. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Otília B. (Planets4Season) ID 126417
SALITA s.r.o.
mimibazar.sk/4planetymody
Oblasť: Košice
Telefon: 0948020676
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 3.12.2009
Naposledy: 12.8.2019 11:59
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
47998814
DIČ SK2120001620
HODNOTENIE 101
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Milí moji zákazníci, ak sa vám obchodik u mňa páčil, potešíte ma vašim HODNOTENÍM :o) a na oplátku ohodnotim aj ja vás...
Kontaktné údaje Predávajúceho pre Kupujúcich:

9.1 Otília Adamjaková , zodpovedná za predaj tovaru e-shopu
9.2 Tel.: 421 907 357 572 begin_of_the_skype_highlighting              421 907 357 572      end_of_the_skype_highlighting (pondelok až piatok) medzi 09.00 - 17.00 hod
9.3 E-mail: planets4seasons@yahoo.de
9.4 Sídlo : Slobody 25, 04011 Košice
9.5. SALITA s.r.o.
IČO :47 998 814
DIČ: 2120001620
IČ DPH: SK2120001620


TOVAR:

1. Zákupený tovar , je tovar objednaný prostredníctvom obchodíku 4planéty módy Planets4Seasons na stránke twww.mimibazar.sk,
2. Záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť o do dňa prevzatia tovaru kupujúcim.
3.Záručná doba na použitý tovar sa nevzťahuje:

Na veci použité neplatí záruka, zodpovednosť predávajuceho sa vzťahuje len na
vady, ktoré tieto veci mali pri prevzatí kupujúcim.

Pokiaľ sa ukáže takáto vada dodatočne, je stanovená dvanásťmesačná lehota pre reklamovanie vady kupujúcim a pre uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady.

Zodpovednosť predávajúceho sa
nevzťahuje na bežné opotrebenie a vady popísane buď v konkrétnom inzeráte, alebo vo všeobecne v obchodných podmienkach.

CENY:
ceny za tovar sú vrátane DPH a sú nemenné. Nie je v nich započítané poštovné ani balné


Všeobecné obchodné podmienky
- zmluvné ustanovenia dohodnuté medzi predávajúcim a kupujúcim v tomto dokumente. Kupujúci v momente odoslania svojej objednávky potvrdzuje, že súhlasí s týmito obchodnými podmienkami platnými v čase odoslania svojej objednávky a je nimi viazaný od momentu uzatvorenia kúpnej zmluvy. Kupujúci odoslaním svojej objednávky potvrdzuje, že pred uskutočnením svojej objednávky sa s týmito obchodný
mi podmienkami oboznámil a s obchodnými podmienkami bez výhrad súhlasí.

Kúpna zmluva -zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovaru predávajúcim kupujúcemu, vzniká momentom doručenia záväzného súhlasu predávajúceho s návrhom kúpnej zmluvy kupujúcemu na základe potvrdenia objednávky - kliknutím na ikonku kúpiť (ďalej ako „objednávka“) kupujúcim predávajúcemu. V objednávke musia byť vyplnené tieto údaje:

- identifikačné údaje kupujúceho (t.j. meno a priezvisko, presná a úplná adresa bydliska, e-mailová adresa, telefónne číslo),
- špecifikácia objednaného tovaru z ponuky E-Obchodu 4 Planéty Módy Otília Adamjaková/www.planets4seasons.sk prostredníctvom stránky www.mimibazar.sk (t.j. číslo a názov objednaného tovaru, veľkosť, farba a pod.) a jeho množstvo (t.j. počet objednaných kusov),


Poštovné a balné

V prípade použitia služieb Slovenskej pošty si predávajúci účtuje balné a poštovné vo výške 2,00 EUR ( 81,34 SKK). Táto cena zahrňuje balné do 2 Kg a poistné do výšky 250,00 EUR(7531,50 SKK). Príplatok za službu na dobierku je vo výške 0,70 EUR (21,10 SKK). Dodávka zásielky od 1do - 3 prac.dní odo dňa potvrdenia objednávky.
Ak je celková suma za objednávku vyššia ako 100,00 EUR doprava je zadarmo.

Kuriérske služby:
DPD expresná zásielka do 2 prac. dní odo dňa potvrdenia objednávky do 2 kg 6,00 EUR ( 180,80 SKK) vrátane poistného do 2500,00 EUR( 75315,00 SKK) príplatok za službu na dobierku 1,50 €.

Záručná doba

Na dodaný tovar je kupujúcemu poskytnutá záručná doba 24 mesiacov.
Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru kupujúcemu. Vada tovaru a nároky vyplývajúce z vady tovaru musia byť uplatnené do konca záručnej doby. Uplynutím záručnej doby zaniká právo na uplatnenie reklamácie.
Ku každému tovaru zakúpenému u predávajúceho je pri jeho dodaní kupujúcemu priložená faktúra (doklad o kúpe tovaru), ktorá slúži zároveň ako záručný doklad.
Reklamovať je možné len tovar zakúpený u predávajúceho a úplne zaplatený. Kupujúci je povinný pri reklamácii čo najvýstižnejšie popísať vadu, pre ktorú tovar reklamuje.

Za vadu tovaru nemožno považovať zmenu vlastnosti tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia, nesprávneho používania, nedostatočného, alebo nevhodného ošetrovania, v dôsledku prirodzených zmien materiálov z ktorých je tovar vyrobený, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia kupujúcim či treťou osobou alebo iného nesprávneho zásahu. V dôsledku nedodržiavania pokynov a odporúčaní uvedených predajcom pri jednotlivých popisoch tovaru v obchodíku 4/Planéty módy Otília Adamjaková www.planets4seasons.sk

Oprávnená záručná reklamácia je bezplatná. V prípade oprávnenej reklamácie náklady na dodanie reklamovaného tovaru predávajúcemu uhrádza predávajúci.

Predávajúci alebo ním poverený zamestnanec alebo iná povinná osoba určená na opravu je povinný vybaviť reklamáciu ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci, ktorý je spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť.
Predávajúci je povinný, ak reklamáciu neuzná do troch pracovných dní, tovar zaslať na vlastné náklady na odborné posúdenie.
Predávajúci vydá kupujúcemu pri uplatnení reklamácie potvrdenie, ktoré mu bude zaslané na adresu doručovania uvedenú v písomnej reklamácii.
Predávajúci vydá kupujúcemu o vybavení reklamácie písomný doklad najneskôr do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie, ktorý mu bude zaslaný na adresu doručovania uvedenú v písomnej reklamácii.

OBJEDNÁVKA:

1) po vašej objednávke vám pošlem mail s potkladmi k platbe a so všetkými dôležítými informáciami.
2.) doba dodania od pripísania platby na účet je od 2-až 3 prac.dni
3.) v prípade objednávky na dobierku, posielam objednaný tovar hneď na nasledujúci prac. deň po potvrdení objednávky

STORNO:
Zákazník má právo stornovať objednávku a to do 24 hodín od objednania.
1. telefonicky alebo SMS: 00421 907 357 572
2. e-mailom : planets4seasons@yahoo.de

PLATOBNÉ PODMIENKY:
1. peniaze sa posielajú prevodom na účet alebo priamím vkladom na účet, pri priamom vklade si treba pripočítať manipulačný poplatok 1 euro
2. V prípade objednávky na dobierku, sa uhrádza suma pri prebratí doručenej zásielky.
3. V prípade bankového prevodu poprosím uviesť vaše meno a kód , názov veci, za ktorú platíte ( kvôli lepšej prehľadnosti ). Bakové prevody môžte realizovať na dole uvedené bankové spojenia:

Otília Adamjaková Otília Adamjaková
3. č.ú. Banka: VÚB, a.s. alebo Banka: Tatrabanka a.s.
Číslo účtu:2580739053 /0200 Čísloúčtu:2625167651/1100
Kód Banky: 0200 Kód Banky: 1100

4. termín úhrady sú 3 pracovné dni od obdržania podkladov k platbe
5. ak zákazník včas nestornuje svoju objednávku alebo ju nezaplatí píšem negatívne hodnotenie

POŠTOVNÉ A BALNÉ:
1. Poštovné účtujem podľa platných taríf Slovenskej pošty do 2 kg 2,00€
2. V rámci poštovného účtujem aj balné v rozpätí od 0,07 do 0,25 eur. Závisí to od veľkosti obalu.
3. Na dobierku si účtujem príplatok vo výške 0,70€ podľa platných taríf Slovenskej pošty a.s.

DODACIA LEHOTA:
1. dodacia lehota tovaru na objednávku na Slovensku trvá od 1 pracovných do 3 pracovných dní.

NESCHOPNOSŤ DODAŤ TOVAR:
Predavjajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, že nie je možné z technických príčin tovar dodať v požadovanej lehote alebo požadovanej kvalite. V prípade, že táto situácia nastane, predavajúci bude bezodkladne kontaktovať zákazníka.

REKLAMÁCIA:
Záručná doba na nový nenosený tovar je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim.
Poskytnutá záruka sa nevzťahuje na nedostatky, ktoré boli spôsobené bežným opotrebením, nesprávnym zaobchádzaním s tovarom, nesprávnym alebo nevhodným použitím, ošetrovaním, praním alebo sušením, mechanickým poškodením alebo opotrebením alebo vystavením netypickým podmienkam.

Kupujúci si môže uplatniť reklamáciu písomne odoslaním reklamovaného tovaru spolu s požadovanými podkladmi poštou na adresu predávajúceho:
Otília Adamjaková, Štúrova 1300/16, 06001 Kežmarok

K reklamovanému tovaru Kupujúci priloží kópiu dokladu o kúpe tovaru - faktúru a podrobný popis nedostatku.

O podaní reklamácie ma prosím informujte ešte pred zaslaním tovaru, na mail:

Ak nebude niektorá z podmienok uvedených v predchádzajúcich bodoch tohto článku riadne splnená, nebude reklamácia tovaru uznaná ako oprávnená.
Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné. Pokiaľ však bude reklamácia neoprávnená, predávajúci bude kupujúcemu účtovať poplatok za neoprávnenú reklamáciu a prepravné náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru kupujúcemu. Predávajúci vydá kupujúcemu doklad o reklamácii a spôsobe jej vybavenia, a to aj vtedy, ak reklamácii nevyhovie na mieste a v celom rozsahu.
Oprávnené reklamácie sú vybavované bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim.

Ak sa rozhodnete pre odstúpenie bez udania dovôdu v 7 dňovej lehote, prosím vás o dodržanie týchto podmienok:
1. tovar musí byť nepoužitý (v pôvodnom stave, nenosený s visačkami), v stave vhodnom na ďalší predaj. Ak vrátený tovar už nemá pôvodný obal, visačky alebo bol použitý má predávajúci právo znížiť vrátenú sumu za tovar vzhľadom na opotrebovanosť výrobku.
2. Zásielku je potrebné odoslať na vlastné náklady do 7 dní od doručenia tovaru. Za dátum doručenia sa považuje deň prevzatia tovaru. Zásielku nezasielajte na dobierku.
3. Odosielaný tovar vám doporučujem poistiť na plnú sumu, nakoľko neručím za jeho prípadnú stratu či poškodenie. Zákazník svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatňuje písomne na adrese : Otília Adamjaková, Štúrova 1300/16, 06001 Kežmarok

e-mailom na adrese: planets4seasons@yahoo.de

Kontrola tovaru pri prevzatí

Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je prepravovaný tovar zabalený, nie je poškodený. V prípade jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom - kuriérskou službou protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu. Kupujúci je povinný dodaný tovar prehliadnuť bez zbytočného odkladu po jeho prevzatí.
Ak kupujúci zistí nekompletnosť tovaru alebo akékoľvek poškodenie tovaru spôsobené prepravou, ktoré sa neprejavuje vonkajším poškodením obalu, je povinný reklamáciu bezodkladne, najneskôr však do dvoch dní od prevzatia zásielky, uplatniť u predávajúceho. Inak sa dodávka považuje za kompletnú a bez závad a reklamácie z tohto titulu nebudú akceptované. Kupujúci je povinný predávajúcemu reklamovať vady tovaru zakúpeného na stránke www.mimibazar.sk v obchodíku Otília Adamjaková 4 Planéty Módy, planets4seasons.sk bez zbytočného odkladu podľa podmienok uvedených v príslušných ustanoveniach zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení.

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV:
Osobné údaje sú chránené pred zverejnením a použitím treťou osobou. Sú použité iba pre zaslanie objednanej zásielky a pre komunikáciu so zákazníkom.
Podmínky byly naposledy upraveny: 30.3.2015, 17:42
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu