. .. .. .. .. .. .
. .

VTIPY - Cirkev ta potrebuje

Mirka M. (Myrca) ID 22115
.
Oblasť: Košice
+PRIDAŤ K OBLÚBENÝM (prihlásení)
Registrácia: 12.9.2007
Naposledy: 11.11.2022 11:05
INZERTNÉ FOTOGRAFIE 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
odkazy na aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 2
RODINNÉ FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Poradňa
Domáci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 22
RECEPTY 312
NÁVODY 1
OSTATNÉ
Cirkev ta potrebuje
Pride pan s mrtvym psom v naruci za fararom a spyta sa ho ci by mu ho nepochoval. "To predsa nejde, my robime obrady iba pre ludi" "Ale pan farar, to bol moj najlepsi priatel, rodinny prislusnik, nedalo by sa to nejako urobit?" Farar hovori: "Nie, ale na druhom konci dediny, v tom statku zije taka sekta, ti Vam ho urcite pochovaju." Pan sa spyta: "A myslite, ze im bude stacit 10.000?" Farar: "Ale preco ste to nepovedal hned, ze psicek bol katolik?"
<< Autoškola | Cirkev ta potrebuje | Jazykovo - logicky rozdiel >>
(upozornit administrátory na porušení pravidel)
VTIPY MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELIA
Denisa J. (Damia) ID 3904 (3.2.2008, 15:53)
(Y) (Y) (Y)
ODPOVEDAŤ
Janka H. (Talim) ID 12293, mimibazar.sk/talim (3.2.2008, 13:37)
(clamp) (clamp) (clamp) :-D :-D :-D :-D ;-) ;-) ;-)

osobne do kostola nechodim, som katolicka, ale nie veriaca...myslim, ze za vsetky dobre veci, co sa mi stali si mozem sama (L)

len tak pomimo: mna krstili az v 11rokoch (musela som poctivo chodit x mesiacov do kosta a ucit sa vsetky modlidby atd..)...v den krstu ma nechcel farar pokrstit, bo tvrdil, ze ma v kostole este ani raz nevidel (jasne, ze sa muselo davat aj do ,,kasicky,, za krst)....tak som mu povedala, ze vzdy stojim za stlpom, preto ma nemohol vidiet
a aj omse mal ,,super,,. raz nam rozpraval o dietati, ze ked sa buchne alebo oskrie koleno, tak ho to vobec neboli, place automaticky, aby mu ho mama prisla pofukat. a ze to DIETA si vobec neuvedomuje, kolko bacilov sa mu pri tom fukani dostane do kolena.......atd. poucne to bolo ;-) ;-)
ODPOVEDAŤ
Jana D. (Janka+4) ID 189 (2.2.2008, 17:14)
:-o :-o :-D :-D :-D
ODPOVEDAŤ
Mirka M. (Myrca) ID 22115 (2.2.2008, 15:40)
Nečakala som, že sa tu rozprúdi takáto diskusia na tento vtip.. nikoho som ním nechcela uraziť ani sa dotknúť :'( :'( :'( :'( ... ak sa tak stalo tak mi prepáčte .... je to predsa len vtip necakala som ze ho niekto vezme tak vazne :'( :'( :'(
ODPOVEDAŤ
Sylvia K. (sylvia225) ID 13427, mimibazar.sk/sylvia225 (3.2.2008, 12:51)
Nič si s toho nerob, Mirka, dala si vtip medzi vtipy. Keby to bolo vo večerných správach, tak pochopím nejakú diskusiu a obhajovanie jednej alebo druhej strany. Tak ako sú vtipy o policajtoch, doktoroch, blondínkach ... na každý by mohla vždy vzniknúť takáto debata ... (L)
ODPOVEDAŤ
Janka P. (Joanne) ID 6922 (2.2.2008, 17:07)
Tiez nechapem,preco taka diskusia z toho......boli tu aj horsie,perverznejsie vtipy a nedialo sa nic.ja mam tiez na fararov svoj nazor (N) (N) (N)
ODPOVEDAŤ
Marcela K. (Marciii) ID 11337 (2.2.2008, 16:59)
nič zlé si ale neurobila (L)
ODPOVEDAŤ
zuzana p. (zuzka31) ID 12064 (2.2.2008, 8:48)
podla mna (Y). Ja cirkev ozaj nemusim, aj ked samozrejme plne respektujem veriacich, je to kazdeho sukromneho vec ci veri v boha alebo nie.
ODPOVEDAŤ
Janette Ž. (pupava) ID 3257 (2.2.2008, 8:42)
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) :-) :-) :-) :-) :-) :-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) (clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVEDAŤ
Hana S. (corinne22) ID 2822, mimibazar.sk/corinne22 (1.2.2008, 22:19)
:-D :-D :-D :-D
ODPOVEDAŤ
Janetta B. (Žanet) ID 3045, mimibazar.sk/zanet (1.2.2008, 21:59)
(clamp)
ODPOVEDAŤ
Viera F. (veqa) ID 13798, mimibazar.sk/veqa (1.2.2008, 21:24)
(Y)
ODPOVEDAŤ
Martina L. (thalia) ID 4778, mimibazar.sk/thalia (1.2.2008, 21:17)
;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)
ODPOVEDAŤ
Alexandra O. (Alexa11) ID 4164, mimibazar.sk/alexa11 (1.2.2008, 20:05)
tento druh vtipov mi nepripadá smiešny, pretože útočí na cirkev, ktorá robila a robí veľa dobrého pre chorých, biednych,......
ODPOVEDAŤ
Marcela K. (Marciii) ID 11337 (2.2.2008, 17:11)
:-o :-oeee
ODPOVEDAŤ
Hana S. (corinne22) ID 2822, mimibazar.sk/corinne22 (2.2.2008, 6:42)
....ale aj veľa zlého....mieša sa do politiky, intriguje, klame, neplatí dane...atď.
je to môj názor, ktorý nikomu nevnucujem!!! ja som katolík, ale cirkev ako inštitúciu nemusím....sorry, nechcem sa nikoho dotknúť!!§ (hello)
ODPOVEDAŤ
Lenka Š. (cukrik11) ID 30364, mimibazar.sk/lenkascasna (3.2.2008, 13:56)
maximálne sa s tebou stotožňujem, cirkev absolútne nemusím (L) (L) (L)
ODPOVEDAŤ
Miriam B. (MiaLia) ID 12273, mimibazar.sk/MiaLia (2.2.2008, 10:48)
Hanka, pekne si to napisala (Y) Stotoznujem sa s tvojim nazorom. Inak tento vtip som sem pred casom dala aj ja :-)
ODPOVEDAŤ
Lívia C. (Livka299) ID 8343, mimibazar.sk/livka299 (2.2.2008, 13:38)
Ale je to bohuzial tak aj v skutocnosti :-@ vtip je |:o) |:o) |:o) |:o) |:o)
ODPOVEDAŤ
Hana S. (corinne22) ID 2822, mimibazar.sk/corinne22 (2.2.2008, 11:30)
vidíš máme toho viac spoločného...tvoju "forografiu" používam v inej diskusii pod mojím nickom :-) sranda, že???
ODPOVEDAŤ
Miriam B. (MiaLia) ID 12273, mimibazar.sk/MiaLia (2.2.2008, 12:09)
:-)
ODPOVEDAŤ
Marcela Krištofíková (EmKa) ID 633 (1.2.2008, 22:16)
podľa mňa je super :-D :-D :-D niečo podobné som zažila osobne, keď mi pán farár pokrstil dcérku až za úplatok (N)
ODPOVEDAŤ
Ivka V. (iviatko) ID 262, mimibazar.sk/iviatko (1.2.2008, 20:18)
ale to robia aj ini :-) treba to brat s humorom, je to vtip.
ODPOVEDAŤ
Oľga V. (Gugina) ID 23757 (1.2.2008, 19:57)
;-) :-$
ODPOVEDAŤ
Ivka V. (iviatko) ID 262, mimibazar.sk/iviatko (1.2.2008, 19:35)
;-)
ODPOVEDAŤ
Anna Ž. (maryanche) ID 20821, mimibazar.sk/karkuulka (1.2.2008, 19:32)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)toto nie je ani vtipné ani pravdivé,jednoducho trápne (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVEDAŤ
Marcela Krištofíková (EmKa) ID 633 (1.2.2008, 22:27)
podľa mňa tiež vtipné a niekedy pravdivé... za úplatok je skorumpovateľný aj pán farárko - tiež je to len človek :-) :-) :-)
ODPOVEDAŤ
Anna Ž. (maryanche) ID 20821, mimibazar.sk/karkuulka (2.2.2008, 10:47)
áno Marcelka,v tom súhlasím,že je to tiež len človek.A viem o vela prehreškoch čo sa stali.len ma mrzí,že ked sa tak stane,všetci to posudzujú globálne...
ODPOVEDAŤ
Irena K. (Iriska13) ID 14906 (2.2.2008, 9:11)
Suhlasím, kamarátke umrela svokra, ale pre pána farára museli príst domov, doviezt ho na pohreb, aj odviezt domov, samozrejme zaplatit, že sa unuval príst. (N)
ODPOVEDAŤ
Anna Ž. (maryanche) ID 20821, mimibazar.sk/karkuulka (2.2.2008, 10:44)
a za taxík sa neplatí,ked sa doveziete z mesta?za návštevu lekára neplatíte?ked pride servis na opravu tv,neplatite mu benzin?máte predstavu kolko zarába knaz?by ste sa na to vykašlali a šli radšej do fabriky.
Uznávam,že cirkev robí prehrešky viem o niekolkých veciach,čo sa nemali stať,ale prečo sa poukazuje práve na ne?prečo sa nehovorí o tom,čo cirkev robí dobre?a uplne najviac ma vytáča ked kritizuje niekto,kto o tom nič nevie.nemám na mysli nikoho konkrétneho,len všetobecne.niečo povedia v správach,aby získali sledovanosť a už o tom lamentuje celé Slovensko.Pre informáciu knaz má plat 8000-10000 sk.to mu fakt závidíte.že si pýta na benzín?Náš pán farár bol u náš dvakrát,ani pri krste ani na návšteve nechcel ani korunu,nepýtal si,dávala som mu,povedal,nech niečo kúpim Matejovi.A nielen preto ho máme radi,chodí s detmi na výlety,starajú sa o dedinu,chodí navštíviť starých ludí,potešiť ich slovom...
ODPOVEDAŤ
michala g. (michalag) ID 26116, mimibazar.sk/michalag (3.2.2008, 12:08)
Ale ten taxikar, lekar, opravar atd vam vystavi aspon fakturu, ale pan farar....pochybujem, ze z tych korun co vypytal odviedol dan. *-) *-) *-) Su to vypocitavci, ktory vedia preco robia fararov a nieje to duchovna zalezitost. Skor vidina bezstarostneho zivota. A katolicka cirkev ako taka ..... +o( Viac berie ako dava. Vlastne dava len vtedy ked potrebuje zalepit oci. :-@ A k diskusii nizsie, o ich stravovani, ja som robila v nemenovanom velkoobchode a ked som videla co mnisky nakupuju, skoro mi sanka padla. Je to daleko vzdialene od chleba a vody +o(
ODPOVEDAŤ
Marcela Krištofíková (EmKa) ID 633 (3.2.2008, 10:25)
Anička, farári nie sú jediní, ktorí zarábajú 10 tisíc Sk - toľko peňazí ma x tisíc rodín s deťmi! Tak tu prosím Vás neľutujte farárkov, ako keby boli najspodnejšia sociálna vrsta, horšie snáď znášajú nízke príjmy rodiny s deťmi a mladí ľudia, ktorí uvažujú nad vlastným bývaním a vlastná strecha nad hlavou je v x-prípadoch iba nesplniteľný sen mladých rodín. Farári bývajú na farnostiach, určite ich nestojí mesačné inkaso 5-6 tisíc Sk. Samozrejme, nikto ich nehádže do jedného vreca - jeden urobí pomaly zadarmo všetko a druhý ani neštekne za tisíc Sk. Ja túto cirkev rešpektujem, ale neuznávam. RObia si čo chcú, majú voči štátu samé práva a žiadne povinnosti! Neplatia dane, hrajú sa na nadčlovekov, nadpozemské bytosti, od štátu chcú všetko zadarmo a ešte vyžadujú od štátu obrovský rešpekt, majú obrovské majetky - zoberte si čo napríklad stojí jeden kostol, ktorý je v každej jednej dedine - niekde aj po dva, tri! Koľko stoviek miliónov? Neplatia dane z nehnuteľností, ktoré my platiť musíme. A čo že zarábajú málo? Vybrali si slobodne svoje povolanie! NIekto ich núti robiť niečo, za čo nemá adekvátnu odmenu? Nemyslím si, že zarábajú až tak strašne málo, aby sme tu lamentovali. A ešte sa pýtam, čo robí vlastne cirkev pre BIEDNYCH - ako som to videla tu nižšie v jednom komentári. Vyberá si do kasičky od nich peniaze? Čo robí pre nich??? Uľahčuje im život? Pomáha mu zvládnuť svoj ťažký životný údel? Vyliečia niekoho? Dajú mu sem-tam nejakú korunu na chlieb? Pomôžu niekomu vyhrabať sa z problémov? Čo robia pre biednych? Z vysedávania v kostole ešte nikto nezarobil ani korunu, tak neviem, ako cirkev pomáha biednym. Ále kázať a poučovať vedia veľmi dobre - v tom sú veľmi vyškolení - kto má koho voliť (a politika je ich veľmi obľúbenou témou), zakazovať umelé oplodnenia, antikoncepciu, umelé prerušenie tehotenstva, rozvádzať sa aj v prípade alkoholikov v domácnosti, týraných žien či agresívnych partnerov.... (čo Boh stvoril, nikto nerozdelí, čiže ani sudca), veď nech len ženy a deti trpia - aspoň pocítia nezištnú lásku od Boha. O predávaní umeleckých diel zo svojich kostolov a farností v zahraničí ani nehovorím!!! Keď sa mi v živote stane obrovské šťastie - je to dar od pána Boha, keď sa mi stane obrovské nešťastie - je to vina nezodpovedných ľudí.
Podotýkam ešte raz, že toto je môj osobný názor na cirkvi ako také, ktoré majú záujem ľudí presne usmerňovať, vštepovať im svoje názory silou-mocou, robiť z ľudí figúrky, ktoré poslúchajú na slovo. M.
ODPOVEDAŤ
Marcela K. (Marciii) ID 11337 (3.2.2008, 15:27)
Krásne a výstižne si to napísala (Y) (Y) (Y).Súhlasím
ODPOVEDAŤ
Lenka Š. (cukrik11) ID 30364, mimibazar.sk/lenkascasna (3.2.2008, 14:04)
Perfektne vystihnuté a povedané, úplne súhlasím |:o) |:o) |:o)
ODPOVEDAŤ
Lívia C. (Livka299) ID 8343, mimibazar.sk/livka299 (2.2.2008, 13:41)
Mila Anicka, ale zije z nasich penazi, nasich dani..... 8-| 8-| 8-| 8-| co by som raz-dva zmenila :-@
ODPOVEDAŤ
Hana S. (corinne22) ID 2822, mimibazar.sk/corinne22 (2.2.2008, 13:48)
(Y) (Y) (Y)
ODPOVEDAŤ
Lenka Š. (cukrik11) ID 30364, mimibazar.sk/lenkascasna (3.2.2008, 14:01)
A tie peniaze čo vyberajú na tých omšiach či ako sa to volá, veď to sú nezdanené peniaze, nikto nevie koľko ich denne vyzbierajú a kam vlastne idú, osobne si myslím, že farári nemajú plat 8-10 tisíc, ale + niečo do vačku. Veľa ľudí robí za oveľa menšie peniaze a oveľa namáhavejšiu prácu. :-$ :-$ :-$
ODPOVEDAŤ
Martina D. (aspeta) ID 7642, mimibazar.sk/aspeta (2.2.2008, 12:21)
Ten plat čo uvádzate skutočne nieje realny. Ja poznám par mnišiek, ktore pred pár rokmi cca 7 brali 8000,- Sk a to len za varenie a upratovanie u vysokého cirkevného hodnostára. Plus sem-tam si uliali zo spoločnej kasy určenej na chod domácnosti. A ich poslušnosť bohu bola asi taka, keď pan domaci nebol doma, vracali sa z potuliek domov až na druhý deň. Zučastňovať charity sa neunuvali, lebo to bolo pre nich ďaleko, cez ulicu... A tých príkladov je veľa.. :-(
ODPOVEDAŤ
Hana S. (corinne22) ID 2822, mimibazar.sk/corinne22 (2.2.2008, 11:38)
kňazi majú platy 14-16 tis.Sk , to je z oficiálneho zdroja a majú sa ím ešte zvyšovať...ja im ich nezávidím, ale za 2 odpracované hodiny denne je to slušný príjem...navyše na dedinách každý kňaz od "ovečiek" zinkasuje s každej zabíjačky nejaký ten "proviantík", takže mäasko nekupuje...býva na fare, ktorá je vlastníctvom cirkvi (postavili si ju občania obce z vlastných zdrojov, ale je majetkom cirkvi), takže neplatí nájom...elektrinu a plyn tiež platia "ovečky", tak mi povedzte na čo mu tie peniaze sú??? nikoho nemusí živiť, a to ešte aj každú nedeľu inkasuje korunky z "mešteka"...takže čistý príjem počítam cca pod 20 tis.Sk určite nebude....a potom si predstavte, že s toho istého žijú rodiny z deťmi....ale to sem asi nepatrí....
Nájdu sa aj výnimky ako je Váš kňaz, pred ním smekám klobúk dole...ale zase podľa neho tak isto nemôžte posudzovať všetkých kňazov globálne.....
Nikoho som nechcela uraziť, vyjadrila som svoj postoj....


vtip je super! (Y) :-D (Y)..idem sa rozohňovať na diskusiu :-)
ODPOVEDAŤ
JANA B. (JOHNINKA) ID 9504, mimibazar.sk/johninka (2.2.2008, 12:53)
knazi nepracuju dve hodiny denne :-o...a je rozdiel knaz a knaz,myslim v plate...ti co su v ráde,su na tom lepsie...a velakrat robia taku sluzbu,ktorej sa vacsina štiti :-(
ODPOVEDAŤ
Hana S. (corinne22) ID 2822, mimibazar.sk/corinne22 (2.2.2008, 13:51)
súhlasím, že robia aj také ráce ktorých by sa iný štítil,ale to veľakrát by som upravila na málokrát....
2 hodiny denne som tiež prehnala, lebo náš kňaz odbaví omšu za 3/4 hodiny.., takže pracuje 1,5 hodiny denne...
Inak ešte učí v škole, ale za to má aj zvlášť zaplatené...
ODPOVEDAŤ
JANA B. (JOHNINKA) ID 9504, mimibazar.sk/johninka (2.2.2008, 14:00)
ich praca nie je len jedna omsa denne :-D...a apropo ako si farara vychovate,takeho ho mate ;-)...ked ho babky naucili,ze za vsetko dostane este nieco pomimo *-)...verim,ze vela dedinskych fararov by miesto nemenilo ;-)
ODPOVEDAŤ
Hana S. (corinne22) ID 2822, mimibazar.sk/corinne22 (2.2.2008, 14:08)
no tak v tom ti dávam za pravdu, ako si vychováme, tak máme...ale babky už neprerobíš a až nová generácia to snáď zmení....najviac ma se.e, ako má cirkev neustále natiahnutú ruku...a stále plačú akí sú chodobní...brrrrrr, fuj!! ja sa čudujem, že tomu Pán Boh neurobí už koniec....bičom by ich mal hnať, keď hlásajú skromnosť oblečený a obťažkaný zlatom....
ODPOVEDAŤ
Ivka V. (iviatko) ID 262, mimibazar.sk/iviatko (2.2.2008, 14:12)
ale toto iste plati aj u lekarov... a kolki strkaju do vrecka lekarom len pri porode... Nie babky, mladi ludia...
ODPOVEDAŤ
JANA B. (JOHNINKA) ID 9504, mimibazar.sk/johninka (2.2.2008, 14:16)
keby len u lekarov +o(...co taka samosprava |-)...a nic nerobia,ale odmeny si furt zvysuju (6)...tak sa tu nerozculujme z fararov,ze ziju z nasich dani,ked tych darmozracov je inde poooodstatne viac :-S
ODPOVEDAŤ
Ivka V. (iviatko) ID 262, mimibazar.sk/iviatko (2.2.2008, 14:19)
presne tak :O)
ODPOVEDAŤ
Irena K. (Iriska13) ID 14906 (2.2.2008, 11:06)
Tiež robím vo fabrike za pár šupov, lebo musím a by som sa na to najradšej vykašlala.Za všetko sa platí, v tom mate pravdu, lenže oni šli pre neho vlastným autom , doviezli ho aj odviezli, no a ešte si vypýtal peniaze sám od seba za to, že dal niekomu posledné zbohom. Neviem, mám na to svoj nazor, som katolíčka, do kostola však nechodím, jednoducho sa mi prieči počuvat to , čo nieje v náplni pana farára,svoju vieru nosím jednoducho v srdci. Samozrejme viem aj o takých farároch ktorí nezabudli, že su tu pre ludí. :-S :-#
ODPOVEDAŤ
Dominika A. (KAJKA-PAJKO) ID 11, mimibazar.sk/dominikag (2.2.2008, 10:48)
ale veď farárov nikto nenúti , aby to robili......., či ano ? *-) *-) *-) Robia to z vlastného presvdečnia !
ODPOVEDAŤ
zuzana p. (zuzka31) ID 12064 (2.2.2008, 10:59)
Boze,ved farar sa ma podla mna ako prasa v zite. Naco je fararovi taka velka fara? Ved oni byvaju v domoch, kde by sa v pohode zmestila 10-clenna rodina.A tvaria sa ako spasitelia chudoby. Pri tej teme sa mi hned dviha tlak.
ODPOVEDAŤ
Hana S. (corinne22) ID 2822, mimibazar.sk/corinne22 (2.2.2008, 11:39)
(Y) (Y) (Y)
ODPOVEDAŤ
Anna Ž. (maryanche) ID 20821, mimibazar.sk/karkuulka (2.2.2008, 11:13)
a máte pocit,že býva vo všetkých 10 izbách?že má na večeru desať chodov z francúzskej reštaurácie?boli Ste sa niekedy na tej fare pozrieť?dnu,či má vírivú vaňu,plávajúcu podlahu?alebo si tú faru nechal postaviť?vidíte ho z okna a súdite,prečo u neho nezaklopete a nespýtate sa ako žije.a opakujem tretí krát,viem o prehreškoch knazov,ale prečo mám podla jedného súdiť všetkých?
ODPOVEDAŤ
Marcela K. (Marciii) ID 11337 (2.2.2008, 17:02)
ja som sa vo svojich 17 strašne zamilovala do jedného chlapca.Skoro som mu podľahla doslova ale zistila som,že stihol šmiknúť v ten večer už dve kamošky a bol to ten úžastný pán čo drží celibát :-@ :-@ :-@.Kua ale pekný bol ;-)
ODPOVEDAŤ
Katarina R. (Vanity) ID 11734, mimibazar.sk/vanity (2.2.2008, 11:44)
No čudovali by ste sa, ale u nas na fare majú aj bazén, to si nerobim srandu, to som videla, ale o to nejde. Neviem prečo sa rozčulujete nad jedným vtipom, je kopec vtipov o politike, rómoch... a nikto sa nad tym nepozastavuje...je to len vtip, nič viac, treba sa nad tým povzniesť. ;-)
ODPOVEDAŤ
Irena K. (Iriska13) ID 14906 (upravené 2.2.2008, 13:17)
Tiež som videla vilku, kde sa chodia "akože " rehabilitovat po tažko vykonanej práci cirkevní zamestnanci, pretože tam do toho kraja chodíme v lete na dovolenku, no.....nehanbil by sa za nu asi ani náš pán prezident.... :-# :-# :-# +o(
ODPOVEDAŤ
zuzana p. (zuzka31) ID 12064 (2.2.2008, 11:40)
Bola som na viacerych farach, a vzdy to iste- obrovsky niekolko izbovy dom. Ja som netvrdila, ze tam maju virive vane atd.Ale naco im je taky obrovsky dom?jasne ze nevyuzivaju vsetky izby - ved prave preto im je nanic. A tiez netvrdim, ze kazdy farar je zly. Ja som mala docinenia so 4 a vsetci boli 8-| A este ked sa dozvedeli, ze nie som veriaca tak spustili take nemozne duchovne reci, ze som mala pocit, ze naco vobec vlastne zijem, ked nepatrim do ich stada.Mozno som az prilis ostra, ale tuto organizaciu fakt nemusim.
ODPOVEDAŤ
Ivka V. (iviatko) ID 262, mimibazar.sk/iviatko (2.2.2008, 12:31)
bohuzial su aj farari, ktori robia omnoho horsie veci...
ODPOVEDAŤ
Hana S. (corinne22) ID 2822, mimibazar.sk/corinne22 (2.2.2008, 12:34)
..no to som tu nechcela vyťahovať...ale je to fakt...
ODPOVEDAŤ
Ivka V. (iviatko) ID 262, mimibazar.sk/iviatko (2.2.2008, 12:45)
ani ja, ale ked sa uz niekto bije za fararov a podobne, preco to nevytiahnut? Uplatok je len male zrnko, co sa tam deje.
ODPOVEDAŤ
Dominika A. (KAJKA-PAJKO) ID 11, mimibazar.sk/dominikag (2.2.2008, 11:03)
(Y)
ODPOVEDAŤ
Alena P. (saska) ID 3921, mimibazar.sk/saska (1.2.2008, 21:46)
...mne to pripada vtipne, ...obcas aj pravdive, jajaj poznam super fararov ale aj s podobnym charakterom ako tento hehe ;-)
ODPOVEDAŤ
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesta
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu