. .. .. .. .. .. .. .
. . . .
POŠTA o:(((
ZOZNAM DISKUSIÍNAJNOVŠIE PRÍSPEVKY
DISKUTOVAŤ MÔŽU IBA REGISTROVANÍ UŽÍVATELIA
POŠTA o:(((
ZOBRAZIŤ PODĽA NAJNOVŠÍCH PRÍSPEVKOV
Daniela G. (Daniellag) ID 2439, mimibazar.sk/daniellag (30.3.2017, 14:51)
Ahojte, neviete ako to je teraz s preplacanim stratenej doporucenej zásielky? Niekedy to bolo nejakých 12 eur, dnes mi na poste povedali, ze sa nepreplaca nic, ze si treba priplatit poistenie..no vôbec sa mi to nezda , ze to tak je... naco potom si platim doporucene? ...
a tak isto v pripade straty napr.balika na postu .. ci sa preplaca nejaka nahrada za skodu ....
na ich stranke som nic nenasla ...

Dakujem za odpoved (L)
ODPOVEDAŤ
Ivana P. (Ika) ID 2154, mimibazar.sk/ika (31.3.2017, 14:57)
Na stránke pošty je pri doporučenom liste odkaz na Poštové podmienky, v nich potom nájdeš toto:
Za nedodanie, stratu, poškodenie, odcudzenie alebo zničenie obsahu Doporučeného listu 1. triedy a Doporučeného listu 2. triedy je poskytovaná náhrada škody vo výške dvadsaťnásobku ceny za službu Doporučene v zmysle Tarify
ODPOVEDAŤ
Daniela G. (Daniellag) ID 2439, mimibazar.sk/daniellag (6.4.2017, 18:32)
dakujem (L)
ODPOVEDAŤ
Maria P. (teleflex) ID 105501 (30.3.2017, 17:05)
Doteraz to bolo tak, že treba podať oficiálne reklamáciu a pošta by mala vyplatiť 10-násobok poštovného. Ak sa to nezmenilo.
ODPOVEDAŤ
Perla R. (ladyrs) ID 11748, mimibazar.sk/ladyrs (13.2.2017, 21:57)
Prosím o radu, aké mám možnosti pri preberaní balíka z Číny, keď ma dnes zamestnankyňa pošty pri vydávaní upozornila, že v balíku niečo hrká. V balíčku by mal byť bytový zvonček s kamerou. Dnes som z pošty odišla s tým, že si to premyslím čo s tým. Tovar je zaplatený cez paypal a ešte by som mala zaplatiť cca 10 eur colné konanie. Bez zaplatenia mi balík určite nedajú a keď zaplatím a otvorím to tam, sú povinní spísať záznam, alebo čo dalej ?
ODPOVEDAŤ
Maria P. (teleflex) ID 105501 (14.2.2017, 10:46)
Neviem, aké pravidlá má pošta, ale pokiaľ by predsa len bol tovar poškodený kvôli zlému baleniu, pofoť alebo natoč krátke video - celý balíček, vrátane obalu aj s obsahom, aby bolo vidieť chyby a na Aliexpresse otvor spor /aj s priloženými fotkami a lebo videom/ s tým, že z viny predávajúceho máš poškodený tovar. Ak by predávajúci neuznal chybu, spor sa bude eskalovať a vstúpi do toho Aliexpress. Ak uzná chybu, peniaze Ti vrátia na účet.
ODPOVEDAŤ
Maria Š. (mickey) ID 6457, mimibazar.sk/mickey (14.2.2017, 13:19)
ona este ani nezistila,ci je tovar poskodeny....
ODPOVEDAŤ
Maria P. (teleflex) ID 105501 (14.2.2017, 13:34)
Práve preto som napísala "pokiaľ by predsa len bol tovar poškodený kvôli zlému baleniu"...
ODPOVEDAŤ
Perla R. (ladyrs) ID 11748, mimibazar.sk/ladyrs (14.2.2017, 11:39)
Ďakujem pekne. (F)
ODPOVEDAŤ
Maria P. (teleflex) ID 105501 (14.2.2017, 11:59)
:-$ za máličko...
ODPOVEDAŤ
Kinga M. (Kica) ID 7331, mimibazar.sk/kica (18.1.2017, 14:43)
Ahojte. Evidujú sa obyčajne zásielky? Však že nie.
ODPOVEDAŤ
Ivana Š. (bobak) ID 6730, mimibazar.sk/bobak (18.1.2017, 17:13)
Ja som tiez dnes podala reklamaciu na stratenu listovu zasielku. Nedosla sestre do talianska. Uvidim ako sa zachovaju.
ODPOVEDAŤ
Branislav Á. (Karina1313) ID 4787, mimibazar.sk/karina (18.1.2017, 16:22)
nie neeviduju maximalne môžete dostať podtvrdenie o zaplatenej sume pri podaji, podnet na reklamciu sice môžete podať ale odpišu že nie je evidovana a nevedia dopátrať.
ODPOVEDAŤ
Kinga M. (Kica) ID 7331, mimibazar.sk/kica (18.1.2017, 20:56)
Predala som jedny nohavice, kupujúcej som napísala nech zaplatí 4€ aj s obycajnou postou, ale balicek nema, teraz reklamuje,nadava na mňa,ze nie som ochotná pátrať po zásielke, napísala mi negatívne hodnotenie,co nie je pravda. Ľutujem,ale mám aj v podmienkach,ze za stratu obyčajnej zásielky nerucim. Čo na tom nechapat?
ODPOVEDAŤ
Beáta S. (Betie) ID 10530 (19.1.2017, 13:40)
ona sama chcela obyčajné poštovné? ja vždy dávam doporučene, keď mi následne napíšu, že chcú obyčajne, pošlem aj tak, ale potom je to už riziko kupujucého a to im aj napíšem. Ak ste jej ale automaticky, bez toho, že by ho žiadala ona, dali obyčajné poštovné, ste zodpovedná vy, predávajúci má povinnosť poslať balík tak, aby sa v prípade straty dal vyreklamovať
ODPOVEDAŤ
Kinga M. (Kica) ID 7331, mimibazar.sk/kica (20.1.2017, 20:51)
Nepýtala sa na poštovné, ja som napísala údaje k platbe, a jasne som napísala sumu s obyčajným postovnym, súhlasila. Mne keď píšu obycajne poštovné, tak odpisem že chcem doporučenu poštu,to je samozrejme. A mám uvedené aj podmienky, bolo by treba čítať,nie?
ODPOVEDAŤ
Ivana B. (1ivka) ID 20587, mimibazar.sk/1ivka (20.1.2017, 23:05)
vačšinou posielam obyčajne s 1.triedou, na vašu zodpovednost, alebo doporučene, kto ako chce

Toto tam máš..Ja by som brala automaticky, že mi to ide doporučene,a presné sumy za poštovné nemám v hlave..Takže si dovolím nesúhlasiť..
ODPOVEDAŤ
Kinga M. (Kica) ID 7331, mimibazar.sk/kica (21.1.2017, 4:55)
Ale radšej upravím podmienky, budem posielať doporucene všetko,aj keď je tovar lacnejší,ako postovne |:o)
ODPOVEDAŤ
Ivana B. (1ivka) ID 20587, mimibazar.sk/1ivka (21.1.2017, 12:24)
Ja vždy napíšem napr. cena 5€ plus poštovné doporučene 2.trieda 1,60 napr.. A keď mi ona napíše, že chce obyčajne, tak jej napíšem že ok, ale na vlastnú zdpovednosť..
ODPOVEDAŤ
Kinga M. (Kica) ID 7331, mimibazar.sk/kica (21.1.2017, 13:27)
Ja som to robila opačne, poštovne som rátala obycajné. Mne to príde samozrejmé, ak chcem doporucene ten balicek, tak napíšem.
ODPOVEDAŤ
Daniela H. (Češka) ID 23282 (21.1.2017, 18:21)
no takto, ak ty máš, že obyč. poštovné, tvoja zodpovednosť, ak si dá kupujúci obyč. poštovné, tak to je na jeho triko
ODPOVEDAŤ
Kinga M. (Kica) ID 7331, mimibazar.sk/kica (21.1.2017, 4:54)
Ale napísala som jej údaje k platbe, teda suma 4€ aj s obycajnou postou, a suhlasila, preto nechápem jej prístup. Ďakujem za komentáre
ODPOVEDAŤ
Alena L. (alal) ID 50015, mimibazar.sk/alal (21.1.2017, 8:47)
možno si to neuvedomila,že obyčajné....súhlasím s Ivkou,mala si sa opýtať,aké chce poštovné (F)
ODPOVEDAŤ
Kinga M. (Kica) ID 7331, mimibazar.sk/kica (21.1.2017, 13:29)
Ako ze si to neuvedomila, veď to tam bolo napísané, 4€ aj s obyčajným postovnym, čo na tom nechapat?
ODPOVEDAŤ
Mária K. (Kukučka) ID 6204, mimibazar.sk/kukucka (16.12.2016, 19:02)
Zdraželo nám poštovné? :-S Dnes som platila za 2.tr. doporučene 1,70 € :-S
ODPOVEDAŤ
Branislav Á. (Karina1313) ID 4787, mimibazar.sk/karina (17.12.2016, 0:16)
Od 1.10 tuším :^) škoda že to nie je vidieť aj na službách pošty (zip)
ODPOVEDAŤ
Aneta B. (anety) ID 319, mimibazar.sk/anety (16.12.2016, 21:30)
už dosť dlho platím takto :)
ODPOVEDAŤ
Silvia A. (chelsy) ID 8751, mimibazar.sk/chelsy (31.10.2016, 12:33)
Ako mam postupovat ak sa stratil balicek.Ako predavajucej.dik za radu. :-S
ODPOVEDAŤ
Branislav Á. (Karina1313) ID 4787, mimibazar.sk/karina (31.10.2016, 13:16)
Bola to doporučená zásielka, alebo balík? Tak či tak treba vyplniť reklamačný protokol buď na pošte alebo ak to bolo podané cez EPH dá sa aj elektronicky
ODPOVEDAŤ
Silvia A. (chelsy) ID 8751, mimibazar.sk/chelsy (31.10.2016, 13:55)
Bola to doporucena zasielka.Nemala by sa najprv kupujuca informovat ci to nieje na jej poste najprv?Ked jej dam cislo podacieho listka?Inac tiez je dobra nakupujuca kedze zasielka bola odoslan pred 3 tyzdnami.A ona sa mi ozve vcera.
ODPOVEDAŤ
martina k. (anesim) ID 15113, mimibazar.sk/anesim (31.10.2016, 14:06)
Pozrite vy podla cisla zasielky ci zasielka odisla z vasej posty a ci prisla na tu postu kde mala
ODPOVEDAŤ
Silvia A. (chelsy) ID 8751, mimibazar.sk/chelsy (31.10.2016, 15:50)
Mila Martinka dakujem za radu kukla som na stranke slov.posty.zadala cislo pod.listka a cuduj sa svetu zasielka nebola prevzata a poslali ju naspät na moju postu.Nevedela som lebo niesom stale na tejto adrese.Mam este jednu otazku akoby ste to teraz riesili s postovnym.Ma si to hadam zaplatit kupujuca kedze neprebrala zasielku do 2tyzdnov?Ja som chybu neurobila predsa.
ODPOVEDAŤ
Branislav Á. (Karina1313) ID 4787, mimibazar.sk/karina (31.10.2016, 16:13)
ta je odberna doba tusim 18 dni, kazdopadne ak nebla upovedomena z posty ze tam ma zasielku je to na reklamciu len sa to zle dokazuje :( mne kazda druha kupujuca pise ze nema oznam preto ked odoeislam zasielky vzdy kazdeho informujem. Davali ste info ze ste zasielku odoslali lebo ak nie a posta jej nedala listok nemala kupujuca ako vediet ze zasielka jej bola dorucovana. Inak mne zvyykne posta posielat aj notifikaciu ze bude koncit odberna lehota tak aj to informujem kupujucich
ODPOVEDAŤ
Silvia A. (chelsy) ID 8751, mimibazar.sk/chelsy (31.10.2016, 16:48)
Normalny clovek predsa sa informuje po tyzdni ze co je z balikom necakam presne 3tyzdne kym odide naspät. :^)
ODPOVEDAŤ
Silvia A. (chelsy) ID 8751, mimibazar.sk/chelsy (31.10.2016, 16:46)
Tiez mi kupujuca napise rovno den po odoslani z jej posty tiez velmi inteligentne.
ODPOVEDAŤ
Silvia A. (chelsy) ID 8751, mimibazar.sk/chelsy (31.10.2016, 16:45)
Ano 18dni odberna lehota.No mala som v tej aukcii bola to rychla aukcia ze v pondelok posielam aj tak bolo. Na Mmb som mala tiez napisane ze v pondelok boli baliky odoslane.Ja by som 3tyzdne necakala predsa ked som mala jasne napisane v aukcii ze posielam pondelok.
ODPOVEDAŤ
Branislav Á. (Karina1313) ID 4787, mimibazar.sk/karina (31.10.2016, 18:53)
ak vedela že to odišlo tak to je jasné mala sa spamatať skôr ak jej nedali info nech rieši na pošte
ODPOVEDAŤ
Silvia A. (chelsy) ID 8751, mimibazar.sk/chelsy (31.10.2016, 14:28)
Ok dik
ODPOVEDAŤ
© 2004-2017 Affectio s.r.o. | Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Čierna listina | Kontakt | Nájdete nás na Facebooku