Preferujem zaslanie peniažkov na môj účet . Na dobierku posielam len maminám s ktorými mám dobré skúsenosti :-) Po pripísaní peniažkov na účet, následne tovar pošlem poštou podľa cenníka taríf slovenskej pošty na adresu, ktorú mi obratom pošlite. Ak vkladáte peniažky v hotovosti v SLSP, poplatok za túto službu si banka účtuje vo výške 0,3 Eura. V prípade predaja väčších vecí /rozmerovo alebo hmotnostne/, je možné využiť služby prepravnej spoločnosti GLS za jednotkovú cenu 7 Eur.
Ešte Vás chcem upozorniť na to, že nie som podnikateľka a všetky nové veci na MMB sú moje, kúpila som si ich bez skúšania v obchodoch, na nete alebo tu na MMB a bohužiaľ sú mi malé. Detské nenosené veci sú veci, ktoré dostala naša Ema alebo som jej ich kúpila a nestihla ich vynosiť. V prípade ak budete danú vec chcieť vrátiť, preto nebudem postupovať v zmysle Obč.zákonníka a Zákona na ochranu spotrebiteľa a v zákonnej lehote vec bez relevantného dôvodu neberiem späť. V prípade ak chcete danú vec premerať, napíšte mi to a je Vám ju premeriam. V súčasnej dobe som na materskej, takže na Vaše dotazy budem môcť reagovať až vtedy, keď mi to naše dva pokladíky dovolí :-) niekedy mi predané ponuky mailový klient hádže automaticky do spamu, takže ak Vám neodpoviem do 3 dní, píšte mi cez odkazy na MMB!
EŠTE VÁS CHCEM UPOZORNIŤ NA TO, ŽE AK SI U MŇA REZERVUJETE VEC A DO 3 DNÍ SA MI NEOZVETE, VAŠU REZERVÁCIU BUDEM NÚTENÁ ZRUŠIŤ :-( TAKÝCHTO "ZÁUJEMCOV" AUTOMATICKY UKLADÁM AKO NESPOĽAHLIVÝCH KUPUJÚCICH A NA ICH DOTAZY UŽ NEODPOVEDÁM. K TOMUTO KROKU SOM BOLA NÚTENÁ DOSPIEŤ PO VIACERÝCH ZBYTOČNÝCH BLOKUJÚCICH REZERVÁCIÁCH ZO STRANY NESPOĽAHLIVÝCH ZÁUJEMKÝŇ :-(((