Dana V. (Deborah1) ID 68769
Štefan Valo, s.r.o.
|
|
mimibazar.sk/deborah1
|
Oblasť: Senica |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 17. 11. 2008 |
Naposledy: 27. 12. 2021, 9:47
|
|
|
|
|
Jana K. (velvety9)
ID 308104
(upravené 22. 12. 2014, 21:11)
|
Beriem spat svoje negativne hodnotenie a ospravedlnujem sa. Dakujem za balik aj ked to trvalo, ale chlapci budu mat radost. Dakujem |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
Dana V. (Deborah1)
ID 68769
, mimibazar.sk/deborah1
(22. 12. 2014, 13:35)
|
Robila som, čo bolo v mojich silách Balíček vám už zrejme dorazil |
ODPOVEDAŤ
|
|
kristina Z. (Kikus007)
ID 188890
(10. 11. 2014, 21:56)
|
Doteraz som nedostala balicek, ktory som uz daavno uhradila.Komunikacia ziadna ani po opatovnom pisani na mail.Cele zlem |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
Dana V. (Deborah1)
ID 68769
, mimibazar.sk/deborah1
(upravené 11. 11. 2014, 9:58)
|
Ako to? Veď som vám odpísala, že balíček bol odoslaný už minulý týždeň! |
ODPOVEDAŤ
|
|
Zuzana K. (luna303)
ID 175122
(12. 1. 2013, 9:37)
|
tak ja som nútená poslať negatívne hodnotenie, predajca so mnou nekomunikuje, neodpisuje na e-maily a nerieši vzniknutý problém snehule cars ktoré som kupovala sa rozpadli za dva dni a krstný syn v nich ani nebol vonku a predajca sa neozýva, som sklamaná čižmy musím dať opraviť na vlastné náklady a stáli ma v tomto obchode 16 € to nie je málo peňazí! |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
Dana V. (Deborah1)
ID 68769
, mimibazar.sk/deborah1
(14. 1. 2013, 8:00)
|
Pekný deň, za to, že som sa vám skôr neozvala, sa naozaj ospravedlňujem..je moja chyba. No napriek tomu, že som sa neozvala, snehule ste mohla poslať samozrejme nám na reklamáciu. Popredu však vravím, že najpravdepodobnejšie vám táto reklamácia neprejde..písala ste,že chlapec si ich vyskúšal v byte 1.krát a hneď sa mu natrhli Takže ide o mechanické poškodenie Môj syn snehulky Cars nosí už 2. zimu a dobre slúžia. Ani žiaden zákazník sa nám na ne nesť |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
|
Dana V. (Deborah1)
ID 68769
, mimibazar.sk/deborah1
(upravené 14. 1. 2013, 9:12)
|
Ani žiaden zákazník sa nám na ne nesťažoval a ľudia ich radi kupujú. Môj názor je taký, že aj zákazník musí zvážiť, či ide naozaj o oprávnenú reklamáciu ,my sme tiež iba ľudia a 16 eur je aj pre nás dosť peňazí..ak by si každý reklamoval ako chce, tak nás to môže priviesť akurát tak do krachu Však ale pošlite ich určite, pozrieme sa na to... Dana |
ODPOVEDAŤ
|
|
Ivana Z. (anaviz)
ID 36330
(21. 12. 2010, 20:32)
|
Nekorektné jednanie, žiadna komunikácia, čakali sme mesiac na objednaný tovar ( po zaplatení !), nakoniec sme boli nútení objednávku stornovať - 2 dni pred vianocami !!!! - absolútne neodporúčam. |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
Dana V. (Deborah1)
ID 68769
, mimibazar.sk/deborah1
(22. 12. 2010, 17:29)
|
Som skutočne prekvapená,ako vie človek v zlosti reagovať.. To,že nastanú problémy s tovarom alebo s dodaním od dodavateľa sa,žiaľ stať môže,hlavne ak je dodavateľov veľa..Ospravedlnila som sa a pokiaľ viem,dohodli sme sa na riešení.To,že ste stornovala objednávku,bol váš výber..Tiež pokiaľ si dobre pamätám,naša komunikácia prebiehala korektne a slušne..Vždy jednám so zákazníkmi korektne a slušne,aj keď nie som vždy on-line "na dráte" a aj keď nie v |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
|
Dana V. (Deborah1)
ID 68769
, mimibazar.sk/deborah1
(22. 12. 2010, 17:33)
|
vždy ide všetko tak hladko ako by sme chceli,čo nás tiež vždy mrzí,ale my sme tiež iba ľudia a dodavatelia tiež.. Napriek palcu dole vám však prajem pekné Vianoce a všetko dobré |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
|
Ivana Z. (anaviz)
ID 36330
(19. 1. 2011, 17:16)
|
Toto nebola reakcia v zlosti, pani Valova. Keby to bolo v zlosti, bolo by to ovela emotivnejsie a negativnejsie. Do dnesneho dna som peniaze za vrtulnik, ktore ste mi mali poslat uz v decembri, nedostala. Tak neviem, ci sa to stale da ospravedlnit vetou "sme tiez iba ludia a dodavatelia" ... |
ODPOVEDAŤ
|