. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Viera P. (watches) ID 18061
.
mimibazar.sk/watches
Oblasť: Bratislava
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 25.6.2007
Naposledy: 23.2.2015 16:00
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 349
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Část I.

1. Zrušenie objednávky a Odstúpenie od zmluvy :

Kupujúci má právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred expedíciou tovaru a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky.

V zmysle ustanovenia § 7 zákona O ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 102/2014 Z. z.) má kupujúci právo od takto uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, pričom je nevyhnutné, aby bolo v uvedenej lehote predávajúcemu odoslané písomné Odstúpenie od zmluvy. Toto právo má kupujúci aj v prípade, ak si tovar objednaný prostredníctvom internetu vyzdvihol osobne v priestoroch výdajného miesta predávajúceho.

Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu (Zbierka zákonov č. 102/2014 §10 ods. 3). Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. (V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je použitý, poškodený alebo neúplný, predávajúci vráti kupujúcemu zníženú kúpnu cenu tovaru v súlade s ustanovením § 457 Občianskeho zákonníka o hodnotu jeho opotrebovania.)

Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy predávajúcemu.

Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je

a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby

b) predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

c) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

d) predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,

e) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

f) predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

g) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,

j) predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,

k) poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,

l) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.


2. Záručné podmienky

V zmysle § 620 Občianskeho zákonníka je záručná lehota na nový tovar 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými Zákonom. Ak ide o použitú vec, kupujúci a predávajúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej než 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

V prípade, že sa po prevzatí Tovaru Kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe chyby Tovaru, môže Kupujúci uplatniť svoju oprávnenú Reklamáciu.

Reklamácie vrátane odstránenia poruchy musia byť vybavené bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia Reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.


Reklamačný postup je uvedený nižšie v druhej - vlastné časti podmienok predaja..


3. Vyhlásenie:

Predávajúci prehlasuje, že sa zoznámil s podmienkami, ktoré by mal spĺňať predajca ponúkajúci tovar cez internet.

Zároveň predávajúci zodpovedá za to, že vo svojich podmienkach predaja bude uvádzať požadované informácie a zároveň informácie, ktoré sú v súlade s aktuálnym znením jednotlivých zákonov.

Zodpovedná osoba za obj. a zásielky: Viera Petrovičová
Kontakt:
e-mail: watches.vp@gmail.com (môžete ma kontaktovať nonstop - 24 hodín)

Milé maminky / nemaminky / vš. ostatní nakupujúci... ,

ďakujem, že ste nakukli na naše stránky a zaujala Vás naša ponuka...

1.) na stránke Mimibazár ponúkame 100% originál parfumy svetových značiek, za čo možno najnižšie ceny. Ceny na parfumy stanovujeme podľa dlhých porovnávaní s konkurenciou, aby sme vyšli my ako tí, u ktorých čo možno najvýhodnejšie nakúpite, ak sa dá...

Predávame LEN A LEN ORIGINÁLY, preto sa prosím nehnevajte na poznámku, ktorú mám na hlavnej stránke, že na maily a otázky tohto typu neodpovedám... Keby predávam napodobeniny a šmejdy za takéto ceny, isto by som sem nedala moje meno a tel. kontakt na seba...no nemyslíte ? ,-)))) Za originalitu ručím čím len na svete chcete!

Objednávky na parfumy, ktoré nie sú ihneď k odberu, uzatváram každý druhý štvrtok za predchádzajúce dva týždne, následne v ten ďalší týždeň - pondelok alebo utorok distribuujem zákazníkom. Niekedy sa stáva, že Vami objednané parfumy na sklade bohužiaľ nie sú, alebo sú momentálne vypredané (ja to dopredu, keď zadávam na stránku inzeráty neviem), postup je taký, že ako náhle zistím, že parfum nemajú, píšem informáciu zákazníkovi a s ním sa dohodnem, či daný parfum objednáme ešte na ďalší týždeň, alebo mu vrátim peniaze... VŽDY sa dá dohodnúť, zatiaľ som s nikým problém nemala. Každý prípadný problém alebo otázky som ochotná každému vysvetliť a prediskutovať to...

AVŠAK !!!! Ako náhle mi potvrdíte svoju obj. a ja parfém prinesiem zo skladu, je objednávka nemenná a záväzná a je Vašou povinnosťou si objednaný tovar prevziať !!!!!!



Číslo účtu posielam mailom až po záväznej rezervácii tovaru.
Pri priamom vklade peňazí na účet je nutné k celkovej sume prirátať 0,45 EUR - túto čiastku si účtuje banka.
Pri platbe, do správy pre príjemcu uveďte prosím svoje meno, prípadne nick, ktorý používate na MMB, aby bolo jednoduchšie identifikovať Vašu platbu.
Rezerváciu akceptujem po dobu 3 dní, ak sa neuskutoční Vaša platba, ruším ju.

-OCHRANA OSOB. ÚDAJOV-
Vaše osobné údaje / adresa,e-mail, číslo telefónu/ slúžia len pre nutný kontakt so zákazníkom, preto nebudú zverejňované a poskytnuté druhým osobám.

Záruka a reklamácie

Na všetok tovar poskytujeme zákonnú záručnú dobu 24 mesiacov. Záručná doba plynie od prevzatia tovaru kupujúcim. Daňový doklad je vždy pribalený v balíku .

Ak kupujúci zistí, že prevzatý tovar vykazuje známky poškodenia bezodkladne informuje predávajúceho.

Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené mechanickým poškodením.

Reklamácia je vždy vybavovaná bez zbytočného odkladu. Najneskôr do 30 dní /zákonná doba/ od prevzatia reklamácie predávajúci rozhodne a upovedomí o tom kupujúceho prostredníctvom mailu /ak sa kupujúci a predávajúci nedohodnú inak/. V prípade, že reklamácia bude opodstatnená, predávajúci zabezpečí kupujúcemu náhradu bez zbytočného odkladu. Musí tak učiniť najneskôr do 15 dní od ukončenia reklamácie. Bez ohľadu na skutočnosť, či je reklamácia opodstatnená, zasiela predávajúci písomné vyrozumenie.

Odstúpenie od zmluvy je možné podľa § 12 Z. č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov, do siedmich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. Odstúpením od zmluvy sú zmluvné strany povinné vzájomne vrátiť poskytnutné plnenie. Spotrebiteľ je povinný vrátiť tovar v stave, v akom bol odoslaný – v originálnom a nepoškodenom balení. Ak tovar vráti poškodený, čiastočne spotrebovaný, resp. v stave, ktorý nezodpovedá stavu v akom bol odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si túto vzniknutú škodu uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar. Spotrebiteľ je povinný v odstúpení od zmluvy uviesť svoje kontaktné údaje a číslo účtu, na ktoré má byť uhradená suma za objednaný tovar. Zákazník je tiež povinný pri vrátení tovaru predložiť kópiu daňového dokladu a potvrdenie o zrealizovanej platbe (pri dobierke príjmový doklad od kuriéra alebo z pošty). Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu, resp. sumu zníženú o vzniknutú škodu bezodkladne po vrátení objednaného tovaru, najneskôr do 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. Odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu nie je možné v prípade, ak už bol tovar čiastočne spotrebovaný.

Vrátený tovar však musí byť neporušený, riadne zabalený v pôvodnom originálnom obale s neporušenou ochrannou fóliou a nepoužitý. Pokiaľ bol už tovar rozbalený a používaný, nemožno ho na základe hygienických dôvodov vrátiť.

– teda na základe § 12 (5), písm. c) Z.č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom a zásielkovom predaji spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je:

c) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť, alebo tovaru, ktorý rýchlo podlieha skaze,

Pod tovarom, ktorý vzhľadom na svoje vlastnosti nemožno vrátiť sa rozumie aj tovar – parfum, príp. kozmetika, ktorý nie je v pôvodnom balení, teda v takom, v akom bol spotrebiteľovi doručený, nakoľko už nie je možné ho použiť a predať v nezmenom stave a hodnote.

V prípade ak predávajúci vyhodnotí odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy ako neplatné, napr. z dôvodu nemožnosti od zmluvy odstúpiť, odošle tovar späť spotrebiteľovi s vyjadrením, že odstúpenie je neplatné a uvedie dôvod neplatnosti odstúpenia. Ak spotrebiteľ napriek tomu opätovne vráti tovar predávajúcemu na základe neplatného odstúpenia od zmluvy, predávajúci tovar uschová do doby kým si ho spotrebiteľ nevyzdvihne u predávajúceho najviac však na dobu 6 mesiacov a informuje o tejto skutočnosti spotrebiteľa prostredníctvom emailu. Po uplynutí tejto doby je predávajúci oprávnený tovar znehodnotiť.

-REZERVÁCIA TOVARU a TOVAR NA OBJEDNÁVKU -
Rezervácia od odoslania podkladov k platbe je 3 pracovné dni, ak sa nedohodneme inak.
Tovar, ktorý nie je ihneď skladom, bude doručený do 5 až 15 pracovných dní.

V prípade, že nie je možné uskutočniť objednávku ani v danom termíne, čo je 5 až 15 pracovných dní, má zákazník právo objednávku zrušiť, prípadne ju upraviť. Vzhľadom na to, že zákazník za tovar dopredu neplatí žiadnu hotovosť, záleží už len na dohode medzi predávajúcim a zákazníkom.

-STORNO OBJEDNÁVKY-
Objednávku môžete stornovať do 24 hodín od potvrdenia prevzatia objednávky písomne LEN CEZ MIMIBAZAR ! E-maily nie sú spoľahlivé!

-SPOSOB DODANIA TOVARU-
Tovar posielam Slovenskou poštou formou doporučeného alebo poisteného balíka.

-CENNÍK POŠTOVNÉHO-
Poštovné hradí kupujúci. Pri hromadnej objednávke platíte poštovné len za jeden tovar.
Ceny poštovného sú podľa taríf pošty.
BALNÉ neúčtujem !!!
* doporučený list 1.triedy do 500 g 1,85 €
* poistený balík 1.triedy do 2 kg 2,70 €
* dobierka 1. triedy - záleží od váhy a hodnoty balíka, ale cca 3,50 Eur
* kurier doručenie do 24 hodín - 3 €

Uvedené ceny poštovného sú konečné.

Záruka - POUŽÍVANÝ TOVAR:

Na veci použité neplatí záruka, zodpovednosť sa vzťahuje len na vady, ktoré tieto veci mali pri prevzatí kupujúcim. Ak kupujúci takúto vadu objaví neskôr, je stanovená dvanásťmesačná lehota pre vytknutie vady kupujúcim a pre uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady. Zodpovednosť predávajúceho sa nevzťahuje na bežné opotrebenie a vady popísané buď u konkrétneho inzerátu, alebo všeobecne v obchodných podmienkach.

-REKLAMÁCIA – VRÁTENIE TOVARU - NOVÝ TOVAR
Na všetok NOVÝ predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom, ak nie je uvedené inak
Ak chcete zakúpený tovar reklamovať, vopred ma, prosím, kontaktujte cez odkazy na Mimibazare.
Reklamovaný tovar (po dohode so mnou) zašlite, prosím, na adresu.

Dodržujte platobné inštrukcie, kt. Vám pošlem, je to dôležité pre identifikovanie Vašej platby! Ak platíte z účtu, ktorého vlastník je niekto iný, prosím informujte ma VOPRED!


***Zadaním objednávky potvrdzujete, že súhlasite s podmienkami predaja!!***

Verím, že budete s mojim tovarom spokojní a prajem Vám príjemné nakupovanie :-)
Vierka
Podmínky byly naposledy upraveny: 31.7.2014, 13:38
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu