. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Soňa Slavíková (Soňa69) ID 194334
Hegen Česko s.r.o.
.
mimibazar.sk/sona69
Oblasť: ČESKÁ REPUBLIKA
Telefon: +420734249159
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 17.3.2011
Naposledy: 11.4.2014 12:15
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
29389593
DIČ CZ29389593
HODNOTENIE 93
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
MILÍ UŽIVATELIA,VÍTAME VÁS NA NAŠICH STRÁNKÁCH
údaje o našej firme:
ANDAX ANNA BEBENEK
IČO:852727343
DIČ:CZ682589298
sídlo firmy:
ANDAX ANNA BEBENEK
SKALNA6
CHRZANOW
POLSKO
ZASTUPENIE FIRMY ANDAX V ČR:
odpovedná vedúca:
SOŇA SLAVÍKOVÁ
OKRUŽNÍ 933
ORLOVÁ-LUTYNĚ
email:kancelaria@hop-sport.cz
telefon:722497445

PODMIENKY PREDAJA:
DOPRAVA A PLATBA:
Zaslanie tovaru:
Zakúpený tovar Vám môže byť zaslaný na dobierku alebo po platbe na účet.
Číslo bankového konta:
Československá obchodná banka, a.s.
232295151/0300
Tovar je zasielaný prostredníctvom kuriérskej služby PPL.
POŠTOVNÉ A BALNÉ:
Je uvedené pri každom inzeráte.
Podrobné informácie týkajúce sa bankového prevodu budú uvedené v informačnom e-mailu od predajcu potvrdzujúcim kúpu tovaru. V prípade, že sa rozhodnete pre zaslanie tovaru na dobierku, informujte nás okamžite e-mailom o tejto skutočnosti.
Doba doručenia je do 5 pracovných dní od pripísania Vašej platby alebo od doručenia Vašej objednávky na dobierku.
Hop-Sport.cz je výhradným zástupcom fitness prístrojov značky Hop-Sport.
Vašu objednávku je možné do 24hodín stornovať a to buď telefonicky alebo emailom, preto nás prosím o tejto skutočnosti bezodkladne informujte.
Na všetok zakúpený tovar Vám vystavíme doklad o zaplatení alebo faktúru, záručná doba na všetok tovar je 24 mesiacov.
Náklady na dopravu sú vždy uvedené pri každej aukcie a je nutné ich pripočítať k cene zboží.V prípade kúpy viacerých produktov z našej ponuky, vždy je nutné pripočítať k cene tovaru najvyššiu sumu, ktorú je nutné uhradiť za dopravu.
TAKTO ZAPLATÍTE LEN JEDEN POPLATOK ZA POŠTOVNÉ.
Ak tovar nebude napr sklade alebo ho nebude možné z akéhokoľvek dôvodu odoslať, oznamujeme zákazníkovi túto skutočnosť telefonicky alebo emailom - preto vždy uvádzajte prosím aj Váš telefónny kontakt, ten je potrebný aj pre prepravnú spoločnosť PPL.
PODMIENKY VRÁTENIE TOVARU:
Na vrátenie tovaru v lehote do 14 dní od doručenia tovaru bez udania dôvodu má zákazník právo vždy, ak kupuje vec cez internet. Vrátiť bez udania dôvodu možno nové
tovar, ktorý už nemá pôvodný obal alebo nemá visačky, bolo použité,
opotrebovaný či dokonca poničené. Potom si predajca
môže vrátenú sumu ponížiť o opotrebenia výrobku.Zákazník musí odoslať zásielku na vlastné náklady do 14 kalendárnych dní od obdržania zboží.Vrácené tovar zašlite spolu s originálnym dokladom o zaplatení alebo faktúrou na adresu sídla firmy.Zákazníkovi bude vrátená celá suma zakúpeného tovaru bez poštovného a balného . Tovar zasielajte iba bežnou balíkovou poštou, dobierkou nebude přijato.Peníze za vrátený tovar Vám zašleme na bankový účet, preto nám nezabudnite oznámiť číslo účtu, na ktorý chcete finančné prostriedky poukázat.Informujte nás e-mailom o Vašom rozhodnutí tovar vrátiť.
REKLAMÁCIA:
Na právo zo zodpovednosti za vady (reklamáciu) sa vzťahuje zákon č 40/1964 Zb, Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. Lehota pre uplatnenie reklamácie je taktiež stanovená týmto zákonom alebo zárukou výrobcu. Informujte nás písomne ​​e-mailom o reklamácii zakúpeného tovaru. Kupujúci zasiela reklamovaný tovar na vlastné náklady.Reklamované tovar zašlite spolu s dokladom o zaplatení alebo faktúrou na adresu sídla firmy.
LEHOTA NA VYBAVENIE REKLAMÁCIE:
Lehota na vybavenie reklamácie je 30 dnů.Tato lehota začína plynúť nasledujúci deň po dni, kedy tovar dorazilo na adresu servisu.Servis zabezpečuje firma Andax Anna Bebenek v spolupráci s Global sp oo Olkusz Poľsko.

REKLAMÁCIA NA KURIÉRSKE SLUŽBU:
Pri obdržaní zásielky prosím zkonrtrolujte obal, ak by bol poškodený napíšte poznámku prevzaté s výhradou. Ak zistíte poškodenie výrobku až po jeho rozbalení kontaktujte prosím čo najskôr nášho zástupcu emailom alebo telefonicky, ten bude riešiť reklamáciu s PPL a pošle k Vám kuriéra pre spísanie zápisu o škode. Urobte tak ale najneskôr do 2dnů, na neskôr nahlásené reklamácie nebude braný ohľad. Ak zistíte, že ide o iné ako Vami zakúpený tovar kontaktujte tiež bezodkladne nášho zástupcu, ktorý bude ihneď reklamáciu riešiť.

Tešíme sa na PRÍJEMNÉ OBCHODÍKY S VAMI!!!
Podmínky byly naposledy upraveny: 17.3.2011, 16:00
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu