Všetky hodnotenia užívateľa Zuzana P. (susan07) ID 57791

Zuzana P. (susan07) ID 57791
Oblasť: Bytča
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
Registrácia: 4. 9. 2008
Naposledy: 14. 6. 2018, 21:45
INZERÁTY 0
predám | kúpim
vymením | darujem | požičiam
zadarmo k objednávke
zľavy | akcie | odkazy
aukcie
PREBIEHAJÚCE AUKCIE
PODMIENKY PREDAJA
HODNOTENIE 18
VŠETKY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Modna show
Spokojní zákazníci
Moje hobby
Záhrada
Naše bývanie
Dekorácie
Poradňa
Domaci maznáčikovia
Zberateľstvo
Naše úlovky
KOMENTÁRE
VTIPY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIŤ MÔŽU LEN REGISTROVANÍ UŽÍVATELIA
VŠETKY | POZITÍVNE | NEGATÍVNE | NEUTRÁLNE
Inzerentka získala za posledný mesiac 0 hodnotenie , celkom už získala 18 hodnotenie
Zuzana Holbová (detskesaty.sk) ID 64497 , mimibazar.sk/detskesatysk (20. 1. 2015, 9:49)
Dakujem za nakup, vsetkym odporucam (L) (L) (L) (L) (L) (L)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Ján M. (decorama) ID 253656 , mimibazar.sk/decorama (28. 5. 2014, 23:16)
Ďakujeme za nákup, určite môžme len a len odporučiť. Oceňujeme aj rýchlosť prebratia dobierky (Y) (Y) Tešíme sa zas niekedy nabudúce (clamp)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Danka Pacíková (Danka170373) ID 115979 , mimibazar.sk/danka170373 (10. 9. 2013, 7:22)
(F)Zuzka,ja ďakujem za ukážkový obchodík (clamp) (clamp) (clamp) (clamp),budem rada,ak ešte niekedy nakuknete na bazárik. |:o) |:o) |:o)Určite sa budem tešiť. (child1) (child1) (child1)Danka
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Lucia Minarikova (hamashopping) ID 1054 , mimibazar.sk/hamashopping (26. 6. 2013, 11:52)
Zuzka, aj ked velmi oneskorene, dakujem velmi pekne za nakup, ako kupujucu Vas vrelo ODPORUCAM (Y) (Y) (L) (balicek) (clamp)
Tesim sa niekedy nabuduce (hello) (pack) (flower)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zuzana B. (ssusanahh) ID 114166 , mimibazar.sk/ssusanahh (13. 6. 2013, 18:21)
Zuzka, dakujem za obchodik, rychla platba (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) mila komunikacia (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) jednoznacne odporucam |:o) |:o) |:o) |:o) |:o)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Toys Slovakia, s.r.o .. (branoalex) ID 157229 , mimibazar.sk/branoalex (19. 12. 2012, 20:17)
Ďakujem veľmi pekne za obchodík!!! |:o) |:o) |:o) |:o) |:o)Ako zákazníka môžem len odporúčať!!! (Y) (Y) (Y) (clamp) (clamp) (clamp)Pokojné Vianočné sviatky ,v novom roku pevné zdravie a veľa osobných a pracovných úspechov !!! (banky) (banky) (D) (D)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Helena A. (hela60) ID 19552 , mimibazar.sk/hela60 (5. 12. 2012, 23:13)
Ďakujem za objednávku (^), posielala som na dobierku a všetko bolo v poriadku. (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)Prajem vám krásne (banky) (banky) (stromecek) (stromecek) (andel) (andel) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Iveta Gajdošová (ivkasamko) ID 38533 , mimibazar.sk/ivkasamko (6. 10. 2012, 21:35)
Dakujem za nákup a teším sa nabudúce, zásielka bola zaslaná na dobierku a bola v čas prevzatá. Určite odporúčam ako skvelá a seriozná nakupujúca (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
NEZBEDNÍK SK, N. (nezbednik) ID 2115 , mimibazar.sk/nezbednik (24. 5. 2012, 21:17)
Pani si u nás objednala tovar na objednávku. Po tom, čo sme jej zaslali mailom info, že tovar je objednaný, žiadala niekoľkrát, aby sme jej zaslali tovar na dobierku - v podmienkach máme, že tovar nezasielame na dobierku a nakoľko má negatívne hodnotenie za neprevzatie dobierky, nebudeme vlastné podmienky meniť. apo niekoľkých mailoch, kde nástojila na dobierke - pretože naše podmienky sú hlúpe, nám oznámila, že nebude platiť za tovar vopred.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
NEZBEDNÍK SK, N. (nezbednik) ID 2115 , mimibazar.sk/nezbednik (24. 5. 2012, 21:18)
NEODPORÚČAM ANI OBJEDNAŤ TOVAR BEZ ZAPLATENIA VOPRED - U NÁS STOP (N) TOVAR SAMOZREJME UŽ MÁME SKLADOM, A NAKOĽKO PANI PREČÍTALA NAŠE PODMIENKY PREDAJA - SPôSOBILA NÁM VEDOME FINANČNÚ ŠKODU
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zuzana P. (susan07) ID 57791 (upravené 27. 5. 2012, 23:24)
Vazena pani ja som vam hned v druhom emaily napisala ze vam nezaplatim vopred a vy aj napriek tomu ste ho objednali. Maminky pod vami mi bez problemov poslali na dobierku a nic sa nestalo ale nie vy radsej napisete zle hodnotenie. Nech sa paci.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
NEZBEDNÍK SK, N. (nezbednik) ID 2115 , mimibazar.sk/nezbednik (24. 5. 2012, 21:52)
Pani Zuzana, Vy ste žiadali o dobierku, až keď sme Vás informovali, že je tovar objednaný a na ceste k nám. Vaša objednávka bola jednoznačná a preto Vám bol tovar objednaný. To, že nezaplatíte vopred ste nám oznámili až dnes večer, po 4 mailoch, kde sme Vám odopreli dobierku.

citujem z Vašich posledných mailov:
,, . Ak nechcete prist o peniaze tak to poslite normalne na dobierku.,,

Beriem to ako nekorektné a vypočítavé správanie.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zuzana P. (susan07) ID 57791 (25. 5. 2012, 12:43)
Pani Monika. Ja som uz v druhom maily pisala ze to chcem na dobierku a stala som si za tym. A bolo to este k tomu do 24hodin napisane.Ale vy ste si stale po svojom pisali ako vam to mam zaplatit hoci ja som vam stale pisala ze to nezaplatim popredu. Nebudem nikomu posielat peniaze popredu. Je hlupost platit za nieco co nemam doma!!!!!! Vy ako predavajuca mate pockat a najskor sa s kupujucim dohodnut nie este predtym ako sa dohodneme objednavat.A nezabudajte na to ze som bola ochotna vam zaplatit
ODPOVEDAŤ nahlásiť
NEZBEDNÍK SK, N. (nezbednik) ID 2115 , mimibazar.sk/nezbednik (25. 5. 2012, 13:02)
prosím vás, mne nie je problém &vaše maily zverejniť - tak si tu nevymýšľajte - to že inak ako dobierkou nezaplatíte ste napísali včera večer prvýkrát - prečítajte si svoje maily. vy ste sa doprosovali o dobierku a dali nám na vedomie, že ak nechceme mať stratu, tak to bude po vašom.

