OBJEDNÁVANIE TOVARU: Na Vašu objednávku, prípadne otázky ohľadne tovaru odpovieme do 24 hodín od prijatia. Po potvrdení objednávky Vám zasielame podklady k platbe kde je uvedené číslo účtu a poštovné a balné + predbežná doba dodania. Na dobierku neposielame. Potvrdená objednávka je záväzná a vzniká obchodný vzťah medzi zákazníkom a dodávatelom a od potvrdenie objednávky platia práva a povinnosti oboch strán podľa Občianskeho, obchodného a reklamačného zákonníka. STORNOVANIE OBJEDNÁVKY: Zákazník môže stornovať objednávku do 24 hodín telefonicky alebo mailom.
VRÁTENIE TOVARU A REKLAMÁCIE 1.Vrátenie tovaru sa riadi podľa §12 zákon o ochrane spotrebiteľa č.108/200Z.z. 2. NOVÝ TOVAR je možné vrátiť neporušený , s originál výsačkami do 7 kalendárnych dní od obdržania cez slovenskú poštu doporučene - nie na dobierku. Za vrátený tovar vám pošleme späť vašu úhradu najneskôr do 15 dní. - Za vrátený tovar pošleme spat peniaze bez poštovného. - Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. 3.Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. 4. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. 5. Prípadné vady je kupujúci povinný čo najskôr hlásiť našej firme. 6. Za vady vzniknuté prepravcom neručíme. 7.Na všetok nový tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. 8. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.
ZÁRUKA SA NEVZŤAHUJE NA: a) vady vzniknuté bežným používaním b) nesprávnym použitím výrobku c) nesprávnym skladovaní
ZÁRUKA NA POUŽITÝ TOVAR Na použitý tovar sa vzťahuje záruka podľa platných zákonov a toto sa riadi podľa predaja podľa občianskeho zákonníka.
PODMIENKY REKLAMÁCIE 1. Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne 2. Tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu. Do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu. 3.Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatím tovaru našou firmou. V prípade dlhších reklamácií, Vás budeme priebežne informovať o stave reklamácie.