PODMÍNKY PRODEJE
Viera O. (olska) ID 181308 Viera Olsovska |
mimibazar.sk/olska |
Oblasť: Malacky |
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení) |
Registrácia: 17.12.2010 |
Naposledy: 12.2.2018 21:55 |
|
|
|
VITAJTE V MOJOM OBCHODE !!!
Obchodné podmienky
1. Spôsob objednávania
Všetky objednávky sú pre obe zmluvné strany záväzné. Odoslaním objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito nákupnými I reklamačnými podmienkami. Pokiaľ vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie, môžete zaslať objednávku ako obyčajný e-mail na e-mailovú adresu office.brita@gmail.com, kde uvediete presný názov tovaru, počet objednaných kusov, vašu presnú adresu príp. fakturačné údaje a telefónne číslo. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, Ku ktorej uzavretiu sa nevyžaduje potvrdenie objednávky predávajúcim a zmluva tak vzniká samotným dodaním tovaru. Po zaslaní objednávky Vám obratom zašlem potvrdenie o prijatí objednávky a podklady k platbe so všetkými potrebnými údajmi a variabilny symbol potrebny pri platbe prevodom. Vždy si prosím skontrolujte, či všetko súhlasí. Prosím VŽDY uvádzajte pridelený VARIABILNÝ SYMBOL.
2. Povinnosti predávajúceho
Zákazníkom sa zaväzujem dodať:
Druh a množstvo tovaru v kúpnej cene a za platobných podmienok, ktoré platia v deň odoslania objednávky.
Tovar, ktorý bude vhodne zabalený, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
Nezodpovedám za:
Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou.
Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
Za poškodenie zásielky zavinené poštou.
Výber tovaru zákazníkom. Ak Po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám. Takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.
3. Povinnosti kupujúceho
Kupujúci sa zaväzuje:
Objednaný tovar prevziať, skontrolovať neporušenosť obalov a v prípade akýchkoľvek závad tieto bezodkladne oznámiť.
Zaplatiť za tovar kúpnu cenu vo výške a v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania objednávky.
V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení, a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru.
4. Ceny tovaru
Ceny uvedené v mojej ponuke sú platné v čase objednania tovaru vratane 20%DPH (Dan z Pridanej Hodnoty) a sú konečné.
V cene tovaru NIE JE započítané poštovné. Balné neúčtujem.
Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je pripojená Ku každej zásielke, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list.
5. Dodacie podmienky, termín a spôsob dodania, poštovné.
Dodávky objednaného tovaru sú realizované v čo najkratšom termíne. Objednávky spracujem spravidla do 48 hodín, zásielka je doručena do 3 pracovných dní. Ak je pri konkrétnom produkte uvedená iná dodacia doba, o odoslaní tovaru Vás budeme informovať. Pri platbe na účet Vám tovar odošlem do 24 hodín Po prijatí platby. Ak si objednáte tovar, ktorý sa vypredal, prípadne z akýchkoľvek dôvodov stiahol z predaja, okamžite Po zistení tejto skutočnosti Vás budem kontaktovať (e-mailom). Ku každej objednávke prikladám faktúru, ktorá slúži zároveň ako dodací list.
Zvoliť si môžete aj spôsob platby. Je Len na Vás, ktorý z nich si vyberiete:
* Dobierkou (platba doručovateľ)
* Prevodom na náš účet. V tomto prípade tovar odošlem až Po potvrdení prijatia platby na našom účte! Číslo variabilného symbolu je zaslane pri podkladoch k platbe.
Tovar je zasielaný slovenskou poštou.
Za tovar, ktorý si zakúpite platíte Len nasledovné poštovné (v rámci SR), ktorého výška závisí OD hmotnosti a celkovej ceny objednaného tovaru:
* na dobierku – 3,60- EURA
* bankovým prevodom – 2,60 EURA
* Balné neúčtujem.
9. Zrušenie objednávky
Vážení zákazníci, nákup cez Internet prináša popri nesporných výhodách aj určité nevýhody oproti nákupu v bežnom obchode. Aj napriek množstvu uvádzaných informácií nemáte možnosť si ponúkaný tovar prehliadnuť, prípadne sa môžete pomýliť v objednávke. Z uvedených dôvodov máte možnosť zrušiť objednávku. Musíte tak však urobiť do 48 hodín.
Podmienky zrušenia objednávky
Ak Po odoslaní objednávky v priebehu 48 hodín zistíte, že vám objednaný tovar nevyhovuje, prípadne ste sa pomýlili v objednávke, máte možnosť zrušiť objednávku bez uvedenia dôvodu. Zrušenie MI oznamte e-mailom, pripadne v odkazoch. Obratom Vám zašlem potvrdenie o zrušení objednávky.
10. Reklamácie
Pred prevzatím a zaplatením zásielky z pošty, si ešte na mieste skontrolujte či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčam zásielku neprebrať. Na už prijaté zásielky reklamácie neprijímam. V prípade, že vám prišla zásielka poškodená, prosíme, aby ste ma o tom informovali e-mailom, alebo telefonicky. Stáva sa, že zásielka pride poškodena nevhodnou manipuláciou.
Záručná doba
Na predávaný tovar, pokiaľ nie je určené inak, je poskytovaná zákonná záručná doba 24 mesiacov. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá slúži zároveň ako dodací a záručný list. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru k doručeniu Slovenskej pošte. Reklamácia sa vzťahuje Len na:
preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď Po dodávke tovaru.
Reklamácia sa nevzťahuje na:
Chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru
Postup pri reklamácii
Aby mohla byť Vaša reklamácia akceptovaná je nutné dodržať niekoľko pravidiel:
Po prevzatí tovaru si prezrite tovar a faktúru, ktorá slúži ako dodací a záručný list. Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.
V prípade, ak zistíte akýkoľvek rozdiel medzi faktúrou a skutočne dodaným tovarom (v druhu, v množstve alebo cene), alebo obdržíte so zásielkou nesprávne vyplnenú faktúru, či neobdržíte žiaden doklad o nákupe, ihneď ma informujte prostredníctvom e-mailu, alebo telefonicky.
V prípade, ak zistíte výrobné chyby, je potrebné najprv tovar na vlastné náklady zaslať na moju adresu spolu s uvedením dôvodu reklamácie. K zásielke nezabudnite priložiť kópiu daňového dokladu, ktorý sme poslali s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa. Reklamovaný tovar vám vymením za iný, ktorý si vyberiete alebo vám vrátim peniaze. Poštovné a iné poplatky nevraciam. Pri spätnom zasielaní zabaľte tovar tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu. Poškodenie tovaru pri preprave má za následok neuznanie reklamácie. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.
Doba vybavenia reklamácie
Reklamácie vybavujem v pracovných dňoch prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu.
O oprávnenosti reklamácie rozhodnem najneskôr do 7 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, pokiaľ sa nedohodne inak.
Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom
Vratenie tovaru
Podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z., tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vrátiť bez udania dôvodu najneskôr do 7 dní OD jeho prevzatia. Poštovné a iné poplatky nevraciame. Tovar je potrebné vrátiť na poštovú adresu spoločnosti. Tovar posielajte v originálnom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený /obal nesmie byť takisto poškodený/ v poistenej obálke,príp.poistenom balíku s priloženým originálom dokladu o kúpe!!! Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený na spôsob dobierky neprijímam. Cena za tovar bude zákazníkovi vrátená do 15 dní Po prevzatí a skontrolovaní vráteného tovaru, a to poštovou poukážkou alebo na účet. Pri vrátení peňazí poštovou poukážkou bude zo zasielanej sumy odpočítaná čiastka 0,66 € (20 Sk) - poplatok na pošte za zaslanie peňazí poštovou poukážkou.
Vyhlásenie o ochrane osobných údajov
Informácie, ktoré poskytnete prostredníctvom objednávkového formulára, slúžia výlučne pre potrebu poskytnutia konkrétnej služby a nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané.
Prevádzkovatel obchodu: Viera Olsovska
Adresa: Dusnica 512
906 38 Rohoznik
IČO : 34911201
DIC: SK 103 444 6820
Kontakt: office.brita@gmail.com
0907 101 505 ( 8.00 - 18.00 h Pon.-Ned.)
A teraz vstúpte do môjho obchodíku a nechajte sa inšpirovat ... :-))
Podmínky byly naposledy upraveny: 26.1.2011, 23:06
VEĽKOSTI OBLEČENIA
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VEĽKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52
© 2001–2025 Copyright
CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10,
IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490
a dodávatelia obsahu