Prosím Vás, prestaňte nás obťažovať. Od 20.5. nerobíte nič iné, len nám vypisujete, čo si prajete. Želáte si, aby sme zmenili podmienky, lebo sú hlúpe, želáte si tovar na objednávku, želáte si tovar na dobierku, želáte si zmeniť hodnotenie, želáte si, aby to dopadlo inak.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
NEZBEDNÍK SK, N. (nezbednik) ID 2115 , mimibazar.sk/nezbednik (25. 5. 2012, 13:05)
Prosím Vás, ja nie som Vilo Rozboril a toto nie je Modré z Neba - toto je obchod, ktorý má svoje podmienky a podľa nich funguje. Nájdite si prosím už niekoho iného, mňa to už skutočne obťažuje. Podmienky predaja ste od začiatku čítali - ako ste niekoľkokrát zdôraznili, a ja nemôžem ukončiť Vašu objednávku - tú musíte ukončiť Vy - ( Vy musíte vedieť, za akých podmienok tovar kúpite alebo nie. To ste napokon včera večer spravili, takže OK. Ja Vám tovar nen
ODPOVEDAŤ nahlásiť
NEZBEDNÍK SK, N. (nezbednik) ID 2115 , mimibazar.sk/nezbednik (25. 5. 2012, 13:06)
Ja Vám tovar nenútim, ani som nenútila, ani som Vám nenapísala, aby ste si u nás niečo kúpili, nezavádzala som Vás. Vy ste kupujúca, ktorá si objednala tovar na objednávku a nezaplatila. Je to jednoduché. Len si to treba vedieť pripustiť. Prosím, neobťažujte nás. Niektorí obchodníci proste dodržujú svoje podmienky predaja - taký je život. Prajem pekný zbytok dňa a PROSÍM DAJTE NÁM POKOJ.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zuzana P. (susan07) ID 57791 (25. 5. 2012, 13:48)
Vy fakt nie ste normalna. Pisat mi aj mail aj do hodnotenia to iste (N) (N) +o( +o( +o( +o( Dlho budem lutovat na kliknutie u vas (N) (N) +o( +o( +o(
ODPOVEDAŤ nahlásiť
NEZBEDNÍK SK, N. (nezbednik) ID 2115 , mimibazar.sk/nezbednik (upravené 25. 5. 2012, 16:08)
Píšem sem to, čo v mailoch - na rozdiel od Vás :-( . Vy píšete urážlivé maily a tu sa tvárite ako obeť :-( Najlepšie je na tom to, že Vy ste si u nás objednali tovar, ktorý ste nezaplatili a ste NESPOĽAHLIVÁ a ešte Vy osočujete mňa. Vy ste mi napísali, po tom, čo sme Vám tovar objednali, že nemáte účet v banke, preto chcete poslať na dobierku - dala som Vám 2 iné alternatívy a odmietli ste. Buď bude po Vašom, alebo nebude. Ja som akceptovala, že nezaplatíte - tak prosím akceptujte aj Vy naše podmienky - a NAPOSLEDY VÁS PEKNE PROSÍM - PRESTAŇTE NÁM VYPISOVAŤ URÁŽLIVÉ a AKÉKOĽVEK MAILY. Nič sme po Vás nechceli a a nič nechceme, nijako som Vás neurážala a ani nebudem a len preto, lebo neprebehol medzi nami obchod, nemusíte byť agresívna. Len NáM DAJTE Už POKOJ !!!
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zuzana P. (susan07) ID 57791 (25. 5. 2012, 20:48)
Vy mate pocit ze ma trapi ze neprebehol medzi nami obchod???? Mna trapi ze vdaka vasim krasnym hodnoteniam som skoncila na mmb lebo kvoli vam mi uz nikto nic neposle :-( A nedostala som hodnotenie zato ze by som od vas neprebrala dobierku alebo zeby som si objednala a nereagovala ale zato ze nechcem vam poslat peniaze dopredu (6). Ja som vas slusne prosila o dobierku.A keby som agresivna vyzera to uplne inak. ANI JEDEN URAZLIVY MAIL SOM VAM NEPOSLALA. Nie som taka. Robite tu so mna netvora. Keb
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zuzana P. (susan07) ID 57791 (25. 5. 2012, 20:54)
Keby ze som taka svina tak by som vam viackrat nenavrhla ze vam to postovne co ste ZEVRAJ za mna zaplatili uhradim. Ale to vy nechcete. Tak neutocte ze som vam sposobila skodu.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
NEZBEDNÍK SK, N. (nezbednik) ID 2115 , mimibazar.sk/nezbednik (25. 5. 2012, 21:15)
Naposledy - lebo si nemyslím, že ste taká ťažkopádna, ako sa tvárite - Vy ste nám za poštovné škodu nespôsobili - spôsobili ste nám finančnú škodu za tovar, do ktorého som nainvestovala svoje peniaze. Keby ste si tovar neobjednali, tak kufrík ani box neobjednám. Ja za ten tovar tiež platím a vopred. Tým, že ste tovar nezaplatili, tak mám peniaze v tovare, ktorý som nepredala. MOŽNO ho raz predám, možno nie. To je škoda, ktorú ste mi spôsobili - sama ste písali,
ODPOVEDAŤ nahlásiť
NEZBEDNÍK SK, N. (nezbednik) ID 2115 , mimibazar.sk/nezbednik (upravené 25. 5. 2012, 22:01)
že máte firmu tak iste viete o čom vravím. Ja som žiadne poštovné nikdy nespomínala, to Vy stále o nejakom poštovnom píšete. Škodu ste mi spôsobili - kúpila som tovar - lebo som verila, že ste seriózna kupujúca, ktorá číta podmienky predaja a objednaním tovaru ich akceptuje - ako to máme v podmienkach, ktoré ste čítali - ako ste sama písali - už pred objednaním. Ja som nemohla tušiť, že budete vyjednávať - bohužiaľ práve kvôli týmto neserióznym praktikám
ODPOVEDAŤ nahlásiť
NEZBEDNÍK SK, N. (nezbednik) ID 2115 , mimibazar.sk/nezbednik (25. 5. 2012, 21:19)
sme dobierky zrušili. Ak niekto jedná od začiatku neseriózne, nedá sa predpokladať, že zmení taktiku a potom už bude seriózny. Ak by ste sa pred objednaním spýtali, či by sa dalo, bolo by to iné, ale Vy ste sa na dobierku pýtali, až keď ste mali pocit, že keď mám tovar, tak Vám to pošlem. Ale ja si netrúfnem poslať dobierku niekomu, kto od začiatku nejedná korektne. Ak neviete, tak pri neprevzatej dobierke je poštovné dvojnásobné. Ten kto posiela tomu, kto neprevezm
ODPOVEDAŤ nahlásiť
NEZBEDNÍK SK, N. (nezbednik) ID 2115 , mimibazar.sk/nezbednik (upravené 25. 5. 2012, 21:43)
neprevezme, za to že mu balík doručia späť, platí poštovné aj spätné. To znamená, že ak ma poštovné napríklad k Vám bude stáť 3,60 eura ( 2,50 je bežný balík + 1,1 poplatok za dobierku ) - ak Vy neprevezmete balík, tak mne ho doručia späť za poplatok 3,60 späť - čo je moja škoda len na poštovnom - 7,2 eur. - To okrem tovaru, do ktorého som nainvestovala peniaze. To skutočne nerisknem. To, že sme seriózni predajcovia sa dá ľahko overiť - na našej stránke je
ODPOVEDAŤ nahlásiť
NEZBEDNÍK SK, N. (nezbednik) ID 2115 , mimibazar.sk/nezbednik (25. 5. 2012, 21:20)
1076 kladných hodnotení. Vy ste mali 9 a z toho hneď prvé negatívne za neprevzatú dobierku. Pri Vašom jednaní + hodnotení som to neriskla a ani nerisknem. Je mi ľúto - tiež si strážim peniaze :-). Mimochodom, nemám vo zvyku častovať akýmikoľvek zvieracími alebo vulgarizmami ani našich bývalých zákazníkov. Prajem pekný zbytok dňa, Monika
ODPOVEDAŤ nahlásiť
NEZBEDNÍK SK, N. (nezbednik) ID 2115 , mimibazar.sk/nezbednik (25. 5. 2012, 21:26)
p.s.: A ak Vaše maily neboli podľa Vás urážlivé, tak mi je ľúto, ale asi neviete, ako slušné maily vyzerajú :-( Ak niekomu napíšete že: - Arogantna jedna osoba ste. fujj. a bohvie co ste za firma a dufam ze sa vase ego zvysilo. .. a Ak nechcete prist o peniaze tak to poslite normalne na dobierku. - No ak Vám pripadá toto ako seriózne správanie bez urážok - a sama viete, že som sem nedala všetko, tak je mi ľúto :-(
Z mojej strany bol toto posledný kontakt - ak Vám nikto na MMB nepošle nič, je to len Vašim prístupom - podmienky ste čítali - za nezaplatený tovar na objednávku píšeme negatívne hodnotenie - sama ste niekoľkokrát zdôraznili, že ste naše podmienky čítali. Predpokladám, že ste neklamali. Ešte raz pekný večer prajem, Monika
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zuzana P. (susan07) ID 57791 (26. 5. 2012, 21:16)
S vami sa hadat neoplati, stale si budete svoje. A ja si tu do svojich hodnoteni budem pisat kolko chcem. Ked vas tak obtazujem naco sa mi tu stale pozerate.Ja viem ze pri dobierke sa postovne plati viac a to mi nevadi. A ano mame rodinnu firmu a viete kolkokrat prisli ludia zrusit objednavku a doslova v den ked si po to mali prist? A mate pocit ze som si ich vyfotila a zacala takto ociernovat ako vy tu? Keby som tak robila tak nam uz nikto do obchodu nevojde. A ten vas tovar ked mate firmu ta
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zuzana P. (susan07) ID 57791 (26. 5. 2012, 21:16)
tak teoreticky mate vlastny sklad tak neni problem poslat to nazad. Viem ako to v obchodoch chodi. A este ked som tak cakala ze si budem ista ked budete mat tovar ze mi to isto poslete 20.5 som napisala ze mam o tovar zaujem. Rano ste mi napisali ze to idete objednat a v ten den som vam uz pisala ze to chcem na dobierku a zazracne na dalsi den rano ste ho uz mali doma. Ja som stale hovorila ze to chcem na dobierku a vy zasa stale ste pisali ze vam to mam zaplatit tak atak A este raz, to ze sa
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zuzana P. (susan07) ID 57791 (26. 5. 2012, 21:19)
neposiela na dobierku mali doteraz skoro vsetky maminy u ktorych som nakupovala v podmienkach predaja a s kazdou som sa dohodla na dobierke takze logicky som myslela ze to pojde aj s vami. Mylila som sa. A to ze ste arogantna som vam napisala po tom co ste mi tu zacali vypisovat ze nieste Modre z neba a tak. To ma urazilo doslova lebo to vyznelo ako keby som to od vas chcela ZADARMO.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zuzana P. (susan07) ID 57791 (26. 5. 2012, 21:30)
A co bolo na mojom jednani neseriozne???? Slusne som vam napisala ci by ste neboli taka zlata a neposlali mi to dobierkou. To je neseriozne jednanie???? V jednom kuse ma tu urazate a mam toho uz plne zuby. Ako si to vobec dovolujete????? Kto si myslite ze ste????Vas evidentne tesi ze ma urazate. Ale ako sa hovori mudrejsi ustupi a na vase urazky uz reagovat nebudem. DOVIDENIA!!!!!
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zuzana P. (susan07) ID 57791 (upravené 26. 5. 2012, 23:44)
PS To co ste napisali ako urazlive maily som vam poslala az po tom hodnoteni a po tom ako ste ma urazili. A to ze ste arogantna nie je urazka ale fakt.
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Michaela K. (Mišutka) ID 52306 , mimibazar.sk/misutka (12. 5. 2012, 14:41)
Zuzka dakujem za nakup a prijemnu spolupracu (Y) (Y) (Y) (Y), vsetkym vas mozem vrelo odporucat (L) (L) (L) (clamp)
Miska (hello)
Tesim sa niekedy na buduce
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Lenka Z. (Lenka.Zat.) ID 67223 , mimibazar.sk/lenkazat (28. 4. 2012, 7:30)
|:o) |:o) |:o) Zuzanka, (F) (F) (F) ďakujem pekne za obchodík a informáciu o (G). Som rada, že ste spokojná s nákupom u mňa a teším sa na vás aj nabudúce. Všetko prebehlo super na jednotku a môžem vás doporučiť ako nakupujúcu všetkým maminám ! (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) Lenka (X)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Zuzana Dudičová (Zuzanka24) ID 84410 (18. 2. 2012, 22:52)
Keďže si napamätám či som už písala hodnotenie, tak pre istotu ešte raz , ďakujem za obchodík a teším sa niekedy opäť (Y) (Y) (Y)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Alexandra Š. (nasobchod) ID 93775 , mimibazar.sk/nasobchod (14. 12. 2011, 14:27)
(L) ďakujem Zuzanka [A] [A] [A] za skvelý nákupík. Všetko na (Y) s (child1) (child1) (child1), prajem krásne (banky) (andel) (banky)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
RENATA N. (RENDYSEK) ID 76209 (15. 9. 2010, 9:13)
dobrý den

děkuji za super obchůdek (Y) (Y) (Y),ráda doporučuji ostatín (clamp) (clamp) (clamp)a já se mohu opět jen těšit na další skvělou spolupráci s vámi (flower) (flower) (flower) (flower) (flower)
pěkné dníky: (L) (L)
Renat (F)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
RENATA N. (RENDYSEK) ID 76209 (11. 8. 2010, 8:40)
dobrý den

děkuji za skvělý obchůdek (Y) (Y) (Y)ráda doporučuji ostatním (clamp) (clamp) (clamp) a já se mohu opět je těšit na další skvělou spolupráci s vámi (L) (L) (L) (L)
přeji krásné dníky (flower) (flower) (flower)

Renat (F)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Lenka Š. (bakerolls) ID 23509 , mimibazar.sk/bakerolls (5. 8. 2010, 12:59)
(Y) Dakujeme za nákup |:o) Lenka (L)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Lucia V. (Noblesa) ID 9570 , mimibazar.sk/Noblesa (21. 7. 2010, 7:47)
Zuzka dakujem vám za (Y) (Y) (Y) nákupík a vééélmi milú spoluprácu (clamp) (clamp) (clamp). Som rada, že ste s topíkom spokojná |:o) |:o) |:o)a bolerko vymeníme :-$.
papa Lucka (flower)
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Andrea K. (anssica) ID 82041 , mimibazar.sk/anssica (20. 8. 2009, 14:29)
Musím vám dať negatívne hodnotenie!Objednali ste si sandalky na dobierku a neprevzala ste si ich zbytočne som zaplatila poštovne aj za odoslanie aj za vratenie. (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)Andrea
ODPOVEDAŤ nahlásiť
Reklama | Podmienky pre používanie služby Mimibazar | Desatoro | Logo Overený obchodník | Cenník členstva | Návod na inzerciu | Osobné údaje
Kontakt | Jednotné kontaktné miesta / Single Points of Contact | Autorské práva k publikovaným materiálom | Podmienky používania služby informačnej spoločnosti
Informácie o spracovaní osobných údajov | Informácie o fungovaní interného systému | Cookies | Nastavenie súkromia | Vlastnícka štruktúra | Povinne zverejňované informácie

© 2001–2025 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
so sídlom náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu