. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Klaudia H. (VaseSvietidla) ID 1125
.
mimibazar.sk/claudia
Oblasť: Nové Zámky
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 15.10.2005
Naposledy: 30.5.2020 19:30
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 87
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉPODMIENKY

Tieto všeobecné obchodné podmienky predaja stanovujú zmluvné vzťahy medzi zákazníkmi elektronického obchodu /ďalej len kupujúci/ a prevádzkovateľom elektronického obchodu na serveri Mimibazar.sk /(ďalej len predávajúci/.Potvrdením objednávky kupujúci bezpodmienečne prijíma tieto obchodné podmienky, s ktorými sa vopred oboznámil.

OBJEDNÁVANIE TOVARU

Potvrdená objednávka sa v zmysle týchto obchodných podmienok považuje za uzavretú kúpnu zmluvu medzi kupujúcim a predávajúcim. Platná objednávka musí obsahovať všetky požadované údaje, a to meno kupujúceho, adresu dodania, e-mailovú adresu kupujúceho alebo telefónne číslo kupujúceho, zoznam objednaného tovaru z ponuky.Po záväznom potvrdení objednávky je kupujúcemu zaslaný email s potvrdením o prijatí objednávky na e-mailovú adresu, ktorú kupujúci uviedol. Potvrdenie objednávky obsahuje celkovú cenu za objednávku vrátane súvisiacich nákladov.
Ak sa niektoré z prehlásení kupujúceho alebo predávajúceho ukáže nepravdivým alebo neúplným, následky s tým spojené znáša ten, ktorého sa nepravdivosť alebo neúplnosť týka. Technické údaje, fotografie, rozmerové schémy, hmotnosť, ukazovatele opotrebenia, trvanlivosti a výkonu uvádzané v katalógoch výrobcov, ako aj na internetovej stránke sú približnými údajmi, ktoré majú výlučne názorný charakter a nezaväzujú predávajúceho žiadnym spôsobom.

PLATOBNÉ PODMIENKY

Zákazník môže zaplatiť za výrobky jedným z týchto spôsobov:

* v hotovosti pri osobnom odbere
* úhrada vopred na účet
* dobierkou pri prevzatí tovaru


DODACIE PODMIENKY

* osobným odberom
* zabezpečením vlastnej dopravy
* poštou
* zásielkovou službou

Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v registračnom formulári. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho, pod podmienkou zaplatenia kúpnej ceny a jeho prevzatia.

Zásielky sú zvyčajne odoslané do 2 dní po obdržaní platby, resp. na druhý deň po obdržaní tovaru od výrobcu a sú dodávané prostredníctvom Slovenskej pošty ako obyčajný balík II. triedy s doručením nejneskoršie tretí pracovný deň po dni podania. Ak dávate prednosť kuriérskej službe, alebo pri zásielke ťažšej ako 15 kg, môžete si vybrať službu Expres Kuriér alebo UPS s doručením nasledujúci deň po dni podania s možnosťou online sledovania zásielky. Ak preferujete osobný odber, tak pri objednávaní vyberte túto možnosť. Prevzatie pri osobnom odbere je možné hociktorý deň počas pracovnej doby po telefonickom avíze. Prevzatím zakúpeného tovaru môžete poveriť samozrejme aj inú osobu alebo prepravnú spoločnosť na vlastné náklady.

Poplatky za dopravu zahrňujú iba poštovné, balné v tomto internetovom obchode neúčtujeme. Prepravné je vypočítané na základe aktuálnych cenníkov dopravcu na základe celkovej hmotnosti zásielky, s príplatkom za označenie "krehkého tovaru", dobierky prípadne iných služieb na základe požiadaviek zákazníka a charakteru zakúpeného tovaru. V prípade nákupu viac položiek odporúčame ich objednať v jednej objednávke, nakoľko každú objednávku balíme ako samostatnú zásielku a poplatky účtujeme na každú zásielku samostatne.

Pri nákupe nad 100 € prepravné a balné neúčtujeme.
V prípade nábytku: pri nákupe na 400€ sa prepravné a balné neúčtuje.
Dopravca Vám objednaný tovar prinesie na dojednanú adresu a má povinnosť ho zložiť za prvé uzamykateľné dvere. Nábytok je dodávaný vo väčšine prípadov v demontovanom stave s podrobným návodom na montáž. Pri montáži, prosím postupujte podľa tohto návodu na montáž.

Vaša zásielka bude odoslaná na vlastné nebezpečenstvo, pričom z našej strany je zaručená osobitná starostlivosť pri balení najmä krehkých a háklivých častí. Kartóny sú dostatočne veľké, vystužené a vystlané a tak váš tovar je dobre chránený. Napriek tomu sa stane, že neopatrnou manipuláciou pri preprave sa zásielka poškodí. Preto pri preberaní pozorne prehliadnite balík či nie je mechanicky poškodený, prípadne či podozrivo nehrká. V tomto prípade ihneď spíšte zápisnicu, kde podrobne popíšete poškodený diel. Tento Vám v čo najkratšom čase dodáme na náklady prepravcu. V prípade poškodenia veľkého rozsahu zásielku odmietnite prevziať a my Vám dodáme nový tovar hneď ako to bude možné.

Nebezpečenstvo škody na výrobkoch prechádza na kupujúceho jeho odovzdaním. Predávajúci si vyhradzuje právo čiastočného plnenia objednávky podľa momentálnych skladových zásob, okrem prípadov keď zákazník výslovne žiada v objednávke dodať predmet objednávky naraz ako celok. V prípade odmietnutia prevzatia zásielky objednaných výrobkov má predávajúci právo vyúčtovať zákazníkovi skutočné prepravné náklady. Ak zákazník uvedie miesto dodania adresu tretích osôb, znáša akékoľvek s tým spojené riziká.

Ak sa stane, že objednaný tovar nebudeme schopní dodať alebo ho budeme môcť dodať len čiastočne, kontaktujeme Vás a dohodneme sa na ďalšom postupe.


STORNOVANIE OBJEDNÁVKY

Každá objednávka je záväzná. Objednávky je možno bezplatne a bezdôvodne zrušiť do 24 hodín emailom alebo telefonicky.



VRÁTENIE TOVARU

Kupujúci má možnosť odstúpenia od zmluvy a vrátenia tovaru do siedmich pracovných dní na základe § 12 zákona o zásielkovom predaji. Tovar nesmie byť poškodený, nesmie mať známky používania a mal by byť zabalený v pôvodnom obale. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.
Možnosť odstúpenia od zmluvy a vrátenia tovaru sa nevzťahuje na tovar zhotovený podľa osobitných požiadaviek zákazníka („na zákazku“), tovar jednorazovej spotreby a niektoré ďalšie špecifické prípady. V prípade dodržania týchto podmienok má kupujúci právo na vrátenie ceny tovaru. Spôsob vrátenia peňazí je spravidla rovnaký ako kupujúci vykonal úhradu tovaru alebo podľa dohody s kupujúcim. Predávajúci vráti peniaze najneskoršie do 15 dní od obdržania vráteného tovaru na základe vystaveného dobropisu.

VÝMENA TOVARU

Tovar na výmenu bude prijatý po vzájomnej dohode a bude zaslaný na Vaše náklady. Tovar musí byť vrátený v originálnom balení, nepoškodený tak, aby bol schopný ďalšieho predaja.
Neposielajte ho formou dobierky, tieto zásielky naša predajňa nepreberá.


REKLAMAČNÝ PORIADOK

Záručná lehota na nový tovar je 24 mesiacov. U použitého tovaru sa jedná len o súkromný predaj, záruka sa na neho nevzťahuje.
Akékoľvek reklamácie je potrebné písomne nahlásiť predávajúcemu. Reklamácie množstva a porušenosti zásielky pri preprave tovaru tretími osobami (pošta, prepravná alebo zásielková služba a pod.) musí kupujúci riešiť priamo s vodičom, resp. kuriérom pri preberaní zásielky, alebo podľa reklamačného poriadku zásielkovej spoločnosti (najčastejšie v deň doručenia alebo do 24 hod od doručenia). V prípade, že kupujúci nenahlási reklamáciu v hore uvedených termínoch, stráca nárok na reklamáciu.

Svetelné zdroje dodávané so svietidlami nie sú tovarom a nie sú zahrnuté do ceny svietidla, slúžia iba na dopnenie ich vzhľadu. Nie sú uvádzané na trh ako elektrospotrebiče preto nie je na ne poskytovaná záruka.

Ako uplatniť reklamáciu:
1)kupujúci bezodkladne kontaktuje predávajúceho o reklamácii emailom alebo telefonicky
2)k reklamovanému tovaru musí byť priložený doklad o kúpe
3)kupujúci pošle tovar ako doporučený balík (nie na dobierku) na adresu predávajúceho a do zásielky uvedie dôvod reklamácie, adresu a telefonický kontakt
4)tovar musí byť zaslaný so všetkými jeho súčasťami, s ktorými bol
dodaný, bez prípadných znečistení, nemusí byť v originálnom obale.
5)predávajúci neručí za škody spôsobené na tovare neodbornou manipuláciou, nedbalým zaobchádzaním, prípadne vonkajšími udalosťami.

Reklamácie vybavujeme podľa možnosti okamžite, v najhoršom prípade v zákonnej lehote do 30 dní. Vybavovanie reklamácií sa riadi Občianskym zákonníkom.


Ochrana osobných údajov

Predávajúci sa zaväzuje, že všetky údaje, ktoré poskytne kupujúci slúžia výlučne pre potreby predávajúceho súvisiace s plnením záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy. Tiež sa zaväzuje že tieto údaje nebudú bez súhlasu kupujúceho poskytnuté žiadnym tretím osobám.

MENO A SÍDLO FIRMY:

Light Project, s.r.o.
Železničiarska 23
Nové Zámky

KONTAKTNÁ ADRESA:
Light Project, s.r.o
SNP 37 (HS STUDIO)
940 63 Nové Zámky

Identifikačné číslo organizácie 44274769
Daňové identifikačné číslo 2022650135

E-mailový kontakt: klaudia@lightproject.sk
Telefonický kontakt: 0902 914 122 / v čase od 8.00 hod do 16.00 hod/

V prípade akýchkoľvek otázok ma kontaktujte prosím mailom, na Vaše otázky odpoviem najneskôr do 24 hodín. Cez víkendy na maily neodpovedám, len aktualizujem inzeráty. Ak odpoveď nedostanete v priebehu 24 hodín, kontaktujte ma prosím ešte raz.
Podmínky byly naposledy upraveny: 8.12.2011, 16:15
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu