. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Andrea S. (LULABI) ID 17733
LULABI párty výzdoba
.
mimibazar.sk/lulabi
Oblasť: Žilina
Telefon: 0911 455 311
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 17.6.2007
Naposledy: 7.5.2023 14:48
Aktualizácia: 5.5.2023 23:22
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
41752112
DIČ SK1035601160
HODNOTENIE 227
RODINNÉ FOTOGRAFIE 1
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
SLAVOMIR SABOL - SPEED
Ondreja Meszarosa 249/2, Varín
ICO: 41 752 112
DIC:1035601160
Číslo živnostenského registra: 580-32341

PODMIENKY PREDAJA
- po prijatí Vašej objednávky Vás budem kontaktovať a upresním, či máme tovar
momentálne na sklade a kedy by som Vám ho mohol odoslať.
- najčastejší spôsob je zaplatenie tovaru na účet a nasledovné poslanie tovaru .
o všetkom priebežne informujem.
- komunikujem prostredníctvom e-mailu. Ak vás nekontaktujem do 24 hodín,
znamená to, že mi neprišiel od vás mail, prosím opať ma kontaktujte.
Nový tovar dodávam do 10 prac. dní (od pripísania peniažkov na účet) - pokiaľ
nastane problém zo strany dodávateľov, dohodnem sa s vami na ďalšom postupe.
Ak by sa náhodou niečo dialo, určite vám dám vedieť. Budem rad, ak budeme
spolu komunikovať otvorene, a ak sa aj stane, že si nákup rozmyslíte, budem rada,
ak ma budete hned informovať, aby som ho mohol ponúknuť ďalšiemu
záujemcovi
- na všetky otázky Vám rad odpoviem, pýtajte sa na všetko čo Vás zaujíma a čo
potrebujete vedieť o tovare. Pri väčšej objednávke sa môžeme dohodnúť aj na
zľave.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
1. ÚVODNÉ USTANOVENIE
Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú všetky kúpne zmluvy a z nich vyplývajúce právne vzťahy medzi firmou Slavomír Sabol SPEED, (ďalej len "Predávajúci") a jeho zákazníkmi (ďalej len "Kupujúci"). Všetky dodávky tovaru a služieb, ktoré boli uskutočnené v dobe platnosti týchto všeobecných obchodných podmienok im podliehajú. Kupujúci prijíma platnosť obchodných podmienok odberom tovaru alebo služieb u predávajucého a týmto aktom pre neho vstupujú do platnosti.
2. PREDMET PLNENIA
"Predmet plnenia" týchto všeobecných obchodných podmienok je realizácia dodávok tovaru, záväzne objednaného Kupujúcim v e-shope babies/babybazar.sk
3. OBJEDNÁVKA
Kupujúci objednáva tovar podľa postupu, bližšie upresneného v časti PODMIENKY PREDAJA. V objednávkovom formulári vyplní Kupujúci všetky požadované údaje. Ak Predávajúci nebude môcť spracovať objednávku pre chýbajúce alebo nesprávne uvedené údaje, nie je objednávka považovaná za platnú. Po odoslaní objednávky príde Kupujúcemu na e-mail, ktorý zadal pri registrácii, rekapitulácia jeho objednávky so všetkými zadanými údajmi. Po obdržaní objednávky Predávajúcim bude Kupujúci informovaný o spôsobe, dĺžke trvania jeho objednávky a o všetkých podstatných náležitostiach. Kupujúci je zodpovedný za informovanie Predávajúceho, ak e-mail, potvrdzujúci jeho objednávku nedostal do 2 pracovných dní, resp. ak ho Predávajúci ani jeho poverený pracovník nekontaktoval do 2 pracovných dní.
4. CENA
Pre realizáciu objednávky platia ceny, uvedené v elektronickom katalógu pri jednotlivých tovaroch. V cene tovaru nie sú zahrnuté prepravné náklady, bližšie špecifikované v časti 6. DODACIE PODMIENKY. Predávajúci neúčtuje balné. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu ceny. Platné ceny sú potvrdené Kupujúcemu v okamihu potvrdenia objednávky.
5. PLATOBNÉ PODMIENKY
Platba sa vykonáva pri prevzatí tovaru. Kupujúci má možnosť zaplatiť za tovar 3 spôsobmi:
1.odoslanie tovaru Slovenskou poštou (podla sadzobníka http://cennik.posta.sk)
2.kurierskou spoločnosťou DPD (tovar je doručený na druhý den)
3. v hotovosti při osobnom odbere tovaru po vzájomnej dohode
6. DODACIE PODMIENKY
V prípade, že je tovar vybraný Kupujúcim dostupný na sklade, bude Kupujúcemu dodaný do 10 pracovných dní. Ak tovar momentálne nie je skladom, po prijatí objednávky je Predávajúci povinný kontaktovať Kupujúceho a upresniť približný termín dodania. Predávajúci bude Kupujúceho kontaktovať pred odoslaním tovaru (e-mailom, resp. telefonicky) a informovať ho o predpokladanom termíne doručenia tovaru, celkovej dobierkovej sume, resp. ďalších podstatných náležitostiach.Objednaný tovar je možné vyzdvihnúť si osobne priamo v sídle Predávajúceho (po telefonickej dohode), príp. si ho nechať doručiť kuriérskou spoločnosťou (zvyčajne DPD) alebo Slovenskou Poštou.Prepravné náklady nie sú zahrnuté v cene tovaru. Ceny jednotlivých spôsobov prepravy sú uvedené pri objednávacom procese. Prepravné náklady zahŕňajú aj cenu za dobierku.Odporúča sa, aby si Kupujúci pred prevzatím a zaplatením zásielky od kuriérskej spoločnosti na mieste skontroloval, či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) Predávajúci odporúča Kupujúcemu zásielku neprebrať. V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla predávajúceho.
Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať:
1) reklamovaný tovar vrátane príslušenstva,2) kópiu faktúry,3) pôvodný záručný list za účelom vykonania záznamu o spôsobe vybavenia reklamácie,4) podrobný popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, telefónne číslo, e-mail.Tovar odošle Kupujúci Predávajúcemu buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený. Prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí Predávajúci.V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe (24 mesiacov), má zakazník právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí predávajúci kupujúcemu vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu.
7.PODMIENKY ZARUKY
1. Na každý výrobok poskytujeme záruku, ktorá sa začína kúpou výrobku a trvá 24 mesiacov.
2. Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady spôsobené výrobcom a zistené počas trvania záručnej doby, nie na opotrebovanie výrobku. Záručnú dobu si nie je možné zamieňať so životnosťou výrobku.
3. Ak sa na výrobku prejaví výrobná vada, je nutné ho reklamovať okamžite a neodkladne po jej zistení (§599 Občianskeho zákonníka). Výrobok ďalej nepoužívajte, aby bolo možné určiť pôvod závady. Ak túto povinnosť nesplníte, nebude možné reklamáciu uznať. Reklamácia sa môže uplatniť len v záručnej dobe.
4. Výrobok môže byť používaný výhradne k účelu, ku ktorému je určený. Výrobok je potrebné pravidelne ošetrovať a skladovať takým spôsobom, aby nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamácia sa nevzťahuje na chyby, ktoré vzniknú nadmerným opotrebením, preťažením alebo nesprávnym používaním a údržbou výrobku.
5. K reklamácii je možné predložiť len čistý výrobok v takom stave, aby bolo možné reklamovanú závadu odstrániť. Odporúčame priniesť aj pôvodný (resp. iný podobný) obal výrobku, aby pri jeho transporte nedošlo k znehodnoteniu.
6. Výrobok môže byť prijatý na reklamáciu len vtedy, ak je k nemu priložený pôvodný záručný list (slovenská aj poľská verzia). Ak záručný list chýba, zaniká zodpovednosť poskytovateľa záruky z titulu udelenia záruky.
7. O spôsobe odstránenia závady výrobku rozhoduje výrobca. Čas trvania záruky sa predlžuje o čas trvania opravy.
8. Náklady na odoslanie reklamácie k poskytovatelovi záruky a od poskytovateľa záruky k predajcovi, resp. k používateľovi výrobku znáša poskytovateľ záruky v prípade, že ide o oprávnenú reklamáciu, uplatnenú počas záručnej lehoty. Náklady na odoslanie v prípade neoprávnenej reklamácie znáša predajca, resp. používateľ výrobku.
9. Zaplatením kúpnej ceny za výrobok a prevzatím pokladničného dokladu kupujúci prehlasuje, že výrobok mu bol riadne predvedený predajcom a že bol oboznámený s návodom na používanie výrobku, ako aj s podmienkami záruky.
Záruka sa nevzťahuje:
a) na poškodenia vzniknuté následkom nedodržania podmienok záruky.
b) na opravy týkajúce sa regulácie a ošetrovania výrobku. Poskytovateľ záruky má právo inkasovať si poplatok za uskutočnenie činností, týkajúcich sa ošetrovania výrobku, nakoľko tieto činnosti je povinný uskutočňovať používateľ výrobku pravidelne, ako aj pred odoslaním výrobku na reklamáciu.
c) na zmenu farby poťahu v dôsledku pôsobenia slnečného žiarenia, namoknutia poťahu pri daždi, jeho ošúchania ani na mechanické poškodenie a nesprávne ošetrovanie poťahu.
d) na poškodenia, vyplývajúce z bežného opotrebenia materiálu.
e) na mechanické poškodenia zavinené používateľom výrobku a spôsobujúce odtrhnutie jednotlivých častí výrobku (popruhy, cvoky, zipsy, suché zipsy) alebo prasknutie plastových spojov.
f) na zhrdzavenie konštrukcie, resp. kovových častí v dôsledku nesprávnej údržby a úschovy výrobku.
g) na deformáciu konštrukcie v dôsledku jej preťaženia, nesprávneho použitia alebo použitia na účel, na ktorý nebol výrobok pôvodne určený.
h) na mechanické poškodenia spôsobené dopravou a nešetrným zaobchádzaním.
i) na samovoľné prerábania a opravy vykonávané tretími osobami.
j) na opotrebovanie rukoväte v dôsledku bežného používania výrobku ani na mechanické poškodenie rukoväte.
k) na odchýlenie osi kolies o uhol do 10%. Odchýlenie smeru jazdy zaťaženého kočíka nesmie prekročiť 0,5 m na dráhe 5 m. Uvedená skutočnosť sa netýka kočíkov so samonastaviteľnými kolesami, nakoľko odchýlenie smeru jazdy môže v dôsledku existencie a spôsobu fungovania samonastaviteľných kolies prekočiť uvedené hranice.
l) na defekt kolies, mechanické poškodenia kolies ani na také poškodenia, ktoré vzniknú v dôsledku zanedbania ich pravidelného ošetrovania a údržby.
m) na mierne vychyľovanie kolies, ktoré neznemožňuje riadne používanie kočíka (?osmičky?, zodratý plášť kolies alebo vyšúchané otvory na kolesách ako následok nadmerného používania).
POZOR: Používanie kočíka golfového typu pri jazde dozadu môže byť sťažené z dôvodu jeho konštrukcie. Takáto jazda môže spôsobiť vykrivenie alebo poškodenie jazdných častí. Na takéto poškodenia sa záruka nevzťahuje.
Záručná oprava môže byť z bezpečnostných dôvodov spojená s výmenou alebo modifikáciou niektorých častí výrobku, spôsobujúcou zmeny jeho vzhľadu alebo niektorých doplnkových funkcií bez predchádzajúceho súhlasu zákazníka. V takomto prípade nemá zákazník právo vrátenia peňazí, príp. uplatnenie zľavy.
Pri strate záručného listu sa duplikát neposkytuje.
8. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 12 hodín od jej odoslania. Po 12 hodinovej dobe predávajúci začne objednávku kupujúceho realizovať ako záväznú. Storno objednávky je kupujúci povinný zaslať formou e-mailu. Inú formu storna objednávky predávajúci nebude akceptovať.Ak predávajúci nesplní zmluvu, pretože objednaný tovar nemôže dodať alebo službu poskytnúť, je povinný o tom bezodkladne informovať spotrebiteľa a do 15 dní mu vrátiť cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, (ak sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú na náhradnom plnení).
Ak sa na náhradnom plnení nedohodnú, predávajúci je povinný nahradiť všetky preukázateľné náklady, ktoré spotrebiteľ vynaložil na objednanie tovaru alebo služieb. Pri náhradnom plnení je predávajúci povinný spotrebiteľovi dodať tovar alebo poskytnúť službu v rovnakej kvalite a cene.
9. PRÁVO NA VRÁTENIE TOVARU
Podľa zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom a zásielkovom predaji je spotrebiteľ oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Netýka sa to tovarov a služieb vyhotovených na objednávku zákazníka. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ, ak výrobok plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám.
10. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Predávajúci sa zaväzuje neposkytnúť osobné údaje tretej strane pre akékoľvek účely, pokiaľ k tomu Kupujúci nedá súhlas. Pri registrácií má Kupujúci možnosť zvoliť si zasielanie informácií o nových produktoch alebo iných marketingových informácií od Predávajúceho.Ďalšie vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.
11. ZÁVEREČNE USTANOVENIA
Kupujúci berie na vedomie a súhlasí, že práva a povinnosti medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa okrem týchto obchodných podmienok riadia obchodnými podmienkami Predávajúceho, ktoré sú k dispozícii v sídle Predávajúceho alebo na jeho internetových stránkach a postup pri uplatnení nároku z chýb tovaru (reklamácie) reklamačným poriadkom predávajúceho, ktorý je k dispozícii rovnako v sídle Predávajúceho alebo na jeho internetových stránkach.Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky zoznámil s týmito obchodnými podmienkami Predávajúceho a reklamačným poriadkom Predávajúceho a že s týmito súhlasí.

Teším sa na spoluprácu s Vami
Slavomír Sabol
Podmínky byly naposledy upraveny: 6.10.2014, 9:40
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu