. .. .. .. .. .. .
. .

Fúkané rožteky - RECEPT 9349

NÁZOV
VŠETKY RECEPTY
DETSKÉ ŠPECIALITY
POLIEVKY
KURACIE MÄSO A HYDINA
HOVÄDZIE MÄSO
BRAVČOVÉ MÄSO
MLETÉ MÄSO
RYBY A DARY MORA
ZVERINA
BEZMÄSITÉ JEDLÁ
ŠALÁTY, ZÁLIEVKY
RYŽA A CESTOVINY
PIZZA
SLADKÉ JEDLÁ
MÚČNIKY, POHÁRE
CUKROVINKY
OVOCIE
ZAVÁRANINY
CHUŤOVKY
NÁTIERKY
NÁPOJE, DRINKY
KRÁLIČIE MÄSO
BEZLEPKOVÁ DIETA
STRUKOVINY
HUBY
OMÁČKY
ZELENINOVÉ JEDLÁ
DOMÁCA MEDICÍNA
DIETY
VIANOČNÉ CUKROVINKY
SÚŤAŽ
DOMÁCE PEKÁRNE
GRILOVANIE
TORTY
ČO DOM DAL
DIA RECEPTY
PREDJEDLÁ
PARNÝ HRNIEC
BEZLAKTÓZOVÉ JEDLÁ
KETO RECEPTY

CUKROVINKY

ID 5741 | zobrazit další recepty

ULOŽIT RECEPT | VYTISKNOUT RECEPT | (recept si oblúbilo 47 návštěvníkov)


Fúkané rožteky


[ recept č. 9349 zo dňa  ]


Fúkané rožteky


POTREBNÉ PRÍSADY

100g hladkej múky, 120 g masla alebo Hery alebo Palmarinu alebo akéhokoľvek iného margarínu:o), 250g práškového cukru, 120g mletých vlašských orieškov, 1/2 kávovej lyžičky sódy*** čokoláda na ozdobu

POSTUP PRÍPRAVY

Všetky suroviny na cesto zmiešame a naplníme nimi formičky do rovna. Cesto pri pečení znásobí objem, nafúkne sa... Formičky nevymasťujem a pečiem do bledučko hneda.. Horúce vyklápam...Po vychladnutí konce namáčam do čokolády.

OBRÁZKOVÝ POSTUP S VEĽKÝMI OBRÁZKAMI

...takto plním...
...a takto sa nafúknu...


OBRÁZKOVÝ POSTUP S VEĽKÝMI OBRÁZKAMI
<< Ražniči | Fúkané rožteky | Krehké koláčiky( strojčekové-mlynčekové) >>
(upozornit administrátory na porušení pravidel)
RECEPTY MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkom: 27 (zobrazuje sa 1-20)1, 2 ďalšie >>
Miruška B. (miruška) ID 1104, mimibazar.sk/minik (15.12.2012, 13:11)
najlepšie fúkané rožky na svete :) (Y) (Y) (Y)
ODPOVEDAŤ
Henika T. (dundiky) ID 23575, mimibazar.sk/dundiky (20.12.2011, 20:40)
(Y) (Y) (clamp)fantastické sú tvoje rožteky (zajic) (zajic)chutia mi ako laskonka,len bez krému (clamp) |:o) (L)
ODPOVEDAŤ
Emilia D. (filmuska) ID 25200 (24.12.2010, 1:05)
http://www.mimibazar.sk/rodinne_foto.php?id=764819
ODPOVEDAŤ
Emilia D. (filmuska) ID 25200 (14.12.2009, 6:23)
http://www.mimibazar.sk/rodinne_foto.php?id=634305
http://www.mimibazar.sk/rodinne_foto.php?id=634307
ODPOVEDAŤ
Emilia D. (filmuska) ID 25200 (27.12.2009, 21:56)
http://www.mimibazar.sk/rodinne_foto.php?id=638263
http://www.mimibazar.sk/rodinne_foto.php?id=638265
|:o) |:o) |:o)
ODPOVEDAŤ
Majka S. (skyvka) ID 4227, mimibazar.sk/skyvka (4.1.2009, 16:27)
Lucka, este by som sa chcela spytat, ci si ich niekedy nerobila aj tak, ze si dala menej cukru. Nam boli velmi sladke, ale aj tak sa (zajic) (zajic) (zajic)
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (4.1.2009, 16:30)
Ahoj Majka, keď Ti poviem, ako ja pečiem, tak sa budeš smiať ;-). Ja totižto nemám váhu, vážim si v tých odmerkách a stáva sa, že bežne uberám cukor :-$, namiesto toho prihodím orechy alebo múku... takže kľudne (L)
ODPOVEDAŤ
Majka S. (skyvka) ID 4227, mimibazar.sk/skyvka (5.1.2009, 12:38)
:-o :-o :-o. To vazne nemas vahu? :-o :-o :-o. Pri tvojich receptoch potom carujes, nie? ;-) ;-) ;-) JA ti jednu kupim ;-) Posli adresu. :-$
ODPOVEDAŤ
Emilia D. (filmuska) ID 25200 (5.1.2009, 18:41)
;-) ;-) ;-)
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (5.1.2009, 12:53)
;-) ;-) ;-) Vážne ;-) ;-) ;-) Každým rokom sa strojím, že si ju kúpim, potom čakám, že mi ju donesie Ježiško (smich) a stále nič (smich). Ale už to bude. Obzerala som si jednu, tak snáď aj motyka vystrelí. :-D Ale tie odmerky sú celkom fajn, je tam múka, cukor, soľ , ryža :-$ a to mi stačí :-$
ODPOVEDAŤ
Majka S. (skyvka) ID 4227, mimibazar.sk/skyvka (6.1.2009, 13:11)
Ja som pouzivala odmerky, ale takych napr. 320g som merala od oka (H) a nie vzdy sa mi podarilo trafit ;-) Ale podla tvojich skvelych receptikov sa di dari triafat ;-) ;-) ;-) Ved nakopni (cinky) nech kupi. Ak nekupi nepec :) ale receptiky pridavaj dalej :)
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (6.1.2009, 14:38)
No Majuš, ako tak sa darí triafať :-D ;-). ďakujem za pochvalu ;-) Vieš čo , minulý piatok držal (cinky) jednu digitálnu v ruke a pýta sa ma: "chceš ju?" a ja že "nooooo...počkaj, nie nechcem, chcem túto formu" (smich) (smich) (smich). Takže tak to so mnou je. My keď ideme fakt raz za rok na nákup a vezme ma tam, kde je toho kvantum na výber, tak si radšej vyberiem formu, ktorú ešte nemám ako váhy ;-). (H) (L)
ODPOVEDAŤ
Emilia D. (filmuska) ID 25200 (25.12.2008, 1:24)
http://www.mimibazar.sk/rodinne_foto.php?id=406371
http://www.mimibazar.sk/rodinne_foto.php?id=406372
ODPOVEDAŤ
Daša H. (DašaH.) ID 48530 (23.12.2008, 15:13)
Tú teplotu môžem potvrdiť aj ja. Piekla som ich na 170 stupňoch a boli riadne nafúknuté, aj sa mi ľahko vyklápali z formičiek. Ja som robila len orechové. Lucka, Adamkovi želáme všetko NAJ, NAJ, NAJ k zajtrajším meninkám! (pack) (balicek) (G)
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (24.12.2008, 10:43)
Daška, Ďakujeme (L)
ODPOVEDAŤ
Majka S. (skyvka) ID 4227, mimibazar.sk/skyvka (22.12.2008, 21:30)
Robila som ich dnes a aj tie kokosove od Marcelky. Su super. Drzala som sa rad z diskusie a kokosove som piekla na 200 stup. a orechove na 170 stup. a su super. Ak budem mat foto, tak dolozim. A su riadne nafuknute. A neuveritelne lahko sa vyberali z formiciek. Ja som sa bala s nimi klepat a tak som ich iba chytila za upecene boky a formicku som stiahla utierkou.
Dakujem Lucka za super receptik.
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (23.12.2008, 8:30)
Majka, takéto komentáriky ma najviac potešia. Teším sa, že recepty nenahadzujem zbytočne. Nech Vám chutí (L)
ODPOVEDAŤ
Miruška B. (miruška) ID 1104, mimibazar.sk/minik (23.12.2008, 9:54)
Lucka, tak toto potešilo aj mňa :), ako pozerám Majke sa podarili, a potvrdilo sa moje tvrdenie (L) (L) (L)....-tá teplota :) Tento receptík fakt nemá chyby :)
ODPOVEDAŤ
Majka S. (skyvka) ID 4227, mimibazar.sk/skyvka (4.1.2009, 16:30)
A kde si ich videla? *-) Ja som chcela prave nahodit foto a neviem ju najst :(
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (4.1.2009, 16:40)
;-) ona myslela, že ako vidí (tvoj príspevok)... vtedy ich bolo viac čo sa nedarilo a Tebe sa podarili (tak si písala), ale jeden vidím, pri drobcovi na tanieriku :-$ (L)
ODPOVEDAŤ
Emilia D. (filmuska) ID 25200 (23.12.2008, 8:41)
Lucka len pekne nahadzuj receptiky aj nadalej (L) (L) (L)
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (23.12.2008, 8:44)
Ďakujem Emi, niekedy som mala chuť aj prestať, nejdem opisovať, prečo načo začo... ;-), (L) (L) (L)
ODPOVEDAŤ
Emilia D. (filmuska) ID 25200 (23.12.2008, 8:58)
nemusis opisovat... myslim si ze tusim... podla mna je to tak isto uz aj s Marcelkou - EmKou a za jej receptami mi je straaaasne smutno
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (23.12.2008, 9:13)
Máš pravdu (F)
ODPOVEDAŤ
Miruška B. (miruška) ID 1104, mimibazar.sk/minik (21.12.2008, 16:50)
Takže babenky, podržte sa.... akože ma volajú ORIEŠOK, pretože vyriešim každú záhadu..... ako som sľúbila, robila som aj ORECHOVE rožteky :), prvý plech som piekla na 200 stupňoch no rožteky rýchlo narástli a aj rýchlo spľasli 8o| 8o| 8o|, no preto som ešte nezúfala, a 2. plech som teplotu ubrala na 170stupňov-piekla som ich 9 minút a čuduj sa svete.... krásne nafúknuté, nespľasnuté rožteky.... IDE O TO, že orechy na rozdiel od kokosu sú mastné a preto orechové rožteky potrebujú viac času na to aby narástli a prinižšej teplote..... Takže LUCKA máš naozaj dobrý recept, len treba naozaj BRAŤ DO ÚVAHY TÚ TEPLOTU!!!!!!!!.... VEčer, keď ich namočím do čokolády....urobím (P),
Snáď som pomohla všetký zúfalým maminkám vyriešiť záhadu nad týmto rožtekovým tajomstvom :)
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (21.12.2008, 21:51)
(clamp) (clamp) (clamp)super MIrka, teším sa. Priznám sa, že sa mi zdalo príliš veľa piecť ich na 200 ;-), ale neodvážila som sa napísať ;-). Ja totižto všetko pečiem na cca 175st.C. (L)
ODPOVEDAŤ
Emilia D. (filmuska) ID 25200 (21.12.2008, 17:19)
a aku muku si nakoniec dala ? :-$
ODPOVEDAŤ
Miruška B. (miruška) ID 1104, mimibazar.sk/minik (21.12.2008, 17:24)
Filmuška :-), dala som polohrubú, ale myslím, že v pohode by teda mohla byť aj hladká....nakoľku tu jedna maminka/janie/ písala, že ich robí z hladkej a sú úplne skvelé :-$, takže ako som včera myslela, že problém je v múke.... tak tomu tak nie (H), ale záhada je verím vyriešená *-) *-) *-)... TEBA PAMäTAŤ na tú TEPLOTU ...vyskúšaj a uvidíš ;-)
ODPOVEDAŤ
Emilia D. (filmuska) ID 25200 (21.12.2008, 17:30)
no ja som svoju zahadu vyriesila hned ked som ich vytiahla vcera z truby... mala som ich tam nechat este o minutku mozno dve dlhsie a boli by vsetky super a nie len ten druhy plech
ODPOVEDAŤ
Miruška B. (miruška) ID 1104, mimibazar.sk/minik (21.12.2008, 17:42)
(H) (H) (H) (L) (L) (L), vidíš napokon tie "muchy" vychytáme :)
ODPOVEDAŤ
Miruška B. (miruška) ID 1104, mimibazar.sk/minik (20.12.2008, 21:58)
Takže už som prišla na fígeľ, prečo Vám pľasnú!!!!!!!, problém je v múke!!!!!!, presne podľa tohto receptu som robila pred rokom a stále sa mi nedarili.....až dnes som prišla na to a objavila skvelý recept tiu na MMB..... je síce v kokosovej verzii, no na miesto kokosu môžte dať orechy!!!!!!!, TREBA DAŤ POLOHRUBú MúKU!!!!!!!, práve robím druhý plech, krásnez formičiek vyskakujú, takže skúste a úspech je zaručený!!!!!! (Y) (Y) (Y) (Y) (zajic) (zajic) (zajic), http://www.mimibazar.sk/recept.php?id=753&user=633....., mirka
ODPOVEDAŤ
Emilia D. (filmuska) ID 25200 (20.12.2008, 23:59)
nie je to uplne tak ako pises...
prave som ich totiz vytiahla z rury... robila som ich sice podla toho isteho receptu ako kokosove len som miesto kokosu dala orechy tj pouzila som polohrubu muku... ale... mam 3 velkosti formiciek a ani z jednych nemam dost... takze som mala rozteky velke, stredne a male. no a na prvom plechu ktory som dala piect boli velke a stredne... ked sa mi zdalo ze su uz upecene tak som ich vybrala a tie stredne boli aj upecene a su super akurat ze tie velke potrebovali este asi par minut v rure a splasli mi
a co sa tyka toho ze nesli vybrat... klepla som formickou o plech a pekne vypadli... akurat ze ked som vybrala ten prvy plech a videla som ako mi to pred ocami splaslo tak som chvilu len pozerala na tu skazu a po chvili ked som ich chcela vybrat tak vypadavali uz podstatne tazsie ako tie ostatne... takze vazne ich treba vyberat z formiciek hned ako sa vyberu z rury
ODPOVEDAŤ
Lubica L. (lubica007) ID 19881 (21.12.2008, 15:39)
na tej teplote asi nieco bude.Pamatam si,ako ich moja babka stale horuce vyklepavala z formiciek.Ruky si obalila utierkou a udierala horucimi formickami o dosku na cesto.Robi ich roky rokuce a nikdy jej nesplasli. :-) :-) :-)
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (21.12.2008, 21:52)
já taky tak ;-), tiež som chytala do utierky ;-)
ODPOVEDAŤ
Miruška B. (miruška) ID 1104, mimibazar.sk/minik (21.12.2008, 9:34)
Filmuška, no jasne, že sa Ti neupiekli naraz.........., veď si na plech mala rôzne veľkosti *-) Ja mám rúru so sklom, tak som celý proces sledovala-..... piekla som ich 7-8 minút na 200stupňov, no a samozrejme vyklápala horúce..... stačilo formičku ťuknúť o plech a rožtek sám vyskočil :-), preto som napísala, že vyskakovali....., bo som to ešte nevidela.....vždy som krvopotne trieskala formičami o plech aby rožtek vyšiel..... lebo bol splasnutý :(...a prilepený o formičku..... veď som priložila aj foto....nevymýšľam si.... naozaj sú krásne (Y) (L) (L) (L)
ODPOVEDAŤ
Emilia D. (filmuska) ID 25200 (21.12.2008, 9:47)
ale ved kokosove su aj moje taketo a tiez som ich piekla v roznych formickach akurat ze tieto orechove som prvy plech vytiahla z rury skor nez som mala a splasli mi
ODPOVEDAŤ
Miruška B. (miruška) ID 1104, mimibazar.sk/minik (21.12.2008, 10:02)
Asi máš pravdu....bude to tými orechami....., veď všetky ostatné prísady ostávajú..... *-) *-) *-), dnes plánujem robiť orechové, tak uvidíme *-)
ODPOVEDAŤ
Jana P. (janie) ID 2934, mimibazar.sk/janie (21.12.2008, 13:40)
Mirka, ja som ich robila presne podľa tohto receptu a sú úžasné, hádam najlepšie zo všetkých druhov, čo mám napečené. Takže v múke to zrejme nebude. Tieto rožteky sú špičkové (Y) (Y) (Y)
ODPOVEDAŤ
Miruška B. (miruška) ID 1104, mimibazar.sk/minik (21.12.2008, 14:15)
oki JAni, som rada, za tento komentár :))), idem ich dnes podvečťer robiť a potom dám vedieť, ako sa vydarili....., možno ich treba piecť pri 200stupňoch-aby to bolo také rýchle :))).... inak tie moje kokosové tiež vedú v rebríčku mojich napečených :))))
Mirka
ODPOVEDAŤ
Jana P. (janie) ID 2934, mimibazar.sk/janie (22.12.2008, 14:50)
Mirka, ešte ma napadlo, či ich niektoré maminky príliš neutláčajú, ja tam to cesto vložím, jemne popritláčam a dám piecť. Formičku plním takmer doplna- resp. zarovno.
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (21.12.2008, 14:07)
Jani, podľa ktorého receptu si robila? Marcelkinho či môjho? ;-) Len ma to zaujíma, či Ti vyšli tie moje alebo Mackine ;-) ;-). Lebo , ak sa ti moje nepodarili, tak ja fakt ten recept už zmažem (smich) (hello) (hello) (hello)
ODPOVEDAŤ
Jana P. (janie) ID 2934, mimibazar.sk/janie (22.12.2008, 14:49)
Lucka, PRESNE podľa tvojho, piekla som na 180 stupňov. Kokosové som piekla podľa Mackinho, mám obidvoje v rodinných (L) (L) (L)
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (22.12.2008, 15:18)
Tak to ma naozaj teší, že sa vydarili. Koláčiky máš krásne a určite aj chutnéééé. papa a krásne sviatky (banky) (L) (L) (L)
ODPOVEDAŤ
Jana P. (janie) ID 2934, mimibazar.sk/janie (22.12.2008, 15:24)
Krásne Vianoce aj vám, ešte raz ďakujem za skvelý receptík (Y) (Y) (Y) a samozrejme, aj úliky mám od Teba :-)
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (22.12.2008, 21:04)
Jani, nie je začo. Podobne aj Vám (andel) (stromecek) (novy rok)
ODPOVEDAŤ
Emilia D. (filmuska) ID 25200 (21.12.2008, 15:27)
neopovaz sa
ODPOVEDAŤ
Miruška B. (miruška) ID 1104, mimibazar.sk/minik (20.12.2008, 23:08)
takže babenky.... mrknite...... žiadne spľasnutie, som z nich taká vytešená......, že som ich musela aj sfotiť :))) http://www.mimibazar.sk/rodinne_foto.php?id=404625
ODPOVEDAŤ
Emilia D. (filmuska) ID 25200 (21.12.2008, 0:18)
+o( kokosove su aj moje pekne... aj minuly rok boli... tiez som robila podla marcelkinho receptu... ale z orechovych mam len polovicu
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (21.12.2008, 9:13)
Počkaj, ako polovicu. POlovica z tej polohrubej múky Ti spľaskla? a polovica bola ok? Mňa ešte napadá, či to nie je orechami. Pretože niektoré orechy sú dosť olejnaté, žeby tie spôsobili to , že sa spľasknú? *-) Ja som orechy sušila ešte aj v rúre po vylúpaní. (F)
ODPOVEDAŤ
Emilia D. (filmuska) ID 25200 (21.12.2008, 9:50)
ano polovica splasla lebo asi este potrebovala minutu mozno dve v rure a ja som ich vytiahla skor... ked som sla vyklopit prvu formicku tak bol roztek z vnutornej strany este take tekutejsi ale ked este chvilu na tom plechu postali tak dosli akurat ze tym ze uz neboli v rure tak splasli a ked uz neboli tie formicky uplne horuce tak sa tazsie tie rozteky z formiciek vyberali
ODPOVEDAŤ
Miruška B. (miruška) ID 1104, mimibazar.sk/minik (20.12.2008, 20:55)
Lucka, prosííím dávaš špaciál hl. múku, alebo obyčajnú????
Mirka
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (21.12.2008, 9:11)
Mirka, prepáč, že som neodpísala skôr, ale nedalo sa. Dávam takú aká je v špajzi ;-). Fakt netuším akú som dávala, aj teraz tam mám obidve a dala by som tú čo je otvorená ;-) .
ODPOVEDAŤ
Natália R. (Naťa) ID 24112 (19.12.2008, 15:12)
Ahoj Lucka, myslím si, že prepečené boli dobre. Oni pľaskli ešte v rúre a vôbec som ju neotvorila. Druhú dávku som nechala dlhšie a urobila po chvíľke to isté. Mám taký dojem, že to bolo múkou. (L) (L) (L)
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (19.12.2008, 15:15)
To ma fakt mrzí. (L) (L) (L)
ODPOVEDAŤ
Lubica L. (lubica007) ID 19881 (19.12.2008, 9:56)
moja babka ich uz roby asi 100 rokov a stale ich ma take pekne ako Ty. (Y) (Y) (Y)
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (19.12.2008, 11:18)
(L) (hello)
ODPOVEDAŤ
Natália R. (Naťa) ID 24112 (18.12.2008, 22:04)
Aj ja som ich robila. Najprv sa krásne nafúkli a zrazu pľask!!!! A neviem prečo :-@ :-@ :-@ Aj s formičky som ich ťažko vybrala. Ale chuťovo boli dobré. (smich)
ODPOVEDAŤ
Martina Ď. (d.martina) ID 20713 (19.12.2008, 9:52)
Ja som ich robila tento rok už 3x, podľa maminho receptu, a vždy mi urobili to isté :-@ 8o| A zistila som, že je to trúbou, mám ešte starú plynovú...
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (19.12.2008, 11:18)
Inak nad týmto som rozmýšľala, lebo moja mamina, keď mala plynovú , tak sa jej tiež niektoré koláče nevydarili a vedeli splasknúť.
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (19.12.2008, 8:36)
Nati, to ma fakticky mrzí. Vôbec tomu nerozumiem. Len ma napadá, či boli dobre prepečené, keď spľaskli? Neviem... A s tým vyberaním, mne vypadávali samé. Aj mi je to trochu nelogické vymasťovať formičky, keď do cesta ide kopu masla. No čo už. Krásne sviatky (banky)
ODPOVEDAŤ
Zuzana L. (flor) ID 6235, mimibazar.sk/flor (19.12.2008, 8:57)
(Y)Moje vyšli nádherné!!! Ďakujem za super receptík (L) Len som ich trošku pokazila tou čokoládou - nestuhla mi :-| Ako robíš tú ,,polevu"? Iba roztopená várová čoko? Nepridávaš tuk? *-)
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (19.12.2008, 9:06)
Zuzi, Ďakujem ;-). Polevu robím tak, že vždy pridám aj ceru, ja dávam tak od oka. Tak cca 5 dielikov čokolády a 1 dielik cery .Dúfam, že som to napísala pochopiteľne ;-), takto robím čokoládu na oblievanie drobností.
ODPOVEDAŤ
Zuzana C. (zuziana) ID 60572 (18.12.2008, 12:14)
Robila som ich chuťovo sú dobré, ale mala som problém dostať ich von z formičiek.
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (18.12.2008, 12:45)
Zuzka a vyklápala si ich horúce či studené? (F)
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (18.12.2008, 11:22)
Dievčatá , ešte je tu jeden recept na tie kokosové, a sú tam iné pomery a aj múka je polohrubá, tak ak by vyšli tie:
http://www.mimibazar.sk/recept.php?id=753&user=633
ODPOVEDAŤ
Emilia D. (filmuska) ID 25200 (18.12.2008, 13:12)
(Y) (Y) (Y)

presne tie mam v plane aj tento rok... a okrem nich aj tieto tvoje... minuly rok som robila len kokosove, orechove mi robila mama
ODPOVEDAŤ
Martina K. (nojmanka) ID 618, mimibazar.sk/nojmanka (18.12.2008, 11:10)
Lucka, aj mne sa vydarili (L)
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (18.12.2008, 11:11)
Mati, díky (L). To som fakt strašne rada.Krásne sviatky (andel)
ODPOVEDAŤ
Daša H. (DašaH.) ID 48530 (18.12.2008, 9:10)
Ahoj Lucka,aj ja som sa inšpirovala tvojím receptíkom a podarili sa mi krásne nafúknuté rožteky (Y) :-) Ak už spolu nebudeme, tak ti želám pokojné a radostné sviatky a Adamkovi pod stromčekom veľa darčekov (balicek) (balicek) (balicek) (stromecek) (stromecek)
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (18.12.2008, 11:09)
Ahoj Daška, tak aspoň niekomu sa vydarili, naozaj som rada, lebo dievčatám spľaskli. :-| Podobne aj Tebe aj drobčekovi krásne sviatky a veeeľa darčekov. (banky) (darecek) (darecek) (darecek)
ODPOVEDAŤ
Jana A. (hubinka51) ID 19753, mimibazar.sk/hubinka51 (17.12.2008, 10:16)
Mne sa nepodarili (child12) (child12) (child12) (child12) (child12).Krásne v rúre nafúkli a potom hneď spadli.Mala som z toho placky :^).Ale chuťovo perfektné
ODPOVEDAŤ
Irena V. (aneri) ID 17700 (18.12.2008, 10:49)
Toto isté sa stalo aj mne. *-) +o(.Nemám žiadne fúkané rožteky,ale orechové placky. :'(.A ešte som ich robila z dvojnásobnej dávky,že deckám do školy na večierok :-| :-| a všetky rozplacnuté (tudledudle) (tudledudle).Šikovná,nie?
ODPOVEDAŤ
Dagmar V. (Daduška) ID 7371, mimibazar.sk/surek (19.12.2008, 14:00)
Presne to isté sa stalo aj mne. Mám novú - elektrickú rúru s okienkom , neotvárala som, teplotu som mala na 170-180. Najprv sa nafúkli a potom sa spľasli a roztiekli. SODOMAAAAA !...Mám ešte polku cesta a neviem, čo s tým, či sa ešte raz odvážim, ak to vôbec odlepím od formičiek 8o| :'(
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (18.12.2008, 11:08)
Irenka, mrzí ma to, ja naozaj netuším, kde môže byť chyba, keď niekomu vyjdú a niekomu sa vôbec nenafúknu :-|.
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (17.12.2008, 10:21)
Janka a dosť si ich piekla?? Ja som zo dva razy aj rúru otvorila a zostali pekne nafúknuté, fakt mi to je ľúto. Nerozumiem tomu :^)
ODPOVEDAŤ
Jana A. (hubinka51) ID 19753, mimibazar.sk/hubinka51 (17.12.2008, 10:24)
No keď mi po troch minutách spadli tak som už kašlala na to.Ale ja ich raz upečiem a budú super :-) budem poctivo nacvičovať :-p
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (17.12.2008, 10:27)
Jani, skús aspoň 5 minút neotvárať rúru. Určite sa podaria (F)
ODPOVEDAŤ
Maria K. (ajam) ID 24788, mimibazar.sk/ajam (14.12.2008, 21:17)
Vyzeraju super,da sa miesto orechov použit kokos? (L)
ODPOVEDAŤ
Ivana S. (Iwusha) ID 19683 (18.12.2008, 10:59)
ja som vyskusala a nepodarili sa mi 8o| 8o| 8o| . Ale chutovo vynikajuce (Y)
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (18.12.2008, 11:07)
Ivka, to ma mrzí, ja tomu fakt nerozumiem :'(. Mne sa ešte nestalo, aby sa mi spľaskli :-S
ODPOVEDAŤ
Helena B. (hela2) ID 37749 (17.12.2008, 10:19)
(F) dá sa použiť aj kokos. Ja robievam s kokosom aj s orechami. (hello)
ODPOVEDAŤ
Lucia H. (Luc2) ID 5741, mimibazar.sk/luc2 (14.12.2008, 21:32)
Majka, snáď hej, neskúšala som (L)
ODPOVEDAŤ
Celkom: 27 (zobrazuje sa 1-20)1, 2 ďalšie >>
Reklama | Podmienky serveru | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Desatoro | Osobné údaje | Cookies | Kontakt | Jednotné kontaktné miesto
Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky pre používanie služby informačnej spoločnosti | Informácie o spracovaní osobných údajov
Informácie o fungovaní interného systému | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodávatelia obsahu