Zdena P. (Zdenita) ID 34105
|
Oblasť: Bratislava |
+PRIDAŤ K OBĽÚBENÝM (prihlásenie)
|
Registrácia: 31. 1. 2008 |
Naposledy: 28. 3. 2019, 17:48
|
|
|
|
|
|
Michaela A. (MiksaVK)
ID 10747
, mimibazar.sk/miksavk
(1. 4. 2011, 13:21)
|
chcem podakovať za nákup milé a rýchle jednanie možem všetkým odporúčať dakujem |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
Barbora P. (Monkey1)
ID 54935
, mimibazar.sk/monkey1
(24. 6. 2010, 20:27)
|
Milá Zdenka ďakujem za svelú spoluprácu a za ukážkový obchodík Odporúčam ako milú a spoľahlivú kupujúcu a teším sa dúfam niekedy na budúce Barbora |
ODPOVEDAŤ
|
|
Katarína Š. (ketke)
ID 1045
, mimibazar.sk/ketke
(16. 6. 2010, 10:54)
|
Udeľujem negatívne hodnotenie: dňa 18.05. ste si u mňa záväzne objednala kabelku ktorá bola na objednávku, vedeli ste aj to že k odberu bude cca do 2 týždňov a aj napriek tomu ste si ju želala objednať. dňa 02.06. som Vám poslala podklady na úhradu spolu so správou, že kabelka bude do 2 dní expedovaná z Anglicka. Platbu ste do dnešného dňa neuskutočnila, volala som vám minulý týždeň a vravela ste že ste nedostala mail, zobrala som to aj keď som písala cez MMB t |
ODPOVEDAŤ
|
|
Katarína Š. (ketke)
ID 1045
, mimibazar.sk/ketke
(16. 6. 2010, 10:55)
|
takže moju správu ste minimálne mala na MMB. Dnes ste mi telefón nedvihla, omylom ste mi zavolala späť zrejme ste si číslo pomýlila s kamarátkou nakoľko akonáhle ste zistila kto som ste mi zložila. Viac ste mi už nedvihla. Komunikovala ste už len cez sms-ky a uzavrela ste to tak, že ja nie som seriózna lebo som sa vám dva týždne neozvala (vždy som napísala, keď sa zmenil stav objednávky!) a ozvala som sa až keď som mala tovar a chcela som peniaze, čo tiež nie je pravd |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
Katarína Š. (ketke)
ID 1045
, mimibazar.sk/ketke
(16. 6. 2010, 10:55)
|
čo tiež nie je pravda. Takže všetkým radím peniaze pýtajte vopred, lebo ak si ich nepýtate budete NESERIÓZNE !!! O celej komunikácii som informovala aj Luciu V. z kontroly, má celú našu komunikáciu ako aj sms-ky. |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
|
Zdena P. (Zdenita)
ID 34105
(16. 6. 2010, 14:28)
|
Ozvali ste sa mi v máji, kedy mala kabelka prísť? Neozvali!!!Takže neviem, v čom vidíte problém..Keďže som mimo SR, nebudem komunikovať cez mobil, je to drahé-dúfam, že chápete..Preto len sms... |
ODPOVEDAŤ
|
|
Zdena P. (Zdenita)
ID 34105
(16. 6. 2010, 12:57)
|
Milá Katka, v máji ste mi písali, že odber bude v máji, ale vy ste sa ozvali až v júni, takže logicky som usúdila, že z kabelky asi nič nebude a ja som ju potrebovala už skôr, keďže som odcestovala služobne do zahraničia.. |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
Katarína Š. (ketke)
ID 1045
, mimibazar.sk/ketke
(16. 6. 2010, 16:09)
|
Zdenka to že nemáte záujem o kabelku ste mi mala dať vedieť hneď toho 02.06. keď som Vám poslala podklady na úhradu. To že ste odcestovaná v zahraničí ste tiež mohla napísať. Tak ako ste mi to mohla povedať aj minulý týždeň do telefónu keď sme spolu telefonovali. Ale neurobila ste nič. Zatiaľ som nikomu z nosa neuhryzla keď zrušil objednávku a dokonca som ani nedala negatívne hodnotenie. Ale vodiť za nos sa teda nenechám. |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
Marianna F. (majka.f)
ID 22351
, mimibazar.sk/majkaf
(upravené 16. 6. 2010, 10:37)
|
Dobrý deň, ja som vám napísala, že vám vrátim peniaze za mobil, keď nie ste spokojná. To že nabíjačka stojí asi tak 7€, vám preplatím keď chcete. To že mal anglické menu ste vedela, nikto vám nekázal si dať slovenské menu.. Ja som si myslela, že sme sa dohodli, že mi ho pošlete späť, stým skončila naposledy naša komunikácia. Marianna |
ODPOVEDAŤ
|
|
Zdena P. (Zdenita)
ID 34105
(16. 6. 2010, 12:53)
|
Vy ste mi Marianka povedali, že mobil je kvalitný, lenže opak je pravda podľa odborníka, ktorý na neho pozeral. Peniaze ste mi chceli vrátiť až keď mobil predáte ďalšiemu zákazníkovi, resp. naivnému hlupákovi, takže píšte prosím pravdu, aká je naozaj a nevymýšľajte si, prosím Vás. Ďakujem!!! |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
|
Marianna F. (majka.f)
ID 22351
, mimibazar.sk/majkaf
(16. 6. 2010, 13:05)
|
Zdenka, čo som predala pred vami telefóny, nebol žiadny problém, ani s vašim telefónom nebol nijaký, okrem toho že vám chýbala správna koncovka....To je chybný telefón??? |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
|
Zdena P. (Zdenita)
ID 34105
(16. 6. 2010, 14:26)
|
Je to lacná napodobnenina z Číny tak maximálne dobrá pre deti, ale uznávam, že kúpa mačka vo vreci bola moja chyba, pretože manuál je písaný vo všetkých jazykoch len nie v slovenskom a to je myslím u nás neprípustné..aspoň keby ste to dali preložiť, lebo inak je mobil ťažko ovládateľný a taktiež sa nedá zosilniť zvuk, takže keď zvoní, ani ho nepočujem a podobne...je to hračka pre deti, žiaľ dosť drahá... |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
|
|
|
Marianna F. (majka.f)
ID 22351
, mimibazar.sk/majkaf
(16. 6. 2010, 16:13)
|
Ja som to v Číne nekupovala, a pri popise výrobku bolo uvedené: anglický manuál, treba pozorne čítať.... |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
|
|
|
|
Zdena P. (Zdenita)
ID 34105
(16. 6. 2010, 21:18)
|
Majka, síce sa anglicky dohovorím, ale neviem, či vy sama ste tak dobrá prekladateľka, že by ste vedeli preložiť tak odborné výrazy, ktoré sú pre nás netechnikov problém aj po slovensky. Ale ak viete ten manuál preložiť, tak to urobte, pretože inak by ste dostali riadnu pokutu |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marianna F. (majka.f)
ID 22351
, mimibazar.sk/majkaf
(17. 6. 2010, 9:35)
|
Ok, ďakujem za info dám preložiť |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zdena P. (Zdenita)
ID 34105
(17. 6. 2010, 10:41)
|
Majka vážne, dajte to preložiť, lebo ak sa nájde nejaká dobrá duša, môže to dať živnostenskej kontrole a máte problém...Viem, o čom hovorím, pracujem v podobnej oblasti... |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
Katarina R. (Katuska88)
ID 66820
, mimibazar.sk/katuska88
(30. 5. 2010, 11:54)
|
Milá Zdenka ďakujem za nákupík môžem len a len odporúčať Katka |
ODPOVEDAŤ
|
|
Zdena P. (Zdenita)
ID 34105
(16. 6. 2010, 14:31)
|
Ďakujem Katuška, aj ja som maximálne spokojná, škoda, že to nemôžem povedať o všetkých...Ste super!!!Určite v budúcnosti si objednám znova a teším sa!!!papa |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
Dušana Tzimas (MARINOS)
ID 7066
, mimibazar.sk/dusica
(5. 10. 2009, 9:24)
|
Milá Zdenka , bolo mi potešením s Vami obchodovať a želám nech Vás pláštik dlho hreje a robí radosť . NAKUPUJÚCU všetkými 10 timi DOPORUČUJEM . Všetko dobré, papa Duši |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
Zuzana M. (suzishop)
ID 21313
, mimibazar.sk/suzishop
(9. 2. 2009, 22:17)
|
Ďakujem za bezproblémový obchodík Môžem len odporúčať Zuzana |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
Petra K. (pepana)
ID 16881
, mimibazar.sk/pepana
(16. 1. 2009, 17:35)
|
Ahoj Ďakujem za nákup v mojom obchodíku , Všetko prebehlo na a ja ťa len a len odporúčam. Maj sa pekne. pa |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
Roman C. (capko)
ID 8058
, mimibazar.sk/capko
(12. 12. 2008, 11:48)
|
Zdenka dakujem za príjemný obchodík a ukážkovú spoluprácu . Velmi ma teší že ste spokojná. Prajem všetko dobré a krásne Janka |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
Kristína N. (kkristinka)
ID 12513
, mimibazar.sk/kkristinka
(13. 6. 2008, 11:32)
|
Vážená pani Zdena! MATE NA MMB jedno jedine pozitivne hodnotenie ??? tak sa pozrite na moje ... Vasa reakcia je neprimerana a PREKRUTENA VYPOVED !!! Čo sa týka topánok, za to ja nemožem, zn. Paolo Santini, ktore sa Vam "rozpadli" tu predáva viacero mamičiek a keby boli všetky kazové, tak by ich asi nepredávali - bola to proste smola - okamžite som sa ospravedlnila a poslala Vam naspat peniaze. Vsetky topanky tej znacky som este v ten den stiahla z ponuky. Okrem toho nie ste jediná, ktorej som sa musela ospravedlnit a so stiahnutým chvostom oznámiť, že VS mi narobila také problémy, že mi blokuje vyše 100 000 sk !!! Vsetky mamicky to pochopili, ste jediná, čo to nedokázala stráviť - tiež mám pred sebou štátnice - už tento pondelok a ešte neviem, čo si oblečiem, nerobte z toho az taku vedu... Bola ste oboznamená s tým, ze dodanie tovaru z VS trva tri týždne. Takže urgencia nebola na mieste. Co sa tyka penazi, tak som si kontrolovala maliy od Vas a bolo to nasledovne: 19. maja ste mi oznamili, ze topanky mi posielate naspat z dovodu reklamacie. Cakala som predsa, kym pridu a predpokladala, ze potom Vam poslem spat peniazte. Ale este skor, nez stihli topanky prist ste si za peniaze, ktore som vam mala vratit - cca 1500 sk - objednala suknu z VS, na ktoru ste chcela doplatit este cca 150 sk. VS - ako uz viete mi nakoniec narobila akurat problemy a tovar mi neposlala, takze som Vam po troch tyzdnoch natahovaciek s VS napisala, ze sukna nebude a ze Vam peniaze vratim, ak sa nenahnevate... Vasa reakcia je neopravnena a nefer ... tiez dufam, ze uz sa spolu do kontaktu nedostaneme - nemam zaujem travit cas takymto sposobom... |
ODPOVEDAŤ
|
|
|
Mária K. (Dadka)
ID 61
, mimibazar.sk/dadka
(13. 2. 2008, 11:44)
|
Prvé hodnotenie pre pani Zdenku samozrejme pozitívne všetko prebehlo v poriadku komunikácia super každemu vrelo odporučam |
ODPOVEDAŤ
|