzné. Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami.

2.2 Webové rozhranie obchodu obsahuje aj informácie spojené s dopravou a balením produktu.

2.3 Pre objednanie tovaru vyplní kupujúci objednávkový formulár vo webovom rozhraní obchodu. Objednávkový formulár obsahuje najmä informácie o:

a) objednávanom tovaru (objednávaný tovar "vloží" kupujúci do elektronického nákupného košíka webového rozhrania obchodu),

b) spôsobu úhrady kúpnej ceny tovaru, údaje o požadovanom spôsobe doručenia objednávaného tovaru

c) informácie o nákladoch spojených s dodaním tovaru (ďalej spoločne len ako "objednávka").

2.4 Pred zaslaním objednávky predávajúcemu je kupujúcemu umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky kupujúci vložil, a to aj s ohľadom na možnosť kupujúceho zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo "Odoslať objednávku". Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Predávajúci bezodkladne po obdržaní objednávky toto obdržaní kupujúcemu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho uvedenú v používateľskom rozhraní či v objednávke (ďalej len "elektronická adresa kupujúceho").

2.5 Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti na charaktere objednávky (množstvo tovaru, výška kúpnej ceny, predpokladané náklady na dopravu) požiadať kupujúceho o dodatočné potvrdenie objednávky (napríklad písomne ​​alebo telefonicky).

2.6 Zmluvný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká doručením prijatia objednávky (akceptáciou), ktorá je predávajúcim zaslané kupujúcemu elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty kupujúceho.

2.7 Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu, a to najmä s osobami, ktoré predtým podstatným spôsobom porušili kúpnu zmluvu (vrátane obchodných podmienok).

2.8 Kupujúci súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní kúpnej zmluvy. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí kupujúci sám podľa aktuálneho sadzobníka.

2.9 Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho zaplatením kúpnej ceny a jeho prevzatím.

2.10 Kupujúci má právo na zrušenie objednávky pred jej zabalením a vyexpedovaním bez akýchkoľvek poplatkov. Zrušenie objednávky musí byť oznámené Predávajúcemu telefonicky alebo emailom (viď. kontakty). V prípade, že kupujúci zruší objednávku:

a) a tovar už bolo zabalené, môže predávajúci požadovať úhradu nákladov vzniknutých sa zabalením tovar

b) a tovar už bolo zabalené a odoslané, má predávajúci právo požadovať úhradu nákladov na zabalenie a odoslanie tovaru

c) a tovar nebol zabalený ani odoslaný, nebude vyžadovaný žiadny poplatok.

3. Cena za tovar a platobné podmienky
3.1 Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci uhradiť predávajúcemu nasledovnými spôsobmi:

a) v hotovosti pri osobnom prevzatí tovaru na predajni Dukelská 117/12, 682 01 Vyškov, ČR

b) v hotovosti na dobierku v mieste určenom kupujúcim v objednávke

3.2 Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu aj náklady spojené s balením a dodaním tovaru. Ak nie je uvedené vyslovene inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s dodaníma balením tovaru.

3.3 V prípade platby v hotovosti či v prípade platby na dobierku je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru.V prípade voľby osobného odberu je tovar rezervovaný po dobu 14 dní, ak nie je do tejto doby vyzdvihnutý, je vrátený späť na predaj.

3.4 Predávajúci je oprávnený, najmä v prípade, že zo strany kupujúceho nedôjde k dodatočnému potvrdenie objednávky (čl. 2.5), požadovať uhradenie celej kúpnej ceny ešte pred odoslaním tovaru kupujúcemu.

3.5 Prípadné zľavy z ceny tovaru poskytnuté predávajúcim kupujúcemu nemožno vzájomne kombinovať.

3.6 Predávajúci vystaví ohľadom platieb realizovaných na základe kúpnej zmluvy kupujúcemu daňový doklad - faktúru. Predávajúci je platcom dane z pridanej hodnoty.

3.7 Ak je kupujúci zo Slovenskej republiky platiteľa DPH, pošle predávajúcemu kópiu jeho registrácie platiteľa k DPH. Platiteľovi DPH zo Slovenskej republiky bude vystavená potom faktúra bez DPH.

4. Odstúpenie od kúpnej zmluvy
4.1 Kupujúci má právo v súlade s ustanovením § 53 ods 7 občianskeho zákonníka právo od kúpnej zmluvy odstúpiť, a to do štrnástich (14) dní od prevzatia tovaru, bez udania dôvodu a akejkoľvek sankcie. Odstúpenie od kúpnej zmluvy musí byť predávajúcemu doručené do štrnástich (14) dní od prevzatia tovaru, a to na adresu prevádzky predávajúceho alebo na adresu elektronickej pošty predávajúceho info@pekny-domov.cz. V tomto prípade Kupujúci oznámi predávajúcemu, že odstupuje od kúpnej zmluvy, uvedie číslo objednávky, meno a dátum nákupu.

4.2 V prípade odstúpenia od zmluvy podľa článku 4.1 obchodných podmienok sa kúpna zmluva od začiatku ruší. Uvedený tovar zašlite v uvedenej lehote na adresu prevádzkarne (TSM, spol. s r.o., Dukelská 117/12, 682 01, Vyškov, ČR).

4.3 Tovar musí byť predávajúcemu vrátený nepoškodený a neopotřebené a, ak je to možné, v pôvodnom obale.

4.4 Do desiatich dní od vrátenia tovaru kupujúcim podľa článku 4.3 obchodných podmienok je predávajúci oprávnený vykonať preskúmanie vráteného tovaru, najmä za účelom zistenia, či ak vrátený tovar nie je poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne spotrebovany.

4.5 V prípade odstúpenia od zmluvy podľa článku 4.2 obchodných podmienok vráti predávajúci kúpnu cenu (bez nákladov vynaložených na dodanie tovaru) kupujúcemu najneskôr do desiatich (10) dní od skončenia lehoty na preskúmanie tovaru podľa článku 4.4 obchodných podmienok, a to bezhotovostne na účet určený kupujúcim. Predávajúci je taktiež oprávnený vrátiť kúpnu cenu v hotovosti už pri vrátení tovaru kupujúcim.

4.6 Kupujúci berie na vedomie, že ak tovar vrátený kupujúcim bude poškodený, opotrebovaný alebo čiastočne spotrebovaný, vzniká predávajúcemu voči kupujúcemu nárok na náhradu škody jemu tým vzniknuté. Nárok na úhradu vzniknutej škody je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny. Škoda musí byť predávajúcim preukázaná.

4.7 Vrátené zásielky zaslané na dobierku nebudú prijaté. Vo vlastnom záujme zašle kupujúci tovar späť ako poistenú zásielku a zvolí vhodný obal, pretože predajca neručí za prípadnú stratu či poškodenie zásielky pri preprave.

4.8 Ak bolo kupujúcemu poskytnuté poštovné zdarma (poskytované predajcom od určenej minimálnej výšky nákupu) a vrátením tovaru bude výsledná hodnota nákupu nižšia ako uvedená minimálna výška, bude kupujúcemu poštovné spätne vyúčtované, pretože odstúpením od kúpnej zmluvy nesplnil podmienku pre poštovné zadarmo.

4.9 V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho späť.

4.10 Pre zákazníkov zo Slovenskej republiky sú ceny pri konečnej objednávke prepočítané na EUR.

5. Preprava a dodanie tovaru
5.1 Dodacia lehota beží od odoslania záväznej objednávky tovaru kupujúcim za predpokladu včasného dodania všetkých podkladov a informácií, ktoré sú nevyhnutné pre vybavenie objednávky Predávajúcim.

5.2 Tovar je dodávaný balíkom, prípadne obálkou, prepravcom podľa voľby kupujúceho. Objednaný tovar bude podľa jeho dostupnosti a prevádzkových možností dodávateľa dodaný v čo najkratšom čase, obvykle do 5 pracovných dní od záväzného potvrdenia objednávky, najneskôr však do 14 pracovných dní. V prípade dlhšej dodacej doby (tovar nie je momentálne skladom alebo iné závažné dôvody), bude kupujúci vopred informovaný a bude mu ponúknutá možnosť ďalšieho postupu. Kupujúci má tiež možnosť od zmluvy odstúpiť a budú mu vrátené peniaze na účet alebo v hotovosti na adrese prevádzkovateľa. Ak za nedodaný tovar kupujúci zaplatí vopred, predávajúci mu zašle peniaze späť najneskôr do 30 dní od vzájomnej dohody.

5.3 V prípade voľby platby vopred na účet bude kupujúcemu tovar rezervovaný po dobu 14 dní, ak nie je ustanovené inak. Pokiaľ kupujúci čiastku neuhradí, bude objednávka stornovaná a tovar ponúknuté k ďalšiemu predaju. To isté platí aj v prípade osobného odberu a platbe v hotovosti na adrese prevádzkovateľa.

5.4 V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom ako bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.

5.5 Všetok tovar prepravovaný prepravcovi je poistený. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek závad toto okamžite oznámiť prepravcovi a spísať záznam o porušení zásielky. Bez toho môže byť Vaša reklamácia neúspešná! V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať. Ak teda došlo k viditeľnému porušenie zásielky alebo vniknutí do zásielky, je nutné s prepravcom spísať záznam o škode na zásielke. Je nevyhnutné čo najskôr kontaktovať predávajúceho telefonicky alebo emailom. Ak toto nie je dodržané, nie je možné žiadať dodanie chýbajúceho alebo poškodeného tovaru.

5.7 Podpisom dodacieho listu kupujúci potvrdzuje, že zásielka tovaru spĺňala všetky podmienky a náležitosti a na prípadnú neskoršiu reklamáciu ohľadom porušenia obalu zásielky nemôže byť braný ohľad.

5.8 Na kupujúceho prechádza vlastnícke právo okamihom potvrdenie preberacieho protokolu dopravcovi. Po prevzatí zásielky sa prípadné reklamácie rieši priamo s dopravcom.

a) Odporúčaný postup v prípade In Time: bezodkladne (najneskôr nasledujúci deň po prevzatí zásielky) nás prosím kontaktujte a my reklamáciu vybavíme za Vás.

b) pri preprave spoločnosťou PPL má zákazník tiež povinnosť bezodkladne skontrolovať vonkajší stav zásielky. Ak by bola zásielka viditeľne poškodená, rozhodne takúto zásielku nepreberať. Skryté poškodenie zásielky je potrebné oznámiť bezodkladne, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa, kedy bola zásielka doručená zákazníkovi a vyžiadať spísanie zápisu o škode. Reklamáciu uplatňuje priamo zákazník písomne ​​priamo u spoločnosti PPL. Možno využiť formulára - na stránkach www.ppl.cz (sekcia Reklamácie). Zákazník musí zabezpečiť, aby nebolo so zásielkou nijako manipulované, ani nesmie byť zlikvidovaná, pretože spoločnosť PPL má právo presvedčiť sa o poškodení zásielky. Uchovajte teda prosím starostlivo všetky doklady, poškodený tovar (vrátane napríklad úlomkov a pod) a predovšetkým aj obalový materiál, ktorý tovar chránil pred poškodením. Uchovajte starostlivo i doklady.

c) v prípade osobného odberu v ktorejkoľvek pobočke spoločnosti Zásilkovna - ak je krabica značne poškodená, zásielku nepreberajte a bezodkladne (najneskôr do 2 pracovných dní) nás o tejto skutočnosti informujte. V prípade, že vonkajší obal nebol zjavne poškodený, ale obsah zásielky poškodený bol, informujte nás bezodkladne najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia zásielky písomne ​​alebo telefonicky. Uchovajte všetok obalový materiál, ďalej i samotné tovaru vrátane dokladov.

Naše odporúčaní: Vo všetkých prípadoch odporúčame kontaktovať prepravcu bezodkladne. Ak zásielka javí známky zjavného poškodenia, zásielku nepreberajte a spíšte protokol o poškodení zásielky spolu s prepravcom. Protokol nepodpisujte, ak ste neskontrolovali obsah u poškodenej zásielky. Pokiaľ k tejto situácii došlo, bezodkladne nás prosím kontaktujte (viď. sekcia kontakty).

5.9 Ak nebude tovar objednaný zákazníkom zaslaný na dobierku kupujúcim vyzdvihnutý, bude požadované uhradenie vzniknutých nákladov na odoslanie, balenie tovaru a manipulačný poplatok (tzv. zmluvná pokuta) vo výške 9 EUR.

5.10 Ceny poštovného a balného činí při platbě převodem 7 EUR, při platbě na dobírku 9 EUR. (doprava z ČR na Slovensko) . Dopravujeme spoločností In Time a Slovenská pošta. Ponukáme i osobné odbery na Slovensku od 3 EUR. Viac na www.pekny-domov.eu.

6. Zodpovednosť za vady a záruka
6.1 Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadne zodpovednosti predávajúceho za vady, vrátane záručnej zodpovednosti predávajúceho, sa riadia príslušnými všeobecne záväznými predpismi.

6.2 V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len "rozpor s kúpnou zmluvou"), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou, nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.

6.3 Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia alebo o použité veci, zodpovedá predávajúci za vady, ktoré sa prejavia ako rozpor s kúpnou zmluvou po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka).

6.4 Pri prípadnej reklamácii kupujúci kontaktuje predajcu e-mailom,telefonicky a alebo osobne priamo u nás na predajni - prevádzka Predávajúceho(viď. kontakty)
Reklamovaný tovar následne zašle v pôvodnom obale (pokiaľ nie je uvedené inak) a vždy bežným obchodným balíkom na adresu: TSM, spol. s r.o., Dukelská 117/12, 682 01, Vyškov
Reklamovaný tovar zaslaný dobierkou nebude prijatý. Do reklamovanej zásielky priložte doklad o zaplatení tovaru a popis závady.

6.5 Záručná lehota na všetok tovar je 24 mesiacov a vzťahuje sa iba na výrobné vady. Záručná lehota začína plynúť prevzatím tovaru kupujúcim.

6.6 Záruka sa nevzťahuje na poškodenie v dôsledku manipulácie jednoznačne vedúce k poškodeniu výrobku alebo v dôsledku nesprávneho používania.

6.7 Predávajúci sa zaväzuje informovať kupujúceho do 7 pracovných dní od prijatia reklamácie o oprávnenosti reklamácie a o postupe vybavenia. V prípade reklamácie sa predávajúci zaväzuje reklamáciu vybaviť do 30 dní od jej doručenia...

více na www.pekny-domov.eu
Podmínky byly naposledy upraveny: 15.10.2013, 8:15
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu