. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Jaroslav B. (pena777) ID 127791
mimibazar.sk/pena777
Oblasť: Skalica
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 10.12.2009
Naposledy: 29.1.2015 18:39
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 20
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Dakujem Vám za návštevu mojej ponuky.

Všetok tovar v ponuke je úplne nový - nepoužitý a v originál baleniach

Objednávka :
Objednanie tovaru, na základe ktorého je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu, vzniká odoslaním záväznej objednávky elektronickou formou.

Objednávky vybavujeme priebežne (čo najskôr), zvyčajne do 3 pracovných dní. Doba expedície ( čas od dňa objednania tovaru po deň, kedy je tovar doručený zákazníkovi ) sa pohybuje v intervale od 3 do 7 pracovných dní. V prípade neočakávaného meškania vás budeme operatívne informovať a dohodneme sa s vami na inom možnom postupe tak, aby sme vám vyhoveli v maximálnej možnej miere.
Objednaný tovar vám zašleme prostredníctvom Slovenskej pošty. Poplatok za poštovné a balné závisí od výšky alebo váhy objednávky

Zákazník si môže vybrať z dvoch spôsobov:
1. Platba na účet - zákazník na náš účet prevedie alebo vloží sumu vo výške ceny objednávky.
2. Dobierka - platí sa pri doručení objednávky.


Ak si zákazník zvolí prvý spôsob platby (platba na účet), následne mu zašleme číslo účtu a variabilný symbol, ktorý uvedie do platobného formulára. Sme plátcami DPH. Všetky ceny sú konečné (vrátane DPH).

REZERVÁCIA TOVARU:
rezervácia od odoslania podkladov k platbe je 5 dní – ak sa nedohodneme inak




Poštovné a balné je v prípade platby prevodom na účet 2€ a v prípade dobierky 4€
V prípade že je zasielka do 0,5kg je poštovné -50%

Storno objednávky

Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu stornovať objednávku do 24 hodín od objednania tovaru zaslaním emailu na finnishop@centrum.sk . Do predmetu správy napíšte STORNO. Ak medzitým bola objednávka uhradená bankovým prevodom, zašleme vám celú čiastku späť na váš účet.


V prípade, že si zákazník nevyzdvihne zásielku na pošte bez udania dôvodu, súhlasí so zverejnením údajov (meno a priezvisko, mesto, emailová adresa) a zároveň už týmto zákazníkom odmietame kedykoľvek poslať ďalšiu objednávku bez platby vopred. Zákazník zároveň súhlasí s vymáhaním škod, ktoré vznikli takýmto správaním (náklady na poštovné a poplatky za uskladnenie zásielky na pošte ako i na sklade).

Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu písomne odstúpiť od zmluvy do siedmich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak sa rozhodnete pre odstúpenie od zmluvy v danej lehote, žiadame Vás o dodržanie nasledovných podmienok:


-písomné nás kontaktujte
-tovar musí byť v pôvodnom a nepoškodenom obale
-tovar nesmie byť použitý, poškodený
-tovar musí byť kompletný (príslušenstvo, návod, záručný list, atď.)

Tovar posielajte doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Neposielajte ho na dobierku! Pri splnení uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme poukážkou alebo prevodom na Váš účet a to najneskôr do 15 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru.V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme žiaľ môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho naspäť.

Reklamácie

Ak chcete u nás kúpený tovar reklamovať, bezodkladne nás kontaktujte emailom alebo telefónom. Budeme vás informovať o ďalšom postupe. Zákazník si musí tovar skontrolovať ihneď pri prevzatí. Má nárok tovar neprevziať, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie, zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade má zákazník nárok na výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí. V prípade uplatnenia reklamácie platí bežný reklamačný postup. Zákazník zašle reklamovaný tovar na našu adresu poštou. Pri uplatnení reklamácie v záručnej dobe je zákazník povinný doručiť reklamovaný tovar v originálnom balení a s priloženým dokladom o kúpe.

Urobím všetko preto aby bol každý môj zákazník maximálne spokojný





.
Podmínky byly naposledy upraveny: 15.7.2012, 13:51
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu