. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Petra J. (Richas) ID 130669
.
mimibazar.sk/Richas
Oblasť: Michalovce
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 3.1.2010
Naposledy: 1.1.2017 21:14
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 49
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Milé zákazníčky,
PROSíM,ČíTAJTE PODMIENKY PREDAJA
som veľmi rada, že ste ku mne zavítali, vopred Vás chcem oboznámiť s podmienkami predaja. Ďakujem Vám predom,za Vaš záujem o môj obchodík a moje podmienky sú rozdelené do dvoch skupín. Pričom prvá je obsiahnutá v krátkosti a ta druhá je obšírnejšia.
Prvá časť mojich podmienok:
Najhlavnejšou otázkou,ktorou ma kontaktujete je, kedy tovar dorazí. Tovar je objednávaný z Číny, Ameriky, Anglicka a niektoré z Kórei. Presný čas,kedy tovar príde neviem napísať ani dopredu určiť, no približný čas je od 15 do 35 dní. Musím však podotknúť,že niektoré objednávky mi chodia od 45 do 60 dní. Väčšinou ak sa jedná o tovar,ktorý je šitý na mieru alebo luxusný tovar,ktorý je ťažšie zohnateľný. Stáva sa aj to,že balíček nedorazí vôbec,za čo ja,ako predávajúca nemôžem a peniažky Vám samozrejme po 90 dní ak balíček nedorazí vraciam na Váš účet,z ktorého boli peniažky odosielané. Vaše objednávky beriem ako záväzné,ako aj moju povinnosť, Vám vrátit peniažky späť,ak balíček nedorazí.
Druhou hlavnou otazkou,ktorá by Vás mohla zaujímať je,čo s tovarom,ktorý príde poškodený alebo s menšou či väčšou veľkosťou. Každý tovar,ktorý príde a nezodpovedá kvalite alebo veľkosti, ja aj napriek tomu, odošlem zákazníkovi,pretože si myslím,že ma právo zhodnotiť sám,či je ten tovar hodný alebo nie je hodný nosenia. Ak sám zákazník zhodnotí,že tovar nie je hodný nosenia, musí to preukázať a okamžite kontaktovať mńa,ako predávajúcu a ešte v ten deń od odobratia balíčka napísať,že tovar odosiela späť alebo nemá záujem.Ak tak zákazník neurobí odo dňa,kedy balíček prijal, tovar nevymieňam,ani nevraciam peniaze. Nepočítam to,ak si balíček zákazník vyzdvihne na pošte o týždeň alebo o 15 dní.( Pošta ma informuje vždy, ak ich telefonicky kontaktujem o čase odobratia balíčka zákazníka). Akonáhle sa k tovaru dostanete,je potrebné ma kontaktovať hneď,ak nie ste spokojní. Stalo sa mi totiž, po mojich skúsenostiach s predajom,že zákazník tovar použil v ten deň,kedy ho dostal,pretože mu nevadili vady na tovare,kedže ma nekontaktoval a po dni alebo niekoľkých dňoch mi napísal,že chce peniažky späť. Tovar som prijala taký, ktorý bol zákazníkom nosený a ďalšiemu predaju nevhodný. Čiže ma dúfam chápete. Poškodený tovar samozrejme vymieňam alebo vraciam peniažky vždy,keď ma o tom zákazník v deň odobratia kontaktuje.
Treťou otázkou,ktorou ma opäť kontaktujete je,aká kvalita je mojich tovarov,ktoré ponúkam. Tovar,ktorý ponúkam je PRESNE TAKY, AKO NA OBRAZKU ! Mám to odskúšané a s mojími skúsenosťami viem,že ponúkam kvalitné a pekné vecičky ako sú na obrázku.Stane sa niekedy,že príde tovar iný,ale treba postupovať tak,ako je spomenuté výššie. Čiže ihneď kontaktovať mňa,ako predávajúcu na moj nick Rose999 alebo na môj mail ywetta27@gmail.com.
Chcem ešte spomenúť, že ak Vám neodpíšem,alebo nenapíšem keď ma kontaktujete,je to z dvoch dôvodov. Nie preto,že Vás ingorujem,ale kvôli tomu,že mi občas na mimibazare neposiela správy. Je to veľmi veľmi ojedinelé,no stáva sa to,za čo nemôžem,ako aj všetci predajcovia na tomto portali. Ak ma kontaktujete mailovo, odpoviem Vám vždy.Druhý dôvod,prečo Vám neodpíšem hneď je,že veľa cestujem a zháňam tovar,alebo som cez víkend s rodinou či priateľmi,preto neodpisujem hneď. No na každú otázku,ktorú mi dáte, odpoviem s radosťou a s najlepším úmyslom Vám pomôcť,či poradiť. :)
Čo sa týka hodnotenia a máte dobré skúsenosti s mojou komunikáciou, prístupom, a s mojím tovarom,ktorý predávam ďakujem Vám vopred,ak ste ma pozitívne hodnotili, veľmi veľmi si to vážim a tešim sa z toho,pretože ma to motivuje byť lepšou po všetkých smeroch. Ak ste ma negatívne hodnotili a mali ste na to právo,aj cez tieto podmienky sa Vám ospravedlňujem a budem sa snažiť nerobiť chyby. Veď robiť chyby je ľudské a ja si to priznám s ponaučením a s vedomím,že tie nedostatky alebo chyby musím odstrániť. Ak však som chybu neurobila a zákazník ma napriek tomu, že som dodržala všetké podmienky spomenuté vyššie,negatívne ohodnotí, budem kontaktovať vedenie mimibazaru, za čo sa trestá vymazaním účtu negatívne hodnotiaceho,
Ďakujem za čítanie týchto strán,ktoré sú veľmi dôležité,ale potrebné na to,aby bola komunikácia a predaj na úrovni na oboch stranách. Ako aj na mojej,tak aj na zákazníkovej. Ďakujem Vám veľmi pekne a prajem prijemne nakupovanie.


Petra
Podmínky byly naposledy upraveny: 14.1.2015, 0:29
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu