. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Ivan V. (autosedacky) ID 112246
mimibazar.sk/obchodiknet
Oblasť: Prešov
Telefon: 0905847806
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 11.9.2009
Naposledy: 7.4.2013 15:06
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
43648169
HODNOTENIE 189
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 1
NÁVODY 0
NIE SME PLATCI DPH.
- - - - - - - VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY - - - - - - -

Firma: Mgr. Ivan Vinjar
Sídlo firmy: Plzenská 25, 080 01 Prešov
Eshop: www.autosedacky.net
IČO: 43 648 169
Tel: 0905 847 806 /orange/ 0948 102 481 (o2) - od 10.00-20.00 hod (pond.-sob.)
e-mail: autosedacky.net@gmail.com
Zodpovední vedúci: Mgr. Ivan Vinjar, Mgr. Martina Vinjarová

w w w. f a c e b o o k. c o m / a u t o s e d a c k y . net

Ako náš fanúšik na Facebooku budete okamžite informovaní o nových zľavách, akciách, dražbách nového tovaru, o súťažiach či darčekoch alebo poštovnom zdarma:

V prípadu rozdielu CENY v eshope a na serveri MIMIBAZAR uveďte do poznámky v objednávke "cena MMB", bude Vám vystavená opravená predfaktúra na zníženú sumu (pokiaľ tovar nie je vypredaný)

Pre ZAPOŽIČANIE autosedačiek, cestovných postieľok či ergonomických nosičov platia osobitné podmienky uvedené na www.autosedacky.net

1) VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Kupujúci potvrdením záväznej objednávky potvrdzuje, že akceptuje Obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásenych predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia týmito obchodnými podmienkami, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

2) OBJEDNANIE TOVARU A SLUŽIEB

Tovar si môžete objednať nonstop priamo z Vášho domova, jednoducho a pohodlne pomocou nákupného košíka, telefónu či e-mailu. Pri telefonickej objednávke Vám však bude následne zaslané potvrdenie objednávky aj e-mailom. Odporúčame ešte pred nákupom prečítať článok v menu AKO NAKUPOVAŤ.
Predmetom zmluvy je iba tovar uvedený v kúpnej zmluve – objednávke. Rozmery, váha, kapacita, farba a ostatné údaje uvedené na našich stránkach, v katalógoch sú údajmi nezáväznými a vychádzajúcimi z údajov výrobcov. V prípade nezrovnalostí Vás samozrejme budeme kontaktovať.
Zaväzujeme sa, že svojim odberateľom budeme dodávať len tovar v perfektnom stave a v súlade so špecifikáciami či vlastnosťami obvyklými pre daný druh tovaru vyhovujúcich daným normám, predpisom a nariadeniam platným na území Slovenskej republiky.
Podmienkou pre naplnenie platnosti našej elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých požadovaných údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári. Objednávka je zároveň návrhom kúpnej zmluvy, kedy samotná kúpna zmluva postupne vzniká samotným dodaním tovaru.

3) POTVRDENIE OBJEDNÁVKY a PLATBA ZA TOVAR

Objednávka je prijatá do 24 hodín, o jej prijatí budete informovaní e-mailom. V prípade nejasností Vás budeme samozrejme kontaktovať. Zaslaním objednávky túto považujeme za záväznú.

Platba za tovar prebieha prevodom na účet, vkladom na účet v hotovosti alebo na dobierku.

Číslo účtu: 420 180 9269/ 8360 m Bank

Ako VARIABILNÝ SYMBOL uvádzate vaše telefónne číslo, do správy pre príjmateľa prosíme uviesť VAŠE MENO, kvôli identifikácii platby.

Pokiaľ nedôjde k úhrade za tovar do 5 prac. dní odo dňa objednávky, bude Vaša objednávka stornovaná, v prípade záujmu o tovar je potrebné ho opätovne objednať v eshope.

4) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Ceny poštovného sú uvedené pri každom inzeráte a na našej webovej stránke www.autosedacky.net, výška poštovného závisí od typu tovaru, váhy tovaru a spôsobu platby (prevod na účet alebo dobierka).

Menší tovar odosielame prostredníctvom Slovenskej pošty.
Nadrozmerný tovar (autosedačky, postieľky,...) odosielame výlučne zmluvnou kuriérskou službou, nakoľko je tovar aj poistený a nedochádza k jeho poškodeniu pri doručovaní (čo sa dialo pri Slov. pošte).

OSOBNÝ ODBER:

Je možný aj osobný odber VOPRED objednaného tovaru po predchádzajúcej telefonickej dohode v mestách:
Prešov, Košice (min. 1 x týždenne), Bardejov - ZDARMA - odberné miesta na našej webovej stránke
Brezno - po telef. dohode

ODOSLANIE VIACERYCH BALIKOV NA JEDNU ADRESU:

V prípade, že si objednávate viac kusov informujte sa telefonicky o výške poštovného.

5) DODACIA LEHOTA

Je možné sa telefonicky informovať ohľadom termínu odoslania (pon.-sob. 10.00-20.00 hod. tel. 0905 847 806 alebo mailom), pokiaľ je tovar skladom odosielame OBRATOM.

Tovar v kategóriách AUTOSEDAČKY: dodacia doba je do 7 pracovných dní. V prípade, že sa dodacia doba predĺži (tovar nebude skladom u výrobcu), budeme Vás informovať.
Upozornenie: v prípade, že potrebujete doručiť tovar DO KONKRÉTNEHO termínu - uveďte to prosím do poznámky v objednávke. V opačnom prípade, ak nedôjde k storno objednávky do 24 hodín, bude tovar expedovaný na Vašu adresu podľa našich dodacích podmienok.

V prípade, že objednaný tovar nebude možné dodať (napr. z dôvodu vypredania) alebo bude možné dodať len časť objednaného tovaru, budeme Vás bezodkladne kontaktovať ohľadom zrušenia objednávky či možnosti výberu alternatívneho produktu.

Tovar v kategórii cestovné postieľky,ergonomické nosiče, šatky a babyvaky, drevené stoličky, deky do autosedačky - dodacia doba je do 7-21 pracovných dní - informujte sa mailom, telefonicky alebo cez LIVE čet s operátorom. Neplatí pre tovar, ktorý je ihneď k odberu.

Pri osobnom odbere v Prešove, pri dovoze do Košíc a okolia Prešova (do 15 km) budete e-mailom informovaní, keď bude tovar pripravený k odberu.

6) NEPREBRATIE TOVARU

V prípade neprebratia objednaného tovaru Vám budeme účtovať poplatok vo výške reálnych nákladov, ktoré vznikli našej spoločnosti v súvislosti s neprevzaním zásielky.

7) VÝMENA TOVARU

O výmenu tovaru je potrebné požiadať v zákonnej lehote do 7 dní. Vyhradzujeme si právo posúdiť dôvod výmeny osobitne v jednotlivých prípadoch. V prípade potreby Vám nepoužitý a nepoškozený tovar vymeníme za iný druh. Tovar stačí zaslať doporučeným poisteným balíkom do 7 dní (nie na dobierku) alebo doručiť osobne na našu adresu. Náklady spojené s výmenou nesie v plnej výške kupujúci. Lehota na výmenu tovaru je 30 dní.

8) ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY/ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

Storno objednávky je možné uskutočniť do 24 hodín od nákupu a to len v prípade, že tovar ešte nebol expedovaný zákazníkovi. Storno objednávky je možné uskutočniť výlučne písomnou formou emailom, nie telefonicky. Zákazník má právo do 7 pracovných dní po obdržaní zásielky bez odôvodnenia odstúpiť od nákupu. Právo na odstúpenie sa vzťahuje na každý nepoužitý tovar, ktorý sa k nám vráti v kompletnom stave a v nepoškodenom baleni. V prípade, že balenie nebude kompletné (napr. odtrhnutá visačka a pod.) a tovar nebude možné opätovne predať ako nový, vyhradzujeme si právo znížiť vrátenú sumu o alikvotnú čiastku.

Požiadavku na vrátenie tovaru je zákazník povinný do horeuvedenej lehoty oznámiť e-mailom na adresu autosedacky.net@gmail.com

V tomto prípade pošleme naspäť vopred uhradenú sumu na účet zákazníka max. do 20 pracovných dní od vrátenia tovaru. Vrátenie peňazí sa však nevzťahuje v zmysle zákona na náklady spojené s vrátením zásielky, tieto znáša zákazník.


Ak sa rozhodnete pre odstúpenie v tejto lehote, prosíme Vás o dodržanie týchto podmienok:
a) tovar musí byť nepoužitý, zabalený v originálnom obale, v stave vhodnom na ďalší predaj.
b) zásielku je potrebné odoslať na vlastné náklady do 7 dní od doručenia tovaru. Za dátum doručenia sa považuje deň prevzatia tovaru.
c) k zásielke je potrebné pripojiť aj doklad o zaplatení (v prípade, že Vám bola zaslaná tlačená faktúra, v prípade elektronickej faktúry to nie je potrebné)
d) odosielaný tovar vám doporučujeme aj poistiť na plnú sumu, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu či poškodenie.
e) je možné tovar priniesť aj osobne do sídla spoločnosti za predpokladu splnenia predošlých bodov a) a c) počas zákonnej lehoty možnosti odstúpenia od zmluvy bez uvedenia dôvodu.
V tom prípade, ak bol tovar použitý zákazníkom, nevie ho vrátiť v kompletnom balení a bez poškodenia, si ponechávame právo rozhodnutia o možnosti jeho vrátenia.

9) REKLAMÁCIE A ZÁRUKA

Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prehliadnuť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je kupujúci povinný okamžite hlásiť našej firme.

Odporúčame ihneď po prevzatí zásielky (ešte na pošte, resp. v prítomnosti kuriéra) si balík skontrolovať a v prípade poškodenia si ihneď uplatňovať reklamáciu zo strany kuriérskej služby ( kuriérska zásielka je poistená v plnej výške).

Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesíacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.

Na reklamáciu je potrebné predložiť originálny doklad o kúpe (pokiaľ ste žiadali tlačenú faktúru, v prípade elektronickej faktúry to nie je potrebné)
Pokiaľ má výrobok fungovať správne, je nevyhnutné, aby sa nadobúdateľ výrobku riadil presne podľa pokynov uvedených v Návode na obsluhu.
Prípadná reklamácia bude vybavená do 30 dní od dodania tovaru predajcovi. Záručná doba bude predĺžená o čas opravy.
Reklamovaný produkt je potrebné dať do opravy v čistom stave.
Záruka sa vzťahuje len na prvého nadobúdateľa produktu a nemôže byť prenesená na ďalšie osoby.

Záruka sa nevzťahuje na

chyby vzniknuté bežným používaním výrobku
škody vzniknuté nesprávnym použitím a skladovaním produktu
škody mechanického a technického rázu, vzniknuté nesprávnym používaním produktu a používaním v rozpore s inštrukciami uvedenými v Návode na obsluhu
zmeny farby poťahu a jeho vyblednutie (napr. vystavením produktu slnečnému žiareniu alebo použitím nevhodných chemických čistiacich prostriedkov)
roztrhnutia alebo predratia poťahu spôsobeného užívateľom produktu
situácie, kedy s produktom manipulovali tretie osoby, napríklad ak sa niekto iný pokúšal o opravu či akúkoľvek zmenu v konštrukcii výrobku.
poškodenia v dôsledku živelnej pohromy

Postup pri reklamácii:

1) informujte nás VOPRED o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne
2) Tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu a číslo účtu, kam požadujete vrátiť platbu
4) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode (len v prípade, že Vám bola zaslaná tlačená faktúra, v prípade elektronickej faktúry to nie je potrebné)

Obchodné podmienky platné od 1.9.2011 .

Zákony a predpisy:
- zákon číslo 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji
- zákon č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov
Podmínky byly naposledy upraveny: 24.7.2012, 13:07
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu