. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Miroslava R. (Feel) ID 180215
Feel
mimibazar.sk/feel
Oblasť: Zvolen
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 10.12.2010
Naposledy: 21.5.2021 21:38
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 16
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
OBCHODNÉ PODMIENKY

1. Ako nakupovať

Pozorne si prehliadnite všetok tovar a vyberte si druh/y/, o ktoré máte záujem.
V krátkej lehote budete kontaktovaní, najneskôr však do 48h. (okrem SO - NE)

2. Storno objednávky, popr. vrátenie tovaru bez udania dôvodu

a) Stornovať objednávku je možné do 24 hodín po jej odoslaní a následnom doručení na e-mail predajcu.

b) Možnosť vrátenia tovaru bez udania dôvodu – je možné do 7 dní od jeho prevzatia zákazníkom (určujúci je dátum odoslania zákazníkom späť predávajúcemu). Skutočnosť, že vraciate tovar späť oznámte telefonicky alebo emailom predávajúcemu. Zákazník berie na vedomie, že tovar, ktorý zašle na dobierku, nebude predajcom prijatý. Po doručení tovaru späť predajcovi bude zákazníkovi v prípade platby prevodom na ním zadané číslo účtu vrátená čiastka odpovedajúca kúpnej cene zaplatenej za tovar t. j. bez poštovného poplatku.

3. Dodacia lehota, spôsob dodania tovaru, jeho prevzatie

Dodacie lehoty pri tovare, ktorý je skladom, je odoslanie na adresu uvedenú v objednávke do troch pracovných dní. Pri tovare, ktorý je nutné objednávať je dodanie 5-7 pracovných dní po pripísaní finančnej čiastky na účet. Pripravované položky dodávame podľa individuálnej dohody so zákazníkom.
a) O odoslaní zásielky je zákazník informovaný e-mailom,

b) Tovar je zasielaný prostredníctvom Slovenskej pošty. (Po dohode je možno tovar prevziať osobne vo Zvolene),

c) Zákazník je povinný po prevzatí tovaru si skontrolovať jeho neporušenosť obalu a či zásielka nevykazuje zjavné poškodenie. Pri osobnom odbere je zákazník povinný si pri prevzatí skontrolovať samotný výrobok ihneď. V prípade zistených nedostatkov je nutné nás ihneď kontaktovať emailom alebo telefonicky – viď. kontaktné údaje.

4. Spôsob platby za tovar, poštovné a balné

Tovar zasielame Slovenskou poštou na dobierku alebo platbou vopred na účet. Poštovné je pri zaslaní tovaru na dobierku 2,50 € v prípade platby vopred 1,50 €.

Pokiaľ sa jedná o tovar väčších rozmerov, alebo váhou presahujúcou 2 kg, doprava sa rieši individuálne.

Osobný odber = platba na základe dohody.

Balné je zahrnuté v cene poštovného.

Súčasťou každej dodávky je daňový doklad.

5. Záručná doba

Záručná doba je 2 roky.
Taktiež na použitý tovar sa vzťahuje záruka podľa platných zákonov.

6. Ostatné

Predajca sa zaväzuje chrániť Vaše osobné údaje, ktoré boli potrebné pri vybavovaní Vášho záujmu. Vaše osobné údaje budú použité výhradne pre účely obchodu medzi predajcom a Vami – zákazníkom a nebudú poskytnuté tretej osobe.

V situáciách, ktoré nezahŕňajú tieto obchodné podmienky sa tieto riadia platnými právnymi predpismi, predovšetkým Obchodným a Občianskym zákonníkom.

Do zahraničia nezasielame.

7. Reklamačný poriadok

a) V prípade doručenia objednaného tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty je kupujúci povinný skontrolovať, či tovar nevykazuje znaky porušenia spôsobené prepravou.

Pokiaľ áno, je kupujúci povinný tovar neprevziať a spísať s doručovateľom zápis o škode. O prípadnom poškodení pri preprave je kupujúci povinný čo najskôr informovať taktiež predávajúceho buďto e-mailom, popr. telefonicky na kontaktný telefón.

b) Pri dodaní tovaru jeho doručením na uvedenú adresu je kupujúci povinný prekontrolovať dodaný tovar ihneď po jeho prevzatí a zjavné poškodenie tovaru je povinný reklamovať u predávajúceho ihneď, najneskôr nasledujúci deň po prevzatí tovaru. Na neskoršie reklamácie zjavných poškodení nebude predávajúci brať zreteľ.

c) Pri osobnom odbere tovaru je kupujúci povinný prekontrolovať tovar pri jeho prevzatí a zjavné poškodenie hneď uplatniť u predávajúceho. Na zjavné poškodenie tovaru uplatnené u predávajúceho neskôr nebude braný ohľad.

d) Ak sa objaví na tovare vada v záručnej lehote, ktorá bola spôsobená pravdepodobne už pri výrobe, mal by kupujúci neodkladne telefonicky informovať predávajúceho a dohodnúť sa s ním predbežne na ďalšom postupe. Vždy je ale nutné uplatniť reklamáciu e-mailom alebo písomne na poštovnú adresu predávajúceho. Oznámenie o vadách na výrobku musí obsahovať meno kupujúceho, adresu, telefón, e-mail, číslo faktúry (doklad o nákupe), podrobný popis chyby a popis toho, ako chyba vznikla.
V prípade zaslania oznámenia o reklamácii predávajúcemu e-mailom je nutné reklamovaný výrobok čo najskôr po konzultácii s predajcom odoslať predávajúcemu vrátane originálu dokladu o zaplatení /faktúru/. V prípade odoslania oznámenia o reklamácii Slovenskou poštou pribaľte výrobok spolu s originálom dokladu o zaplatení / faktúrou/ k tomuto oznámeniu. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade nedostatočne chráneného tovaru obalom pri preprave nemusí byť reklamácia uznaná.

e) Po obdŕžaní oznámenia o chybe na výrobku, predávajúci čo v najkratšom čase informuje e-mailom, popr. telefonicky alebo písomne kupujúceho o následnom postupe vybavenia reklamácie. Lehota pre vybavenie reklamácie začína bežať dňom doručenia výrobku predávajúcemu. V závislosti na druhu vady na tovar bude oprávnená reklamácia riešená buď opravou, prípadne výmenou tovaru za nový alebo vrátením kúpnej ceny spôsobom dohodnutým s kupujúcim.

f) Reklamácia sa nevzťahuje na vady spôsobené užívaním, opotrebovaním, nevhodným zachádzaním.

g) Poštovné pri reklamácii hradí zákazník.

h) Ak je vada na tovare opraviteľná, je bezodkladne a bezplatne opravená, v opačnom prípade bude tovar vymenený za nový. Reklamácia, vrátane odstránenia vady, bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní od prevzatí reklamovaného tovaru.




PRAJEME VÁM PRÍJEMNÝ NÁKUP



Feel

Rajčoková Miroslava

Komenského 703/14

962 23 Očová


IČO: 40671810

DIČ: 1044439660

Č.účtu: 106334007/1111 UniCreditBank a.s.

Č.účtu: 2610132528/ 1100 TatraBanka a.s.

Tel: 045/ 5333 412

E-mail: rajcokova.m@gmail.com


SPÔSOB DORUČENIA, POŠTOVNÉ BALNÉ
Slovenská pošta - dobierka
Poštovné je pri zaslaní tovaru na dobierku 2,5 €, viď. obchodné podmienky.
Slovenská pošta- platba vopred
Poštovné je v prípade platby vopred 1,50 €. viď. obchodné podmienky.

SPÔSOB ÚHRADY, POPLATOK
Platba dobierkou: pri dovoze tovaru zaplatíte pracovníkovi pošty požadovanú čiastku. 2,50 EUR.
Platba na účet: zaplatíte na niektorý z účtov sumu tovaru + 1,50 Eur doprava.
Č.účtu: 106334007/1111 UniCreditBank a.s.
Č.účtu: 2610132528/ 1100 TatraBanka a.s.
nahlásiť
Podmínky byly naposledy upraveny: 4.8.2011, 15:30
Reklama | Podmienky pre používanie služby Mimibazar | Desatoro | Logo Overený obchodník | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Osobné údaje | Kontakt
Jednotné kontaktné miesta / Single Points of Contact | Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra | Povinne zverejňované informácie

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodávatelia obsahu