Všetky hodnotenia užívateľa Ivana P. (Princess1) ID 86567

Ivana P. (Princess1) ID 86567
Oblasť: Bratislava
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
Registrácia: 11. 3. 2009
Naposledy: 1. 5. 2014, 14:30
INZERÁTY 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 4
VŠETKY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Modna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Dekorácie
Poradňa
Domaci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIŤ MÔŽU LEN REGISTROVANÍ UŽÍVATELIA
VŠETKY | POZITÍVNE | NEGATÍVNE | NEUTRÁLNE
Inzerentka získala za posledný mesiac 0 hodnotenie , celkom už získala 4 hodnotenie
Martina O. (Tinia O) ID 211343 , mimibazar.sk/tiniao (8. 9. 2013, 12:25)
(Y) Dakujem Ivanka za vas skvely obchodik (pack) ste velmi mila a spolahliva kupujuca (X) a vsetkym vas mozem len a len odporucat (flower) bolo potesenim pre mna s vami spolupracovat. Opat sa tesim nabuduce (L) (L) (L)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Lucia L. (Luuuciiii) ID 134644 , mimibazar.sk/luuuciiii (10. 12. 2012, 20:13)
(N) určite neodporúčam, nakupujúca je veľmi arogantná a namyslená osoba. Žiaľ moja skúsenosť je negatívna. :-(
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Ivana P. (Princess1) ID 86567 (10. 12. 2012, 21:23)
Velavazena predavajuca, nie som oboznamena s krajovymi jazykovymi rozdielmi, ale u nas v Bratislave sa to, ked sa snazim opakovane a zdvorile kontaktovat predavajuceho, nazyva MARNA SNAHA. Predpokladam, ze podla vas sa to v Komarne musi nazyvat arogancia. Myslite si, ze ak predavajuci naprosto nekorektne ignoruje akukolvek snahu o komunikaciu, resp. na namietku ku kvalite tovaru reaguje urazkami, tak sa tomu v Komarne hovori "korculovanie"? Dakujem za Vase jazykove okienko, citim sa vyslovene obohatena. ,-)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Lucia L. (Luuuciiii) ID 134644 , mimibazar.sk/luuuciiii (11. 12. 2012, 9:02)
Myslím, že každý kto si prečíta vaše riadky si utvorí vlastný a objedktívny názor o vašej povahe a význame slova arogancia. Komentár to ani nepotrebuje.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Ivana P. (Princess1) ID 86567 (11. 12. 2012, 19:17)
Ja si myslim pravy opak. Podla vas zakaznik, ktory obratom poukazal na vas ucet peniaze a prejavil nespokojnost hned v ten den ako mu bol tovar doruceny a ziada o vratenie penazi, resp. vymenu za iny tovar je arogantny? To, ze sa s vami snazim opakovane, zdvorilo a trpezlivo skontaktovat a dohodnut sa na rieseni od 21.11.2012, nie je mozne povazovat za aroganciu a namyslenost. Zato vasa absolutna ignoracia naopak aroganciou je.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Mária M. (24mery25) ID 147498 , mimibazar.sk/24mery25 (19. 4. 2012, 20:58)
Ivka ste veľmi veľmi milá osôbka (L) (L) (L) (L) (L) ďakujem za ukážkový obchodík (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) Teším sa že ste spokojná :-) :-) :-) :-) Prajem všetko dobré (flower) (flower) (flower)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Pavlína K. (papia2) ID 43877 (24. 3. 2010, 22:31)
(Y) (Y) (Y) (Y) Ďakujem :-) :-) :-)O (F)D (F)P (F)O (F)R (F)Ú (F)Č (F)A (F)M (F) (F)V (F)Á (F)S!!! :-)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Reklama | Podmienky pre používanie služby Mimibazar | Desatoro | Logo Overený obchodník | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Osobné údaje
Kontakt | Jednotné kontaktné miesta / Single Points of Contact | Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti
Informácie o spracovaní osobných údajov | Informácie o fungovaní interného systému | Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra | Povinne zverejňované informácie

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
so sídlom náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu