. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
eva a. (detský shop Ela) ID 11530
Eva Arendáriková
mimibazar.sk/detskyshopEla
Oblasť: Žilina
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 14.2.2007
Naposledy: 24.9.2018 18:46
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 157
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 1
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Všeobecné obchodné podmienky pre nákup v internetovom obchode


1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásenych predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.


2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB

Ponúkame vám možnosť nákupu priamo z Vášeho domova, kde môžete nakupovať nonstop. Objednávať si môžete jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu, alebo e-mailu.

Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke.

Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar vo výbornom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky.

Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva vzniká samotným dodaním tovaru. K uzavretiu kúpnej zmluvy sa vyžaduje formálne potvrdenie objednávky predávajúcim - odoslaním objednávky. Predávajúcim potvrdená objednávka je považovaná za záväznú pre obe strany, ak nedôjde k porušeniu podmienok dohodnutých v čase potvrdenia. Za podstatné podmienky sa považujú hlavne obsah objednávky, presná špecifikácia tovaru a jeho počet, cena za tovar, spôsob a termín doručenia.


3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY

Objednávka je prijatá do 24 hodín, potvrdenie objednávky vám zašleme e-mailom, o odoslaní budete taktiež informovaný e-mailom. V prípade nejasností Vás budeme kontaktovať mailom, alebo telefonicky ny vami uvedené telefónne číslo.


4) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY

1, zo strany kupujúceho: Každú objednávku môžete do 24 hodín zrušiť a to telefonicky, či e-mailom a to bez udania dôvodu. Stačí uviesť meno, e-mail a popis objednaného tovaru či služby. Po 24. hodinách je objednávka pokladaná za potvrdenú. Po tomto čase je možné zrušiť objednávku iba v prípade, že predávajúci nesplní dohodnuté podmienky dodania. V prípade stornovania objednávky je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto jednaním - v súvislosti s vynaloženými preukázateľnými nákladmi.

2, zo strany predávajúceho: Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:

a) objednávku nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, neodpovedá na maily atd.)

b) tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe.


5) POŠTOVNÉ A BALNÉ

Objednaný tovar vám zašleme prostredníctvom slovenskej pošty - po prevode danej sumy na náš účet, alebo ako dobierku. Cena poštovného sa môže líšiť podľa váhy objednaného tovaru. Presná výška poštovného sa zobrazí na konci objednávkového formuláru a to v závislosti od spôsobu platby a hmotnosti zásielky.

Tovar sa dá prevziať aj osobne po telefonickom dohovore v rámci Žiliny.

Sumy za poštovné si môžete pozrieť v sekcii poštovné.


6) NEPREBRATIE ZÁSIELKY

V prípade, že zákazník zásielku nepreberie v stanovenej odbernej lehote a zásielka sa nám vráti späť - zásielku mu opätovne nepošleme a nebudú vybavené ani ďalšie jeho objednávky.
Ak si však zákazník nestihol, nemohol tovar prevziať, kontaktujte nás a informujte o tomto vopred. Zásielku vám na požiadanie pošleme opäť - po zaplatení dodatočných expedičných nákladov.


7) DODACIA LEHOTA

Všetok tovar, ktorý v našom e-shope ponúkame je k dispozícii ihneď. Dodacia lehota je 2-5 dní v závislosti od spôsobu dodania tovaru. V prípade, že budeme mať momentálny výpadok tovaru, alebo z iných dôvodov nebude skladom budeme Vás včas informovať.


8) DODACIE PODMIENKY

Miesto odberu je stanovené na základe objednávky kupujúceho. Za splnenie dodávky sa považuje dodanie predmetu plnenia na uvedené miesto. Dopravu na adresu určenia zaisťuje predávajúci. Zásielka s tovarom vždy obsahuje daňový doklad.

V prípade neosobného odberu tovaru (kuriér, špedičná doprava, pošta...) sa za dátum predaja tovaru považuje dátum prevzatia zásielky.

Rozvoz tovaru zaisťujeme po celej Slovenskej republike. Náklady na dopravu tovaru rozlišujeme podľa zvoleného spôsobu. Konkrétny spôsob dodania si zvolíte pri odosielaní objednávkového formulára.

Tovar sa dá prevziať aj osobne po telefonickom dohovore v rámci Žiliny.


9) VÝMENA TOVARU

V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškodený tovar vymeníme za iný druh. Tovar stačí zaslať doporučeným balíkom (nie na dobierku) na našu adresu. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci.


10) VRÁTENIE TOVARU

Pokiaľ so zakúpeným tovarom z nášho obchodu nie ste z akýchkoľvek dôvodov spokojní, môžete ho v súlade s ustanovením § 53 zák. č. 40/1964 Zb., občianskeho zákonníka, v znení neskorších predpisov, v lehote do 7 dní od prevzatia predmetu kúpy vrátiť a odstúpiť od kúpnej zmluvy a zároveň ste povinný nás o tom vopred informovať do 24 hodín od prevzatia zásielky, v opačnom prípade, zásielka nebude prevzatá. Informovať o vrátení tovaru, nás môžete : telefonicky alebo mailom. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, nepoužívaný, neopratý, kompletný, v pôvodnom nepoškodenom obale, so všetkými visačkami a s dokladom o kúpe. Po splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru, bude zákazníkovi vrátená cena tovaru (do ceny tovaru sa nezapočítava dopravné) na Vami zadané číslo účtu do 7 pracovných dní od dňa, kedy bol vrátený tovar doručený na našu adresu. Predávajúci je oprávnený účtovať kupujúcemu prípadné ďalšie vzniknuté náklady.


11) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA

Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prehliadnuť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný čo najskôr hlásiť našej firme. Za vady vzniknuté prepravcom neručíme.

Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.

Záruka sa nevzťahuje na:

a)vady vzniklé bežným používaním
b) nesprávnym použitím výrobku
c) nesprávnym skladovaním

Postup pri reklamácii:

1) informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne
2) Tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu
4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatí tovaru našou firmou.


12) Prehlásenie o ochrane osobných údajov

Osobné údaje sú chránené pred zverejnením a použitím treťou osobou. Sú použité iba pre zaslanie objednanej zásielky a pre komunikáciu so zákazníkom.



Zákony a predpisy: - zákon č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov
Podmínky byly naposledy upraveny: 3.6.2014, 9:15
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu