. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Magdaléna K. (madlei) ID 128601
mimibazar.sk/madlei
Oblasť: Bratislava
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 15.12.2009
Naposledy: 18.11.2015 13:05
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 21
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Milé zákazníčky a zákazníci :-)

Ďakujem, že ste nakukli do môjho obchodíku.
Predtým než si u mňa zakúpite tovar, prečítajte si prosím CELÉ PODMIENKY NAKUPOVANIA, uľahčíme si spoluprácu a predídeme tak mnohým zbytočným nedorozumeniam :-)

PONUKA
Tovar je NOVÝ dovezený z USA, Ázie, Holandska, Veľkej Británie a Nemecka.
Niektoré kúsky oblečenia mám SKLADOM, iné sú NA OBJEDNÁVKU. Tie ktoré sú momentálne skladom, Vám hneď po nabehnutí prostriedkov na náš účet zašlem. Po obojstrannej dohode môžem tovar, ktorý mám skladom zaslať aj na dobierku. NA DOBIERKU zasielam len registrovaným užívateľom s dodatočným počtom pozitívnych hodnotení.

TOVAR NA OBJEDNÁVKU
Objednanie tovaru prebieha na základe OBJEDNÁVKY prostredníctvom, ktorej si objednávateľ (zákazník) vyberie produkt z ponuky a v objednávke uvedie presný výber- veľkosť, farba, počet kusov. Objednávateľ (zákazník) vloží/ prevedie na účet sprostredkovateľa dohodnutú sumu. Na základe potvrdenia o prijatí prostriedkov na účet, sprostredkovateľ vybraný tovar v mene zákazníka nakúpi a zabezpečí jeho zaslanie na adresu kupujúceho (objednávateľa/ zákazníka).

PLATBA ZA TOVAR
Za tovar v mojom obchode sa platí vopred prevodom na účet, resp. tovar, ktorý je skladom po vzájomnej dohode posielam aj na dobierku.

DODANIE TOVARU na adresu zákazníka
Za splnenie objednávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto- adresu zákazníka. Pri preberaní tovaru je zákazník povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená alebo zničená, kupujúci je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie tovaru nebudú akceptované.

DODACIA DOBA
Vystavením objednávky zákazník vyjadruje svoj súhlas, že na objednaný tovar je ochotný čakať a že je oboznámený s dodacou dobou, ktorá je VŽDY uvedená v inzeráte.
NÁKUPOM v mojom obchode AKCEPTUJETE TO, že ste ochotný čakať na dodanie tovaru (nami garantovaná doba dodania 15-65 dní, predpokladaná doba dodania 2-5 týždňov
Zákazník sa môže v priebehu procesu objednávky informovať v akom stave je jeho objednávka, cez medzinárodný register zásielok som ochotná skontrolovať, kde sa tovar nachádza a následne túto informáciu poskytnúť ďalej.

ZÁRUKA
Zákazník si vybral predajcu a výrobok sám a kupuje ho v takom stave ako je. Z toho dôvodu sprostredkovateľ neposkytuje na výrobok žiadnu záruku ani mu neplynie žiadna právna zodpovednosť s tým spojená voči objednávateľovi (objednávateľovi).

REKLAMÁCIE, VÝMENA A VRÁTENIE TOVARU
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy alebo vrátiť výrobok a žiadať náhradu v prípade poškodenia tovaru (zaslanie vadného tovaru, atď.) bude tovar vrátený predajcovi na reklamáciu na náklady objednávateľa (zákazníka), pokiaľ sa nedohodne inak.
V prípade, že sa predávajúci a kupujúci dohodnú na vrátení peňazí za tovar, kupujúci je povinný najskôr vrátiť tovar (nepoškodený, nenosený, bez fľakov, nepraný a s visačkami ako ho dostal) na adresu predávajúceho (najneskôr do 14 dní od obdržania tovaru), neskoršie zaslané zásielky nebude predávajúci povinný prevziať a predávajúci mu následne po obdržaní zásielky je povinný vyplatiť dohodnutú sumu spôsobom na ktorom sa dohodli.
Výmenu tovaru je možné zrealizovať prostredníctvom sprostredkovateľa alebo vo vlastnej réžii zákazníka (objednávateľa). V prípade výmeny tovaru prostredníctvom sprostredkovateľa je zákazník povinný strpieť náklady spojené s dopravou smerom k sprostredkovateľovi, k dodávateľovi a späť. Tieto sa orientačne pohybujú 1,45€ v rámci SR plus 18€ k dodávateľovi a 18€ späť k sprostredkovateľovi a 1,45€ späť k zákazníkovi. Pokiaľ sa zákazník rozhodne riešiť výmenu vo vlastnej réžii, je sprostredkovateľ povinný poskytnúť mi všetky potrebné kontaktné údaje na dodávateľa.

ROZMERY, VEĽKOSTI, KVALITA ATĎ.:
Všetky rozmery a fotografie, ktoré máme od dodávateľa, resp. máme z vlastných zdrojov k dispozícii sú vždy uvedené v inzeráte. Ak by Vám predsa len nejaký rozmer chýbal :-) radi sa ho pokúsime zistiť. Nakoľko máme tovar rozličných značiek aj neznačiek :-) číslovanie sa môže líšiť o európskeho. Ak máte akékoľvek pochybnosti, či trafíte správnu veľkosť, spýtajte sa, poradíme Vám. Všetky dôležité informácie, ohľadom kvality, materiálu, to ako tovar sedí, vyzerá atď sú vždy uvedené v texte inzerátu.

POŠTOVNÉ
Základné tarify Slovenskej pošty:
Doporučený list 2. triedy
Do 500g 1,45€
Do 1000g 2,05€
Do 2000g 3,05€

Doporučený list 1. triedy
Do 500g 1,65€
Do 1000g 2,15€
Do 2000g 3,15€

Ostatné tarify sú uvedené na stránke Slovenskej pošty, a.s.
V prípade, že hodnota tovaru presahuje 13€, odporúčam zásielku pripoistiť voči strate, nedodaniu alebo jej poškodeniu. Suma 13€ je maximálna výška, ktorú Vám Slovenská pošta vráti v prípade uznania reklamácie nedodania, straty alebo poškodenia zásielky. Za stratu, nedodanie alebo poškodenie zásielky podanej doporučene 1. alebo 2. triedou, poistenej alebo nepoistenej neberiem ako predávajúca žiadnu zodpovednosť.
Nedodanú, stratenú, poškodenú zásielku možno reklamovať formou písomného podania, ktorým zákazník uplatňuje zodpovednosť voči SP za nekvalitne poskytnuté produkty alebo služby. Reklamovať možno napríklad: nedodanie, nedodanie v lehote, poškodenie, úbytok obsahu a zničenie zásielky. Náhrady – kompenzácie, ktoré poskytuje SP zákazníkovi za opodstatnené reklamácie sú stanovené v osobitých podmienkach jednotlivých produktov a služieb alebo zmluvách. K reklamačnému listu treba doložiť: podaciu potvrdenku, ak bola k zásielke vystavená, potvrdenie o kúpe, prípadne fotodokumentáciu alebo doklady preukazujúce hodnotu vzniknutej škody, ktoré som ochotná na požiadanie zákazníkovi poskytnúť.

KURIÉR
V rámci SR je možná dodávka tovaru kuriérom (do 5kg je suma 5€). Výhodou služby je dodanie tovaru až k Vašim dverám do 24hodín od obdržania tovaru na sklad sprostredkovateľa. Pri tejto službe je potrebné poskytnúť nám Vašu kompletnú adresu a telefónne číslo, na ktorom budete v deň doručenia zastihnuteľní.

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Rešpektujem Vaše súkromie. Avšak, aby som Vám mohla ponúknuť plnohodnotné služby, potrebujeme poznať Vaše osobné údaje:
- Vaše meno, adresu, príp. obchodné údaje, ktoré sú nutné pre fakturáciu a identifikáciu platby
- e-mailovú adresu, príp. telefónne číslo pre komunikáciu s Vami
Preto sa v zmysle Zákona č. 428/2002 Zb. z. o ochrane osobných údajov zaväzujeme pri zaobchádzaní s týmito údajmi:
-neposkytovať zverené osobné údaje zákazníka akejkoľvek tretej strane bez súhlasu zákazníka
- nepoužiť zverené osobné údaje zákazníka na komerčnú ponuku nesúvisiacu s týmto obchodom, bez súhlasu zákazníka
- vymazať osobné údaje zákazníka na jeho želanie bez udania dôvodu

SPATNÁ VAZBA
Po prebehnutí obchodu Vás prosím aj o spätnú väzbu, jednak o prijatí tovaru a jednak o Vašej spokojnosti. Budem tiež potešená ak mi pridáte hodnotenie predajcu.

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.

Prajem Vám príjemné nakupovanie :-) Magdaléna Kováčová
Podmínky byly naposledy upraveny: 12.11.2014, 11:07
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu