. .. .. .. .. .. .
. .
PODMÍNKY PRODEJE
Krisztina B. (instyle) ID 102567
.
mimibazar.sk/instyle
Oblasť: Dunajská Streda
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 29.6.2009
Naposledy: 16.4.2021 17:57
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
40286690
DIČ SK1038923490
HODNOTENIE 196
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Milé moje zákazníčky a budúce zákazníčky!
Ďakujem,že ste nahliadli do môjho albumu.
V ponuke mám:
- dámske oblečenie prevažne z nemeckých veľkoskladov
- asia fashion - Chcem Vás upozorniť,že v tom prípade nejde o luxusný tovar!

PLATOBNE A DODACIE PODMIENKY:
- Objednávku môže urobiť iba osoba staršia ako 18 rokov.
- Vaša objednávka je záväzná
- požadujeme platbu vopred na účet, podklady Vám budú zaslané na Vašu žiadosť
-platbu očakávame do 5 kalendárnych dní.
- balíčky vyexpedujeme do 3 prac. dní po pripísaní peniažkov na náš účet
- zásielky posielame prostredníctvom Slovenskej pošty 2. triedou, na vlastnú žiadosť za príplatok však samozrejme aj 1. triedou
- dodávky objednaného tovaru budeme podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností realizovať v čo najkratšom termíne, štandardne zásielky expedujeme 2x týždenne
-K cene tovaru bude pripočítané poštovné (ako plátci DPH musíme k štandardnej cene pošty pripočítať DPH, ktoré potom odvádzame štátu).

- balíky posielam formou doporučeného listu, Pri strate doporučenej zásielky pošta prepláca len cca. 12 eur,takže v prípade straty Vám bude vrátené len 10-12eur,pri strate poistenej zásielky preplatí pošta celú sumu,takže v prípade straty Vám bude vrátená cela suma.
- - NA DOBIERKU POSIELAM LEN DôVERYHODNÝM ZáKAZNíKOM S MINIMáLNYM POčTOM POZITíVNYCH HODNOTENí 10KS, ALEBO PO ZAPLATENí ZáLOHY (5-6EUR)!!!
NEPREVZATIE DOBIERKY
Po neprevzatí objednávky je kupujúci povinný uhradiť vzniknuté náklady. Kupujúci je po neprebratí zásielky dlžníkom firmy a bude mať zablokované objednávanie na všetkých stránkach prevádzkovaných firmou. V prípade ďalších objednávok je platba možná len prevodom na účet. V prípade neprevzatia dobierky si vyhradzujeme právo na zverejnenie osobných údajov danej osoby na čiernej listine.
- dodávky objednaného tovaru budem podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností realizovať v čo najkratšom termíne
-pri tovare na objednávku je dodacia lehota spravidla 14-21dní.
Môže sa stať, že počas doby od vášho objednania po uzávierku a až po expedíciu zo skladu, sa tovar, alebo veľkosť, ktorý ste si objednali, v sklade vypredá. Nedá sa zistiť, či ten konkrétny tovar bude znova na sklade. Preto vám to okamžite oznámim a navrhnem, či chcete nejaký iný tovar, alebo okamžite vrátim peniaze, ktoré ste poslali.


V prípade ak sa Vám tovar nepáči alebo nesedí, môžete ho do 7 dní vrátiť od jeho kúpy a to bez udania dôvodu a my Vám tovar vymeníme, alebo vrátime peniaze.

VRÁTENIE TOVARU
- kupujúci najprv informuje predávajúceho mailom!!!
- tovar musí byť odoslaný najneskôr do 7 dní od obdržania zásielky
-adresa na vrátenie zásielky: Kristína Bernáthová, Nemesszegská 133/6, 929 01 Dunajská Streda
- tovar musí byť neporušený, nepoužitý opatrený visačkami, schopný ďalšieho predaja
-priložte list o odstúpení od kúpy tovaru, kde uvediete
Vaše meno, adresu,
číslo bankového účtu na ktorý budú peniaze vrátené,
číslo faktúry,
Váš podpis a dátum.
- späť s tovarom nám zašlite aj originál doklad o kúpe.
V lehote do 15 dní Vám budú vrátené peniaze vo výške hodnoty tovaru. Suma, ktorá Vám bude vrátená nezahŕňa výšku už zaplateného poštovného. Vracia sa len cena tovaru, poštovné sa nevracia a náklady na dopravu spojené s vrátením tovaru taktiež hradí záujemca.
V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nie je možné akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený späť na náklady odosielateľa.
Tovar neposielajte na dobierku, v takom prípade nebude prevzatý!!!
Predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo poškodenie tovaru počas prepravy.

VÝMENA TOVARU
- kupujúci najprv informuje predávajúceho mailom!!!
- tovar musí byť odoslaný najneskôr do 7 dní od obdržania zásielky
- tovar musí byť neporušený, nepoužitý opatrený visačkami, schopný ďalšieho predaja
-priložte list, kde uvediete:
Vaše meno, adresu,
názov produktu, ktorý zasielate na výmenu a taktiež názov, produktu, veľkosť poprípade farbu produktu, za ktorý chcete tovar vymeniť.
číslo faktúry,
Váš podpis a dátum.
Späť s tovarom nám zašlite aj kópiu dokladu o kúpe.
Po preskúmaní neporušenosti tovaru bude uskutočnená výmena tovaru.
- všetky NÁKLADY spojené s výmenou tovaru znáša KUPUJÚCI.
V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nie je možné akceptovať žiadosť o výmenu a tovar bude vrátený späť na náklady odosielateľa.
Predávajúci neručí za prípadnú stratu alebo poškodenie tovaru počas prepravy.

NEZODPOVEDÁM ZA:
- Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou.
- Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
- Za poškodenie zásielky zavinené poštou.
- Výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám, alebo vybral zlú veľkosť. Takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.

REKLAMÁCIA:
Na dodaný tovar poskytujeme záruku 24 mesiacov, ale životnosť niektorých produktov môže byť výrazne kratšia. Najmä módne prvky môžu ešte viac skrátiť dobu použiteľnosti výrobku (zipsy, suché zipsy, šnúrky, ozdobné prvky). Záruka sa vzťahuje na všetky chyby tovaru spôsobené chybou pri výrobe, alebo chybou na použitom materiáli. Nevzťahuje sa na nadmerné opotrebovanie tovaru v dôsledku jeho nesprávneho používania užívateľom (mechanické poškodenie, opotrebovanie tovaru z dôvodu nesprávneho používania, ošetrovania - chybné pranie, alebo výberu nesprávnej veľkosti a pod.) Zároveň sa nevzťahuje na BEŽNÉ OPOTREBOVANIE tovaru! Prípadné chyby alebo vady vzniknuté z dôvodu nadmerného opotrebovania, nemôžu byť dôvodom k neskoršej reklamácií.
V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar poštou. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý v norme základov hygienických štandardov.

Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci.

Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.

Reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia.



Sme internetový obchod ktorý funguje len na základe e- mailovej komunikácie, z dôvodu časovej zaneprázdnenosti komunikujeme len e-mailom, nie telefonicky. Ďakujem za pochopenie !!!!!
Vzhľadom na skutočnosť, že nemáme kamenný obchod, OSOBNÝ ODBER NIE JE MOžNÝ!

Odoslaním objednávky kupujúci bezpodmienečne prijíma obchodné podmienky a súhlasí s tým, že sa s nimi vopred oboznámil. Odoslaním elektronickej objednávky sa zaväzuje dodržiavať tieto obchodné podmienky.

Budem rada, ak mi dáte vedieť, či Vám tovar došiel.
Prajem príjemné nakupovanie!

Kristína Bernáthová
Podmínky byly naposledy upraveny: 9.12.2016, 17:16
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu