. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Dominika Š. (dominika.sevcikova) ID 173012
.
mimibazar.sk/dominikasevcikova
Oblasť: Prievidza-Bojnice
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 30.10.2010
Naposledy: 27.5.2013 13:47
Aktualizácia: 24.10.2012 12:31
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
45910065
HODNOTENIE 36
RODINNÉ FOTOGRAFIE 23
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 1
RECEPTY 0
NÁVODY 0
PREDÁVAJÚCI: Dominika Ševčíková, IČO: 45 910 065, DIČ: 1079031778, Východná 989/4, 972 47 Oslany, Reg. v ŽR Obv. úr. v Prievidzi pod č.: 340-30803
E-MAIL: miniobchodik@gmail.com
WEB: www.miniobchodik.sk
TEL.: 0940 844 669 (dostupnosť denne od 9:00 -do 17:00)

VÝŇATOK ZO VŠEOBECNÝCH OBCHODNÝCH PODMIENOK

POŠTOVNÉ: Výška poštovného je 1,70 €. Balné neúčtujeme.

SPÔSOB DODANIA TOVARU: Poštou ako list alebo balík 2. triedy. Na dobierku tovar nezasielame. Tovar zasielame po pripísaní kúpnej ceny na náš účet (spravidla do 2 - 3 pracovných dní od odoslania platby, v závislosti od Vašej banky).

PLATBA ZA TOVAR: Cenu tovaru vrátane poštovného je potrebné zaplatiť na účet číslo: 0264491456/0900 vedený v Slovenskej sporiteľni, a.s. Variabilným symbolom je Vaše ID číslo. Splatnosť kúpnej ceny je do 7 dní od potvrdenia objednávky. V prípade, ak kúpna cena v lehote splatnosti nebude na náš účet pripísaná, vyhradzujeme si právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy, bez povinnosti informovať osobitne o odstúpení od zmluvy spotrebiteľa.

CENA TOVARU: Cena uvedená pri tovare je konečná spotrebiteľská cena. Cenu nezjednávame.

SPOJENIE OBJEDNÁVOK: Všetky objednávky od jedného zákazníka, ktoré sú nám doručené v jednom dni, spájame automaticky do jednej objednávky. V prípade, ak ste si objednali viac položiek, ich cenu zrátajte a pripočítajte poštovné podľa aktuálneho cenníka. Ak si neželáte svoje objednávky odoslané v jednom dni spojiť, oznámte nám to v objednávke.

DOSTUPNOSŤ TOVARU: Tovar máme spravidla na sklade. V prípade, ak tovar z akéhokoľvek dôvodu na sklade nemáme, objednáme ho u nášho externého dodávateľa a o jeho dostupnosti Vás budeme informovať e-mailom. V takom prípade tovar odošleme spravidla najneskôr do 7 dní od potvrdenia objednávky.

***********************************************************************************
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY - ÚPLNÉ ZNENIE
***********************************************************************************
Všeobecné ustanovenia

I.

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti predávajúceho: Dominika Ševčíková, IČO: 45 910 065, s miestom podnikania Oslany, Východná 989/4, reg. v živnostenskom registri vedenom Obvodným úradom Prievidza pod č. 340-30803 (ďalej len „predávajúci“) a kupujúceho, ktorý tovar kupuje inak ako v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti (ďalej len „spotrebiteľ“) pri nákupe tovaru spotrebiteľom v internetovom obchode predávajúceho.

II.

Predávajúci a spotrebiteľ sa dohodli, že spotrebiteľ odoslaním objednávky predávajúcemu prostredníctvom webovej stránky predávajúceho alebo webovej stránky tretej osoby, prostredníctvom ktorej ponúka predávajúci tovar vo svojom mene a na svoj účet neurčitému počtu spotrebiteľov, prostredníctvom elektronickej pošty, prostredníctvom telefónu, písomne alebo iným spôsobom umožňujúcim prenos informácií na diaľku súhlasí s tým, že na právne vzťahy medzi predávajúcim a spotrebiteľom sa budú vzťahovať tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“). Ak bude medzi predávajúcim a spotrebiteľom vyhotovená písomná kúpna zmluva, ustanovenia tejto kúpnej zmluvy ktoré sú odlišné od ustanovení týchto VOP a popri ktorých ustanovenia VOP neobstoja, majú prednosť pred VOP. Na ostatné právne vzťahy, ktoré vzniknú z uzavretej písomnej kúpnej zmluvy, sa použijú ustanovenia týchto VOP, pokiaľ nebude v kúpnej zmluve účastníkmi dohodnuté inak.

III.

Ponuka tovaru, jeho opis a cena

Ponuka tovaru zverejnená na internetovej stránke predávajúceho alebo na internetovej stránke tretej osoby, ktorá umožňuje zverejnenie tovaru predávajúceho na predaj spotrebiteľovi, je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy účinným voči neurčitému počtu spotrebiteľov. Opis tovaru a jeho cena je súčasťou zverejnenej ponuky tovaru.

IV.

Objednávka, potvrdenie objednávky a uzavretie zmluvy, viazanosť predávajúceho ponukou

Ak nebola účastníkmi uzavretá písomná kúpna zmluva, kúpna zmluva je medzi predávajúcim a spotrebiteľom uzavretá potvrdením prijatia objednávky (ďalej len „potvrdenie objednávky“). Spotrebiteľ môže zrušiť objednávku najneskôr do odoslania potvrdenia objednávky predávajúcim, a to vo forme elektronickej správy odoslanej prostredníctvom webovej stránky alebo prostredníctvom e-mailu, telefonicky, písomne alebo iným spôsobom umožňujúcim prenos informácií na diaľku. V prípade, ak dôjde k platnému uzavretiu kúpnej zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom, spotrebiteľ nemá právo objednávku zrušiť. Tým nie je dotknuté právo spotrebiteľa odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa ďalších ustanovení VOP alebo podľa príslušných právnych predpisov platných a účinných v čase odstúpenia od zmluvy na území Slovenskej republiky. Predávajúci je viazaný svojou ponukou, vrátane ceny, do prevzatia objednaného tovaru spotrebiteľom, najneskôr však do 30 dní od potvrdenia objednávky spotrebiteľovi.

V.

Povinnosti predávajúceho

Predávajúci je po potvrdení objednávky a v prípade platby prevodom po pripísaní kúpnej ceny alebo dohodnutého preddavku na bankový účet povinný tovar riadne zabaliť a odoslať spotrebiteľovi na ním určenú adresu dodania v dohodnutom množstve, v dohodnutej kvalite a v dohodnutom čase. Na spotrebiteľa prechádza nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia tovaru okamihom prevzatia tovaru. Predávajúci je povinný spolu s tovarom dodať aj všetky doklady potrebné na užívanie tovaru v súlade s právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky, napríklad návod na použitie, ak je to vzhľadom na povahu tovaru potrebné, dodací list, faktúru, záručný list a podobne. Faktúra môže slúžiť zároveň aj ako dodací list. Dátumom dodania je dátum odoslania tovaru spotrebiteľovi.

VI.

Kúpna cena

Predávajúci má voči spotrebiteľovi právo na zaplatenie kúpnej ceny za dodaný tovar. Kúpna cena je splatná do siedmich dní od potvrdenia objednávky. V prípade, ak spotrebiteľ nezaplatí kúpnu cenu alebo jej dohodnutú časť v lehote splatnosti, predávajúci využíva automaticky právo od zmluvy odstúpiť, bez toho, aby mal povinnosť túto právnu skutočnosť spotrebiteľovi osobitne oznamovať, ibaže by sa predávajúci a kupujúci osobitne dohodli inak.

VII.

Dodanie tovaru

Predávajúci zasiela tovar spotrebiteľovi prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s. ako doporučený list 2. triedy, ak to poštové podmienky umožňujú. Ak poštové podmienky neumožňujú zaslať tovar ako doporučený list 2. triedy, predávajúci ho zasiela ako balík 2. triedy. Predávajúci a spotrebiteľ sa môžu dohodnúť aj na inom spôsobe dodania tovaru, náklady súvisiace s osobitne dohodnutým spôsobom dodania tovaru (poštovné, poplatok za dobierku a pod.) v takom prípade znáša spotrebiteľ. Tovar, ktorý má predávajúci na sklade, zasiela najneskôr v nasledujúci pracovný deň po potvrdení objednávky a v prípade platby prevodom po pripísaní kúpnej ceny alebo dohodnutého preddavku na jeho účet. V prípade tovaru, ktorý predávajúci nemá na sklade, tovar zasiela najneskôr v nesledujúci pracovný deň po dodaní tovaru externým dodávateľom a pri platbe prevodom po pripísaní kúpnej ceny alebo dohodnutého preddavku na jeho účet. Predávajúci je povinný splniť objednávku spotrebiteľa najneskôr do 30 dní od jej doručenia. V prípade, ak predávajúci z akýchkoľvek dôvodov nie je schopný objednávku spotrebiteľa v dohodnutej lehote splniť, môžu sa dohodnúť na náhradnom plnení v rovnakej kvalite a cene. Ak predávajúci zistí, že objednávku nebude schopný riadne a včas splniť, je o takej skutočnosti povinný spotrebiteľa bezodkladne informovať a ak sa nedohodnú na náhradnom plnení, do 15 dní od oznámenia nemožnosti splnenia objednávky spotrebiteľovi vrátiť už zaplatenú cenu za tovar alebo zaplatený preddavok.

VIII.

Poštovné

Výška poštovného je 1,70 €.

IX.

Odstúpenie od zmluvy

Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do siedmich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru alebo od uzavretia zmluvy spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosť o jeho vôli od zmluvy odstúpiť, a to písomne, doručením odstúpenia od zmluvy na adresu predávajúceho. Spotrebiteľ je povinný uviesť číslo účtu, na ktorý žiada vrátiť zaplatenú kúpnu cenu alebo zaplatený preddavok, dátum odstúpenia od zmluvy a prejav vôle od zmluvy odstúpiť vlastnoručne podpísať. Spolu s prejavom vôle odstúpiť od zmluvy je povinný doručiť predávajúcemu aj doklady dodané spolu s tovarom a dodaný tovar. Odstúpením spotrebiteľa od zmluvy sa zmluva od začiatku zrušuje. Predávajúci je povinný prevziať tovar späť a vrátiť spotrebiteľovi najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, ktorý spotrebiteľ uhradil za tovar alebo službu vrátane nákladov, ktoré spotrebiteľ vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru alebo služby. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ len v tom prípade, ak výrobok plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nebol vadný. Predávajúci nie je povinný prevziať tovar, ktorý mu spotrebiteľ zaslal na dobierku. V prípade, ak bol tovar vadný, predávajúci spotrebiteľovi vráti preukázateľne vynaložené náklady na zaslanie tovaru späť spolu s vrátenou kúpnou cenou. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom je predaj tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť, a to najmä, nie však výlučne, z hygienických dôvodov. V prípade odstúpenia od zmluvy je spotrebiteľ povinný vrátiť tovar nepoužitý, neporušený, s pôvodnými etiketami a visačkami a v pôvodnom obale. V opačnom prípade zodpovedá za škodu na vrátenom tovare. Tým nie je dotknuté právo spotrebiteľa tovar pred odstúpením od zmluvy odskúšať, pokiaľ je to vzhľadom na povahu tovaru možné bez jeho poškodenia.

X.

Reklamačný poriadok

Spotrebiteľ je povinný tovar po jeho prevzatí vizuálne skontrolovať. Ak je na tovare viditeľné poškodenie spôsobené prepravou alebo je viditeľne nekompletný, má právo odmietnuť prevzatie tovaru. Sťažnosť alebo reklamáciu tovaru je spotrebiteľ oprávnený uplatniť u predávajúceho písomne na adrese uvedenej v bode I. VOP, zároveň je spotrebiteľ povinný doručiť predávajúcemu vadný tovar, ktorého reklamáciu uplatňuje. V uplatnení reklamácie je povinný popísať druh a rozsah vady tovaru. Ak je však v záručnom liste uvedený iný podnikateľ určený na opravu, ktorý je v mieste predávajúceho alebo v mieste pre spotrebiteľa bližšom, uplatní spotrebiteľ právo na opravu u podnikateľa určeného na vykonanie záručnej opravy. Na všetok tovar sa vzťahuje 24-mesačná záručná doba, ibaže by bola predávajúcim v ponuke tovaru, na tovare, na jeho obale alebo návode uvedená záručná doba dlhšia. V prípade dlhšej ako dvojročnej záručnej doby je predávajúci povinný spolu s tovarom spotrebiteľovi doručiť aj záručný list, inak postačí vydanie dokladu o kúpe (dodacieho listu, prípadne faktúry). Záručná doba začína plynúť od prevzatia veci spotrebiteľom. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Spotrebiteľ môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to spotrebiteľovi nespôsobí závažné ťažkosti. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má spotrebiteľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú spotrebiteľovi, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však spotrebiteľ nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny veci. Ak vec predávaná za nižšiu cenu má vadu, za ktorú predávajúci zodpovedá, má spotrebiteľ namiesto práva na výmenu veci právo na primeranú zľavu. Práva zo zodpovednosti za vady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe. Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď spotrebiteľ po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať spotrebiteľovi potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka. Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia, bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova, počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť. Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď, ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie, potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Predávajúci má právo zamietnuť reklamáciu tovaru v prípade, ak spotrebiteľ nepreukáže nadobudnutie tovaru u predávajúceho (napríklad faktúrou, dodacím listom alebo záručným listom). Predávajúci nezodpovedá za vady, ktoré spôsobil spotrebiteľ alebo osoby, ktorým spotrebiteľ umožnil nakladať s tovarom mechanickým poškodením, poškodením fyzikálnymi a chemickými vplyvmi nezodpovedajúcimi prirodzenému prostrediu, neodborným zaobchádzaním s tovarom, zanedbaním starostlivosti o tovar, nadmerným opotrebením, použitím v rozpore s bežným použitím vzhľadom na druh tovaru, použitím v rozpore s technickými normami alebo právnymi predpismi Slovenskej republiky. Predávajúci nezodpovedá za poškodenie tovaru spôsobené vyššou mocou.

XI.

Spotrebiteľ odoslaním objednávky vyjadruje svoj súhlas so spracovaním svojich osobných údajov v informačnom systéme predávajúceho v súlade s ustanoveniami Zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, a to výlučne na účely vybavenia objednávky alebo budúcich objednávok spotrebiteľa a na štatistické účely pre potreby predávajúceho (§ 7 ods. 4 písm. b), d) zákona č. 428/2002 Z.z.). Predávajúci je povinný osobné údaje spotrebiteľa chrániť pred zverejnením, sprístupnením, poskytnutím tretej osobe alebo iným zneužitím alebo použitím v rozpore s oprávnenými záujmami spotrebiteľa. Osobnými údajmi, ktoré predávajúci spracúva, sú meno a priezvisko spotrebiteľa, jeho korešpondenčná adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa.

XII.

Dozor nad dodržiavaním povinností predávajúceho

Dozor nad dodržiavaním povinností predávajúceho vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia, inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie pre Trenčiansky kraj so sídlom v Prievidzi, Sládkovičova 11, tel.: 046/5422771, e-mail: tn@soi.sk.

XIII.

Záverečné ustanovenia

Spotrebiteľ má právo v prípade nejasností vo výklade týchto VOP obrátiť sa na predávajúceho, ktorý je povinný spotrebiteľovi podať výklad nejasných ustanovení. Tieto VOP nadobudli platnosť a účinnosť dňom 1.1.2011 a platia a sú účinné až do odvolania. Na všetky ostatné právne vzťahy medzi predávajúcim a spotrebiteľom, ktoré nie sú upravené v týchto VOP sa vzťahuje Občiansky zákonník a ostatné právne predpisy platné a účinné na území Slovenskej republiky.

V Oslanoch dňa 25.1.2011





Podmínky byly naposledy upraveny: 25.1.2011, 22:48
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu