. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Jana F. (alfged) ID 122057
.
mimibazar.sk/alfged
Bazárik v Čechách
Oblasť: Spišská Nová Ves
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 9.11.2009
Naposledy: 13.5.2023 11:27
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
46030212
DIČ SK1083200800
HODNOTENIE 127
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Milé zákazníčky, milí zákazníci,

teším sa, že ste sem nakukli. Pred objednaním si prosím prečítajte podmienky predaja aby sme predišli prípadným sporom a nedorozumeniam.

Tovar, ktorý ponúkam je ORIGINÁL objednávaný z USA (niekedy Uk) priamo zo stránok výrobcov alebo oficialnych distribútorov teda žiaden ebay, ioffer a pod. Taktiež všetok tovar prechádza riadne colnou kontrolou a je preclievaný na obchodné účely. Originalitu viem na požiadanie samozrejme preukázať.

Ak máte akékoľvek otázky či už o tovare, cenách, dodacích dobách alebo si chcete len tak pokecať, kontaktujte ma :o)

Bohužiaľ vecičky na objednávku nie je možné premerať ale ak potrebujete, poradím s veľkosťou či už z vlastnej skúsenosti alebo podľa tabuliek výrobcov. Radšej sa aj 3 x pýtajte aby sme predišli rozčarovaniu z nesprávnej veľkosti.

Na každý dotaz odpovedám priebežne, v pracovnom čase sa snažím do 2-3 hod., mimo pracovnú dobu do 24 hodín. Ak odo mňa nedostanete odpoveď v tomto časovom horizonte prosím kontaktujte ma ešte raz, najlepšie cez odkazy tu na MMB, kedže email niekedy blbne.

Dodacie doby sú uvedené v inzerátoch, niekedy sú kratšie ale môže sa stať, že sa doba dodania predĺži. Dopredu sa ospravedlňujem, bohužiaľ to neviem ovplyvniť, je to väčšinou zavinené prepravcom a nepriaznivým počasím (hlavne v období hurikánov). O takomto stave sa snažím informovať.


Ešte upozorňujem, že rezerváciu na tovar skladom držím max. 3 dni, ak dovtedy nenabehne platba vec posúvam ďalšiemu záujemcovi. Samozrejme neplatí ak sa dohodneme inak.

***********************************************************************************************
TERAZ TROCHU FORMALÍT

***********************************************************************************************
Kontakt:
tel.:
email: j.frankovicova@gmail.com
skype: jana.alfged



******** I. Základné ustanovenia a vymedzenie pojmov ********

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“), ktorých neoddeliteľnou súčasťou je Reklamačny poriadok, upravujú vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim, pri kúpe tovaru na stránke www.mimibazar.sk.
Na VOP je kupujúci pred uskutočnením objednávky upozornený a jej odoslaním potvrdzuje, že sa s týmito VOP ako aj Reklamačným poriadkom zoznámil a súhlasí s nimi. Tieto VOP v plnom znení platia aj pre objednávky z USA web stránok.

Predávajúci:
Jana Frankovičová
Kotmanová 72
985 53 Mýtna
IČO 46030212
zapísaný OÚ Lučenec - číslo živnostenského registra: 640-15218.

Kupujúci:
Podľa platnej legislatívy sa rozlišuje kupujúci spotrebiteľ a kupujúci podnikateľ.

Kupujúci spotrebiteľ (ďalej len „spotrebiteľ):
je osoba, ktorá pri uzatváraní zmluvy nekoná v rámci svojej obchodnej alebo podnikateľskej činnosti, kupuje výrobky alebo používa služby pre priamu osobnú spotrebu. Spotrebiteľom je aj právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo používa služby pre svoju vlastnú potrebu, pokiaľ vystupuje voči predávajúcemu obdobne ako fyzická osoba.

Kupujúci podnikateľ:
je osoba, ktorá pri uzatváraní zmluvy koná v rámci svojej obchodnej alebo podnikateľskej činnosti a kupuje výrobky alebo používa služby s cieľom svojho podnikania s nimi. Právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim podnikateľom neupravené týmito podmienkami sa riadia ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb., v znení neskorších zmien a predpisov.



******** II. Objednávka ********

1, Spotrebiteľ objednáva tovar predávajúceho prostredníctvom internetovej stránky www.mimibazar.sk. V prípade požiadavky na objednanie tovaru z ponuky USA eshopov vykonáva spotrebiteľ objednávku emailom alebo odkazom.

2, Predávajúci pri uskutočnení objednávky požaduje uvedenie celého meno, adresy doručenia, telefónneho čísla, v prípade podnikateľa, fakturačnej adresy, ak sa nezhoduje s adresou dodania, IČO, DIČ, IČ DPH. Predávajúci nenesie žiadnu zodpovednosť za omeškanie dodávky alebo za škodu spôsobenú neúplnými alebo nesprávnymi údajmi uvedenými kupujúcim.

3, Pred odoslaním objednávky sú spotrebiteľovi pri ponúkanom tovare a vo VOP poskytnuté informácie podľa § 3 zákona č. 102/2014 Z.z. Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu objednaného tovaru.

4, Vyplnená a odoslaná objednávka je považovaná za návrh na uzavretie kúpnej zmluvy. Predávajúci bezodkladne overí dostupnosť tovaru a potvrdí druh, cenu a množstvo tovaru, ktoré sa zaväzuje spotrebiteľovi dodať. Toto potvrdenie označené ako "potvrdenie objednávky" je záväzným akceptovaním návrhu na uzatvorenie kúpnej zmluvy predávajúcim.

5, V prípade, že predávajúci nie je schopný potvrdiť objednávku v plnom rozsahu (napr. pri nedostupnosti niektorej z objednaných položiek) bude spotrebiteľ o tejto skutočnosti informovaný a zároveň bude požiadaný o vyjadrenie súhlasu, resp. nesúhlasu so zmenou. Spotrebiteľ je povinný vyjadriť svoje stanovisko v lehote 2 dní odo dňa oznámenia navrhovanej zmeny. V takomto prípade vznikne kúpna zmluva až odsúhlasením navrhovanej zmeny spotrebiteľom. V prípade ak spotrebiteľ v uvedenej lehote zmenu neodsúhlasí, návrh predávajúceho sa považuje za neakceptovaný a objednávka sa ruší v plnom rozsahu.


******** III. Odstúpenie od zmluvy pred dodaním tovaru (zrušenie objednávky) ********

- a, Zrušenie zo strany spotrebiteľa -
Spotrebiteľ má právo stornovať objednávku alebo jej časť kedykoľvek pred jej vyexpedovaním a to písomne, poštou alebo emailom. Žiadosť o zrušenie objednávky musí obsahovať meno a priezvisko zákazníka, druh obejdnaného tovaru a dátum objednania. Po obdržaní žiadosti, predávajuci objednávku bez výhrad zruší. V prípade, že spotrebiteľ už zaplatil kúpnu cenu alebo jej časť, bude mu táto vrátená najneskôr do 14 dní od dátumu doručenia žiadosti o zrušenie objednávky. V pripade zrušenia obejdnávky po uplynutí 30 dní od dátumu potvrdenia objednávky, predávajúci vráti spotrebiteľovi už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť bez zbytočného odkladu.

-b, Zrušenie zo strany predávajúceho -
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
- platby nebola prijatá do 3 dní na účet predávajúceho
- objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (hlavne pri neregistrovaných kupujúcich - vrátenie e-mailového potvrdenia objednávky a pod.).
- v prípade podozrenia na podvodné konanie na strane spotrebiteľa
- v prípade, že predávajúci nie je schopný tovar dodať tovar spotrebiteľovi z dovodu nedostupnosti u dodávateľa alebo v dohodnutej lehote alebo v cene uvedenej na stránke. O tejto skutočnosti bude spotrebiteľ informovaný. Ak sa predávajúci so spotrebiteľom nedohodne na inom termíne dodania alebo na náhradnom plnení a spotrebiteľ už zaplatil kúpnu cenu alebo jej časť, bude mu táto vrátená bez zbytočného odkladu.


******** IV. Cena tovaru a platobné podmienky ********

1, Spotrebiteľ je povinný zaplatiť predávajúcemu za tovar kúpnu cenu a cenu prepravy podľa predávajúcim potvrdenej objednávky (t.j. uzatvorenej kúpnej zmluvy).

2, Predávajúci sa zaväzuje dodať spotrebiteľovi tovar za cenu platnú v čase objednania tovaru. V kúpnej cene tovaru nie sú zahrnuté poplatky bánk za vykonanie úhrady, náklady na prepravu tovaru, náklady dobierky, bankové poplatky a náklady na použitie elektronických prostriedkov na komunikáciu. Tieto náklady znáša spotrebiteľ, ak tieto VOP neustanovujú inak. Poplatky sa riadia zmluvami medzi spotrebiteľom a jeho bankou resp. internetovým providerom.

3, Spotrebiteľ uhrádza platbu za objednávku nasledovnými spôsobmi.

a, platba vopred - bankovým prevodom (poštovou poukážkou) alebo hotovostným vkladom na účet predávajúceho (hotovostný vklad je spoplatnený sumou 0,50€)

b, dobierka - doručovateľovi pri prevzatí tovaru (platí pri tovare skladom resp. individuálne po dohode )

4, Úhradu je spotrebiteľ povinný vykonať najneskor do 2 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy a obdržania podkladov k platbe. Za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet predávajúceho. Dodanie tovaru bude uskutočnené až po pripísaní platby na účet predávajúceho.

5, V prípade, ak spotrebiteľ už raz tovar objednaný s platbou na dobierku neprevzal, jeho akúkoľvek ďalšiu objednávku predávajúci akceptuje len v prípade platby vopred na účet pred dodaním tovaru. O tejto skutočnosti je spotrebiteľ vopred informovaný.


******** V. Dodanie tovaru a dodacie doby ********

1, Ceny dopravy sa riadia cenníkom predávajúceho platným v čase uskutočnenia objednávky a spotrebiteľ je s nimi pred aj v procese vykonávania objednávky oboznámený. Ceny dopravy su uvedene pri každom produkte. V prípade objednania viacerých kusov platí vyššia cena poštovného.

Spotrebiteľ si môže zvoliť spôsob dopravy, a to:
a) Slovenská (Česká) pošta
b) kuriér GLS - 4€ ( zasielané objednávky nad 200€ alebo po dohode)

2, Dodacie doby
a, Tovar skladom
Ak sa tovar nachádza skladom, budú objednávky prijaté do 15:00 hod. a objednávky, za ktoré bola pripísaná platba do 15:00 hod. expedované ešte v ten istý deň. Spotrebiteľovi bude následne doručený email alebo odkaz s informáciou o expedícii tovaru. Čas doručenia zásielky zavisí od zvoleného sposobu dopravy a pohybuje sa v rozmedzí 1-3 pracovné dni.

- b, Tovar s dodacou dobou a tovar na objednávku -
Predávajuci sa zaväzuje dodať tovar do doby uvedenej pri každom produkte. V prípade neschopnosti dodať tovar v uvedej dobe bude spotrebiteľ kontaktovaný a predávajúci s ním dohodne ďalší postup. Ak to okolnosti vyžadujú, predávajúci a spotrebiteľ sa môžu dohodnúť na predĺžení dodacej lehoty.

3, Spotrebiteľ je upozornený, že predávajúci je oprávnený dodať tovar viacerými samostatnými dodávkami. Cena dopravy sa tým nenavyšuje.

4, Predávajúci bude bezodkladne informovať spotrebiteľa o nemožnosti dodania tovaru ako napr. v pripadoch zásahu vyššej moci alebo dôvodoch, za ktoré predávajúci alebo dopravca nezodpovedá. V tomto prípade predávajúci ponúkne spotrebiteľovi náhradné plnenie a postupuje podľa platných právnych predpisov.


******** VI. Prevzatie tovaru ********

1, Spotrebiteľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej v objednávke.

2, Povinnosť predávajúceho dodať objednaný tovar je splnená jeho odovzdaním spotrebiteľovi v dohodnutom mieste plnenia alebo okamihom odovzdania dopravcovi na miesto určenia.

3, Tovar sa považuje za prevzatý okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa tovar objednaný v jednej objednávke, dodáva oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný.

4, Pri preberaní produktu je spotrebiteľ povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená, je spotrebiteľ oprávnený odmietnuť jej prevzatie.

5, V prípade akýchkoľvek zjavných vád zistených až po prevzatí zasielky, je spotrebiteľ povinný tieto bezodkladne oznámiť predávajúcemu.

6, Ak spotrebiteľ nevznesie námietky k nedoručeniu tovaru resp. jeho kvalite či kvantite, v lehote 24 hodín od dodania tovaru, predávajúci predpokladá, že tovar bol dodaný riadne, ak sa dokazne nepreukáže opak.


******** VII. Reklamačný poriadok ********

1, Záručná doba je pri všetkých tovaroch 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom. Predávajúci zodpovedá za vady tovaru vzniknuté počas záručnej doby.

2, Záruka sa nevzťahuje na vady, ku ktorým došlo mechanickým poškodením výrobku, vady, o ktorých bol spotrebiteľ vopred informovaný a na ktoré bola poskytnutá zľava z ceny tovaru, tiež vady, ku ktorým došlo nesprávnym skladovaním, nešetrným zaobchádzaním a nedodržaním spôsobu prania a údržby a vady spôsobené živelnou pohromou. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie tovaru spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku v takomto prípade nemožno považovať za vadu a nejde ju ani ako takú reklamovať.

3, Spotrebiteľ musi uplatniť reklamáciu odoslaním tovaru spolu s dokladom o kúpe na adresu predávajúceho a sprievodným listom kde podrobne uvedie popis vady a spôsob akým sa vada navonok prejavuje. Tovar má byť doručený v čistom stave. Posúdenie reklamácie bez predloženia tovaru alebo bez predloženia dokladu o kúpe (resp. jeho kópie) nie je možné.

4, Predávajúci vybavuje spotrebiteľské reklamácie v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr, vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku za nový výrobok.

5, Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má spotrebiteľ právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu odstrániť bez zbytočného odkladu. Spotrebiteľ môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo od zmluvy odstúpiť. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, ktoré ale nebránia v riadnom užívaní veci má spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny veci.

6, Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

7, Predávajúci vydá doklad o vybavení reklamácie najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po ukončení reklamačného konania, pokiaľ bola reklamácia vybavená výmenou tovaru alebo opravou, zašle predávajúci tovar spotrebiteľovi.

8, V prípade oprávnej reklamácie má kupujúci právo na náhradu výdavkov spojených spojených s vrátením tovaru.

9, Sťažnosti a podnety spotrebiteľov je možné adresovať na adresu sídla predávajúceho.


******** VIII. Odstúpenie od zmluvy ********

1, Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak je objednávka dodávaná vo viacerých dodávkach, lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť dňom kedy spotrebiteľ prevezme tovar, ktorý bol dodaný ako posledný. Toto právo má spotrebiteľ aj v prípade, že si tovar vyzdvihol osobne na výdajnom mieste predávajúceho.

2, Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná ak spotrebiteľ oznámi svoje rozhodnutie odstúpiť od zmluvy predávajúcemu pred tým ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy. Svoje rozhodnutie oznámi spotrebiteľ písomne buď poštou alebo emailom. Na tento účel může spotrebiteľ použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu bol zaslaný v procese potvrdenia obejdnávky a je tiež dostupný na webovom sídle predávajúceho.

3, Tovar musí byť odoslaný na adresu predávajúceho najneskor do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy.

4, Právo odstúpiť od zmluvy nemožno v žiadnom prípade chápať ako bezplatné zapožičanie tovaru. Spotrebiteľ je povinný tovar vrátiť úplný, nepoškodený a bez známok používania, pokiaľ možno v pôvodnom obale so všetkými dokumentmi obdržanými pri jeho kúpe.

5, Spotrebiteľ berie na vedomie, že ak boli spolu s tovarom poskytnuté darčeky, je povinný ich spolu s týmto tovarom predávajúcemu vrátiť.

6, Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.

7, Predávajúci tovar skontroluje a pokiaľ bo tovar vrátený nepoškodený a neopotrebovaný, vráti spotrebiteľovi zaplatenú kúpnu cenu vrátane nákladov na dopravu tovaru. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak si spotrebiteľ zvolil iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý predávajúci ponúka. Platby predávajúci vráti spotrebiteľovi najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy mu bude doručené oznámenie spotrebiteľa o odstúpení od tejto zmluvy. Pokiaľ sa obe strany nedohodnú inak, vráti predávajúci platbu bankovým prevodom na účet spotrebiteľa.

8, Predávajúci nie je povinný vrátiť platbu pred tým ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru.

9, Spotrebiteľ zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade vrátenia poškodeného, používaného alebo opotrebovaného tovaru alebo tovaru bez sprievodných dokladov a príslušenstva je predávajúci oprávnený uplatniť si voči kupujúcemu náhradu škody, ktorá mu týmto vznikla podľa príslušných právnych predpisov (to sa netýka tovaru vráteného z dôvodu preukázaných záručných vád).


******** IX. Ochrana osobných údajov ********

Pred vykonaním objednávky predávajúci požaduje uvedenie informácií, z ktorých niektoré majú charakter osobných údajov.
Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje považuje za prísne doverné a nakladá s nimi v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších zmien a predpisov.

Pred odoslaním objednávky vyžaduje predávajúci od kupujúceho nasledovné údaje:

- meno, priezvisko a presná adresa
- emailová adresa
- telefónne číslo
- od kupujúceho podnikateľa aj názov spoločnosti, IČO, IČ DPH a DIČ

Kupujúci súhlasí, v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov, aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje, najmä tie, ktoré sú uvedené vyššie a spracovával ich vo všetkých svojich informačných systémoch. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu predávajúcemu a údaje budú následne vymazané.


Všetky získané údaje budú použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a kupujúcim a v žiadnom prípade nebudú poskytnuté tretej osobe. Výnimkou sú externý dopravcovia, ktorým sú údaje poskytnuté v minimálnom rozsahu potrebnom pre doručenie tovaru.


******** X. Záverečné ustanovenia ********

1, Tieto VOP boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.

2, Prípadné spory budú riešené výlučne podľa platného práva Slovenskej republiky a súdmi Slovenskej republiky.

3, Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku. Zmluvu je možné uzavrieť aj v inom, pre obe strany zrozumiteľnom jazyku ak tomu nebránia okolnosti.

4, Predávajúci a spotrebiteľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú a elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete, ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

5, Tieto VOP platia v znení uvedenom na internetovej stránke www.mimibazar.sk v čase uzatvorenia kúpnej zmluvy.

6, Zaslaním objednávky spotrebiteľ potvrdzuje, že sa s týmito VOP zoznámil a súhlasí s nimi.


Tieto VOP nadobúdajú platnosť dňa 13. 06. 2014.
Podmínky byly naposledy upraveny: 13.10.2014, 14:57
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu